Zoals al eerder uitgelegd zijn de documenten niet kwijt maar maar moet de kamer het aan de juiste personen vragen. Je ziet nu dat alles boven water komt, had ook gisteren gekund als het verzoek fatsoenlijk was geweest.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Voor wie?
De burgers mogen niet weten wat er bekokstoofd wordt? Ze werken voor ons he, al lijkt het andersom.
[..]
Ja, behalve als ze "kwijt" zijn.
Dan ben je de tweede kamer en dan moet je iedereen vragen of hij/zij de juiste papieren heeftquote:Op donderdag 1 april 2021 12:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zoals al eerder uitgelegd zijn de documenten niet kwijt maar maar moet de kamer het aan de juiste personen vragen. Je ziet nu dat alles boven water komt, had ook gisteren gekund als het verzoek fatsoenlijk was geweest.
Wilders kent kennelijk niet het verschil tussen ministerpost en functie elders.quote:
De tweede kamer heeft op voorstel van de twee grootste partijen besloten om twee nieuwe verkenners aan te stellen, volgens overgangsregels krijgen zij alle documenten, zoals nu ook blijkt.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan ben je de tweede kamer en dan moet je iedereen vragen of hij/zij de juiste papieren heeft_!!!
Het is geen kwartetten.
De partijen, het zijn heel wat documenten die ontcijfert moeten worden.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom wordt het debat steeds uitgesteld? Op wiens verzoek?
Gaat nooit gebeuren, het is haast onmogelijk om een coalitie te vormen zonder de vvd.quote:
Wel met VVD maar dan Kaag premier.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren, het is haast onmogelijk om een coalitie te vormen zonder de vvd.
Rutte komt overal mee weg. Zou mij niet verbazen als het na dit debat lekker doorgaat. En zelfs als hij stopt dan lijkt het mij het meest aannemelijk dat de grootste partij de minister president levert.quote:
Gaat niet gebeuren. De vvd heeft geen kroonprins, de enige die in aamerking kwam is net opgestapt. Daarnaast Rutte heeft de vvd het grootste succes geboden in de geschiedenis van de partij.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:34 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wel met VVD maar dan Kaag premier.
Oh vreemd, ik lees juist allerlei politiek verslaggevers met een nogal afwijkende mening.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die mensen die vooral hun onderbuik laten spreken, politiek eigenlijk nooit gevolgd hebben en Omtzigt opeens als redder der natie zien.
Die hebben ze niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:36 schreef maan_man het volgende:
[..]
Rutte komt overal mee weg. Zou mij niet verbazen als het na dit debat lekker doorgaat. En zelfs als hij stopt dan lijkt het mij het meest aannemelijk dat de grootste partij de minister president levert.
Hij had het vooral niet moeten ontkennen, maar met het trucje zelf is weinig mis.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh vreemd, ik lees juist allerlei politiek verslaggevers met een nogal afwijkende mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |