Misschien de topics in de topiclijst wat verder uit elkaar zetten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:47 schreef noodgang het volgende:
Pas maar op voor de britse_bulldog_variant.gif want dan gaat het snel, een complete CORlockdown moeten we natuurlijk voorkomen
Bij deze: Voor 22:00uquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:57 schreef Noek het volgende:
Voor 22:00u posten lijkt me sowieso geen probleem met deze cijfers.
Avondklokje voor de hond?quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:57 schreef Noek het volgende:
IC stijgt nog te hardquote:Op dinsdag 6 april 2021 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het gaat goed met het aantal besmettingen![]()
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/23(...)er-dan-gisteren.html
Ook het aantal doden daalt hard:
[ afbeelding ]
En wat te denken van de verpleeghuizen?
[ afbeelding ]
En wat krijgen we terug in COR? Nog altijd geen versoepelingen.
Het FOK! OMT adviseert daarom aan het moderatieteam op COR om de maatregelen te versoepelen. De huidige maatregelen passen gewoon niet meer bij het aantal besmettingen. We houden ons keurig aan de regels en dat betaalt zich uit. Tijd om het beleid wat losser te maken.
Graag hond2.gif weer toestaan.
[ afbeelding ]
Maar wel op anderhalve regel afstand hoor!quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:57 schreef Noek het volgende:
We zitten pas op de helft van de eerste golf vorig jaar.quote:
Als alle kroegen weer open gaan mag je van mij 100 keer hond2.gif posten.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb nog geen goede argumenten gezien om de huidige maatregelen te continueren.
Vanaf wanneer is hond2.gif weer toegestaan?
@:capricia @:momo @:mammietje
Misschien moet je wachten tot iedereen daar weer op een vriendelijke, begripvolle manier met elkaar kan communiceren. Is voor het hondje zelf ook veel prettiger.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb nog geen goede argumenten gezien om de huidige maatregelen te continueren.
Vanaf wanneer is hond2.gif weer toegestaan?
@:capricia @:momo @:mammietje
Kijk, die vind ik dan weer wel geschikt.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:29 schreef Questular het volgende:
Sorry hoor maar wel spreken over hond2.gif en de kroegen gaan open tank gif vergeten....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |