Ja gister weer eens ouderwets op tijd naar bed gegaanquote:Op dinsdag 6 april 2021 11:36 schreef Salina het volgende:
Weer te laat Dick. Gisteravond vette beverparty.
[ afbeelding ]
Goffedomme, morgen 6 graden en regen. Ik heb een uurtje sport geboekt (buiten, onder een tentzeil). Hmm, weet niet hoor.
Ik mag die niet meer posten blijkbaar.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Had jij geen hondje dat dat ook graag wil?
Zelfs hier niet?quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mag die niet meer posten blijkbaar.
Puur censuur. @:kingroland
Mag ie hier los?quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:32 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zelfs hier niet?
Als ik een gifje post in het maintopic heb ik direct een ban waarschijnlijk.
Ik ga maar eens verhaal halen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:32 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zelfs hier niet?
Als ik een gifje post in het maintopic heb ik direct een ban waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga maar eens verhaal halen.
COR / Tijd voor COR versoepelingen
Die kleurt momenteel rood. Als blauwe weet je dan wel hoe laat het weer isquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:12 schreef Salina het volgende:
Snel naar het andere topic om de reacties te peilen.
[ afbeelding ]
Ja is dat echt een ding?quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Die kleurt momenteel rood. Als blauwe weet je dan wel hoe laat het weer is
Noord-koreaanse praktijkenquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mag die niet meer posten blijkbaar.
Puur censuur. @:kingroland
Ik zie het net. Je weet ook precies wie er op elkaar gaan reageren en met elkaar in discussie gaan ondertussen.quote:
Zit je nou in je hutje in de bossen? Lekker?quote:Op woensdag 7 april 2021 11:38 schreef Mammietje het volgende:
Goeiemorgen!
Woensdag alweer.![]()
[ afbeelding ]
Straks eens ff kijken wanneer ik bij een schoenenwinkel terecht kan![]()
Voetjes worden inmiddels wat nat bij het wandelen!
Het 'nieuwe amuseren'.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik zie het net. Je weet ook precies wie er op elkaar gaan reageren en met elkaar in discussie gaan ondertussen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Smullen. Dat maakt het subforum nog vermakelijk.
[ afbeelding ]
Nee, nog 2 nachtjes slapen en dan mag ik!quote:Op woensdag 7 april 2021 12:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zit je nou in je hutje in de bossen? Lekker?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |