Mooie plaatjes van stream 2 @Hunterquote:Op dinsdag 30 maart 2021 06:59 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ja, er gebeurt altijd wat in het BB-huis!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:06 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Mooie plaatjes van stream 2 @:hunter![]()
en wat gaan wij dan allemaal doenquote:
Gamenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en wat gaan wij dan allemaal doen
quote:
Videoland opzeggen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en wat gaan wij dan allemaal doen
quote:
quote:
Fataal!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:08 schreef greysbones het volgende:
Slaapt Liese met een staart in???
Das nie goed nie voor het haar nie
Die hebben straks wel 2 weken nodig om weer in een normaal ritme te komenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:16 schreef Toweler het volgende:
Ze kunnen weer uitslapen ben alweer meer dan 1uur aan het werk
Thnxquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:30 schreef DarkRaven70 het volgende:
Ik zal iedereen ff voorzien van koffie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank u wel !quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:30 schreef DarkRaven70 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij een latte macchiato svp.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:30 schreef DarkRaven70 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:30 schreef DarkRaven70 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als iemand nog een rondje eierkoeken doet is het feest compleet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:30 schreef DarkRaven70 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* DarkRaven70 Geeft iedereen een gevulde eierkoek er bijquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:42 schreef engine het volgende:
[..]
Als iemand nog een rondje eierkoeken doet is het feest compleet.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:44 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
* DarkRaven70 Geeft iedereen een gevulde eierkoek er bij
Dat is pas service !quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:44 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal
Zou dan toch gaan voor death metal ofzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Doe eens een MJ song. Staan ze zo naast hun bed.
You Know I'm Bad, I'm Bad-
You Know It
Doe eens gek, das veel te vermoeiendquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:48 schreef Jockari het volgende:
Zo dadelijk opstaan met muziekje (en als bb gisteren naar Nick heeft geluisterd, terug met klassieke muziek). Daarna douchke en wat knabbelen, dan terug op de bank liggen.
Heel mooi nummer van MJ, Historyquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
Don't let no one get you down
Keep moving on higher ground
Keep flying until
You are the king of the hill
No force of nature can break
Your will to self-motivate
Nee, dan doen ze hun kussen over hun hoofd en blijven liggen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou dan toch gaan voor death metal ofzo.
Dan toch de vogeltjesdansquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee, dan doen ze hun kussen over hun hoofd en blijven liggen.
Up tempo is what they need
Staan ze nu ook al regelmatig toch ?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaaa maar dan voelen ze zich voor gek staan.
Das precies de bedoelingquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaaa maar dan voelen ze zich voor gek staan.
Volgens mij gaat er iets komen met de naasten van de bewoners zoals ik gister de uitzending heb bekeken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:55 schreef greysbones het volgende:
Zal de planning van BB vandaag leeg zijn?? Dat ze nog in hun nest liggen ?
GM....is er nog een bakkie over??quote:
Die moeten toch ook niet meer moe zijn .. vroeg naar bed en uitslapen en overdag na een proefje op de bankquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
GM....is er nog een bakkie over??
Wat dacht je van "Kom van het bed af, BB waarschuwt niet meer. Geraldine werd kwaad". EnzEnz.
Jaaa 🎉🎉quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:44 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal
Ja of "wakker worden wakker worden wak wak wakker worden" Jochem Myjerquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
GM....is er nog een bakkie over??
Wat dacht je van "Kom van het bed af, BB waarschuwt niet meer. Geraldine werd kwaad". EnzEnz.
Ben bang dat het weer een hele saaie dag wordtquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien komen de familieleden de tuin in. De rode buitendeur van gisteravond betekent dan dat de deur dicht zit.
Niemand erin en niemand er uit. Maar dan hebben ze wel ruimte om door veel ramen elkaar te zien.
Is leuk effect als ze de woonkamer inlopen.![]()
Ik fantaseer wat.
Die is leuk voor Jillquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:01 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja of "wakker worden wakker worden wak wak wakker worden" Jochem Myjer
Ja al eerder voorgesteld en ik ben helemaal voor.. liefst 5 minuten langquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:01 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Al eens bij onze zoon gedaan..quote:
Ben er ook al 2 uur uit kom op met die luie .....quote:
Ja zo zou je het ook kunnen zeggen als je je niet aan zomer en wintertijden houd, maar het is ergens op de wereld ook wel later, bv 11 uur in de ochtendquote:
Die van mij ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:58 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Jammer die van mij loopt t/m 2 april dus moet nog een maandje voor de laatste week
Ik om half 6 alquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben er ook al 2 uur uit kom op met die luie .....
quote:
Waarom kijk je dan niet op de Belg? Die is gewoon gratis. Is natuurlijk wel maar 1 stream, maar die 2e is toch vaak uit of oninteressantquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:06 schreef tiki het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Dus moet helaas ook nog ff verlengen, maar daarna is het exit met Videoland.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:01 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
o, kan dat? (insert onnozele smilie)quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:08 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan niet op de Belg? Die is gewoon gratis. Is natuurlijk wel maar 1 stream, maar die 2e is toch vaak uit of oninteressant
Das toch leukquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:10 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Die is al erg als je wakker bent laat staan als je nog slaapt.
Ja, maar dan is de tuin niet meer covidproof.....quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien komen de familieleden de tuin in. De rode buitendeur van gisteravond betekent dan dat de deur dicht zit.
Niemand erin en niemand er uit. Maar dan hebben ze wel ruimte om door veel ramen elkaar te zien.
Is leuk effect als ze de woonkamer inlopen.![]()
Ik fantaseer wat.
Flesje dethol erdoor heen is toch allemaal kunstgrasquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar dan is de tuin niet meer covidproof.....
Ga weg met je dethol.........die reclame alleen alquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Flesje dethol erdoor heen is toch allemaal kunstgras
Ja dag. Het is buiten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ruikt zo lekkerquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:14 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ga weg met je dethol.........die reclame alleen al![]()
Zijn er niet zoveel dat scheeltquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:15 schreef tiki het volgende:
Aangezien het nog gene ene moer te zien is in dat huis kan ik mooi de COSsen van gisteren even doorlezen
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, waar ruikt het naar dan?quote:
Ontsmettingsmiddelquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:16 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, waar ruikt het naar dan?
Kom nu niet aanzetten met dat het ruikt naar dethol :![]()
Maar dat zou wel pestgedrag zijnquote:
Nick ziet er anders wel de humor van in volgens mij.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar dat zou wel pestgedrag zijn
Het is al pestgedrag van Jill dat zij de vogeltjesdans heeft gevraagd als regelDat vinden de anderen niet leuk en dat had zij dus nooit mogen doen....
Dat dansje in de avond is veel ergerquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar dat zou wel pestgedrag zijn
Het is al pestgedrag van Jill dat zij de vogeltjesdans heeft gevraagd als regelDat vinden de anderen niet leuk en dat had zij dus nooit mogen doen....
Die mis ik gelukkig altijd.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dansje in de avond is veel erger
Ik heb dat dansje nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt akward.. verplicht dansen op een we gaan naar bed dansjequote:
helemaal met je eens hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben toch allemaal in hotel gezeten en corona proef/test gedaanquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dichtgeplamuurdquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:22 schreef suzi1 het volgende:
en dan shanghai met een od aan make up. die van ons doet dat niet he
Ja maar .. ik moet zo dingen doenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
Opdracht. Iedereen opstaan, eerst douchen en niet naar de woonkamer.
Denk het ook, normaal duurt het wel een uurtje voor dat ze gaan douchen. Valt ook helemaal niet op.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
Opdracht. Iedereen opstaan, eerst douchen en niet naar de woonkamer.
Ik ook niet, ik pas er zelfs niet eens inquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:25 schreef greysbones het volgende:
Julie zit het niet zitten in de kledingkast
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:26 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik pas er zelfs niet eens in![]()
No worries .. er zal toch wel een SL zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar .. ik moet zo dingen doen
Ik heb een foto van haar gezien waar haar bovenlip smal is.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:28 schreef DarkRaven70 het volgende:
Ik vraag me oprecht af en zal hier wel al eens besproken zijn maar heeft Liese haar lippen opgespoten of zijn ze zo vol van haarzelf ?
Moet eerlijk bekennen ik vindt ze wel erg mooi hoor.
Vind het haar wel mooi staan, niet te overdreven als je wel eens ziet bij sommigequote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar gezien waar haar bovenlip smal is.
Die heeft volgens mij wel haar bovenlip laten bewerken.
Vermoed iets met die familie. Zit in de uitzending vanavond, dus moet op tijd.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Ze denken dat ze weer een opdracht krijgen om geld te verdienen.
Maar niet sportief dus.
Wat een actie ineens. Ze kunnen wel snel.
Gisterenavond vertelde Michel dat hij een meisje in zjin bed 'pakte'' van achteren en toen alles onder de stront zat, zijn hele handen vol echt gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:42 schreef Rhosyn het volgende:
Michel met zijn sexverhalen.Zo niet sexy die jongen.
Heerlijk, ik ga zo ook, lekker vitamine D opdoenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
Maar wat er ook gebeuren gaat. Wij gaan het niet te zien krijgen.![]()
Dus ik ga in de zon zitten.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:36 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gisterenavond vertelde Michel dat hij een meisje in zjin bed 'pakte'' van achteren en toen alles onder de stront zat, zijn hele handen vol echt gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ja zo kan je de boel ook ontstoppenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:36 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gisterenavond vertelde Michel dat hij een meisje in zjin bed 'pakte'' van achteren en toen alles onder de stront zat, zijn hele handen vol echt gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zo jammer he altijd die staart of heel vaak in ieder geval, los staat haar zoveel beter, vind ik dan.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:39 schreef Benny het volgende:
Jill wordt op dit moment heel nadrukkelijk gevolgd door de camera's. Alles wat ze doet wordt nog extra benadrukt
Het wordt inderdaad weer de grote Jill show.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:39 schreef Benny het volgende:
Jill wordt op dit moment heel nadrukkelijk gevolgd door de camera's. Alles wat ze doet wordt nog extra benadrukt
Hij waste ff zijn piemel en dook er gewoon weer terug in...die gast echt....quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:38 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja zo kan je de boel ook ontstoppen![]()
Dat zegt hij....quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hij waste ff zijn piemel en dook er gewoon weer terug in...die gast echt....
"weer"quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad weer de grote Jill show.
daar is toch helemaal niets meer mee aan te vangen, lijkt wel een bosje droog stroquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:41 schreef Benny het volgende:
Julie doet heel veel moeite voor haar haar. Beland het uiteindelijk in een knotje
Whutquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:36 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja, zonde die staart.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:40 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Zo jammer he altijd die staart of heel vaak in ieder geval, los staat haar zoveel beter, vind ik dan.
Jullie hebben blijkbaar beelden. Wij in belgie moeten het met de lege woonkamer doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:41 schreef Benny het volgende:
Julie doet heel veel moeite voor haar haar. Beland het uiteindelijk in een knotje
Ik vind dr juist een leuk kapsel hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
daar is toch helemaal niets meer mee aan te vangen, lijkt wel een bosje droog stro
Ik herken dat wel. Lang los haar is gewoon niet praktisch, hangt heel de tijd voor je gezicht enz. Als je verwacht dat je iets moet doen, is het gewoon veel makkelijker om even in een staart of een knot te draaienquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:40 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Zo jammer he altijd die staart of heel vaak in ieder geval, los staat haar zoveel beter, vind ik dan.
Dat bedoel ik... Ik heb er de ballen verstand vanquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:46 schreef Flow3r het volgende:
Het haar van Julie ziet er altijd ongewassen en vet uit
Moet ik ook steeds denken als ik die bezig zie. Niet veel naturel meer over.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat die Liese er allemaal op smeert verschrikkelijk hoe heb je daar dag in dag uit geduld voor
Ik zet in op een tien uurtjequote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
5 minuten bij BB is dikwijls uren...
Komt door de extensies die ze er normaal gesproken in heeft, die maakt het helemaal kapot.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
daar is toch helemaal niets meer mee aan te vangen, lijkt wel een bosje droog stro
Zwemmen is ook horizontaal... daar heeft hij iets mee.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:51 schreef Poesjuh het volgende:
Nick kan niet wachten om weer een stukje te gaan zwemmen, hapje ergens eten en dan vissen................ Sla alles maar over en ga maar meteen vissen lieve Nicky.......die komen van een koude Corona kermis thuis
Die neusgaten zijn zijn handelsmerk maar ik zie nooit licht aan het einde van die tunnelsquote:
Apart. Dit is stream 1. Normaal gesproken zijn die wel gelijk aan elkaarquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij zien hier nog altijd geen bal in belgië
Dat is raar. 2 streams werken hier.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij zien hier nog altijd geen bal in belgië
Refreshen doet blijkbaar wonderen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Apart. Dit is stream 1. Normaal gesproken zijn die wel gelijk aan elkaar
Dat wou ik ook net zeggenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:59 schreef Benny het volgende:
Op stream 2 zijn de bewoners weg. Op 1 nog niet
Tentje, verklikkers aan de hengels, ligbedje en dan... gestrekt en de ogen dicht, die Nikskequote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:51 schreef Poesjuh het volgende:
Nick kan niet wachten om weer een stukje te gaan zwemmen, hapje ergens eten en dan vissen................ Sla alles maar over en ga maar meteen vissen lieve Nicky.......die komen van een koude Corona kermis thuis
Hou doen ze dat?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:01 schreef Benny het volgende:
Er zitten mensen op de slaapkamer. Ze horen ze lullen
Hoe dan ? Dat zien de bewoners dan toch ookquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:01 schreef Benny het volgende:
Er zitten mensen op de slaapkamer. Ze horen ze lullen
Weet je hoe warm dik lang haar isquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:40 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Stel de familie zit al 5 a 7 dagen in een hotel.. aangezien ze vorige week al hebben mogen kijken( of ik heb het verkeerd begrepen)quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hou doen ze dat?
Mogen toch niet in het huis?
Ja ik weet het want mijn vrouw heeft ook lang haar maar daarom kan het wel mooi zijn tochquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet je hoe warm dik lang haar is
Nu pas op stream 1quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:05 schreef Benny het volgende:
Op stream 2 is Jill te zien die Nick naloert. Hij loopt zonder blikken en blozen naar buiten
Maar heel onpraktisch.. ik heb het eigenlijk nooit losquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:06 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja ik weet het want mijn vrouw heeft ook lang haar maar daarom kan het wel mooi zijn toch
Liese heeft niet toegezegd. Die hield zich afzijdig, vandaar ook een plan b.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:06 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij zei Michel dat ze onderling moeten afspreken dat ze op elkaar stemmen zodat ze allemaal gelijk eindigen, maar dan wel allemaal. Dat er niet 1 afwijkt van dat plan.
Ze weten dus nog niet dat ze niet hoeven te stemmen...
Dat vind ik zo'n onzin, Ze zijn zover gekomen door elkaar te nomineren en weg te spelenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:06 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij zei Michel dat ze onderling moeten afspreken dat ze op elkaar stemmen zodat ze allemaal gelijk eindigen, maar dan wel allemaal. Dat er niet 1 afwijkt van dat plan.
Ze weten dus nog niet dat ze niet hoeven te stemmen...
Dat kan ik me dus goed voorstellen, dat Liese dit niet toezegtquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Liese heeft niet toegezegd. Die hield zich afzijdig, vandaar ook een plan b.
slaapkamerquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:10 schreef tiki het volgende:
Ze mogen nu dus blijkbaar bellen met het thuisfront?
Vandaar dat Nick huilt en Jill nu naar de DK moet.
Hoe krijgen ze die lui dan in de slaapkamer zonder dat de bewoners dat zien ?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:11 schreef greysbones het volgende:
ik neem aan dat ze er zijn.. en ze echt live mogen zien
zit een deur geloof ik?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze die lui dan in de slaapkamer zonder dat de bewoners dat zien ?
Ohhh reallyquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:13 schreef Benny het volgende:
Theo (opa Jill), Jerome (broer Julie), Egbert (vriend Michel), Soufyan (vriend Liese), Sandya (vriendin Nick) staan aan de andere kant van het raam van de slaapkamer (de ruimte tussen keuken en de slaapkamer). Zo zijn ze niet in fysiek contact.
Voor de kijkcijfers natuurlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:13 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp niet waarom er zo nodig op het laatst contact moet zijn met familie oid, die week houden ze nog wel uit. Btw uberhaupt contact...je weet waar je in gaat.
Oké leuk voor ze!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:13 schreef Benny het volgende:
Theo (opa Jill), Jerome (broer Julie), Egbert (vriend Michel), Soufyan (vriend Liese), Sandya (vriendin Nick) staan aan de andere kant van het raam van de slaapkamer (de ruimte tussen keuken en de slaapkamer). Zo zijn ze niet in fysiek contact.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:14 schreef suzi1 het volgende:
michel vraagt of julie de groetjes van hem over wil brengen aan haar broer...
hoe komt hij erop?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:14 schreef suzi1 het volgende:
Ik vind het echt waardeloos. Krijgen we dat gezever erover ook nog de hele dag....ergens liggend.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:13 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp niet waarom er zo nodig op het laatst contact moet zijn met familie oid, die week houden ze nog wel uit. Btw uberhaupt contact...je weet waar je in gaat.
kut tvquote:
tis zooo spannend zoquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:16 schreef suzi1 het volgende:
kostbare minuut, groetjes doen van onbekenden. die je al iedere dag op tv ziet. doe het dan gewoon in de live ofzo
Dat vind ik altijd zo raar.......iemand die je (nog) niet kent de groetjes overbrengenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:14 schreef suzi1 het volgende:
quote:
miesje wil vast zijn territorium afbakenen, en vast duidelijk maken dat Julie nog lang niet van hem af is.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:16 schreef suzi1 het volgende:
kostbare minuut, groetjes doen van onbekenden. die je al iedere dag op tv ziet. doe het dan gewoon in de live ofzo
Dat idee heb ik ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:17 schreef Joyce-43 het volgende:
zouden ze niet in de tussenruimte zitten van de keuken en de slaapkamer en dat ze elkaar kunnen zien door die spiegel die dan een raam geworden is
nee is onmenselijke vraagquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe komt hij erop?
dat vraag je toch niet als iemand een paar minuten familie mag zien?
Misschien heeft hij 'Trump' ambities.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
wow hoezo is die ineens zo oranje????
Zon van gisteren de hele dag.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
die hebben gister bijna de hele dag in de zon gelegenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Bijna koningsdagquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
bruine kop door de zon gisterenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
zouden ze niet in de tussenruimte zitten van de keuken en de slaapkamer en dat ze elkaar kunnen zien door die spiegel die dan een raam geworden isquote:
Dat is precies wat ik ongeveer een half uur geleden zeiquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zouden ze niet in de tussenruimte zitten van de keuken en de slaapkamer en dat ze elkaar kunnen zien door die spiegel die dan een raam geworden is
zij was nog niet dran?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:27 schreef Benny het volgende:
Liese: "Ik ben echt kapot aan het gaan"
Niks aan te merken hoor. Totaal niet
ja had nu keer niet pagina terug gelezen denk post keer snel,want ik had al gepost met jill hunter zag het maar toen zag ik dit bij jou staan denk zet het nog even onder jou neer, maar dan vermoed ik wel dat we gelijk hebben hahahaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ongeveer een half uur geleden zei
Zoveelste sneue, uit wanhoop toegevoegde gimmick om er nog wat van te maken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:13 schreef Chanel5 het volgende:
Is in de laatste week altijd wel zoiets.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:34 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Zoveelste sneue, uit wanhoop toegevoegde gimmick om er nog wat van te maken.
Hoeveel videoboodschappen, brieven, voicemails en nu quasi-ontmoetingen hebben deze bewoners al gehad? Heeft toch niks meer met Big Brother te maken zo?
Volgend seizoen mogen ze iedere weekend naar huisquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:34 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Zoveelste sneue, uit wanhoop toegevoegde gimmick om er nog wat van te maken.
Hoeveel videoboodschappen, brieven, voicemails en nu quasi-ontmoetingen hebben deze bewoners al gehad? Heeft toch niks meer met Big Brother te maken zo?
kunnen ze strijden voor weekendverlofquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:37 schreef engine het volgende:
[..]
Volgend seizoen mogen ze iedere weekend naar huis
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
kunnen ze strijden voor weekendverlof![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
kunnen ze strijden voor weekendverlof![]()
![]()
In elke reeks komt er inderdaad wel zoiets voorbij als de boel begint in te kakken. In BB1 werd er ook ineens een krant bezorgd en ik herinner me uit een latere reeks dat die kerel met dat pornobedrijf halsoverkop naar Afrika en terug werd gevlogen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is in de laatste week altijd wel zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |