Ja dat zegt Rutte altijdquote:Op donderdag 1 april 2021 14:23 schreef praadje het volgende:
Rutte hanteert de herhaaltechniek
. "Ik sta hier niet te liegen, ik heb er geen herinneringen aan".
Ho hoquote:Op donderdag 1 april 2021 14:23 schreef Nielsch het volgende:
Straks dankzij Kaag een VVD - CDA - PVV - JA21 kabinet
CDA en PVV is onmogelijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:23 schreef Nielsch het volgende:
Hij kan eigenlijk niet anders dan nu dit riedeltje opdreunen, maar dat hij het zich niet kan herinneren is natuurlijk totaal ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:23 schreef praadje het volgende:
Rutte hanteert de herhaaltechniek. "Ik sta hier niet te liegen, ik heb er geen herinneringen aan". Net als bij een slechte reclame hoopt hij dat dat blijft hangen. Als hij het maar vaak genoeg herhaalt.
Het is nog vroeg, maar hij zit diep in de shit.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:20 schreef Nattekat het volgende:
Goed, Rutte is weg. Dat is onontkombaar.
Rutte laat Nederland het afleggen tegen buitenlanse leiders, hij misschien zelf niet omdat hij ons land als een loverboy aan het hoereren is voor het internationale grootkapitaal.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:17 schreef Nielsch het volgende:
Rutte is gewoon de beste persoon op die plek. Elke andere persoon zou het afleggen tegen buitenlandse leiders, Rutte trekt zich van die personen niets aan en gaat gewoon voor zijn doel. Dat blijkt maar weer eens uit dit debat.
quote:Op donderdag 1 april 2021 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan niet kijken maar Kaag gooit Rutte onder de bus?
Ik teken ervoor!quote:Op donderdag 1 april 2021 14:23 schreef Nielsch het volgende:
D66 en VVD onder Kaagquote:Op donderdag 1 april 2021 14:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Vanwege de kabinetsformatie had ik dit niet gedacht. Dit gooit er wel een bom onder, want D66 en VVD onder Rutte lijkt onmogelijk nu.
Met een minderheidskabinet?quote:Op donderdag 1 april 2021 14:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik teken ervoor!![]()
![]()
![]()
Gaan we eindelijk eens puinruimen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |