SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Nee, dan vind ik het origineel toch beter.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:48 schreef DJ11 het volgende:
De TT was niet letterlijk bedoeld...Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy (Cerrone remix)
Dat was voor livelink bedoeld, toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:48 schreef DJ11 het volgende:
De TT was niet letterlijk bedoeld...Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy (Cerrone remix)
Was een verwijzing naar de vorige TT en naar het nummer "Keep Moving" dat ik draaide. Maar nu je het zegt: Livelink kan er ook een aanmoediging in lezen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was voor livelink bedoeld, toch?
Taste...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Paar shows geleden voor het eerst gedraaid, nu opnieuw:Fionn - Taste For It
Ik in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor het wel Melting.... ken je dit nummer of niet?Dusty Springfield - In Private
Tuurlijk... wie kent dit niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor het wel Melting.... ken je dit nummer of niet?Dusty Springfield - In Private
lekker gewandeld ?quote:
Ik?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Onlangs beweerde je anders namelijk.
Morgen gewoon weer een nieuwe kans.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:04 schreef livelink het volgende:
Ik had geen zin om te wandelen vandaag. Dus veel te kort ondanks het heerlijke weer.
Ik ben het wandelen ook zat hoor, ging ik eerder trouw elke dag wandelen, nu niet meer.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:04 schreef livelink het volgende:
Ik had geen zin om te wandelen vandaag. Dus veel te kort ondanks het heerlijke weer.
Ja, we zien wel. Misschien neem ik zo ook wel een biertje of wijntje, nu ik toch slecht bezig benquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, we zien wel. Misschien neem ik zo ook wel een biertje of wijntje, nu ik toch slecht bezig ben
Pluk de dag. En de druivenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, we zien wel. Misschien neem ik zo ook wel een biertje of wijntje, nu ik toch slecht bezig ben
Gelijk heb je, even ontspannen!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Met golfen loop je denk ik ook wel zo'n 5 km.?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben het wandelen ook zat hoor, ging ik eerder trouw elke dag wandelen, nu niet meer.
Vandaag genoeg gelopen op de golfbaanMorgen maar weer wat lopen
Het zal iets minder zijn, onze baan is niet zo groot.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Met golfen loop je denk ik ook wel zo'n 5 km.?
Jullie hebben een parttime-baan?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
Het zal iets minder zijn, onze baan is niet zo groot.
LOL zo voelt het wel, het is werken hoor dat golfenquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is een correcte bingoGoed voor 0 punten.
Toontje Lager - Net Als In De Film
Ik ken te weinig van de hedendaagse muziek om daar een uitspraak over te durven doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Nederlandse pop uit de 80s was kwalitatief zo veel beter dan 99% van de hedendaagse meuk uit dit land....
Houden zo.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken te weinig van de hedendaagse muziek om daar een uitspraak over te durven doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |