Echt een geweldige film.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De eerste film van Steven die bij mij altijd bovenkomt is waarin hij een milieuactivist is op dat booreiland
Absoluut.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja en van een kookboek nog meer.
Gemak dient de mens Elan.
Klopt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut.
Het ging toch over Hello Fresh?
Lekker voor je.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat was het verdomde lekker weer vandaag
Lekker bij Hotel New York gezeten met een biertje
Ik kan niet wachten totdat er allemaal nieuwe random A4'tjes gaan uitlekken met 'info over de nieuwe formatie'quote:
Ik heb afgelopen weekend gewoon doorgewerkt voor mijn kankergeldquote:Op woensdag 31 maart 2021 19:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Lekker voor je.
Normale mensen moesten werken vandaag.
De kamer heeft toch alle informatie opgeëist (en natuurlijk niet gekregen)quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten totdat er allemaal nieuwe random A4'tjes gaan uitlekken met 'info over de nieuwe formatie'
Waarom begin je dan over een fucking kookboek?quote:
Niet gelezen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom begin je dan over een fucking kookboek?
Alsof dat gebruiken gelijk staat aan een maaltijdbox.
Zonder verder elitair te doen scheelt het logischerwijs nogal voor het eindresultaat in hoeverre je ingrediënten ook vers en van goede kwaliteit zijn.
Als @Scrummie het graag over kookboeken heeft, laat die jongen dan lekker.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom begin je dan over een fucking kookboek?
Alsof dat gebruiken gelijk staat aan een maaltijdbox.
Zonder verder elitair te doen scheelt het logischerwijs nogal voor het eindresultaat in hoeverre je ingrediënten ook vers en van goede kwaliteit zijn.
Genot.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als @:Scrummie het graag over kookboeken heeft, laat die jongen dan lekker.
Nu het toch over culinaire hoogstandjes gaat. Ik heb afgelopen week voor de eerste keer een pak bamischijven gehaald![]()
![]()
Zijn je 3 weken vakantie al ten einde? Zo niet dan ga jij hele mooie laatste dagen tegemoetquote:Op woensdag 31 maart 2021 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als @:Scrummie het graag over kookboeken heeft, laat die jongen dan lekker.
Nu het toch over culinaire hoogstandjes gaat. Ik heb afgelopen week voor de eerste keer een pak bamischijven gehaald![]()
![]()
Heb je Later al gelezen maat?quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben ontzettend trots dat Scrummie boeken leest.
Je weet de helft niet ouwe reus.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben ontzettend trots dat Scrummie boeken leest.
Nee, ik heb ook een frituurpan sinds een tijdje. Snacks uit de airfryer vind ik toch een beetje tegenvallen.quote:
Ik heb er alweer 1,5 week opzittenquote:Op woensdag 31 maart 2021 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn je 3 weken vakantie al ten einde? Zo niet dan ga jij hele mooie laatste dagen tegemoet
Eerlijk gezegd beetje het idee dat het door zijn stagiair geschreven is in plaats van meneer de bestsellerauteur zelf.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ben nog in een tamelijk dik boek bezig (over JFK) maar wel al besteld. Is het wat?
Dat is uitermate teleurstellend.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd beetje het idee dat het door zijn stagiair geschreven is in plaats van meneer de bestsellerauteur zelf.
22-11-1963?quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ben nog in een tamelijk dik boek bezig (over JFK) maar wel al besteld. Is het wat?
Ik word moker misselijk van frituur maar blijf er toch van eten dus een pan zal ik nooit kopen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook een frituurpan sinds een tijdje. Snacks uit de airfryer vind ik toch een beetje tegenvallen.
[..]
Ik heb er alweer 1,5 week opzitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |