Edit: excuus, dacht even dat dit de fotograaf betrof die was aangevallen met een shovel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen woord van het OM over een heksenjacht tegen onschuldige kerkgangers, dat ze daar met draaiende camera mensen komen lastigvallen zou juist strafverlichtend moeten werken.
Haha het Lammert/kamper-ratio is wel 1 in mijn omgeving jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Lammert, ook echt weer zo'n inteelt- of kampersnaam.
Dat nou ook weer niet. Persvrijheid enzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen woord van het OM over een heksenjacht tegen onschuldige kerkgangers, dat ze daar met draaiende camera mensen komen lastigvallen zou juist strafverlichtend moeten werken.
Nee, dat is het niet. We hebben wel veel sensatiezoekende pestkopperige riooljournalisten die een voorkeursbehandeling eisen en menen dat zelfs de wet niet voor hen geldt, laat staan normale fatsoensregels.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Persvrijheid is gelukkig een groot goed in Nederland.
Welke fotograaf?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Edit: excuus, dacht even dat dit de fotograaf betrof die was aangevallen met een shovel.
Heb je bronnen van NL overheidskritische journalisten die worden lastiggevallen door de politie?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. We hebben wel veel sensatiezoekende pestkopperige riooljournalisten die een voorkeursbehandeling eisen en menen dat zelfs de wet niet voor hen geldt, laat staan normale fatsoensregels.
Daar gaat de persvrijheid niet daadwerkelijk om. Als de persvrijheid een groot goed was zou het heel vaak over Assange gaan, en over het illegaal achterhouden van informatie door Hugo de Jonge. over politiebezoekjes aan journalisten die niet doen 'wat de overheid van ze verwacht', over de greep van de politiek op de publieke omroep en het gebrek aan pluriformiteit in het Nederlandse medialandschap, over de hoofdredacteur die besluit dat de overheid gesteund moet worden, over de lekken waar politci wat voor terugverwachten.
Dit is 'wij van TV-eend vinden dat TV-eend alles mag.
https://www.gids.tv/video(...)astgelegd-op-dashcamquote:[..]
Welke fotograaf?
Was gisteren ook nieuws over. Verdachte hoefde niet meer in voorarrest in afwachting van het strafproces. https://www.gelderlander.(...)niet-fijn~a0a975deb/quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Edit: excuus, dacht even dat dit de fotograaf betrof die was aangevallen met een shovel.
Ja, als de persvrijheid in Nederland een groot goed zou zijn dan was jij daar ook van op de hoogte gesteld, maar dat is het niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:55 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Heb je bronnen van NL overheidskritische journalisten die worden lastiggevallen door de politie?
Dat heeft hier niet zoveel mee te maken.quote:
Ok Corry Complottheorie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, als de persvrijheid in Nederland een groot goed zou zijn dan was jij daar ook van op de hoogte gesteld, maar dat is het niet.
[..]
Nee, maar jij vroeg naar 'welke fotograaf?'. Dat sloeg dus op dat artikel. Vandaar.quote:Dat heeft hier niet zoveel mee te maken.
Onzin, het is gewoon gebeurd. Als iets een groot goed is dan wordt het als groot goed behandeld door diezelfde vrije pers. .quote:
Ik wacht nog steeds op een bron lieved.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Onzin, het is gewoon gebeurd. Als iets een groot goed is dan wordt het als groot goed behandeld door diezelfde vrije pers. .
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:29 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een bron lieved.
Geef ze taakstraffen op zondag.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:53 schreef sirdanilot het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)meraman-mishandelden
Paar weken taakstraf . Het recht heeft gezegevierd
Rijbewijs afpakken, iemand met black-outs wil je niet op de openbare weg hebben.quote:
Want?quote:
De wet staat boven de religie. Élke religie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:50 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Want?
Je laat islamitische gevangenen ook graag verplicht varkensvlees eten? Om maar iets te noemen.
Je geeft geen antwoord op de vraag.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:52 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De wet staat boven de religie. Élke religie.
Het is toch een straf? Straf ze dan. Of zijn ze bang dan naar de hel te gaan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:55 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag.
Er staat overigens nergens in een wet dat een taakstraf op zondag uitgevoerd dient te worden. Probeer het nog eens, je laat je weer een leiden door christenfobie.
Ze zijn toch gestraft, 150 uur taakstraf zo te lezen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:56 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het is toch een straf? Straf ze dan. Of zijn ze bang dan naar de hel te gaan?
Lijkt mij een interessant proces.
Nee die heb ik niet. Maar ik schijt op al die privileges van gelovigen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:59 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ze zijn toch gestraft, 150 uur taakstraf zo te lezen.
Toon me anders even de wet die aangeeft dat een taakstraf uitgediend moet worden op zondag, praten we daarna verder. Alvast bedankt.
Dikke prima. /carequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet. Maar ik schijt op al die privileges van gelovigen.
Duidelijker kan ik het niet stellen.
Waar hebben deze journalisten de wet overtreden? En wat is er onfatsoenlijk aan het in beeld brengen van nieuwes?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. We hebben wel veel sensatiezoekende pestkopperige riooljournalisten die een voorkeursbehandeling eisen en menen dat zelfs de wet niet voor hen geldt, laat staan normale fatsoensregels.
Wat een ontzettende kolder dat journalisten dit niet in beeld mogen brengen omdat ze andere dingen moeten filmen volgens jou. Mag het weer nog wel verslagen worden terwijl Assange nieuwswaardig is?quote:Daar gaat de persvrijheid niet daadwerkelijk om. Als de persvrijheid een groot goed was zou het heel vaak over Assange gaan, en over het illegaal achterhouden van informatie door Hugo de Jonge. over politiebezoekjes aan journalisten die niet doen 'wat de overheid van ze verwacht', over de greep van de politiek op de publieke omroep en het gebrek aan pluriformiteit in het Nederlandse medialandschap, over de hoofdredacteur die besluit dat de overheid gesteund moet worden, over de lekken waar politci wat voor terugverwachten.
...
Wat was het nieuws precies? Mensen gaan al heel lang op zondag naar de kerk in die buurt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Waar hebben deze journalisten de wet overtreden? En wat is er onfatsoenlijk aan het in beeld brengen van nieuwes?
Het recht om op de openbare weg te filmen mag wat mij betreft best wel gepreciseerd worden, maar is voor mensen die journalist beweren te zijn niet anders dan voor mensen die ook niet journalistiek bezig zijn. Maar goed, je mag op de openbare weg filmen.quote:Wat een ontzettende kolder dat journalisten dit niet in beeld mogen brengen omdat ze andere dingen moeten filmen volgens jou. Mag het weer nog wel verslagen worden terwijl Assange nieuwswaardig is?
Wat was de overtreding van de wet precies?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat was het nieuws precies? Mensen gaan al heel lang op zondag naar de kerk in die buurt.
[..]
Jammer dat ze vinden dat journalisten niet zouden moeten werken op zondag, maar dat bepalen zij niet voor een ander. Dus opnieuw: waar hebben de journalisten de wet overtreden zoals jij beweerde?quote:Het recht om op de openbare weg te filmen mag wat mij betreft best wel gepreciseerd worden, maar is voor mensen die journalist beweren te zijn niet anders dan voor mensen die ook niet journalistiek bezig zijn. Maar goed, je mag op de openbare weg filmen.
Niettemin weet je dat die mensen daar de zondagsrust hoog hebben zitten en vinden dat ook journalisten niet op zondag zouden moeten werken, en zoals ze ook niks kopen op zondag mijden ze ook contact met andere zondagswerkers. Dus dan moet je ze achterna lopen en ben je ze feitelijk aan het lastigvallen door ze een microfoon onder de neus te drukken terwijl je weet dat ze niet met je willen praten. Dan pleit de schoppers niet vrij maar is eerder een verzachtende omstandigheid dan een verzwarende omstandigheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |