Mwah... voor een pfizertje ben ik best bereid om 2 keer te gaan.quote:Op woensdag 31 maart 2021 00:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als ik al zie wat voor een achterlijke inefficiente bureaucratische molen is dan wil ik er in 1x vanaf. J&j is mijn favo daarom.
Er is geen tekort aan vaccins lazen we vandaag van de inmiddels geschorste ggd medewerker. Die riep 'waar blijven jullie nou, ik wil werk' en 3 kwartier later kreeg hij zijn enige telefoontje van vandaag. Dat ie naar huis kon.quote:Op woensdag 31 maart 2021 00:43 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Zolang er een tekort is aan vaccin lijkt me dat ook niet echt verstandig.
Kun je me ook uitleggen waarom het de grootste rommel is?quote:Op woensdag 31 maart 2021 00:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
AZ is de grootste rommel die er is heb het al vaker gezegd.
Als ik mag kiezen heb ik die ook liever. Maar meer omdat ik dan na 1 prik van al het gezeik af ben.quote:Op woensdag 31 maart 2021 00:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als ik al zie wat voor een achterlijke inefficiente bureaucratische molen is dan wil ik er in 1x vanaf. J&j is mijn favo daarom.
Ze deden het anders prima tegen psv hoor. Daarom hebben wij nu nog 'maar' 10 punten nodig.quote:Op woensdag 31 maart 2021 00:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
AZ is de grootste rommel die er is heb het al vaker gezegd.
Ik heb niet alle topics doorgelezen. Is er inmiddels nu bekend hoe dat kan?quote:Op woensdag 31 maart 2021 00:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is geen tekort aan vaccins lazen we vandaag van de inmiddels geschorste ggd medewerker. Die riep 'waar blijven jullie nou, ik wil werk' en 3 kwartier later kreeg hij zijn enige telefoontje van vandaag. Dat ie naar huis kon.
Nou, Alkmaar, he?quote:Op woensdag 31 maart 2021 00:50 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Kun je me ook uitleggen waarom het de grootste rommel is?
Exact. Dat zeg ikquote:Op woensdag 31 maart 2021 00:50 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen heb ik die ook liever. Maar meer omdat ik dan na 1 prik van al het gezeik af ben.
De vaccinatie gaat te langzaam dat is het probleem. Maar we hebben nog niet genoeg vaccins om zeg maar de hele bevolking die een vaccin wilt te vaccineren. Daar hebben we toch wel meer vaccins voor nodig.quote:Op woensdag 31 maart 2021 00:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is geen tekort aan vaccins lazen we vandaag van de inmiddels geschorste ggd medewerker. Die riep 'waar blijven jullie nou, ik wil werk' en 3 kwartier later kreeg hij zijn enige telefoontje van vandaag. Dat ie naar huis kon.
Geen idee. Hugo zal er vast wel weer een excuus voor hebben.quote:Op woensdag 31 maart 2021 00:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik heb niet alle topics doorgelezen. Is er inmiddels nu bekend hoe dat kan?
Ik heb nog minder dan jij met voetbalquote:Op woensdag 31 maart 2021 00:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Jij hebt mazzel dat ik niets met voetbal heb!![]()
En toch worden er een hoop niet gezet. Dus zijn ze over.quote:Op woensdag 31 maart 2021 00:52 schreef ipa84 het volgende:
[..]
De vaccinatie gaat te langzaam dat is het probleem. Maar we hebben nog niet genoeg vaccins om zeg maar de hele bevolking die een vaccin wilt te vaccineren. Daar hebben we toch wel meer vaccins voor nodig.
Je volgt het nieuws neem ik aan? Buiten de incidentele bloedproppen zijn de bijwerkingen ook top!quote:Op woensdag 31 maart 2021 00:50 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Kun je me ook uitleggen waarom het de grootste rommel is?
Ik vraag me af of het geen optie is om mensen aan te moedigen langs te gaan om te kijken of er vaccins/plaatsen over zijn. Er zijn er genoeg die willen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 00:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En toch worden er een hoop niet gezet. Dus zijn ze over.
Zoek vrijwilligers, doe iets. Rammen met die handel. NL moet vrij.
Je bedoelt die incidentele gevallen op miljoenen vaccins?quote:Op woensdag 31 maart 2021 00:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je volgt het nieuws neem ik aan? Buiten de incidentele bloedproppen zijn de bijwerkingen ook top!
Dat ben ik met je eens hoor. Het gaat gewoon te langzaam. Wat binnen komt moet gewoon zo snel mogelijk worden weg geprikt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 00:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En toch worden er een hoop niet gezet. Dus zijn ze over.
Zoek vrijwilligers, doe iets. Rammen met die handel. NL moet vrij.
Nou ik ken verschillende mensen die AZ hebben gehad en die werden er doodziek van dus zo verschillend is het niet. Dus ja het is rommel.quote:Op woensdag 31 maart 2021 00:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Je bedoelt die incidentele gevallen op miljoenen vaccins?
En bijwerkingen is per persoon verschillend.
Ik zit hier AZ niet te verdedigen, maar hier roepen 'Het is rommel' is vrij ongefundeerd.
Wat beschouw jij als doodziek?quote:Op woensdag 31 maart 2021 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou ik ken verschillende mensen die AZ hebben gehad en die werden er doodziek van dus zo verschillend is het niet. Dus ja het is rommel.
Prima. Als je het niet vertrouwd neem je het niet.quote:Op woensdag 31 maart 2021 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou ik ken verschillende mensen die AZ hebben gehad en die werden er doodziek van dus zo verschillend is het niet. Dus ja het is rommel.
Net als corona is een dodelijk virus, zoiets als ebolaquote:Op woensdag 31 maart 2021 00:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Je bedoelt die incidentele gevallen op miljoenen vaccins?
En bijwerkingen is per persoon verschillend.
Ik zit hier AZ niet te verdedigen, maar hier roepen 'Het is rommel' is vrij ongefundeerd.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 01:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Net als corona is een dodelijk virus, zoiets als ebola
Idee had ik vanmiddag ook al. Maar het zal vast te moeilijk zijn een id/paspoort aan een prikkie te voegen die nog niet in de goede leeftijdscategorie valt. Want zo rollen ambtenaren.quote:Op woensdag 31 maart 2021 00:57 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het geen optie is om mensen aan te moedigen langs te gaan om te kijken of er vaccins/plaatsen over zijn. Er zijn er genoeg die willen.
Maar dat zal administratief wel weer te moeilijk zijn.
Een paar weken terug waren er al verzorgingshuizen die vaccins wegdonderden omdat het te 'ingewikkeld' was om buiten hun doelgroep te prikken toch?quote:Op woensdag 31 maart 2021 01:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Idee had ik vanmiddag ook al. Maar het zal vast te moeilijk zijn een id/paspoort aan een prikkie te voegen die nog niet in de goede leeftijdscategorie valt. Want zo rollen ambtenaren.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 01:26 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)is-dan-mogen-we-open
De horeca gaat open met Sint-Juttemis
Dat vind ik nou een ludieke actie!
Tja dat snap ik ook niet echt. Zeker bij de eerste ronde. Wat over is zet het in personeel en als er dan nog wat over is pluk dan maar wat mensen van straat van mij apart en geef ze een vaccinatie kaart mee met de afspraak voor ronde 2. Bij ronde 2 snap ik dat het lastiger is omdat mensen dan misschien geen 2de vaccinatie kunnen krijgen als ze er voor niet 1 hebben gehad.quote:Op woensdag 31 maart 2021 01:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Een paar weken terug waren er al verzorgingshuizen die vaccins wegdonderden omdat het te 'ingewikkeld' was om buiten hun doelgroep te prikken toch?![]()
Die hadden daar overigens wel toestemming voor om de vaccins die ze over hadden weg te prikken. Net als de ziekenhuizen. Dat geeft toch het beeld dat het wel kán kennelijk.
Ze gooiden ze weg omdat de administratie ervan te veel werk/ ingewikkeld was. Kennelijk kan het dus wel.quote:Op woensdag 31 maart 2021 01:35 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Tja dat snap ik ook niet echt. Zeker bij de eerste ronde. Wat over is zet het in personeel en als er dan nog wat over is pluk dan maar wat mensen van straat van mij apart en geef ze een vaccinatie kaart mee met de afspraak voor ronde 2. Bij ronde 2 snap ik dat het lastiger is omdat mensen dan misschien geen 2de vaccinatie kunnen krijgen als ze er voor niet 1 hebben gehad.
Maar als het goed is zijn de verpleeghuizen inmiddels gevaccineerd dacht ik. Maar goed we gaan het meemaken hoe het gaat voorlopen bij de grote priklocaties. Ik neem aan dat ze daar betere koel mogelijkheden hebben dan in gewone verpleeghuizen mocht er een no-show zijn of wat over zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2021 01:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ze gooiden ze weg omdat de administratie ervan te veel werk/ ingewikkeld was. Kennelijk kan het dus wel.
En dat ze het geregistreerd willen hebben, snap ik ook wel. En dan is die 2e prik er ook zo aan te koppelen.
Ook hieruit begrijp ik dat het gewoon kan (met vooraf aangegeven wachtlijst):
https://nos.nl/artikel/23(...)soms-weggegooid.html
Laten die priklocaties wachtlijsten maken met oproepbare mensen. Lijkt me strak plan wel.![]()
Ik haalde die verpleeghuizen als voorbeeld aan dat het kón. Het artikel dat ik plaatste was ook 2 maanden oud. Dus in principe zou -behalve de koelmogelijkheden- de administratie er ook alleen maar op vooruit gegaan moeten zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2021 01:57 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Maar als het goed is zijn de verpleeghuizen inmiddels gevaccineerd dacht ik. Maar goed we gaan het meemaken hoe het gaat voorlopen bij de grote priklocaties. Ik neem aan dat ze daar betere koel mogelijkheden hebben dan in gewone verpleeghuizen mocht er een no-show zijn of wat over zijn.
Als ik me niet vergis woont ie in Duitsland.quote:Op woensdag 31 maart 2021 03:15 schreef Za het volgende:
Waarom is deze man (72) nog niet gevaccineerd?
[ twitter ]
De 72 jarigen zijn nog niet aan de beurt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 03:15 schreef Za het volgende:
Waarom is deze man (72) nog niet gevaccineerd?
[ twitter ]
Ik wilde het kijken maar uiteindelijk maar niet gedaan beter voor mijn bloeddruk.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Met stomme verbazing Nieuwsuur zitten kijken.. waar zijn we mee bezig zeg.
doelpalen verzet richting BNW-achtige praktijken?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgens mij heb je mij dat niet zien zeggen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 00:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind is een mening. Als die in dit topic verboden worden, dan kunnen we het sluiten.
Vaccinatie perikelen..quote:Op woensdag 31 maart 2021 05:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doelpalen verzet richting BNW-achtige praktijken?
Geen idee, ik (en met mij velen) heb nieuwsuur NIET gekeken. Geen flauw benul waar het over ging en waar “we” dus mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Uhhh, nee? Mijn ouders hebben geen oproep of wat dan ook gehad. Prima idee verder, maar je stelling dat dat de eigen keuze is klopt niet.quote:Op woensdag 31 maart 2021 07:14 schreef Nielsch het volgende:
Het totale aantal doden loopt echt flink terug las ik. Echt hoor gooi open die terrassen en restaurants! Als er nu nog ouderen zijn die geen vaccin hebben is dat hun eigen keuze. Daarvoor hoeft de rest toch niet meer te boeten?
"we" zijn vooral niet heel erg bezig. Bezig met vaccineren. Sterker nog, die medewerkers krijgen nog lang geen burn out. Itt de bedrijven die zich aan 1001 maatregelen moeten houden.quote:Op woensdag 31 maart 2021 07:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee, ik (en met mij velen) heb nieuwsuur NIET gekeken. Geen flauw benul waar het over ging en waar “we” dus mee bezig zijn.
Nee.quote:Op woensdag 31 maart 2021 07:14 schreef Nielsch het volgende:
Het totale aantal doden loopt echt flink terug las ik. Echt hoor gooi open die terrassen en restaurants! Als er nu nog ouderen zijn die geen vaccin hebben is dat hun eigen keuze. Daarvoor hoeft de rest toch niet meer te boeten?
Je aanname dat er ouderen zijn die geen vaccin hebben gehad vanuit eigen keuze, is incorrect. Het aantal doden loopt inderdaad terug, dat is mooi. De ziekenhuizen worden nog steeds voller, dus dat is toch echt minder mooi. Het is zelfs belangrijker dat de ziekenhuizen leger worden dan dat het aantal doden afneemt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 07:14 schreef Nielsch het volgende:
Je weet bij welke leeftijd ze nu zijn? En je weet welke leeftijdsgroepen het meest op de IC komen?quote:Op woensdag 31 maart 2021 07:14 schreef Nielsch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |