Lekker fakkelen in het licht.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:59 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/watch/?v=1873468599477732
Fakkeltocht in Emmen
Tja, mag maar tot 21 uur hè.quote:
Als ze er nou drie weken geleden aan gedacht hadden, voor de verkiezingen ed...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Tja, mag maar tot 21 uur hè.
Hadden ze het eigenlijk beter morgen kunnen doen, dan mag je tot 22:00 uur doorlopen buiten
Als de overheid wanneer een groot gedeelte van onze populatie gevaccineerd is daarna de maatregelen afschaft denken de "vrijheidstrijders" dan echt dat we dat aan hun te danken hebben.quote:
Uhuh, in 2024 als ze zo doorgaan. Ik dig die "vrijheidsstrijders" op dit moment beter dan die zgn virusbestrijders in ons kabinet. Stel prutsers.quote:Op woensdag 31 maart 2021 07:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als de overheid wanneer een groot gedeelte van onze populatie gevaccineerd is daarna de maatregelen afschaft denken de "vrijheidstrijders" dan echt dat we dat aan hun te danken hebben.
Wat moet je toch gekrenkt zijn dat je je zoveel zorgen maakt om wat insignificante idiootjes die er tussen lopen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Joop Dekker en Willem/Barabera Beekman zijn vast weer van de partij, netzoals alle andere nep-veteranen.
gewoon, omdat je met een gehuurd legerjasje een applausje krijgt van de andere wappies.
en maar vol blijven houden dat het 'echte' veteranen zijn.
Het virus muteert. Dus je moet je achterlijke reet straks om de drie maanden 2x laten vaccineren. En de lockdowns komen we dus nooit meer vanaf.. door goedgelovige mensjes zoals jij nu.quote:Op woensdag 31 maart 2021 07:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als de overheid wanneer een groot gedeelte van onze populatie gevaccineerd is daarna de maatregelen afschaft denken de "vrijheidstrijders" dan echt dat we dat aan hun te danken hebben.
Het muteert, hoelang het werkt is niet duidelijk en of je nog besmettelijk bent ook niet. Gaat voorlopig echt nog wel even duren. Juli lijkt mij veel te optimistisch.quote:Op donderdag 1 april 2021 05:01 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Het virus muteert. Dus je moet je achterlijke reet straks om de drie maanden 2x laten vaccineren. En de lockdowns komen we dus nooit meer vanaf.. door goedgelovige mensjes zoals jij nu.
Als het vaccin werkt dan kan iedereen uit de lockdown en de covid-paspoort hoeft dan ook niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 05:12 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het muteert, hoelang het werkt is niet duidelijk en of je nog besmettelijk bent ook niet. Gaat voorlopig echt nog wel even duren. Juli lijkt mij veel te optimistisch.
En ondanks de huidige mutaties blijken de vaccins nog steeds werkzaam. Wie is er hier op dit moment nu goedgelovig voor spookverhalen die men als een echoput door schreeuwt.quote:Op donderdag 1 april 2021 05:01 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Het virus muteert. Dus je moet je achterlijke reet straks om de drie maanden 2x laten vaccineren. En de lockdowns komen we dus nooit meer vanaf.. door goedgelovige mensjes zoals jij nu.
Wel informatief, ik wist niet dat ziekenhuizen een "beddencentrale" hadden.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kan het niveau nog lager? Jazeker!
Een amoebe heeft een filmpje gemaakt in het Amsterdamse UMC. Op het filmpje zie je allemaal lege bedden. De tekst van de amoebe bij het filmpje is dan ook "Druk in het VU ziekenhuis hè...!!"
Het Amsterdamse UMC heeft direct gereageerd met een verklaring.
https://twitter.com/LadyMarLadyMar/status/1375571844972036101
Heb je de BLM demonstratie op de dam gezien vorig jaar? Toen stonden duizenden mensen opeen te schreeuwen in de buitenlucht. Resultaat: nul bekende besmettingsgevallen.quote:
Racist.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:13 schreef falling_away het volgende:
[..]
Heb je de BLM demonstratie op de dam gezien vorig jaar? Toen stonden duizenden mensen opeen te schreeuwen in de buitenlucht. Resultaat: nul bekende besmettingsgevallen.
Feitelijk onjuist.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:16 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Ja, buiten raak je niet besmet, te moeilijk voor je?
Hij was op reuzenjachtquote:Op maandag 29 maart 2021 19:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een tweedelig verslag:
https://www.brighteon.com/0cee1b33-fcf6-4131-a091-10f7731953bd
https://www.brighteon.com/d5f45382-eedb-48f3-aea4-e2e111f2b68f
(heb nog niet gekeken)
Het lijkt mij een beetje egoistisch voor jou om te bepalen wat ik als vrijheid beschouw.quote:
Wij zijn tegen carona, maar niet als het koud isquote:Op zaterdag 3 april 2021 20:44 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/872752126838720
Vanavond koffie bij Urk
EDIT: is al offline
Of zondag.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij zijn tegen carona, maar niet als het koud is
Oh dus jij mag wel andeten een viruswappie noemen en bepalen dat ze thuis moet blijven.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het lijkt mij een beetje egoistisch voor jou om te bepalen wat ik als vrijheid beschouw.
Blijf maar thuis dan ik kan prima zelf voor mijn vrijheid opkomen. Prima dat jij erheen gaat want dan heb ik ook nog vermaak. Maar wil je even een bordje meenemen dat je niet voor de vrijheid van vipergts van FOK strijdt dan is dat maar duidelijk.quote:
Zeer kort door de bocht. Je wordt moeilijker besmet, dat zeker. Maar helemaal niet, dat is onjuist.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:16 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Ja, buiten raak je niet besmet, te moeilijk voor je?
Ook na de lockdown lijkt me dit voor hem een goed ideequote:Op zondag 4 april 2021 07:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijf maar lekker binnen, daar hebben wij meer aan.
De Witte Jassen kunnen goed voor hem zorgen denk ik.quote:Op zondag 4 april 2021 08:02 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ook na de lockdown lijkt me dit voor hem een goed idee
Nunspeet... daar zeg je ook watquote:Op zondag 4 april 2021 10:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
koffiedrinkers on tour? wappies mogen nog iets verder weg uit de inrichting?
er was in Nunspeet ook al een jamboree van klapjosties en hun spandoek over kinderen. iets over satanistisch kindermisbruik. zum kotzen. ben blij dat er geen live streams zijn, heb eindelijk de klussen in huis kunnen doen
Dat kan idd nietquote:Op zondag 4 april 2021 11:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En op Urk kan dat waarschijnlijk niet vanwege 'bijzondere' zondag.
Klinkt gezelligquote:Op zondag 4 april 2021 11:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus ze zullen uit protest wel met zn allen een kerk bezetten ofzo.
En extra hard zingenquote:Op zondag 4 april 2021 11:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus ze zullen uit protest wel met zn allen een kerk bezetten ofzo.
Zou erg jammer zijn, bier staat al koudquote:
quote:Op zondag 4 april 2021 12:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou erg jammer zijn, bier staat al koud
Ok, we gaan wel weer rellen *zucht*quote:Op zondag 4 april 2021 12:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kut man, ik had eindelijk alle klusjes in huis al gedaan
Ja, hier ook, eindelijk klaar met de muurverf. Nu wil ik wappies zien en het waterkanon.quote:Op zondag 4 april 2021 12:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mooi hoe iemand riep ‘hou je bek man’ toen hij liep te janken over een politiestaatquote:Op zondag 4 april 2021 11:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het nunspeet topic heb ik gemist
Hier een parel van een videootje uit Nunspeet; "ik werk mee dus ik hoef niet in de boeien".
Papegaai: hij werkt mee dus hij heeft niet in de boeien!
[ twitter ]
https://twitter.com/i/status/1335583994554019844
die +/-1500 mensen willen ook drie daagjes rust.quote:Op zondag 4 april 2021 12:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Neuh ,dan staan deze mensen alsnog te demonstreren om de reiskosten vergoed te krijgen.quote:Op zondag 4 april 2021 12:28 schreef PippenScottie het volgende:
Je weet nu al dat als er straks voldoende mensen zijn gevaccineerd, de ziekenhuizen weer wat leger zijn en de maatregelen worden versoepeld, deze mensen denken dat dit komt door hun protesten.
Oké, dan hebben we het einde van corona te danken aan kledingverhuurders en psychiatrische inrichtingen.quote:Op zondag 4 april 2021 12:28 schreef PippenScottie het volgende:
Je weet nu al dat als er straks voldoende mensen zijn gevaccineerd, de ziekenhuizen weer wat leger zijn en de maatregelen worden versoepeld, deze mensen denken dat dit komt door hun protesten.
Denk je dat die merken dat het lang weekend is danquote:Op zondag 4 april 2021 12:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die +/-1500 mensen willen ook drie daagjes rust.
Ha! Nee, die hebben altijd op maandag vrij...en op dinsdag en woensdag en donderdag...quote:Op zondag 4 april 2021 12:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk je dat die merken dat het lang weekend is dan
De overheid draait weekend dienstendus het is wat makkelijlker om naast uitkeringstrekken wat zwart bij te verdienen.quote:Op zondag 4 april 2021 12:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk je dat die merken dat het lang weekend is dan
Daarom juistquote:Op zondag 4 april 2021 12:36 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nee, dan breekt de pleuris uit want ze kunnen niet naar de Ikea.
Als ze gewoon de uitkeringen wat hoger maakten hoefden ze niet zwart bij te verdienenquote:Op zondag 4 april 2021 12:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De overheid draait weekend dienstendus het is wat makkelijlker om naast uitkeringstrekken wat zwart bij te verdienen.
Ja beetje te rustig helaasquote:Op zondag 4 april 2021 13:51 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
https://fb.watch/4For9evWkS/
Maar is wel erg rustig vandaag
Revrouwlutie ? Is dit serieus of..quote:Op zondag 4 april 2021 13:53 schreef Sodemieters het volgende:
Revrouwlutie gaf aan vandaag naar Hellevoetsluis te gaan. Geen idee wat daar te doen is. Ze is ook niet live.
quote:
Thnx!!quote:Op zondag 4 april 2021 14:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bullet news is er ook
https://www.facebook.com/(...)deos/173138504635375
helemaal verbaasd dat er geen politiebusjes zijn.
ik lees op twitter dat er veel afzeggingen zijn van de 'vaste demonstranten'.
Sneu voor het beestjequote:Op zondag 4 april 2021 14:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
er is al iemand die zijn vechthond meegenomen heeft naar het Museumplein.
[ twitter ]
Lijkt me niet verstandig als die gast zijn hond opzet tegen de politie, want die zullen echt niet schromen om hem af te schieten. Horen die beesten overigens niet gemuilkorft te zijn?quote:Op zondag 4 april 2021 14:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
er is al iemand die zijn vechthond meegenomen heeft naar het Museumplein.
[ twitter ]
Is ook zo’n beetje enige omroep die ze nog aandacht geeft samen met Nn dus ze gooien hun eigen ruiten in.quote:Op zondag 4 april 2021 14:36 schreef StephanL het volgende:
Hoe kunnen ze Slijptol nou haten?
Slijptol
https://www.facebook.com/608858676189708/videos/199403284986224![]()
Nee. Afhankelijk van de gemeente.quote:Op zondag 4 april 2021 14:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig als die gast zijn hond opzet tegen de politie, want die zullen echt niet schromen om hem af te schieten. Horen die beesten overigens niet gemuilkorft te zijn?
Dat is het stigma dat ze hebben, het is zo te zien een pitbull toch?quote:Op zondag 4 april 2021 14:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Afhankelijk van de gemeente.
Overigens wel enorm gechargeerd om het te hebben over 'vechthonden mee te nemen'.
Rotweilerquote:Op zondag 4 april 2021 14:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is het stigma dat ze hebben, het is zo te zien een pitbull toch?
Stigma of niet, helemaal nergens voor nodig om het zo op te jutten door te doen voorkomen dat meneer expres een vechthond meeneemt om effe flink herrie te gaan trappen.quote:Op zondag 4 april 2021 14:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is het stigma dat ze hebben, het is zo te zien een pitbull toch?
Vroeger was Pownews van de gekke mensen voor schut zetten, altijd de zwakste personen interviewen maar dat doen ze al een hele tijd niet meer. Nu willen ze een podium geven aan die mensen, is het weer niet goed. Zie Extinction Rebellion, ze kunnen verkerenquote:Op zondag 4 april 2021 14:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is ook zo’n beetje enige omroep die ze nog aandacht geeft samen met Nn dus ze gooien hun eigen ruiten in.
Die zou ik eerder een waakhond noemen, en een verdomd goeie ook.quote:
Het is kennelijk heel moeilijk allemaal voor je. De demonstranten zijn juist tegen deze en alle andere regels. Sla het even op.quote:Op zondag 4 april 2021 15:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even denken, wat waren ook alweer de coronamaatregelen:
• Vermijd drukke plekken
• Houd 1,5 meter afstand
• Maximale groepsgrootte: 2 personen of 1 huishouden
Museumpleinteletubbies: ikke lekker demonstreren met mijn frientjes van de faceboekgroep!
En alles met een gebiedsverbod is nu in Hellevoetsluis en gaan aan de wandel naar het Popo bureauquote:Op zondag 4 april 2021 15:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even denken, wat waren ook alweer de coronamaatregelen:
• Vermijd drukke plekken
• Houd 1,5 meter afstand
• Maximale groepsgrootte: 2 personen of 1 huishouden
Museumpleinteletubbies: ikke lekker demonstreren met mijn frientjes van de faceboekgroep!
Ik ben ook tegen het verbod op buitensex. Dat wil nog niet zeggen dat ik mijn vriendin en ik met onze blote kont op het Museumplein gaan liggen om hier tegen te demonstreren...quote:Op zondag 4 april 2021 15:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is kennelijk heel moeilijk allemaal voor je. De demonstranten zijn juist tegen deze en alle andere regels. Sla het even op.
Mooi zo, meteen de cel in.quote:
En water!quote:
Welkom in het topic.quote:Op zondag 4 april 2021 13:54 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Revrouwlutie ? Is dit serieus of..
Zo gaat-ie goed!quote:Op zondag 4 april 2021 15:16 schreef spoilert het volgende:
Die leuzen die ze roepennet als vroeger tijdens de avond vierdaagse
Ja, volgens mij geeft dit voor veel mensen het idee dat ze bijdragen aan iets dat belangrijk is - iets wat ze in hun dagelijks leven over het algemeen niet voelen.quote:Op zondag 4 april 2021 15:36 schreef Document1 het volgende:
Dit is toch gewoon een wekelijks uitje bij gebrek aan beter voor veel van die mensen? Staan ook best veel misfits en buiten de boot gevallen types tussen. Fijn dat ze zoveel steun bij elkaar vinden in deze barre tijden.Over 9 maanden de wappiebabyboom.
In Amsterdam wordt het inmiddels ook iets te druk en gezellig, zo lijkt. Zal straks ook wel leeg geveegd worden.quote:Op zondag 4 april 2021 15:37 schreef spoilert het volgende:
Wel frappant, de über-wappies zijn in Hellevoetsluis en in Amsterdam verloopt het nu nog gemoedelijk, zou er een verband zijn??
Ze wachten wel even tot 16:00u de "demonstranten"zeggen al weken dat ze naar huis zouden gaan na 16.00u, we gaan het zien.quote:Op zondag 4 april 2021 15:40 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
In Amsterdam wordt het inmiddels ook iets te druk en gezellig, zo lijkt. Zal straks ook wel leeg geveegd worden.
Geen idee niet gezien, zag maar een klein stukje. Meestal post die op zondag een vlog op facebook. Wie weet zie je het daarquote:Op zondag 4 april 2021 16:05 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zit hij nog niet met een lichaamsdeel in het verband??
Inmiddels weer aan de wandelquote:Op zondag 4 april 2021 16:13 schreef RipCity het volgende:
Je laten insluiten in Hellevloetsluis.. Wat een rotleven heb je dan.
Terwijl in Amsterdam niets aan de hand is vandaag. Daar is het Museumplein voor het eerst in weken niet schoon geveegd.quote:Op zondag 4 april 2021 16:13 schreef RipCity het volgende:
Je laten insluiten in Hellevloetsluis.. Wat een rotleven heb je dan.
Ik denk dat men intern tot de conclusie is gekomen dat het geweld van laatst door politie en ME buitenproportioneel was, en dat ze echt op hun tellen moeten passen.quote:Op zondag 4 april 2021 16:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Terwijl in Amsterdam niets aan de hand is vandaag. Daar is het Museumplein voor het eerst in weken niet schoon geveegd.
De kans is verwaarloosbaar. Je kan ook van een keukentrapje vallen en je nek breken, zullen we de keukentrapjes verbieden?quote:Op zondag 4 april 2021 07:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeer kort door de bocht. Je wordt moeilijker besmet, dat zeker. Maar helemaal niet, dat is onjuist.
Precies, overlijden aan covid is als het keukentrapje. Verwaarloosbaar risico.quote:Op zondag 4 april 2021 21:01 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
De kans is verwaarloosbaar. Je kan ook van een keukentrapje vallen en je nek breken, zullen we de keukentrapjes verbieden?
Jij hebt helemaal geen echte vrijheid meer. Noet meer zoals voorheen. De overheid bepaald nu wanneer je buiten mag zijn en waar en wanneer.quote:Op zondag 4 april 2021 07:50 schreef vipergts het volgende:
[..]
Blijf maar thuis dan ik kan prima zelf voor mijn vrijheid opkomen. Prima dat jij erheen gaat want dan heb ik ook nog vermaak. Maar wil je even een bordje meenemen dat je niet voor de vrijheid van vipergts van FOK strijdt dan is dat maar duidelijk.
Nou ja, als je geen te dikke bejaarde man bent.quote:Op zondag 4 april 2021 22:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Precies, overlijden aan covid is als het keukentrapje. Verwaarloosbaar risico.
Ach stel je aan zeg. Je mag nog gewoon naar buiten, alleen niet na 10 uur. Je mag nog gewoon boodschappen doen, de hond uit laten, wandelen/hardlopen/joggen, etc. We mogen nog genoeg doen.quote:Op zondag 4 april 2021 22:30 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen echte vrijheid meer. Noet meer zoals voorheen. De overheid bepaald nu wanneer je buiten mag zijn en waar en wanneer.
Mensen die bang zijn voor het virus moeten zelf maar thuisblijven.
Klopt dan worden trappetjes en virussen gevaarlijkquote:Op zondag 4 april 2021 23:15 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Nou ja, als je geen te dikke bejaarde man bent.
"Alleen niet na 10 uur"quote:Op zondag 4 april 2021 23:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach stel je aan zeg. Je mag nog gewoon naar buiten, alleen niet na 10 uur. Je mag nog gewoon boodschappen doen, de hond uit laten, wandelen/hardlopen/joggen, etc. We mogen nog genoeg doen.
Nou nou wat wordt ik gecontroleerd we hebben een avondklok op tijden waar ik het grootste deel van slaap. En je moet je wat aanpassen met je vrijetijdsbesteding dat geef ik toe dat begint vervelend te worden. Maar om nu te zeggen dat mijn vrijheid is afgenomen vind ik wat ver gaan.quote:Op zondag 4 april 2021 22:30 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen echte vrijheid meer. Noet meer zoals voorheen. De overheid bepaald nu wanneer je buiten mag zijn en waar en wanneer.
Mensen die bang zijn voor het virus moeten zelf maar thuisblijven.
Dat gebrek aan zorg capaciteit is ook geen argument. In Duitsland hebben ze meer bedden en daar zitten ze in dezelfde situatie.quote:Op zondag 4 april 2021 23:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
"Alleen niet na 10 uur"
Alsof het allemaal geen waarde heeft ofzo. Ik kan dat slecht serieus nemen als mensen vrijheid om hun huis uit te kunnen niet op waarde kunnen schatten. Het is een volstrekt debiele regel die alleen gerechtvaardigd kan worden in uiterste nood. En dat begrip uiterste nood wordt nu helemaal kapot geneukt door het volk van de concensus. Je weet wel. Zij die voor hun mening vooral afhankelijk zijn van een voorgeschoteld narratief.
Alles wat het leven charme geeft staat compleet on hold. Het is letterlijk diefstal van 2% van mensen hun leven wat we nu meemaken.
En de gem covid dode verliest nog geen 3 levensjaren in matige gezondheid.
Die 15000*3 levensjaren =45000. Staat in het niet bij de 17.5 miljoen *2 verloren levensjaren.
Ik corrigeer nog niet voor kwaliteit en ook niet voor verloren levensjaren vanwege indirecte effecten op de gezondheid van coronamaatregelen
Het is simpelweg, als je alles op waarde schat. Totaal niet te rectificeren maatregelen vast te houden als dat niet strikt noodzakelijk is om de zorg niet te laten overspoelen. En zelfs dat laatste is meer een ethisch dillema dan dat het overduidelijk beter is om de zorg maar te blijven ontlasten.
Maarr het meest erge is nog om die giga kosten van een gebrek aan zorgcapaciteit niet te verhelpen. Kosten wat het kost.
Dat is nog het meest pijnlijk.
Vergeet ik jonge mensen met langdurige klachten of is daar helemaal geen wetenschappelijk bewijs voor? "long covid" is een mythe die gedefinieerd wordt in onderzoeken als "na 40 dagen nog klachten". Ja die mensen bestaan. Lijkt me ook dat als je met een longontsteking opgenomen wordt dat je na 40 dagen nog klachten hebt.quote:Op maandag 5 april 2021 07:33 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat gebrek aan zorg capaciteit is ook geen argument. In Duitsland hebben ze meer bedden en daar zitten ze in dezelfde situatie.
Je vergeet trouwens wel heel makkelijk de verloren levensjaren van mensen die jonger zijn en langdurige klachten hebben mee te rekenen. Daar is nog weinig over bekend. Je kunt gewoon niet zo in verloren levensjaren rekenen want dan zou je ook het inademen van fijnstof of ongezond leven mee moeten rekenen twee dingen waar we met zijn allen ook niets aan doen.
Ook je diefstal argument vind ik raar wanneer is het wel genoeg om wat vrijheid in te leveren als het sterftecijfer hoger is of als net zoals met de Spaanse Griep als het jonge mensen het zwaarst treft
Typisch weer dat de boodschapper persoonlijk moet aangevallen worden ipv een inhoudelijk te kunnen aangeven waarom een avondklok van 22.00 uur nu echt vrijheidsberoving zou zijn.quote:
Was in Hellevoetsluisquote:Op maandag 5 april 2021 11:19 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Er is toch niet ingegrepen? https://www.at5.nl/artike(...)-waterkanon-aanwezig
Ik val zo maar in de discussie maar jij hebt het standpunt dat een avondklok geen beperking is van vrijheid?quote:Op maandag 5 april 2021 11:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Typisch weer dat de boodschapper persoonlijk moet aangevallen worden ipv een inhoudelijk te kunnen aangeven waarom een avondklok van 22.00 uur nu echt vrijheidsberoving zou zijn.
mensen die het hebben over we mogen nog zoveel hebben het inderdaad niet helemaal begrepenquote:Op maandag 5 april 2021 11:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik val zo maar in de discussie maar jij hebt het standpunt dat een avondklok geen beperking is van vrijheid?
Net zoals het een beperking van mijn vrijheid is dat ik geen 250 km/h met de porsche over de openbare weg mag rijden. Snappen mensen hier na 1 jaar nog steeds niet de maatschappelijk belangen versus de individuele egoistische wensen.quote:Op maandag 5 april 2021 11:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik val zo maar in de discussie maar jij hebt het standpunt dat een avondklok geen beperking is van vrijheid?
quote:Op maandag 5 april 2021 11:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Net zoals het een beperking van mijn vrijheid is dat ik geen 250 km/h met de porsche over de openbare weg mag rijden. Snappen mensen hier na 1 jaar nog steeds niet de maatschappelijk belangen versus de individuele egoistische wensen.
quote:Op maandag 5 april 2021 11:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Typisch weer dat de boodschapper persoonlijk moet aangevallen worden ipv een inhoudelijk te kunnen aangeven waarom een avondklok van 22.00 uur geen vrijheidsberoving zou zijn.
je hebt niet eens een Porsche en voor de rest ook een domme vergelijkingquote:Op maandag 5 april 2021 11:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Net zoals het een beperking van mijn vrijheid is dat ik geen 250 km/h met de porsche over de openbare weg mag rijden. Snappen mensen hier na 1 jaar nog steeds niet de maatschappelijk belangen versus de individuele egoistische wensen.
quote:Op maandag 5 april 2021 11:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Typisch weer dat de boodschapper persoonlijk moet aangevallen worden ipv een inhoudelijk te kunnen aangeven waarom een avondklok van 22.00 uur nu echt vrijheidsberoving zou zijn.
Een tijdelijk inperking van vrijheden emotionele lading geven door het te verheffen tot een totale vrijheidsberoving.quote:Op maandag 5 april 2021 12:41 schreef Jappie81 het volgende:
[..]ik moet gaan uitleggen waarom een avondklok vrijheidsberoving zou zijn? Serieus?
Deel 1, 10:50:quote:Op maandag 29 maart 2021 19:56 schreef Tourniquet het volgende:
Een tweedelig verslag:
https://www.brighteon.com/0cee1b33-fcf6-4131-a091-10f7731953bd
https://www.brighteon.com/d5f45382-eedb-48f3-aea4-e2e111f2b68f
(heb nog niet gekeken)
Er zitten wel een paar echte tussen maar dat zijn er bijzonder weinig... Lui die bij defensie al niet helemaal spoorden en na die tijd toch wel niet...quote:Op maandag 5 april 2021 14:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe leeg moet het zijn tussen de oren als je denkt dat het echte veteranen zijn.
een omgebouwde man, een oud-politicus van Trots op Nederland, geen een die echt weet hoe je een salut moet brengen.
zelfs dat zijn geen veteranen. je bent veteraan als je gediend hebt in oorlogssituaties. die lui van defensie zaten waarschijnlijk bij de schoonmaakafdeling of administratie. Joop Dekker is nooit op missie geweest, zat wel bij defensie inderdaad. evengoed schandalig om het uniform in te zetten voor teletubbietijd.quote:Op maandag 5 april 2021 14:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar echte tussen maar dat zijn er bijzonder weinig... Lui die bij defensie al niet helemaal spoorden en na die tijd toch wel niet...
Ze zegt dat ze geen leven heeft. Zelfkennis kan ik wel waarderenquote:Op maandag 5 april 2021 14:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
"de maatregelen duren nog tot agenda 2030 compleet is uitgerold"
Zie jij studentenleed? "- Ja, mensen studeren thuis en slapen thuis."
vanaf 3:11
wat een wulps meisje![]()
Die ene luchtmobieler die je er voor ziet staan is wel degelijk veteraan, van hem weet ik het zeker.quote:Op maandag 5 april 2021 14:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
zelfs dat zijn geen veteranen. je bent veteraan als je gediend hebt in oorlogssituaties. die lui van defensie zaten waarschijnlijk bij de schoonmaakafdeling of administratie.
Dat is helemaal een mooie ja die Joop...quote:Joop Dekker is nooit op missie geweest, zat wel bij defensie inderdaad. evengoed schandalig om het uniform in te zetten voor teletubbietijd.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Laten we in de hofvijver gaan liggen! Ja, want "het water staat ons aan de lippen"
- Goed idee!
[ afbeelding ]
Als je als veteraan afgeschreven word ben je niet goed genoeg meer voor het werk wat je wilt doen, dus moet je er maar respect voor krijgen dmv opkomen voor de vrijheid oid.quote:Op maandag 5 april 2021 14:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die ene luchtmobieler die je er voor ziet staan is wel degelijk veteraan, van hem weet ik het zeker.
[..]
Dat is helemaal een mooie ja die Joop...![]()
![]()
En sommigen willen dan ook nog gaan beweren dat hij wel veteraan is omdat hij als plichtige zo lang op oefening is geweest in La Courtine..._!
Dat is géén demonstratie tegen coronamaatregelen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Laten we in de hofvijver gaan liggen! Ja, want "het water staat ons aan de lippen"
- Goed idee!
[ afbeelding ]
Het zou me wel leuk lijken als men daar met 'tien'duizenden mensen gaan koffiedrinken volgende week, 'voor de vrijheid'.quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
- Goed idee!
[ afbeelding ]
Commandant van een infanteriegroep als sgt... Een bataljonscommandant is een lkol (officier)... Een ruim stukje hoger dan sgt.quote:Op maandag 5 april 2021 15:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat had ik nog niet gezien. Dus er is welgeteld 1 veteraan ook echt veteraan.
Van commandant van een infanterie bataljon tot leider van een groep volwassen kleuters.
tja, 't Kan verkeren.
Die kerel spoort gewoon niet.quote:
Is een demonstratie voor de heropening van de Efteling?quote:Op dinsdag 6 april 2021 16:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
- Goed idee!
[ afbeelding ]
Dit zijn echte wetenschappers die verkleed zijn als wetenschapperquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
- Goed idee!
[ afbeelding ]
Klopt, geen wappies.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is géén demonstratie tegen coronamaatregelen.
Nee, ze verzetten zich tegen de bezuigingen op de universiteiten. Dat staat los van de coronamaatregelen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt, geen wappies.
Waren toch leraren die pleiten voor opening hoge scholen?
Ah dat dus. Had het niet helemaal meegekregenquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ze verzetten zich tegen de bezuigingen op de universiteiten. Dat staat los van de coronamaatregelen.
quote:Burgemeester Ton Heerts van Apeldoorn vaardigt een noodverordening uit voor dit weekend. Aanleiding zijn oproepen op sociale media om zaterdag op het Stationsplein en in het Amaliapark te komen demonstreren tegen politiegeweld en de coronamaatregelen. De noodverordening geldt van zaterdag 04.30 uur tot met zondag 11 april 22.00 uur voor de gehele stad Apeldoorn.
Bij de gemeente was vrijdag niet bekend of en hoeveel mensen zaterdag naar Apeldoorn willen komen. De organisatoren van de demonstratie hadden zich niet van tevoren gemeld bij de gemeente.
Als je het middelpunt van die 4 plaatsen pakt, dan is het niet zo'n verrassingquote:Op zaterdag 10 april 2021 08:46 schreef Basp1 het volgende:
Wat leuk voor de deelnemers een geheime verrassingslocatie.
Ik denk dat het Almere of bussum gaat worden.quote:Op zaterdag 10 april 2021 08:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als je het middelpunt van die 4 plaatsen pakt, dan is het niet zo'n verrassingMaar zo slim zullen de wappies wel niet zijn
Tis weer een spannend uitje voor ze!
Ik denk dat de ME ze straks staat op te wachten bij de toegangswegen van Hilversum.
"Ik zeg niet waar we naar toe gaan, maar neem jequote:Op zaterdag 10 april 2021 08:46 schreef Basp1 het volgende:
Wat leuk voor de deelnemers een geheime verrassingslocatie.
Dan eerder Bussum denk ik. Almere ben je al gepasseerd als je vanuit het noorden komt en op de Stichtse Brug staat. Al zouden ze best een stukje terug kunnen rijden misschien.quote:Op zaterdag 10 april 2021 08:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Almere of bussum gaat worden.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:02 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hmm, Baarn, Eemnes en Laren. Alleen Baarn heeft een station, rara waar gaan ze heen
Hilversum blijft ook nog een optie, Hilversum CS is maar 2 haltes van af Baarn...quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:16 schreef Starhopper het volgende:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
[..]![]()
Hilversum heeft toch al een verbod opgelegd, dan is het te snel voorbij dadelijk.quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:17 schreef spoilert het volgende:
[..]
Hilversum blijft ook nog een optie, Hilversum CS is maar 2 haltes van af Baarn...
Zover ik begreep, was het alleen medegedeeld dat een demo verboden ZOU worden, nooit een daadwerkelijke noodverordening uitgebracht.quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hilversum heeft toch al een verbod opgelegd, dan is het te snel voorbij dadelijk.
Doet Willem nog wel eens iets, daar heb ik de laatste tijd weinig over gehoord.
Willem zou zo'n nieuw zeelandse haka moet regisseren met die zichzelf benoemde politie en militairen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:26 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zover ik begreep, was het alleen medegedeeld dat een demo verboden ZOU worden, nooit een daadwerkelijke noodverordening uitgebracht.
En Willem is zijn donaties aan het tellen die vast staan op de ING rekening van zijn stichting...
quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Willem zou zo'n nieuw zeelandse haka moet regisseren met die zichzelf benoemde politie en militairen.
De demonstratie is verboden. Maar er is geen noodverordening zoals in Apeldoorn, toch?quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:48 schreef spoilert het volgende:
Voor Hilversum moet ik mij zelf corrigeren. De mars die ze daar gepland hadden was verboden door de burgemeester. Hierop zijn ze naar de rechter gestapt en deze heeft de BM in het gelijk gesteld.
Klopt, kan helaas geen uitspraak vinden, maar het ging om de "Mars" die ze wilde gaan doen. Deze ging door het centrum van Hilversum waarop zaterdag ook de weekmarkt plaats vind en waar de winkel straten zijn. Dat was de reden om de "Mars" te verbieden. Maar er is geen noodverordening, althans nog nietquote:Op zaterdag 10 april 2021 09:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De demonstratie is verboden. Maar er is geen noodverordening zoals in Apeldoorn, toch?
Op zondag hadden ze dus misschien meer kans gehad.quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:53 schreef spoilert het volgende:
[..]
Klopt, kan helaas geen uitspraak vinden, maar het ging om de "Mars" die ze wilde gaan doen. Deze ging door het centrum van Hilversum waarop zaterdag ook de weekmarkt plaats vind en waar de winkel straten zijn. Dat was de reden om de "Mars" te verbieden. Maar er is geen noodverordening, althans nog niet
quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:00 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
de PoPo in Hilversum is al fuiken aan het opzetten....
Ja. Dit slaat nergens opquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:08 schreef spoilert het volgende:
Dit kat- en muisspel is leuk maar ze geven de Popo best veel tijd om te reageren
De politie wist eergisteren al waar die lui heen gingen joh.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Dit slaat nergens opHet begint om 12:00 en nu maken ze de plaats bekend
Dat hadden ze op zn vroegst om 11:45 moeten doen. Tijd genoeg voor de politie om de toegangswegen te blokkeren.
Ze hadden gewoon bussen moeten regelen en die de grote groepen demonstranten naar de geheime locatie moeten laten vervoeren. Dat hyper individualisme breekt hun nog eens op.quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Dit slaat nergens opHet begint om 12:00 en nu maken ze de plaats bekend
Dat hadden ze op zn vroegst om 11:45 moeten doen. Tijd genoeg voor de politie om de toegangswegen te blokkeren.
Vandaag is de dresscode:quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ohjee, het is weer teletubbietijd?
Denk aan de tip, verkleed jezelf als treinconducteur dat bespaart een treinkaartje.
Vergis je niet, er zijn hele telegram groepen die het vervoer coördinerenquote:Op zaterdag 10 april 2021 10:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon bussen moeten regelen en die de grote groepen demonstranten naar de geheime locatie moeten laten vervoeren. Dat hyper individualisme breekt hun nog eens op.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:15 schreef spoilert het volgende:
[..]
Vandaag is de dresscode:
-Militair
-Agent
-Leeraar
-Beveiliger
-marechaussee
quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
't lijkt mij geinig als zo'n flappiewappie heel uit Roermond naar Baarn komt en dan geen lotgenoten kan vinden. de berichtgeving is zo chaotisch dat dit best mogelijk is.
zou fantastisch zijn als er een trol achter zit. er worden alleen maar plaatsnamen genoemd
Jaquote:
quote:
Lol! GroenendijkGENOTquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even een oud videotje van twee aan de universiteit gepromoveerde wappies.
Incognito-kledingverhuur.nlquote:
Was ook een heel sterk punt...echt typerend studentenleed wat zij beschrijft. Voor anderen geldt niet dat ze voornamelijk thuis zijn....quote:Op maandag 5 april 2021 14:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
"de maatregelen duren nog tot agenda 2030 compleet is uitgerold"
Zie jij studentenleed? "- Ja, mensen studeren thuis en slapen thuis."
Geen klap gevallen voor zover ik heb gelezen, en de boel is ontruimd, dus goed ingeschat door de politie lijkt me.quote:Op zaterdag 10 april 2021 08:58 schreef Nober het volgende:
Waar is het waterkanon, politie te paard, politie met vechthonden en zijn de romeo's thuisgelaten?
[ twitter ]
ruftvrouwlutie https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/801240957152401/quote:
OnrechtTV is live. En Katjaquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ruftvrouwlutie https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/801240957152401/
onrechttv https://www.facebook.com/msmleugens/videos/?ref=page_internal
quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:39 schreef Accordtje het volgende:
Ze leren wel van het commentaar dat ze krijgen....ik zie dat er nu vooral verplegerspakjes zijn gehuurd met korte mouwen
Zullen wel gaan verzamelen bij het kasteel om een mooi beeld neer te zetten met opgestelde veteranen en Zwitserse verpleegkundigenquote:
En ze luisteren ook naar het rodekruis aan de vlag te zienquote:Op zaterdag 10 april 2021 11:39 schreef Accordtje het volgende:
Ze leren wel van het commentaar dat ze krijgen....ik zie dat er nu vooral verplegerspakjes zijn gehuurd met korte mouwen
Welke livestream? Op Twitter zijn ze al aan het zoeken naar de figuren die zich voordoen als agent.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:57 schreef spoilert het volgende:
Ik zit nu een live stream te kijken waar in iemand opzoek is naar een politieagent die mee doet. Die schijnen volgens hem een "police for freedom"t-shirt aan hebben. De eerste 5 die hij interviewde bleken leerkrachten te zijn, nummer 6 was eindelijk raak, was de bekende Verbon...
Onafhankellijke pers Nederland op FB, hij is bloed irritant want hij gaat steeds live en dan er weer uit.quote:Op zaterdag 10 april 2021 11:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Welke livestream? Op Twitter zijn ze al aan het zoeken naar de figuren die zich voordoen als agent.
Die rechts onder is een "echte" smeris, maar is al een tijdje op een non-actief zijspoor gezet door de PoPoquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:02 schreef Starhopper het volgende:
Er komen straks nog wat extra jassen van de kledingverhuur![]()
![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Ik heb B van der K nog niet gespotquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:07 schreef spoilert het volgende:
En de rechtsextrmisten van "Defend" woonplaats zijn er ook weer
quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:02 schreef Starhopper het volgende:
Er komen straks nog wat extra jassen van de kledingverhuur![]()
![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Ik lees het ja. Wtfquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:03 schreef spoilert het volgende:
[..]
Die rechts onder is een "echte" smeris, maar is al een tijdje op een non-actief zijspoor gezet door de PoPo
quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
hahaha ik zag echt iemand rondlopen die een witte jas in de lucht hield. "Iemand die deze witte jas aan wilt trekken? dan lijk je net een zorgmedewerker!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sneeuwcamouflage was uitverkocht zeker?quote:Op zaterdag 10 april 2021 12:20 schreef spoilert het volgende:
Die militairen zijn ook nauwelijks zichtbaar met hun vlekkenpak in het kasteel park
Die trekken ze morgen aanquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De sneeuwcamouflage was uitverkocht zeker?
Lol!!!! Dat zou gaaf zijnquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kan ik niet een firefox extension schrijven zodat je met een waterkanon hierop kunt schieten vanuit je browser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |