quote:
Kan écht niet meer dit.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:29 schreef Hathor het volgende:
Dat geheugen van Rutte is toch wel een dingetje hoor.
Wat een domme vergelijking.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:25 schreef Mondkapje het volgende:
Ik heb gesproken over het weer maar was het bij de bakker of was het met de buurvrouw in de supermarkt? Doodzonde hoor, als je dat niet meer precies paraat hebt.
Volgens mij was het bij de bakker. Je liegt: het staat op camera het was in de supermarkt!
Iets voor in m'n ergste nachtmerries (o.k., er is een nog ergere variant: met FvD)quote:Op donderdag 1 april 2021 14:23 schreef Nielsch het volgende:
Straks dankzij Kaag een VVD - CDA - PVV - JA21 kabinet
Misschien kan hij het eigenlijk allemaal niet meer aan.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:29 schreef Hathor het volgende:
Ja dat is wel echt genant aan het worden, er zit zelfs een houdbaarheidsdatum aan Teflonquote:Op donderdag 1 april 2021 14:29 schreef Hathor het volgende:
Nu weten het wel.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:27 schreef Mondkapje het volgende:
Ik heb meer vertrouwen in Rutte dan in die hele Tweede Kamer.
Ze zijn allemaal uit op lynchen.
Maar als dat zo is kan hij het zich toch niet herinneren.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien kan hij het eigenlijk allemaal niet meer aan.
quote:Op donderdag 1 april 2021 14:29 schreef Hathor het volgende:
quote:
Jij snapt het punt echt totaal niet he.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:32 schreef Mondkapje het volgende:
Zullen we Omzigt niet gewoon eens vragen of hij minister wil worden en die hele lynchpartij van de TK vergeten, want ik schaam me dood vanwege die lynch-sfeer. Verlos ons van de TK.
Dat wil hij niet. En dit heb je al gepost.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:32 schreef Mondkapje het volgende:
Zullen we Omzigt niet gewoon eens vragen of hij minister wil worden en die hele lynchpartij van de TK vergeten, want ik schaam me dood vanwege die lynch-sfeer. Verlos ons van de TK.
Vraag mij af hoe hij nu op de bank zit met een biertje in de hand.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:32 schreef Mondkapje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |