het verslag van het overleg zal ze ongetwijfeld als laatste in de handen gedrukt gekregen hebben voor ze gehaast de deur uit liep en in de auto staptequote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Als ze in alle haast een stapel papier meeneemt zit het bovenste blad tegen haar buik...
Ik hoop het!! Anders kan ik de Kamer nooit meer serieus nemen (en dat meen ik).quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:05 schreef Dutchguy het volgende:
Bizarre tijden. Kan me niet heugen dat zoiets eerder gebeurd is. Het wordt een explosief debat morgen.
Apart, dan heeft ze geen klachten gehad. Anders had ze nog niet uit isolatie gemogen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:30 schreef DarkwingDuck het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)over-verkenning-doen
Ollongren test negatief.
Geldt voor een groot deel van de besmette mensen toch? Zo apart is dat niet.quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:32 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Apart, dan heeft ze geen klachten gehad. Anders had ze nog niet uit isolatie gemogen.
Absoluut niet voor een groot deel. Een groot deel test positief op de 5e dag, maar ontwikkelt één of twee dagen na de test alsnog klachten (soms slechts licht). Die zijn dus op tijd opgespoord. Er is maar een klein deel dat asymptomatisch blijft.quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:35 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Geldt voor een groot deel van de besmette mensen toch? Zo apart is dat niet.
Hoe het precies zit weet ik nu even niet, maar las ergens dat Geert Wilders om 13:50 het debat aanvraagt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:22 schreef RamboDirk het volgende:
Hoelaat is dat debat? Overal hele nieuwsartikelen over dat er vandaag een debat is, maar geen van allen meld een tijd....
of ik ben scheel
Ze zegt dat het zelf gedicteerd heeft en dat het een slechts vaag idee was, dat ze ergens in de media heeft vernomen , niemand die Rutte de schuld gaat gevenquote:Op woensdag 31 maart 2021 08:30 schreef DarkwingDuck het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)over-verkenning-doen
Ollongren test negatief. Mooi, kan uit zij ter verantwoording worden geroepen. Ik mag hopen dat ze ook daadwerkelijk steekhoudende antwoorden gaat geven want de drie verklaringen gaven die niet. Iig geen wezenlijke antwoorden op vragen die er zijn.
Weten ze nog niet, legden ze net uit op radio 1. Eerst moet de nieuwe Kamer geïnstalleerd worden (rond 14.00) en pas daarna kan het debat aangevraagd worden. Mogelijk vindt het direct aansluitend plaats, maar dan is het in ieder geval niet voor 14.00.quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:22 schreef RamboDirk het volgende:
Hoelaat is dat debat? Overal hele nieuwsartikelen over dat er vandaag een debat is, maar geen van allen meld een tijd....
of ik ben scheel
quote:Dader(s) gezocht: wie wilde Omtzigt eruit werken?
Door ONZE PARLEMENTAIRE REDACTIE
Updated 1 uur geleden
Gisteren, 21:51 in BINNENLAND
DEN HAAG - In de politieke thriller rondom de uitgelekte 'notitie van Ollongren' zijn woensdag alle ogen gericht op de hoofdrolspelers.
Aan het Binnenhof wordt vooral gekeken naar VVD-leider Mark Rutte en D66-leider Sigrid Kaag.
Inderdaad, volgens mij duurt het nog wel even allemaal: https://www.tweedekamer.n(...)21&todate=31-03-2021quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:59 schreef Scrummie het volgende:
Stream.
Volgens mij eerst een boel officiële onzin voor hét debat pas begint.
Volgens mij is het eerder rond de 100k, en als je dit ziek veel geld vindt, niets staat je in de weg om ook te gaan proberen in de TK te komen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Er zit nu ook een 22-jarige in de tweede kamer toch? Die gaat nu lekker 200k pakken jaarlijks?
neuh ben over paar maandjes multi miljonair is de verwachtingquote:Op woensdag 31 maart 2021 13:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder rond de 100k, en als je dit ziek veel geld vindt, niets staat je in de weg om ook te gaan proberen in de TK te komen.
Eerdmans gespot.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:59 schreef Scrummie het volgende:
Stream.
Volgens mij eerst een boel officiële onzin voor hét debat pas begint.
weer een believerquote:Op woensdag 31 maart 2021 13:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
neuh ben over paar maandjes multi miljonair is de verwachting
Die draagt nu een mondkapje met de Surinaamse vlag.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan niet wachten tot Simons een collega voor het eerst voor racist gaat uitmaken. Ik zie zelfs kansen dat dat zo bij de beëdiging al gebeurt.
Ik zag het net ja. Goed beginquote:Op woensdag 31 maart 2021 13:37 schreef superniger het volgende:
[..]
Die draagt nu een mondkapje met de Surinaamse vlag.
D66 komt gewoon in de regering. Heb je ooit een kritisch D66 kamerlid meegemaakt jegens een door D66 gesteunde regering?quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:45 schreef Scrummie het volgende:
Oh god ja, Sydney Smeets is er ook bij. Dit gaat mega vervelende debatten worden
Sydney Smeets hoeft niet kritisch te zijn om erg vervelend te doen. Zijn aanwezigheid doet voor mij al voldoendequote:Op woensdag 31 maart 2021 13:49 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
D66 komt gewoon in de regering. Heb je ooit een kritisch D66 kamerlid meegemaakt jegens een door D66 gesteunde regering?
Balkenende II met Lousewies van der Laan vergeten?quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:49 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
D66 komt gewoon in de regering. Heb je ooit een kritisch D66 kamerlid meegemaakt jegens een door D66 gesteunde regering?
Ja. Voorbeelden van de afgelopen 4 jaar?quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Balkenende II met Lousewies van der Laan vergeten?
Zometeen om 1415 debat over het gewenste profiel voor die functie en volgende week de verkiezing.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Even tussendoor, wanneer wordt de Kamervoorzitter gekozen ?
Net was het nog "ooit"quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:55 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ja. Voorbeelden van de afgelopen 4 jaar?
Aaahwquote:
Hele document waar "functie elders" op staat en gespreksverslagen van de verkennersquote:Op woensdag 31 maart 2021 14:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Aaahw
Welke extra stukken heeft Wilders gevraagd?
quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hele document waar "functie elders" op staat en gespreksverslagen van de verkenners
Ja, maar pas als alle beschikbare stukken hierover zijn gedeeld met de kamer en men de tijd heeft gehad deze te bestuderen. Geen idee dus wanneer.quote:
Huh, net zij ze van wel toch?quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:55 schreef TheVulture het volgende:
Kaag steunt blijkbaar het openbaar maken van alle gespreksverslagen en CDA/VVD niet las ik net ergens op twitter... dat is wel apart
Oke mooi ik heb alle tijd dus ik zit alvast klaar.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:58 schreef verita het volgende:
[..]
Ja, maar pas als alle beschikbare stukken hierover zijn gedeeld met de kamer en men de tijd heeft gehad deze te bestuderen. Geen idee dus wanneer.
Kaag wel, maar CDA/VVD blijkbaar nietquote:
Oh foutje van mij. Ik las je zin verkeerd.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kaag wel, maar CDA/VVD blijkbaar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |