Lekker fakkelen in het licht.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:59 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/watch/?v=1873468599477732
Fakkeltocht in Emmen
Tja, mag maar tot 21 uur hè.quote:
Als ze er nou drie weken geleden aan gedacht hadden, voor de verkiezingen ed...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Tja, mag maar tot 21 uur hè.
Hadden ze het eigenlijk beter morgen kunnen doen, dan mag je tot 22:00 uur doorlopen buiten
Als de overheid wanneer een groot gedeelte van onze populatie gevaccineerd is daarna de maatregelen afschaft denken de "vrijheidstrijders" dan echt dat we dat aan hun te danken hebben.quote:
Uhuh, in 2024 als ze zo doorgaan. Ik dig die "vrijheidsstrijders" op dit moment beter dan die zgn virusbestrijders in ons kabinet. Stel prutsers.quote:Op woensdag 31 maart 2021 07:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als de overheid wanneer een groot gedeelte van onze populatie gevaccineerd is daarna de maatregelen afschaft denken de "vrijheidstrijders" dan echt dat we dat aan hun te danken hebben.
Wat moet je toch gekrenkt zijn dat je je zoveel zorgen maakt om wat insignificante idiootjes die er tussen lopen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Joop Dekker en Willem/Barabera Beekman zijn vast weer van de partij, netzoals alle andere nep-veteranen.
gewoon, omdat je met een gehuurd legerjasje een applausje krijgt van de andere wappies.
en maar vol blijven houden dat het 'echte' veteranen zijn.
Het virus muteert. Dus je moet je achterlijke reet straks om de drie maanden 2x laten vaccineren. En de lockdowns komen we dus nooit meer vanaf.. door goedgelovige mensjes zoals jij nu.quote:Op woensdag 31 maart 2021 07:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als de overheid wanneer een groot gedeelte van onze populatie gevaccineerd is daarna de maatregelen afschaft denken de "vrijheidstrijders" dan echt dat we dat aan hun te danken hebben.
Het muteert, hoelang het werkt is niet duidelijk en of je nog besmettelijk bent ook niet. Gaat voorlopig echt nog wel even duren. Juli lijkt mij veel te optimistisch.quote:Op donderdag 1 april 2021 05:01 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Het virus muteert. Dus je moet je achterlijke reet straks om de drie maanden 2x laten vaccineren. En de lockdowns komen we dus nooit meer vanaf.. door goedgelovige mensjes zoals jij nu.
Als het vaccin werkt dan kan iedereen uit de lockdown en de covid-paspoort hoeft dan ook niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 05:12 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het muteert, hoelang het werkt is niet duidelijk en of je nog besmettelijk bent ook niet. Gaat voorlopig echt nog wel even duren. Juli lijkt mij veel te optimistisch.
En ondanks de huidige mutaties blijken de vaccins nog steeds werkzaam. Wie is er hier op dit moment nu goedgelovig voor spookverhalen die men als een echoput door schreeuwt.quote:Op donderdag 1 april 2021 05:01 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Het virus muteert. Dus je moet je achterlijke reet straks om de drie maanden 2x laten vaccineren. En de lockdowns komen we dus nooit meer vanaf.. door goedgelovige mensjes zoals jij nu.
Wel informatief, ik wist niet dat ziekenhuizen een "beddencentrale" hadden.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kan het niveau nog lager? Jazeker!
Een amoebe heeft een filmpje gemaakt in het Amsterdamse UMC. Op het filmpje zie je allemaal lege bedden. De tekst van de amoebe bij het filmpje is dan ook "Druk in het VU ziekenhuis hè...!!"
Het Amsterdamse UMC heeft direct gereageerd met een verklaring.
https://twitter.com/LadyMarLadyMar/status/1375571844972036101
Heb je de BLM demonstratie op de dam gezien vorig jaar? Toen stonden duizenden mensen opeen te schreeuwen in de buitenlucht. Resultaat: nul bekende besmettingsgevallen.quote:
Racist.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:13 schreef falling_away het volgende:
[..]
Heb je de BLM demonstratie op de dam gezien vorig jaar? Toen stonden duizenden mensen opeen te schreeuwen in de buitenlucht. Resultaat: nul bekende besmettingsgevallen.
Feitelijk onjuist.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:16 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Ja, buiten raak je niet besmet, te moeilijk voor je?
Hij was op reuzenjachtquote:Op maandag 29 maart 2021 19:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een tweedelig verslag:
https://www.brighteon.com/0cee1b33-fcf6-4131-a091-10f7731953bd
https://www.brighteon.com/d5f45382-eedb-48f3-aea4-e2e111f2b68f
(heb nog niet gekeken)
Het lijkt mij een beetje egoistisch voor jou om te bepalen wat ik als vrijheid beschouw.quote:
Wij zijn tegen carona, maar niet als het koud isquote:Op zaterdag 3 april 2021 20:44 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/872752126838720
Vanavond koffie bij Urk
EDIT: is al offline
Of zondag.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij zijn tegen carona, maar niet als het koud is
Oh dus jij mag wel andeten een viruswappie noemen en bepalen dat ze thuis moet blijven.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het lijkt mij een beetje egoistisch voor jou om te bepalen wat ik als vrijheid beschouw.
Blijf maar thuis dan ik kan prima zelf voor mijn vrijheid opkomen. Prima dat jij erheen gaat want dan heb ik ook nog vermaak. Maar wil je even een bordje meenemen dat je niet voor de vrijheid van vipergts van FOK strijdt dan is dat maar duidelijk.quote:
Zeer kort door de bocht. Je wordt moeilijker besmet, dat zeker. Maar helemaal niet, dat is onjuist.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:16 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Ja, buiten raak je niet besmet, te moeilijk voor je?
Ook na de lockdown lijkt me dit voor hem een goed ideequote:Op zondag 4 april 2021 07:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijf maar lekker binnen, daar hebben wij meer aan.
De Witte Jassen kunnen goed voor hem zorgen denk ik.quote:Op zondag 4 april 2021 08:02 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ook na de lockdown lijkt me dit voor hem een goed idee
Nunspeet... daar zeg je ook watquote:Op zondag 4 april 2021 10:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
koffiedrinkers on tour? wappies mogen nog iets verder weg uit de inrichting?
er was in Nunspeet ook al een jamboree van klapjosties en hun spandoek over kinderen. iets over satanistisch kindermisbruik. zum kotzen. ben blij dat er geen live streams zijn, heb eindelijk de klussen in huis kunnen doen
Dat kan idd nietquote:Op zondag 4 april 2021 11:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En op Urk kan dat waarschijnlijk niet vanwege 'bijzondere' zondag.
Klinkt gezelligquote:Op zondag 4 april 2021 11:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus ze zullen uit protest wel met zn allen een kerk bezetten ofzo.
En extra hard zingenquote:Op zondag 4 april 2021 11:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus ze zullen uit protest wel met zn allen een kerk bezetten ofzo.
Zou erg jammer zijn, bier staat al koudquote:
quote:Op zondag 4 april 2021 12:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou erg jammer zijn, bier staat al koud
Ok, we gaan wel weer rellen *zucht*quote:Op zondag 4 april 2021 12:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kut man, ik had eindelijk alle klusjes in huis al gedaan
Ja, hier ook, eindelijk klaar met de muurverf. Nu wil ik wappies zien en het waterkanon.quote:Op zondag 4 april 2021 12:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mooi hoe iemand riep ‘hou je bek man’ toen hij liep te janken over een politiestaatquote:Op zondag 4 april 2021 11:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het nunspeet topic heb ik gemist
Hier een parel van een videootje uit Nunspeet; "ik werk mee dus ik hoef niet in de boeien".
Papegaai: hij werkt mee dus hij heeft niet in de boeien!
[ twitter ]
https://twitter.com/i/status/1335583994554019844
die +/-1500 mensen willen ook drie daagjes rust.quote:Op zondag 4 april 2021 12:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Neuh ,dan staan deze mensen alsnog te demonstreren om de reiskosten vergoed te krijgen.quote:Op zondag 4 april 2021 12:28 schreef PippenScottie het volgende:
Je weet nu al dat als er straks voldoende mensen zijn gevaccineerd, de ziekenhuizen weer wat leger zijn en de maatregelen worden versoepeld, deze mensen denken dat dit komt door hun protesten.
Oké, dan hebben we het einde van corona te danken aan kledingverhuurders en psychiatrische inrichtingen.quote:Op zondag 4 april 2021 12:28 schreef PippenScottie het volgende:
Je weet nu al dat als er straks voldoende mensen zijn gevaccineerd, de ziekenhuizen weer wat leger zijn en de maatregelen worden versoepeld, deze mensen denken dat dit komt door hun protesten.
Denk je dat die merken dat het lang weekend is danquote:Op zondag 4 april 2021 12:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die +/-1500 mensen willen ook drie daagjes rust.
Ha! Nee, die hebben altijd op maandag vrij...en op dinsdag en woensdag en donderdag...quote:Op zondag 4 april 2021 12:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk je dat die merken dat het lang weekend is dan
De overheid draait weekend dienstendus het is wat makkelijlker om naast uitkeringstrekken wat zwart bij te verdienen.quote:Op zondag 4 april 2021 12:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk je dat die merken dat het lang weekend is dan
Daarom juistquote:Op zondag 4 april 2021 12:36 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nee, dan breekt de pleuris uit want ze kunnen niet naar de Ikea.
Als ze gewoon de uitkeringen wat hoger maakten hoefden ze niet zwart bij te verdienenquote:Op zondag 4 april 2021 12:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De overheid draait weekend dienstendus het is wat makkelijlker om naast uitkeringstrekken wat zwart bij te verdienen.
Ja beetje te rustig helaasquote:Op zondag 4 april 2021 13:51 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
https://fb.watch/4For9evWkS/
Maar is wel erg rustig vandaag
Revrouwlutie ? Is dit serieus of..quote:Op zondag 4 april 2021 13:53 schreef Sodemieters het volgende:
Revrouwlutie gaf aan vandaag naar Hellevoetsluis te gaan. Geen idee wat daar te doen is. Ze is ook niet live.
quote:
Thnx!!quote:Op zondag 4 april 2021 14:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bullet news is er ook
https://www.facebook.com/(...)deos/173138504635375
helemaal verbaasd dat er geen politiebusjes zijn.
ik lees op twitter dat er veel afzeggingen zijn van de 'vaste demonstranten'.
Sneu voor het beestjequote:Op zondag 4 april 2021 14:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
er is al iemand die zijn vechthond meegenomen heeft naar het Museumplein.
[ twitter ]
Lijkt me niet verstandig als die gast zijn hond opzet tegen de politie, want die zullen echt niet schromen om hem af te schieten. Horen die beesten overigens niet gemuilkorft te zijn?quote:Op zondag 4 april 2021 14:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
er is al iemand die zijn vechthond meegenomen heeft naar het Museumplein.
[ twitter ]
Is ook zo’n beetje enige omroep die ze nog aandacht geeft samen met Nn dus ze gooien hun eigen ruiten in.quote:Op zondag 4 april 2021 14:36 schreef StephanL het volgende:
Hoe kunnen ze Slijptol nou haten?
Slijptol
https://www.facebook.com/608858676189708/videos/199403284986224![]()
Nee. Afhankelijk van de gemeente.quote:Op zondag 4 april 2021 14:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig als die gast zijn hond opzet tegen de politie, want die zullen echt niet schromen om hem af te schieten. Horen die beesten overigens niet gemuilkorft te zijn?
Dat is het stigma dat ze hebben, het is zo te zien een pitbull toch?quote:Op zondag 4 april 2021 14:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Afhankelijk van de gemeente.
Overigens wel enorm gechargeerd om het te hebben over 'vechthonden mee te nemen'.
Rotweilerquote:Op zondag 4 april 2021 14:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is het stigma dat ze hebben, het is zo te zien een pitbull toch?
Stigma of niet, helemaal nergens voor nodig om het zo op te jutten door te doen voorkomen dat meneer expres een vechthond meeneemt om effe flink herrie te gaan trappen.quote:Op zondag 4 april 2021 14:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is het stigma dat ze hebben, het is zo te zien een pitbull toch?
Vroeger was Pownews van de gekke mensen voor schut zetten, altijd de zwakste personen interviewen maar dat doen ze al een hele tijd niet meer. Nu willen ze een podium geven aan die mensen, is het weer niet goed. Zie Extinction Rebellion, ze kunnen verkerenquote:Op zondag 4 april 2021 14:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is ook zo’n beetje enige omroep die ze nog aandacht geeft samen met Nn dus ze gooien hun eigen ruiten in.
Die zou ik eerder een waakhond noemen, en een verdomd goeie ook.quote:
Het is kennelijk heel moeilijk allemaal voor je. De demonstranten zijn juist tegen deze en alle andere regels. Sla het even op.quote:Op zondag 4 april 2021 15:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even denken, wat waren ook alweer de coronamaatregelen:
• Vermijd drukke plekken
• Houd 1,5 meter afstand
• Maximale groepsgrootte: 2 personen of 1 huishouden
Museumpleinteletubbies: ikke lekker demonstreren met mijn frientjes van de faceboekgroep!
En alles met een gebiedsverbod is nu in Hellevoetsluis en gaan aan de wandel naar het Popo bureauquote:Op zondag 4 april 2021 15:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even denken, wat waren ook alweer de coronamaatregelen:
• Vermijd drukke plekken
• Houd 1,5 meter afstand
• Maximale groepsgrootte: 2 personen of 1 huishouden
Museumpleinteletubbies: ikke lekker demonstreren met mijn frientjes van de faceboekgroep!
Ik ben ook tegen het verbod op buitensex. Dat wil nog niet zeggen dat ik mijn vriendin en ik met onze blote kont op het Museumplein gaan liggen om hier tegen te demonstreren...quote:Op zondag 4 april 2021 15:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is kennelijk heel moeilijk allemaal voor je. De demonstranten zijn juist tegen deze en alle andere regels. Sla het even op.
Mooi zo, meteen de cel in.quote:
En water!quote:
Welkom in het topic.quote:Op zondag 4 april 2021 13:54 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Revrouwlutie ? Is dit serieus of..
Zo gaat-ie goed!quote:Op zondag 4 april 2021 15:16 schreef spoilert het volgende:
Die leuzen die ze roepennet als vroeger tijdens de avond vierdaagse
Ja, volgens mij geeft dit voor veel mensen het idee dat ze bijdragen aan iets dat belangrijk is - iets wat ze in hun dagelijks leven over het algemeen niet voelen.quote:Op zondag 4 april 2021 15:36 schreef Document1 het volgende:
Dit is toch gewoon een wekelijks uitje bij gebrek aan beter voor veel van die mensen? Staan ook best veel misfits en buiten de boot gevallen types tussen. Fijn dat ze zoveel steun bij elkaar vinden in deze barre tijden.Over 9 maanden de wappiebabyboom.
In Amsterdam wordt het inmiddels ook iets te druk en gezellig, zo lijkt. Zal straks ook wel leeg geveegd worden.quote:Op zondag 4 april 2021 15:37 schreef spoilert het volgende:
Wel frappant, de über-wappies zijn in Hellevoetsluis en in Amsterdam verloopt het nu nog gemoedelijk, zou er een verband zijn??
Ze wachten wel even tot 16:00u de "demonstranten"zeggen al weken dat ze naar huis zouden gaan na 16.00u, we gaan het zien.quote:Op zondag 4 april 2021 15:40 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
In Amsterdam wordt het inmiddels ook iets te druk en gezellig, zo lijkt. Zal straks ook wel leeg geveegd worden.
Geen idee niet gezien, zag maar een klein stukje. Meestal post die op zondag een vlog op facebook. Wie weet zie je het daarquote:Op zondag 4 april 2021 16:05 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zit hij nog niet met een lichaamsdeel in het verband??
Inmiddels weer aan de wandelquote:Op zondag 4 april 2021 16:13 schreef RipCity het volgende:
Je laten insluiten in Hellevloetsluis.. Wat een rotleven heb je dan.
Terwijl in Amsterdam niets aan de hand is vandaag. Daar is het Museumplein voor het eerst in weken niet schoon geveegd.quote:Op zondag 4 april 2021 16:13 schreef RipCity het volgende:
Je laten insluiten in Hellevloetsluis.. Wat een rotleven heb je dan.
Ik denk dat men intern tot de conclusie is gekomen dat het geweld van laatst door politie en ME buitenproportioneel was, en dat ze echt op hun tellen moeten passen.quote:Op zondag 4 april 2021 16:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Terwijl in Amsterdam niets aan de hand is vandaag. Daar is het Museumplein voor het eerst in weken niet schoon geveegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |