Field labs hadden al veel eerder moeten beginnen, maar zoals bij alles is het too little too late. Alleen als je dat toegeeft en de field labs stopt, dan zeg je eigenlijk wij hebben gefaald en vestig je de aandacht op je eigen falen als politiek. Om dat te voorkomen moeten ze doorgaan.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp die field labs nog steeds niet. Wat hebben die dingen voor nut als op 1 juli toch iedereen gevaccineerd is?
Je zwakt hem niet af, je gebruikt een Godwin om op te roepen tot werkweigering.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt.
In die periode is ook heel veel geleerd over de mensheid.
Later zwak ik hem nog af ook, maar die quote je dan weer niet.
Ontsiert de dikke BMW natuurlijk teveel.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dacht dat covid-19 hooguit een griepje was 😅
Anyway, raar dat er geen scherm in de dienstauto zit.
Als ze die maanden geleden hadden gedaan dan misschien wel, maar dat werd tegengehouden door de overheid.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp die field labs nog steeds niet. Wat hebben die dingen voor nut als op 1 juli toch iedereen gevaccineerd is?
Interessant dat jij mensen wil fucken bij een urinoir, wil niet judgen maar doe dat toch maar op een andere locatiequote:Op donderdag 1 april 2021 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er 3 urinoirs zijn neem ik altijd de middelste om mensen te fucken.
Horeca is vorig jaar zomer ook 'gewoon' open geweest met reserveren en max. aantallen. Waarom toen niet meteen een onderzoek eraan gekoppeld? Of is dat wel gebeurd?quote:Op donderdag 1 april 2021 10:51 schreef maan_man het volgende:
[..]
Field labs hadden al veel eerder moeten beginnen, maar zoals bij alles is het too little too late. Alleen als je dat toegeeft en de field labs stopt, dan zeg je eigenlijk wij hebben gefaald en vestig je de aandacht op je eigen falen als politiek. Om dat te voorkomen moeten ze doorgaan.
En euh, wat is daar exact mis mee als je dit soort belachelijke orders niet wil opvolgen?quote:Op donderdag 1 april 2021 10:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je zwakt hem niet af, je gebruikt een Godwin om op te roepen tot werkweigering.
Is die er nog dan?quote:Op donderdag 1 april 2021 10:42 schreef Wantie het volgende:
wat is dan nog het draagvlak om de terrassen gesloten te houden?
Inderdaad. Voor het omt de ultieme natte droom. Bij iedere uitbraak of angst voor een uitbraak 'lockdown, 1,5meter, maskers' gaan roepen. Want ja het risico is er immers dat er 3 op de ic terecht komen.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:25 schreef galantis het volgende:
Ik maak mij meer zorgen om het precedent dat deze situaties scheppen. Je hebt als samenleving duidelijk aangetoond dat je de meest onbenullige maatregelen geforceerd in stand glaat houden, omdat.. ja waarom eigenlijk.
Een vriend van mij werkt in de horeca en die irriteert zich ook kapot aan het beleid.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is die er nog dan?
Wat is exact het verschil tussen met zn 2 in een park zitten met een biertje of met zn 2 op een terras zitten met een biertje?
Daarbij worden nu parken schoongeveegd, dus ook groepjes van 2 worden weggestuurd. Niet nodig he?
Ik geloof niet dat je het helemaal begreep.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoals zoveel 'maatregelen'. Maak het eerst maar eens hard dat die dingen voor besmettingen zorgen. En dat is niet alleen bij de skatebaan zo.
Feyenoord wilde er al in augustus mee starten. Maar kreeg 0 op het rekest.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:51 schreef maan_man het volgende:
[..]
Field labs hadden al veel eerder moeten beginnen, maar zoals bij alles is het too little too late. Alleen als je dat toegeeft en de field labs stopt, dan zeg je eigenlijk wij hebben gefaald en vestig je de aandacht op je eigen falen als politiek. Om dat te voorkomen moeten ze doorgaan.
Dan verhuis je. Je hebt immers zelf ook een gedachte. Dus kappen met die onzin van 'we kunnen anders niet naar buiten huilhuil'.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat het een stad is, niet iedereen een buiten heeft in de prive omgeving en die parken daar juist voor bedoeld zijn.
Ik denk dat jij mij niet snapt.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je het helemaal begreep.
Dat sowieso niet, maar dat is een heel ander verhaal.quote:
Jaaaaaaja. Of dat zo simpel is in de huizenmarkt tegenwoordigquote:Op donderdag 1 april 2021 11:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan verhuis je. Je hebt immers zelf ook een gedachte. Dus kappen met die onzin van 'we kunnen anders niet naar buiten huilhuil'.
Dit is niet waar. Er is daadwerkelijk onderzoek gedaan. Alleen nooit afgemaakt omdat toen het publiek uit de stadions moest verdwijnen. Ik geloof niet dat het goed was bevallen als alleen Feyenoord supporters had mogen blijven ontvangen.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Feyenoord wilde er al in augustus mee starten. Maar kreeg 0 op het rekest.
Want ja, de overheid stond er niet achter. Ofso.
Half jaar vertraging.
Van baan wisselen welquote:Op donderdag 1 april 2021 11:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jaaaaaaja. Of dat zo simpel is in de huizenmarkt tegenwoordig![]()
Doe je toch ff simpel...
Riiight. Waar zit jij met je hoofd?
Voor het experiment afmaken had ik het ok gevonden. Zelfs bij die club.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Er is daadwerkelijk onderzoek gedaan. Alleen nooit afgemaakt omdat toen het publiek uit de stadions moest verdwijnen. Ik geloof niet dat het goed was bevallen als alleen Feyenoord supporters had mogen blijven ontvangen.
Leuk staaltje fakenieuws dit.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Feyenoord wilde er al in augustus mee starten. Maar kreeg 0 op het rekest.
Want ja, de overheid stond er niet achter. Ofso.
Half jaar vertraging.
Wie zegt dat? Agenten kunnen zich verenigen in de vakbond. Jeweetwel, wat ze vaak genoeg hebben gedaan, bijvoorbeeld bij het tijdelijk staken van uitschrijven voor kleine verkeersovertredingen. Is ook werkweigering.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |