Als minister heeft Omzigt minder tijd voor zaken als belastingfraude.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:32 schreef Mondkapje het volgende:
Zullen we Omzigt niet gewoon eens vragen of hij minister wil worden en die hele lynchpartij van de TK vergeten, want ik schaam me dood vanwege die lynch-sfeer. Verlos ons van de TK.
quote:Op donderdag 1 april 2021 14:34 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Die vd Plas moet steeds eerst wat Drum weghoesten voor ze praat
CDA heeft ijzersterke positie.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:09 schreef Nielsch het volgende:
Als het CDA niet meer wil moet Rutte het maar proberen met D66, Volt, GroenLinks en PvdA.
quote:Op donderdag 1 april 2021 14:34 schreef Keukendrol het volgende:
Van der Plas weet genoeg. Lier om het torentje en naar beneden halen met de trekker
En zorgen dat #stemopeenvrouw niet trending wordt zodat D66 ook weer een partijtje in de marge wordt. #stemopinhoudquote:Op donderdag 1 april 2021 14:34 schreef Scrummie het volgende:
Laten we inderdaad maar stoppen, nieuwe verkiezingen doen, en zorgen dat BBB niet opnieuw een zetel krijgt.
Heb dat altijd met Klaver. Vind dat zo'n pedante wijsneus..yukquote:Op donderdag 1 april 2021 14:34 schreef Discombobulate het volgende:
Bij mij gaat ie op mute als Eerdmans aan het spreken is. Wat erger ik me aan hem zeg.
Van alle nieuwe partijen de enige die niet mute-waardig wasquote:Op donderdag 1 april 2021 14:34 schreef Discombobulate het volgende:
Bij mij gaat ie op mute als Eerdmans aan het spreken is. Wat erger ik me aan hem zeg.
Tis mijn man ook niet, maar ik vond hem redelijk scherp.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:34 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vreesch met groote vreze.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:36 schreef Vimbavimba het volgende:
Ik denk dat Rutte niet gaat opstappen, hij overleeft dit weer.
Als je naar het verleden kijkt tenminste
Volgens mij is het pruimtabak.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:34 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Die vd Plas moet steeds eerst wat Drum weghoesten voor ze praat
Omtzigt: "ik wil best minister worden, minister-president"quote:Op donderdag 1 april 2021 14:37 schreef Mondkapje het volgende:
En toen kwam Omzigt de zaal in en zei: hou maar op jongens, ik wil graag minister worden! Geen ruzie meer maken! Iedereen blij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |