me2.. stomme opleiding.. klaar der mee lekker gaan werkenquote:Op donderdag 1 april 2021 12:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik vind het allemaal prima. ik heb ook hbo nivo, zonder diploma
ik ben op mn 16e gestopt met school. hop zo de fabriek in. was hard werken achter de lopende bang. gouwe tijdenquote:Op donderdag 1 april 2021 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
me2.. stomme opleiding.. klaar der mee lekker gaan werken
19.. helemaal klaar met onderwijs..quote:Op donderdag 1 april 2021 12:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ben op mn 16e gestopt met school. hop zo de fabriek in. was hard werken achter de lopende bang. gouwe tijden
nee die bull heb je nu wel... ook een verschrikkingquote:Op donderdag 1 april 2021 12:20 schreef suzi1 het volgende:
was je in zijn tijd niet leerplichtig tot je 16e?
Hij zal vlak daarna 16 zijn geworden denk ik.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:20 schreef suzi1 het volgende:
was je in zijn tijd niet leerplichtig tot je 16e?
tis nu 18.. willen ze nog langer doortrekkenquote:
ik moest toch op mijn 16e verplicht 2 dagen pw naar een school. dat was echt een mooi jaar! beste schooljaar evahquote:Op donderdag 1 april 2021 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die bull heb je nu wel... ook een verschrikking
nu mag je ook niet voor je 18de het leger inquote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 12:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik moest toch op mijn 16e verplicht 2 dagen pw naar een school. dat was echt een mooi jaar! beste schooljaar evah
stream 1 wel .. 2 nietquote:Op donderdag 1 april 2021 12:24 schreef MMXMMX het volgende:
Heb geen geluid ? Klopt dat en goede middag
dat had ik net op stream 2, stream 1 doet het wel en is hetzelfdequote:Op donderdag 1 april 2021 12:24 schreef MMXMMX het volgende:
Heb geen geluid ? Klopt dat en goede middag
ff checken.. voordat er enorme verwarring ontstaat.. jij hebt ons al.. en vraagjeaanderegiequote:Op donderdag 1 april 2021 12:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik wil geen vrienden![]()
we hebben het over michel
ja ze is me kuttelikertjequote:Op donderdag 1 april 2021 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ff checken.. voordat er enorme verwarring ontstaat.. jij hebt ons al.. en vraagjeaanderegie
wij zijn 2 cosvriendjes tot de laaste snikquote:Op donderdag 1 april 2021 12:28 schreef suzi1 het volgende:
we nemen het altijd op voor elkaar
al zeggen ze steeds ja maar ja maar
vader abrahamquote:Op donderdag 1 april 2021 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat was mijn favoriete liedje toen ik kind was
Dennie Christian blijkbaar, dat herinner ik me niet meer zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huh, zei hij dat zo?quote:Op donderdag 1 april 2021 12:29 schreef Draak31 het volgende:
Michel en Julie gaan wel even praatje met haar vriend. Michel zal het wel even duidelijk maken, dit kan goedschiks of kwaadschiks
quote:Op donderdag 1 april 2021 12:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dennie Christian blijkbaar, dat herinner ik me niet meer zoAaah wow zit dat even verkeerd in mijn geheugenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
btje proppen, moet lukkenquote:Op donderdag 1 april 2021 12:32 schreef suzi1 het volgende:
een marsipulami past toch ook heel niet door de waterkraan!
Smurfjes wel.. heb daar ook weer een heel fout liedje van in mijn hoofd nuquote:Op donderdag 1 april 2021 12:32 schreef suzi1 het volgende:
een marsipulami past toch ook heel niet door de waterkraan!
en ik zit naar Mich en Julie te kijken op 2quote:Op donderdag 1 april 2021 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
2 is streamlock omdat ze in de gameroom aan het filmen zijn.
Ik heb een gemeten IQ van 128 en heb lager beroeps onderwijs gedaan 2x diploma behaald ow en ik maak ook muziek mixenquote:Op donderdag 1 april 2021 12:17 schreef suzi1 het volgende:
iq uitslag van nick hebben we ook niet gezien. maar hij kan wel mixjes maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |