Wat mij doet vermoeden dat een van beide partijen toch iets te verbergen heeftquote:Op woensdag 31 maart 2021 15:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh foutje van mij. Ik las je zin verkeerd.
quote:
Ze weten uiteraard dat er toch wel voldoende steun komt dus ze hadden in principe net zo goed steun uit kunnen spreken.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat mij doet vermoeden dat een van beide partijen toch iets te verbergen heeft
Dat had hij wel meteen gedaan. Rutte weet dat dit een gedachtenspinsel van ollongren is, die heeft niks te vrezen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ze weten uiteraard dat er toch wel voldoende steun komt dus ze hadden in principe net zo goed steun uit kunnen spreken.
Ik vermoed dus dat ze straks gaan proberen aan te voeren dat de stukken vertrouwelijk zijn oid.
Maar waarom steunt hij het openbaar maken van die stukken dan nietquote:Op woensdag 31 maart 2021 15:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat had hij wel meteen gedaan. Rutte weet dat dit een gedachtenspinsel van ollongren is, die heeft niks te vrezen.
Eerder te winnen als hij kan framen dat het uit de d66 hoek komt.
Dat heeft hij niet gedaan. Hij heeft gezegd steun voor het debat, zonder zich uit te laten over de stukken.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:28 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar waarom steunt hij het openbaar maken van die stukken dan niet
Dan denk ik, net Pieter Omzigt nog zeer geemotioneerd gezien hebbend, dat die zijn conclusies trekt en inderdaad voor zichzelf begint. Pieter is een loyale hond, maar als je die te vaak trapt, bijt die ook een keer terugquote:Op woensdag 31 maart 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
Apart dat het CDA die stukken openbaren ook niet steunde. Mocht nou tóch blijken dat dit wél van het CDA afkomstig is kan je die partij feitelijk wel opdoeken volgens mij.
Niet heel onlogisch toch?quote:
Moeten we hier nou echt schijnheilig verontwaardigd over gaan doen? De grote partijen hebben toch allang aangegeven niet met PVV te gaan regeren (terecht).quote:
Het schijnheilige is hier juist niet over vallen, want 'eerst gesprek CDA nodig' wijst erop dat PVV niet helemaal uitgesloten was. Dus als het CDA niet mee wil spelen, PVV toch in beeld was gekomen. Tenminste, zo vat ik 'm op.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Moeten we hier nou echt schijnheilig verontwaardigd over gaan doen? De grote partijen hebben toch allang aangegeven niet met PVV te gaan regeren (terecht).
Wilders wil gewoon roeptoeteren over dat het ondemocratisch is. Terwijl de achterban van VVD, D66 en CDA daar ook niet op zit te wachten, dus die doen juist recht aan de democratie door geen ideologisch gezien geen totaal ongeloofwaardige coalities aan te gaan.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:55 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Niet heel onlogisch toch?
VVD en D66 willen allebei niet met de PVV, ook al zijn ze de derde partij.
We zullen het zo horen, want Wilders gaat dit niet loslatenquote:Op woensdag 31 maart 2021 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het schijnheilige is hier juist niet over vallen, want 'eerst gesprek CDA nodig' wijst erop dat PVV niet helemaal uitgesloten was. Dus als het CDA niet mee wil spelen, PVV toch in beeld was gekomen. Tenminste, zo vat ik 'm op.
Maar het blijft binnen de opdracht van de verkenners: Uitzoeken welke regeringen er mogelijk zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:57 schreef Scrummie het volgende:
Het schijnheilige is hier juist niet over vallen, want 'eerst gesprek CDA nodig' wijst erop dat PVV niet helemaal uitgesloten was. Dus als het CDA niet mee wil spelen, PVV toch in beeld was gekomen. Tenminste, zo vat ik 'm op.
PVV'ers hebben meestal wat moeite om een functie elders te bemachtigen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:01 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar het blijft binnen de opdracht van de verkenners: Uitzoeken welke regeringen er mogelijk zijn.
Dat de PVV in die context een tweede keus is is dan niet vreemd of buitensporig.
Het zou wat anders zijn als er stond: positie PVV fractie; functie elders?
In een verkiezingscampagne partijen uitsluiten om vervolgens in de achterkamertjes niet uit te sluiten vind ik wel vreemd en buitensporig (en hypocriet, ondemocratisch, walgelijk, etc).quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:01 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar het blijft binnen de opdracht van de verkenners: Uitzoeken welke regeringen er mogelijk zijn.
Dat de PVV in die context een tweede keus is is dan niet vreemd of buitensporig.
Het zou wat anders zijn als er stond: positie PVV fractie; functie elders?
Donder gewoon op, het gaat hier over Ollongren, Jorritsma en daaraan gerelateerde dingen. PVV kiezers wegzetten als mongolen doe je maar ergens anders.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:01 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
PVV'ers hebben meestal wat moeite om een functie elders te bemachtigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |