Hangt ook af van je eigen risico tolerantie. Bitcoin is veiliger dan een low cap alt die zichzelf nog moet bewijzen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er is meer dan bitcoin.
Wil je voor de lange termijn je geld stallen in crypto dan zou ik zeker adviseren om het grootste deel van je portfolio uit BTC te laten bestaan.
Maar de echte winstpercentages heb ik de afgelopen 4 maanden toch echt uit altcoins gehaald.
nee johquote:Op zaterdag 3 april 2021 08:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg slecht advies, je bent dan aan het gokken.
tuurlijkquote:Op zaterdag 3 april 2021 11:19 schreef viceversa het volgende:
[..]
Hangt ook af van je eigen risico tolerantie. Bitcoin is veiliger dan een low cap alt die zichzelf nog moet bewijzen.
Maar door een beetje het nieuws in de gaten te houden kan je het risico wat spreiden.
@fathank heeft hier vast een pittige mening over.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee joh
bitcoin is over 20 jaar nog wel rullevant, vaporware als vechain waarschijnlijk niet
quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:fathank heeft hier vast een pittige mening over.
Hij kan het ook niet helpen. Hopelijk krijgt ie goede begeleiding in z'n offline leven.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:fathank heeft hier vast een pittige mening over.
Dan zit je theoretisch goed door stock to flow te volgen van Planb, alts volgen toch.quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:53 schreef D. het volgende:
[..]
De top
Succes met vooraf uitvinden waar die ligt
quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:00 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dan zit je theoretisch goed door stock to flow te volgen van Planb, alts volgen toch.
Heel bizar dit. Ik ga er vandaag wat uithalen voor het eerst, zit inmiddels op meer dan een half miljoen in dollars.quote:Op zaterdag 3 april 2021 10:09 schreef Isdatzo het volgende:
Safemoon 🚀 . Had er al een leuk zakcentje uit gehaald maar het lijkt erop alsof ik dat nog een keer kan gaan doen.
Lekker hoor, wanneer heb je gekocht?quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:44 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Heel bizar dit. Ik ga er vandaag wat uithalen voor het eerst, zit inmiddels op meer dan een half miljoen in dollars.
Bijna een maand geleden, op aanraden van @TheFreshPrincequote:Op zaterdag 3 april 2021 12:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Lekker hoor, wanneer heb je gekocht?
Goed bezigquote:Op zaterdag 3 april 2021 12:44 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Heel bizar dit. Ik ga er vandaag wat uithalen voor het eerst, zit inmiddels op meer dan een half miljoen in dollars.
Dat zijn cijfers. Dan zou ik bij zo'n coin niet aandurvenquote:Op zaterdag 3 april 2021 12:44 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Respect voor je diamanten handen. Zelf ook niet het risico genomen en met een beetje winst verkocht.quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:19 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Bijna een maand geleden, op aanraden van @:TheFreshPrince
Teringquote:Op zaterdag 3 april 2021 12:44 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Sow, lekker hoorquote:Op zaterdag 3 april 2021 12:44 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
2 BNBquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Teringhoeveel heb je er in gestopt als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |