Lockdowns en avondklokken werken niet. Dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:12 schreef MoreDakka het volgende:
Dus Frankrijk gaat opnieuw maatregelen flink aanscherpen. Terwijl ze al een avondklok hadden vanaf 19:00 uur. Die zou logischerwijs nog beter moeten werken dan onze die 'pas' om 21:00 in ging en nu nog later. Geeft te denken.
Staken is geen werkweigering.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Agenten kunnen zich verenigen in de vakbond. Jeweetwel, wat ze vaak genoeg hebben gedaan, bijvoorbeeld bij het tijdelijk staken van uitschrijven voor kleine verkeersovertredingen. Is ook werkweigering.
Het argument is dat wat jij zegt nooit heeft plaats gevonden, ik dacht dat duidelijk was na 'fake news'.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mis je argument hier een beetje, scrummie.
Klopt.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 10:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je zwakt hem niet af, je gebruikt een Godwin om op te roepen tot werkweigering.
Volgens mij he, waren jullie toen bezig met een expiriment op dit gebied. Toen werden er opeens supporters geweerd uit de stadions en mochten jullie het ook niet afmaken.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het argument is dat wat jij zegt nooit heeft plaats gevonden, ik dacht dat duidelijk was na 'fake news'.
Ik ga er rustig naast staan.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er 3 urinoirs zijn neem ik altijd de middelste om mensen te fucken.
Uitermate zinnig betoog.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:51 schreef Janneke141 het volgende:
@:trein2000
https://www.parool.nl/ned(...)echtsstaat~be0f48ae/
Handhaven van coronaregels is toch niet te vergelijken met wat er in Nazi Duitsland is gebeurd?quote:Op donderdag 1 april 2021 11:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En euh, wat is daar exact mis mee als je dit soort belachelijke orders niet wil opvolgen?
De godwin is er degelijk. Mensen kunnen ook zelf nadenken. Je hoeft niet alles zomaar op te volgen en dat hebben we geleerd in die periode. Daarbij loop je nu niet het risico op een stuk lood in je hoofd.
Nee dat was volgens mij. Volgens jou wilde Feyenoord er in augustus mee starten. Dat is niet waar.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij he, waren jullie toen bezig met een expiriment op dit gebied. Toen werden er opeens supporters geweerd uit de stadions en mochten jullie het ook niet afmaken.
Kans op goede data verkeken. Gewoon omdat je niet eens de kans krijgt om het af te maken, gewoon omdat 'magniet'.
hebben overdag alles open en naar het werkquote:Op donderdag 1 april 2021 11:12 schreef MoreDakka het volgende:
Dus Frankrijk gaat opnieuw maatregelen flink aanscherpen. Terwijl ze al een avondklok hadden vanaf 19:00 uur. Die zou logischerwijs nog beter moeten werken dan onze die 'pas' om 21:00 in ging en nu nog later. Geeft te denken.
Precies.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is die er nog dan?
Wat is exact het verschil tussen met zn 2 in een park zitten met een biertje of met zn 2 op een terras zitten met een biertje?
Te laat ingegrepen, waardoor er geen onderscheid meer te maken is.quote:Daarbij worden nu parken schoongeveegd, dus ook groepjes van 2 worden weggestuurd. Niet nodig he?
Je moet nooit regels handhaven enkel omdat het de regel is. Het mooie van Nederland is juist dat dat hier ook amper gebeurt. Er is altijd ruimte voor de ratio achter de regel en de concrete omstandigheden van het geval.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Handhaven van coronaregels is toch niet te vergelijken met wat er in Nazi Duitsland is gebeurd?
Regels moeten gewoon gehandhaafd worden. Als de regels niet kloppen horen die te worden aangepakt, niet de handhaving ervan.
Ja dit dusquote:Op donderdag 1 april 2021 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee dat was volgens mij. Volgens jou wilde Feyenoord er in augustus mee starten. Dat is niet waar.
Yess, was wel in september toen de competitie net startte. Ik had mij ook opgegeven, vanaf een gegeven moment zou ik dan iedere wedstrijd op corona getest worden. Bij de eerste wedstrijd tegen ADO (toen er nog niet getest werd) zijn er geen besmettingen te herleiden geweest. De eerste resultaten waren dus bijzonder hoopgevend.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij he, waren jullie toen bezig met een expiriment op dit gebied. Toen werden er opeens supporters geweerd uit de stadions en mochten jullie het ook niet afmaken.
Kans op goede data verkeken. Gewoon omdat je niet eens de kans krijgt om het af te maken, gewoon omdat 'magniet'.
En waarom werkt het niet. Dat het aantal bemettingen stijgt met een avondklok wil niet zeggen dat het niet werkt. Wellicht stijgt het wel veel harder zonder avondklok. Maar goed, dit is je stokpaardje dus ik begrijp je wel.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lockdowns en avondklokken werken niet. Dat blijkt maar weer.
Wat het wel is is een grote inperking op de burgerrechten.
Verschil is dat je niet opriep tot staking.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt.
Ging ook volgens mij hierop verder:
[..]
Nee? En deze uitspraak van je dan?quote:Op donderdag 1 april 2021 11:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Handhaven van coronaregels is toch niet te vergelijken met wat er in Nazi Duitsland is gebeurd?
Waar komt dan de uitspraak 'Ordnung muss sein' vandaan?quote:Regels moeten gewoon gehandhaafd worden. Als de regels niet kloppen horen die te worden aangepakt, niet de handhaving ervan.
Belachelijk dat je die disclaimer hier nodig hebt.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:35 schreef aartstyle het volgende:
[..]
En waarom werkt het niet. Dat het aantal bemettingen stijgt met een avondklok wil niet zeggen dat het niet werkt. Wellicht stijgt het wel veel harder zonder avondklok. Maar goed, dit is je stokpaardje dus ik begrijp je wel.
PS. Daarmee zeg ik niet dat ik voor de avondklok ben.
Denk dat dat maandje niet echt uitmaakt over de inhoud van zijn argument, beter corrigeer je hem en ga je er inhoudelijk op in dan ‘FAKENEWS’ brullen.quote:
Mag dit soort gebral gewoon weg?quote:Op donderdag 1 april 2021 11:37 schreef Red_85 het volgende:
Tot op zeker hoogte is de handhaving van de corona regels zeker te vergelijken. En het dom opvolgen omdat ze je worden opgedragen hoort daar zeker bij.
Of hij roept gewoon wat minder onzin, kan ook.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat dat maandje niet echt uitmaakt over de inhoud van zijn argument, beter corrigeer je hem en ga je er inhoudelijk op in dan ‘FAKENEWS’ brullen.
Nou whoopdiedoe. Zeg dan gewoon 'volgens mij was dat in september ofso' ipvquote:Op donderdag 1 april 2021 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee dat was volgens mij. Volgens jou wilde Feyenoord er in augustus mee starten. Dat is niet waar.
'fakeneeeeews!' te gaan roepen en te gaan lachen.quote:
Wederom fake nieuws.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:39 schreef Red_85 het volgende:
Geen wonder dat jullie alleen hier zitten de hele dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |