abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198786996
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 31 maart 2021 @ 22:44:54 #77
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_198787014
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:41 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Nee hoor, de politie was kennelijk in dat Park en herinnerde iedereen een keer aan de regels voor de buhne en ging weer weg.

Plus lees did thread en de bbc - overal in Engeland ziet het er overal zo uit. Die gezellige mensen zijn het ruime meerendeel van de bevolking zegt iedereen die er woont - dat houd je niet tegen.

Ik ben blij. 😃
Is valse hoop. Er duikt toch wel een nieuw variantje op. Zo werken virussen. Even een sprankeltje hoop geven maar in Oktober maken de nieuwe proteïnes hun entree. Dit stopt aankomende jaren 100% niet.
pi_198787040
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:42 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Daarom geeft het me nou juist ook meer hoop dan een roadmap.

Het feit dat dit door het hele land nu massaal gebeurt, iedereen in due parken bijna meedoet, en 99% van de reacties positief is, geeft extra hoop voor als het straks wel weer mag.

De hele thread staat vol met mensen die zeggen dat het alweer als vanouds is in hun buurt. Prachtig.

Laat staan als het wel mag straks weer na 21/6.
Ah, een superspreadevent dus.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198787052
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 20:49 schreef Zipportal het volgende:
Kaartjes zijn er. @:Mammietje
Waarvoor weer mijn hartelijke dank! ^O^ O+
pi_198787075
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:05 schreef capricia het volgende:

[..]

Onze avondklokrellen waren de grootste rellen in decennia. Na de krakersrellen in 1980 (toen er tanks in Amsterdam reden).
Groot uitgemeten in alle pers in Europa. Was echt wel een dingetje hoor.

Ken die beelden niet van andere landen door een avondklok. Gele hesjes lijken gewoon verdwenen.

Maar kan nog komen natuurlijk.
Op de foto's van die rellen zie ik eerlijk gezegd alleen maar pantserrupsvoertuigen die de marechaussee nu ook nog in gebruik heeft en één bergingspantser. Geen zware tanks met een 120mm kanon ofzo.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198787336
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ah, een superspreadevent dus.
😂😂😂🤣🤣🤣 het duurde heel even voor ik de grap zag 😂

Maar ik bedoelde die op Twitter 😝
#WeesGeenWhales
pi_198787357
quote:
14s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:44 schreef Draak31 het volgende:

[..]

Is valse hoop. Er duikt toch wel een nieuw variantje op. Zo werken virussen. Even een sprankeltje hoop geven maar in Oktober maken de nieuwe proteïnes hun entree. Dit stopt aankomende jaren 100% niet.
Proteines?

En waarom stopte elke andere pandemie dan wel? Ik geloof eerder van dissel en andere nl experts dan jou lol.

Besides als ik eind augustus lekker drie dagen vrij van abunai kan genieten en nog eventje in september kan ik daarna wel weer ff tegen die 1.5m onzin 😂
#WeesGeenWhales
pi_198787411
Eerste overlijden aan Covid in de familie hier. :{ ;(

Oom van 76, geen overwicht of onderliggend lijden en was nog erg actief. Besmet door de vriend van een nichtje tijdens het helpen verhuizen. Na drie weken IC overleden. ;(

Vind de focus hier heel erg liggen op de oh zo erge maatregelen en niet op de echte drama's.
  woensdag 31 maart 2021 @ 23:12:35 #84
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_198787414
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 23:08 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Proteines?

En waarom stopte elke andere pandemie dan wel? Ik geloof eerder van dissel en andere nl experts dan jou lol.
En laten die nou precies zeggen wat ik zeg, dat dit waarschijnlijk nog jaren doorgaat. Andere pandemieën waren veel ernstiger en zijn ook nooit gestopt, spaanse griep (h1n1) is nog steeds onder ons maar endemisch. Dit virus zal niet anders zijn en ook blijven. Derhalve de maatregelen ook.
quote:
Besides als ik eind augustus lekker drie dagen vrij van abunai kan genieten en nog eventje in september kan ik daarna wel weer ff tegen die 1.5m onzin 😂
Prima dan toch, want je zult wel moeten.
pi_198787478
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 23:12 schreef Schuifpui het volgende:

Oom van 76, geen overwicht of onderliggend lijden en was nog erg actief. Besmet door de vriend van een nichtje tijdens het helpen verhuizen. Na drie weken IC overleden. ;(

Vind de focus hier heel erg liggen op de oh zo erge maatregelen en niet op de echte drama's.
Heel veel sterkte.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198787493
quote:

-O-. Triest. Veel sterkte.
In Southern Sun
  woensdag 31 maart 2021 @ 23:17:14 #87
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198787495
quote:

Gecondoleerd. Er wordt inderdaad wel eens een beetje vergeten dat achter die cijfers echte verhalen zitten.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198787561
Thanks. Ik vind het vooral heel erg voor m'n tante en nichtje. Zulke grote gevolgen door een stomme beslissing.

Ik was van plan om dit weekend m'n ouders na lange tijd weer eens op te zoeken met Pasen, maar nu durf ik dat eigenlijk niet meer. Ik zou het mezelf echt nooit kunnen vergeven als er zoiets zou gebeuren.
pi_198787591
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 23:17 schreef zalkc het volgende:

[..]

Gecondoleerd. Er wordt inderdaad wel eens een beetje vergeten dat achter die cijfers echte verhalen zitten.
Er zitten ook echte verhalen achter de mensen die zwaar getroffen worden door de maatregelen. :Y
  woensdag 31 maart 2021 @ 23:25:21 #90
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_198787602
quote:

Veel sterkte, maar verwijt alsjeblieft niet naar andere mensen dat ze veel pijn hebben door de maatregelen, voor velen veroorzaakt dat ook echte drama’s.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_198787614
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 23:22 schreef Schuifpui het volgende:
Thanks. Ik vind het vooral heel erg voor m'n tante en nichtje. Zulke grote gevolgen door een stomme beslissing.

Ik was van plan om dit weekend m'n ouders na lange tijd weer eens op te zoeken met Pasen, maar nu durf ik dat eigenlijk niet meer. Ik zou het mezelf echt nooit kunnen vergeven als er zoiets zou gebeuren.
Snap ik.
Wellicht zou je nog een test kunnen overwegen kort voor je gaat.
Ik zelf zit inmiddels alweer z'n 10 dagen zonder andere vreemde mensen gezien te hebben.

Zijn je ouders al in de leeftijd dat vaccinatie in de buurt komt?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198787648
quote:

Heel veel sterkte!

quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Veel sterkte, maar verwijt alsjeblieft niet naar andere mensen dat ze veel pijn hebben door de maatregelen, voor velen veroorzaakt dat ook echte drama’s.
En eens.
  Redactie Frontpage woensdag 31 maart 2021 @ 23:29:04 #93
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_198787651
Ik heb vanavond tot 21.55 uur met een mattie in het park gezeten halve liters klappen. Het is mooi geweest met corona, nu weer tijd om te leven
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 31 maart 2021 @ 23:31:56 #94
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_198787677
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 23:29 schreef Djeez het volgende:
Ik heb vanavond tot 21.55 uur met een mattie in het park gezeten halve liters klappen. Het is mooi geweest met corona, nu weer tijd om te leven
Goede timing yo.
pi_198787680
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 23:25 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Snap ik.
Wellicht zou je nog een test kunnen overwegen kort voor je gaat.
Ik zelf zit inmiddels alweer z'n 10 dagen zonder andere vreemde mensen gezien te hebben.

Zijn je ouders al in de leeftijd dat vaccinatie in de buurt komt?
Volgens de schema's zouden ze al een uitnodiging hebben gehad en bij navraag kregen ze te horen dat de uitnodiging verstuurd was, maar ze hebben nog niets ontvangen. Morgen gaan ze bellen om na te vragen. Ik heb m'n bezoek maar weer afgezegd.

En maatregelen zijn kut. Heb er ook last van als alleenstaande dertiger met een kantoorbaan. Ik zie vrijwel niemand meer, alleen nog tig teamsvergaderingen. :r Maar als mij zoiets zou overkomen, zou ik dat nog veel vervelender vinden. Ik vraag me af of ik daar überhaupt nog mee zou kunnen leven. Dan nog liever een oneindige lockdown.
pi_198787702
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 23:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Dat verwijt hij toch ook niet? Hier wordt toch ook alleen maar geluld over de o zo erge maatregelen en juichen we als cijfertjes wat zakken (terwijl er dus gewoon nog tientallen mensen aan deze ziekte overlijden en niet alleen maar moddervette 80'ers). De echte drama's worden hier vaak weggezet als paniekzaaien van de media.
In Southern Sun
pi_198787742
twitter
  woensdag 31 maart 2021 @ 23:39:50 #98
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198787751
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 23:38 schreef Houtenbeen het volgende: