quote:Op donderdag 1 april 2021 14:29 schreef Hathor het volgende:
Dat geheugen van Rutte is toch wel een dingetje hoor.
quote:
Jij snapt het punt echt totaal niet he.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:32 schreef Mondkapje het volgende:
Zullen we Omzigt niet gewoon eens vragen of hij minister wil worden en die hele lynchpartij van de TK vergeten, want ik schaam me dood vanwege die lynch-sfeer. Verlos ons van de TK.
Dat wil hij niet. En dit heb je al gepost.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:32 schreef Mondkapje het volgende:
Zullen we Omzigt niet gewoon eens vragen of hij minister wil worden en die hele lynchpartij van de TK vergeten, want ik schaam me dood vanwege die lynch-sfeer. Verlos ons van de TK.
Vraag mij af hoe hij nu op de bank zit met een biertje in de hand.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:32 schreef Mondkapje het volgende:
Als minister heeft Omzigt minder tijd voor zaken als belastingfraude.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:32 schreef Mondkapje het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2021 14:34 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Die vd Plas moet steeds eerst wat Drum weghoesten voor ze praat
CDA heeft ijzersterke positie.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:09 schreef Nielsch het volgende:
Als het CDA niet meer wil moet Rutte het maar proberen met D66, Volt, GroenLinks en PvdA.
quote:Op donderdag 1 april 2021 14:34 schreef Keukendrol het volgende:
Van der Plas weet genoeg. Lier om het torentje en naar beneden halen met de trekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |