SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit gehad, lijkt me wel lekkerquote:
Therethere.gifquote:Op maandag 29 maart 2021 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Kutdag gehad, maar nu gaat het weer.
Ik ook. Maar ik moet het delen met 59 andere huishoudens.quote:
Verstandig Lekker smurfenquote:Op maandag 29 maart 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Besloten om volgende week vrij te nemen. Batterijtje is een beetje leeg.
Paasvakantiequote:Op maandag 29 maart 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb je de juiste smurfkleding in huis?quote:Op maandag 29 maart 2021 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ben ik echt aan toe. Teveel gezeur vandaag en trok het me teveel aan.
Was je daarom uitgevallen tegen een collega?quote:Op maandag 29 maart 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag helemaal geen streep door zijn naam vanochtend? Vind het ook niet helemaal terecht, al die kleine kutsteekjes die hij veel van sommige mensen krijgt. Snap best dat ie een keer er tegenin gaat.quote:
Zulke vakanties duren vaak langer dan 24 uur...quote:
quote:Op maandag 29 maart 2021 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je de juiste smurfkleding in huis?
Ik ook. FreeUS!quote:Op maandag 29 maart 2021 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag helemaal geen streep door zijn naam vanochtend? Vind het ook niet helemaal terecht, al die kleine kutsteekjes die hij veel van sommige mensen krijgt. Snap best dat ie een keer er tegenin gaat.
Kijk. Je bent er klaar voorquote:Op maandag 29 maart 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Witte broek, blauw bolletje op mijn achterwerk
Ik ben het er ook niet mee eensquote:Op maandag 29 maart 2021 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag helemaal geen streep door zijn naam vanochtend? Vind het ook niet helemaal terecht, al die kleine kutsteekjes die hij veel van sommige mensen krijgt. Snap best dat ie een keer er tegenin gaat.
Voor kwiwis ja.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:54 schreef kwiwi het volgende:
Lag al te slapen, begint één van de buren te borenDat mag hier niet na 20u godverpiellekes, dan is het nachtrusttijd.
Mwah, echt uitgevallen niet. Maar het was wel een pittig gesprek. Maar ik heb er al de hele dag last van. Dat heb ik sowieso wat meer sinds mijn burn-out, maar ik ben nu gewoon even toe aan vakantie.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was je daarom uitgevallen tegen een collega?
Nou weekje rust dan maar.
Bij mij helpt dat niet dan wordt ik nog opgefokter.
Tenminste vroeger, nu heb ik de ruste zelf natuurlijk.
quote:Op maandag 29 maart 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien krijgt hij het toch mee[ afbeelding ]
Nee lig nu mobiel te fokken in bedquote:Op maandag 29 maart 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor kwiwis ja.
ben je daarom weer opgestaan?
Wanneer begin je bij je nieuwe baan?
Heb je dan nog een vrij tussendoor?quote:Op maandag 29 maart 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee lig nu mobiel te fokken in bedBegin uiterlijk op 1 juli.
Ja 6-7 weken vrij nog, door alle vakantiedagen en overuren.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dan nog een vrij tussendoor?
Hij vloog gisteren wel een beetje uit de bocht, maar inderdaad, die constante stroom rotopmerkingen in zijn richting zijn echt niet tofquote:Op maandag 29 maart 2021 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie is dat?quote:Op maandag 29 maart 2021 21:58 schreef crv het volgende:
Net terug van lopen en lees dat Bibian Mentel is overleden
Schokkend ondanks dat je weet dat het eraan kwam
Nou dan zal ik er ook maar wat over zeggen. Voor mij had hij niet geband hoeven worden. Ik heb dar ook helemaal niet om gevraagd. In fact, nu wordt het gezeik alleen maar erger. Want nu ga ik straks de schuld krijgen van zijn ban etc.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hij Ama zwakbegaafd noemde was wel waar maar niet zo slim.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij vloog gisteren wel een beetje uit de bocht, maar inderdaad, die constante stroom rotopmerkingen in zijn richting zijn echt niet tof
Even met Mad Sauce Nein Nein Nein! op zijn deur spuiten.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:54 schreef kwiwi het volgende:
Lag al te slapen, begint één van de buren te borenDat mag hier niet na 20u godverpiellekes, dan is het nachtrusttijd.
Genwietenquote:Op maandag 29 maart 2021 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja 6-7 weken vrij nog, door alle vakantiedagen en overuren.
quote:Op maandag 29 maart 2021 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even met Mad Sauce Nein Nein Nein! op zijn deur spuiten.
Zal morgen wel pwolitie aan de deur staan.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even met Mad Sauce Nein Nein Nein! op zijn deur spuiten.
Die zijn volledig verdiend en ik denk zelfs dat hij dat erom doetquote:Op maandag 29 maart 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
die constante stroom rotopmerkingen in zijn richting zijn echt niet tof
Los, doe nou nietquote:Op maandag 29 maart 2021 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hij Ama zwakbegaafd noemde was wel waar maar niet zo slim.
quote:
Nee, die zijn niet volledig verdiend. En als ik nog mod was, had jij nu ook een streepje door je naam, met je stoere praat.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zijn volledig verdiend en ik denk zelfs dat hij dat erom doet
Er vliegen wel eens vaker mensen uit de bocht toch. Het zijn continu die kleine steekjes, dan is de emmer op den duur een keer vol.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij vloog gisteren wel een beetje uit de bocht, maar inderdaad, die constante stroom rotopmerkingen in zijn richting zijn echt niet tof
Die macht heb je als mod niet eens gekkie. Ga nou niet naast je schoenen lopen.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die zijn niet volledig verdiend. En als ik nog mod was, had jij nu ook een streepje door je naam, met je stoere praat.
Oh ja nu weet ik het, die bleef maar knokken en positief doorgaan.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kent haar broer Theo misschien wel.
Maar het is een paralympisch snowboarder.
Ik nooitquote:Op maandag 29 maart 2021 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan zal ik er ook maar wat over zeggen. Voor mij had hij niet geband hoeven worden. Ik heb dar ook helemaal niet om gevraagd. In fact, nu wordt het gezeik alleen maar erger. Want nu ga ik straks de schuld krijgen van zijn ban etc.
Ja hij had een slechte avond. Dat hebben we allemaal weleens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Je weet best hoe dat werkt. En kap eens met dat vervelende gedrag of zoek hulp voor je fokking alcoholprobleem, sneuneus.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die macht heb je als mod niet eens gekkie. Ga nou niet naast je schoenen lopen.
quote:Op maandag 29 maart 2021 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
Ik nooit
Dan bats je je vrouw in elkaar ofwah?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Nou eerlijk is eerlijk, jij bent wel een van die mensen die waar hij kan, het niet kan laten even een klein sneertje te maken. En ja jij bent een van mijn beste vrienden en dat doet daar ook niets aan af maar dat is echt niet zulk tof gedrag. En ik denk dat als mensen dat continu bij jou zouden doen dat je een heel stuk minder relaxed daarmee om zou gaan.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan zal ik er ook maar wat over zeggen. Voor mij had hij niet geband hoeven worden. Ik heb dar ook helemaal niet om gevraagd. In fact, nu wordt het gezeik alleen maar erger. Want nu ga ik straks de schuld krijgen van zijn ban etc.
Ja hij had een slechte avond. Dat hebben we allemaal weleens.
Los wil ook gewoon even een FOK!vakantie.quote:
Bospod Buda, denk aan de relaxte bospod.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet best hoe dat werkt. En kap eens met dat vervelende gedrag of zoek hulp voor je fokking alcoholprobleem, sneuneus.
quote:Op maandag 29 maart 2021 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan bats je je vrouw in elkaar ofwah?
Nee, ik heb wel zitten kijken of ik een leuk hotel kon vinden ergens, maar tot nu toe niks gevondenquote:Op maandag 29 maart 2021 22:04 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar ga je weer bospodden in je vakantie?
Oh, moet ik deze ook even kwoten.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet best hoe dat werkt. En kap eens met dat vervelende gedrag of zoek hulp voor je fokking alcoholprobleem, sneuneus.
Zijn het 450 cd's? Dan is het fantastischquote:Op maandag 29 maart 2021 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Goed nieuws, tussendoor...
Mijn Isaac Hayes verzameling is vrijwel compleet op CD! Is dat niet geweldig?
Team USquote:Op maandag 29 maart 2021 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Los wil ook gewoon even een FOK!vakantie.
Dat nog net niet, maar moet alles van die man hebben... HEBBEN!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 29 maart 2021 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn het 450 cd's? Dan is het fantastisch
Soms moet de waarheid gewoon gezegd worden.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bospod Buda, denk aan de relaxte bospod.
Hmm jammer. Ik kan nog steeds niet naar Nederland, anders was ik ergens naar zee gegaan in m'n vakantie denk ik, lekker uitwaaien.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel zitten kijken of ik een leuk hotel kon vinden ergens, maar tot nu toe niks gevonden
Zit je met verplichte test dan? Of quarantaine?quote:Op maandag 29 maart 2021 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm jammer. Ik kan nog steeds niet naar Nederland, anders was ik ergens naar zee gegaan in m'n vakantie denk ik, lekker uitwaaien.
Soortgelijk, maar dan aan de lijn. Hier posten is vanavond de moeite blijkbaar weer niet.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Dus. Ik ga de was maar van de lijn halen ofzo.
But I'm talking about Shaftquote:Op maandag 29 maart 2021 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soortgelijk, maar dan aan de lijn. Hier posten is vanavond de moeite blijkbaar weer niet.
Ik voel een twijfelgerrie.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soortgelijk, maar dan aan de lijn. Hier posten is vanavond de moeite blijkbaar weer niet.
Heb je geen familie meer in NL wonen die je als 'excuus' kunt gebruiken voor een uitreisverklaring?quote:Op maandag 29 maart 2021 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm jammer. Ik kan nog steeds niet naar Nederland, anders was ik ergens naar zee gegaan in m'n vakantie denk ik, lekker uitwaaien.
2 testen zelfs.. Nederland is strenger nu dan andere landenquote:Op maandag 29 maart 2021 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je met verplichte test dan? Of quarantaine?
Geeft die al kopjes?quote:Op maandag 29 maart 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik voel een twijfelgerrie.
Ken je dat?
0rd1na1rquote:Op maandag 29 maart 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je dat?
Moet ik alsnog 2 testen hebben begrijp ik. Nou ja, hopelijk gaat het na pasen langzaam weer beter.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je geen familie meer in NL wonen die je als 'excuus' kunt gebruiken voor een uitreisverklaring?
Hmm ja, een hotel aan zee zou wel lekker zijnquote:Op maandag 29 maart 2021 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt wel goed joh, in mei kan het zeker.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik alsnog 2 testen hebben begrijp ik. Nou ja, hopelijk gaat het na pasen langzaam weer beter.
WIJK AAN ZEEquote:Op maandag 29 maart 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm ja, een hotel aan zee zou wel lekker zijn
Maar als je 7 weken vakantie hebt dan zijn die 2 tests toch niet zo'n probleemquote:Op maandag 29 maart 2021 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik alsnog 2 testen hebben begrijp ik. Nou ja, hopelijk gaat het na pasen langzaam weer beter.
Zo eentje die je de halve middag dwarszit.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je dat?
Die moet weer schoenen halen in Italië natuurlijk.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt wel goed joh, in mei kan het zeker.
Vooral nu Hugo hier zo op stoom is.
quote:Op maandag 29 maart 2021 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moet weer schoenen halen in Italië natuurlijk.
* Sluit de slagboom voor een week voor Koenquote:Op maandag 29 maart 2021 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Ik geloof dat ik m'n KSC vrije week maar eens ga opnemen, ik snap m'n thuishaven niet meer zo erg. Het zal dus wel aan mij liggen allemaal
Nou dat wordt een week in quarantaine in Foqueville jongens. #wcpapierhamsterenquote:Op maandag 29 maart 2021 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Ik geloof dat ik m'n KSC vrije week maar eens ga opnemen, ik snap m'n thuishaven niet meer zo erg. Het zal dus wel aan mij liggen allemaal
Of afvegen met je hamster of cavia voor sommigen.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat wordt een week in quarantaine in Foqueville jongens. #wcpapierhamsteren
Ik plan voorzichtig maar boek nog niks, en wat ik plan zijn autovakanties.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmiddag nog een tijdje gehad over vakantie maar ik ga voorlopig nog niets plannen. Ga er vanuit dat eind ban de zomer er voldoende mogelijkheden zijn.
Ik zag een vrijwilliger bij de slagboom staan dus jullie redden het wel zonder me.)quote:Op maandag 29 maart 2021 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat wordt een week in quarantaine in Foqueville jongens. #wcpapierhamsteren
Kunnen ook wel huizen ruil doen. Kom ik een weekje vanuit Zwitserland op FOK!quote:Op maandag 29 maart 2021 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik plan voorzichtig maar boek nog niks, en wat ik plan zijn autovakanties.
Ik ook. Ik heb mijn zomervakantie voor begin september gepland en ga er dan lekker op uit met de budabolide.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik plan voorzichtig maar boek nog niks, en wat ik plan zijn autovakanties.
quote:Op maandag 29 maart 2021 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen ook wel huizen ruil doen. Kom ik een weekje vanuit Zwitserland op FOK!
Waar wil je naartoe?quote:Op maandag 29 maart 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb mijn zomervakantie voor begin september gepland en ga er dan lekker op uit met de budabolide.
blij daar een dikke week al een soort van aan begonnen te zijnquote:Op maandag 29 maart 2021 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Lekkerquote:Op maandag 29 maart 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk nu aan een combinatie Duitsland en Bohemen in Tsjechië.
Maar ons tussendoor wel nog even jaloers komen maken met je etenquote:Op maandag 29 maart 2021 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blij daar een dikke week al een soort van aan begonnen te zijn
Heel mooiquote:Op maandag 29 maart 2021 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LekkerIk zit te denken aan Kroatië voor een beetje strandvakantie. Ben er nog nooit geweest maar iedereen zegt dat het mooi is.
Kan ze ook dm’en hoorquote:Op maandag 29 maart 2021 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ons tussendoor wel nog even jaloers komen maken met je eten
Kroatië, alias Hongarije-Zuidquote:Op maandag 29 maart 2021 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LekkerIk zit te denken aan Kroatië voor een beetje strandvakantie. Ben er nog nooit geweest maar iedereen zegt dat het mooi is.
Ik heb de Technic Land Rover weten te bemachtigenquote:Op maandag 29 maart 2021 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blij daar een dikke week al een soort van aan begonnen te zijn
Lelijk hokquote:Op maandag 29 maart 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de Technic Land Rover weten te bemachtigen
Nee joh, gewoon een kek hokquote:
Gaat er dan een beetje zo uitzien in m'n dm:quote:
quote:Op maandag 29 maart 2021 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep was mijn derde reisje geloof ik naar Split.Ben inmiddels al in 34 landen geweest he?
quote:Op maandag 29 maart 2021 22:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat er dan een beetje zo uitzien in m'n dm:
*dickpic*, *vunzige tekst*, *belediging*, *bordje pasta*, *dickpic*...
quote:Op maandag 29 maart 2021 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat liesje overal in Europa sowieso al minimaal 1x is geweest
In Centraal- en Oost-Europa zekerquote:Op maandag 29 maart 2021 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat liesje overal in Europa sowieso al minimaal 1x is geweest
Welke nog?quote:Op maandag 29 maart 2021 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat niet!Moet nog wel een paar landjes.
Andorra al gehad?quote:Op maandag 29 maart 2021 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat niet!Moet nog wel een paar landjes.
Daar was ik voor Corona me voorzichtig op aan het oriënteren, wilde dan een rondreis door wat stannen doen, Turkmenistan schijnt ook enorm mooi te zijn. Maar dat soort landen doen het echt voor me. Jij moet ook nog steeds naar Georgie.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]De plekken waar jij allemaal geweest bent
![]()
Bald & Bankrupt is nu in Oezbekistan. Jeetje, dat ziet er zo enorm tof uit.
Ik weet dat je geen fan van B&B bent, maar de stad waar hij vandaag was, is net Fata Morgana.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar was ik voor Corona me voorzichtig op aan het oriënteren, wilde dan een rondreis door wat stannen doen, Turkmenistan schijnt ook enorm mooi te zijn. Maar dat soort landen doen het echt voor me. Jij moet ook nog steeds naar Georgie.
Even een lijstje maken.quote:
Wie is B&B?quote:Op maandag 29 maart 2021 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet dat je geen fan van B&B bent, maar de stad waar hij vandaag was, is net Fata Morgana.Kan wel even opzoeken welke stad het is
Ja Georgië, maar ik wil ook zo graag terug naar RuslandEn naar de Baltische Staten. En Roemenië trekt ook nog wel.
Ja, ik wil.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
O, die stad heet Xiva.
[ afbeelding ]
Ah dus je hebt in ieder geval nog wel wat te doen als de grenzen in Europa weer een beetje open gaanquote:Op maandag 29 maart 2021 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even een lijstje maken.
Cyprus, Malta, Denemarken, Estland, Letland Ierland, Italië (zou ik vorig jaar Maart heen) Slovenie, Slowakije, Andorra, Ijsland, Liechtenstein, Monaco, San Marino, Vaticaanstad en Wir Rusland (is die laatste Europa joh?)
Volgens mij was het dat, dus nog best veel te gaan.
Oh ik dacht dat het een woordgrap was, net als Slippers & Sokkenquote:Op maandag 29 maart 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bald & Bankrupt, een Britse vlogger die naar de meest obscure plekken in Europa reist.
Ja.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah dus je hebt in ieder geval nog wel wat te doen als de grenzen in Europa weer een beetje open gaan
Ik zou het iig niet met eigen vervoer doen. Maar gewoon minibusjes.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik keek mijn ogen uit
Maar dat land is echt onontgonnen gebied
Same.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een woordgrap was, net als Slippers & Sokken
Hij maakt wel echt leuke reisjes.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bald & Bankrupt, een Britse vlogger die naar de meest obscure plekken in Europa reist.
Ik kom echt vitamine B(oedapest) tekort.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.Maar zou niet weten wat ik het eerste zou doen als het weer mag. Liefst gewoon Balkan denk ik.
Marschrutska heten die dingen toch?quote:Op maandag 29 maart 2021 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou het iig niet met eigen vervoer doen. Maar gewoon minibusjes.
Snap ik.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom echt vitamine B(oedapest) tekort.
En ik wil ook graag weer naar de UK, mijn tweede liefde
Vind je? Ik kan het wel waarderen dat hij zo lekker de spot met zichzelf kan drijven. En ik sta altijd versteld van hoe enorm gemakkelijk hij contact maakt met mensenquote:Op maandag 29 maart 2021 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij maakt wel echt leuke reisjes.Maar denk dat de roem hem een beetje naar het hoofd is gestegen.
Sommige mensen zijn daar echt goed in. Ik nietquote:Op maandag 29 maart 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik sta altijd versteld van hoe enorm gemakkelijk hij contact maakt met mensen
quote:Op maandag 29 maart 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Marschrutska heten die dingen toch?
Ik heb er ook niet bepaald een aangeboren talent voorquote:Op maandag 29 maart 2021 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn daar echt goed in. Ik niet
Ja. Hij heeft inderdaad wel zelfspot maar hij loopt altijd rond alsof hij de koning van het betreffende land is En dat stoort me dan.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je? Ik kan het wel waarderen dat hij zo lekker de spot met zichzelf kan drijven. En ik sta altijd versteld van hoe enorm gemakkelijk hij contact maakt met mensen
Ik heb alleen in Petersburg in zo’n ding gezeten. Voelde me toen een soort Marco Poloquote:Op maandag 29 maart 2021 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Of Marsjroetka, er is nog een naam met een F maar daar kom ik even niet op
Ik ook. Nou ja in ieder geval bij nieuwe mensen, dan kijk ik de kat uit de boom. Bij mensen die ik beter ken heb ik dat totaal niet, die klets ik de oren van hun kopquote:Op maandag 29 maart 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet bepaald een aangeboren talent voorVan nature ben ik toch wel verlegen
Ja, ik snap wat je bedoelt. Hij heeft een bepaalde houding. Er gaan ook geruchten dat hij iets in het leger is geweest. Want hij is echt nergens bang voor.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft inderdaad wel zelfspot maar hij loopt altijd rond alsof hij de koning van het betreffende land is En dat stoort me dan.
Ik echt alleen bij het reizen. En ook dat heb ik in de jaren geleerd, man wat was ik in Thailand soms eenzaam. Scheelt ook dat ik toen ik begon te reizen ik al te oud was voor de backpackers scene. Het OV nemen helpt ook stukken, ik raak in de bus meestal wel aan de praat met mensen. En dan een ritje van een uur of 3 ben ik daarna ook wel weer even klaar met sociaal doen.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn daar echt goed in. Ik niet
Als ik mensen eenmaal ken, ben ik het ook wel kwijt.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. Nou ja in ieder geval bij nieuwe mensen, dan kijk ik de kat uit de boom. Bij mensen die ik beter ken heb ik dat totaal niet, die klets ik de oren van hun kop
Ja dat heb ik dus als ik alleen reis, voel me zo eenzaam dat ik het nauwelijks een dag volhou. Thuis geen probleem met alleen zijn, maar in een nieuwe omgeving voel ik me dan echt alleen.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik echt alleen bij het reizen. En ook dat heb ik in de jaren geleerd, man wat was ik in Thailand soms eenzaam. Scheelt ook dat ik toen ik begon te reizen ik al te oud was voor de backpackers scene. Het OV nemen helpt ook stukken, ik raak in de bus meestal wel aan de praat met mensen. En dan een ritje van een uur of 3 ben ik daarna ook wel weer even klaar met sociaal doen.
Ah dat zou het een en ander kunnen verklaren ja. Autoritair wel. En ook soms bewust dingen as zwartrijden enzo net buiten de regels gaan. Want niemand kan hem wat maken, die houding dus.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat je bedoelt. Hij heeft een bepaalde houding. Er gaan ook geruchten dat hij iets in het leger is geweest. Want hij is echt nergens bang voor.
Dat heb ik ook wel andersom, tegen mensen die je nooit weer ziet kun je soms nog lekkerder slap ouwehoeren.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. Nou ja in ieder geval bij nieuwe mensen, dan kijk ik de kat uit de boom. Bij mensen die ik beter ken heb ik dat totaal niet, die klets ik de oren van hun kop
Dat heb ik ook, de eerste dag.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus als ik alleen reis, voel me zo eenzaam dat ik het nauwelijks een dag volhou. Thuis geen probleem met alleen zijn, maar in een nieuwe omgeving voel ik me dan echt alleen.
Was jij dat die dan overdag graag met tours enzo mee ging of ben ik in de war met iemand anders. Want dat kan al enorm helpen. Ik weet ook niet hoe het voor mij veranderd is, opeens lukte het gewoon veel beter.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus als ik alleen reis, voel me zo eenzaam dat ik het nauwelijks een dag volhou. Thuis geen probleem met alleen zijn, maar in een nieuwe omgeving voel ik me dan echt alleen.
Heb nog nooit alleen gereist.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik heb dus ook nog nooit echt alleen gereisd om die reden, dus dat was ik nietquote:Op maandag 29 maart 2021 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was jij dat die dan overdag graag met tours enzo mee ging of ben ik in de war met iemand anders. Want dat kan al enorm helpen. Ik weet ook niet hoe het voor mij veranderd is, opeens lukte het gewoon veel beter.En dan gaat het wel steeds makkelijker, gewoon korte praatjes zijn vaak al fijn.
Boekje lezenquote:Op maandag 29 maart 2021 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Voel me heel ongemakkelijk alleen. Hoe doe je dat in restaurant of op een terras.
Zou denken dat iedereen je zit aan te kijken.
Dit ook ja, vind dat op zakenreis al niksquote:Op maandag 29 maart 2021 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Voel me heel ongemakkelijk alleen. Hoe doe je dat in restaurant of op een terras.
dat is het enige waar ik mijzelf nog beetje overheen moet zetten jaquote:Op maandag 29 maart 2021 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is herkenbaar. Dat heb ik ook. Net alsof je van jezelf nog niet aan een verwachtingspatroon hoeft te voldoen.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel andersom, tegen mensen die je nooit weer ziet kun je soms nog lekkerder slap ouwehoeren.
Zie het al voor me: in de hitte van Bogota tegen iemand gaan oreren over Thierry Baudet.
In holland we have a Guy who snives lavendel and call Corona a lie.
Ik ben wel jaloers op mensen die dat kunnen.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, de eerste dag.Maar daarna ben ik dat gelukkig wel kwijt. En tegenwoordig vind ik alleen reizen eigenlijk heerlijk
![]()
Ik geloof dat Liesje dezelfde ervaring heeft
Dat went, het is eigenlijk vooral je eigen beeld wat je erbij hebt wat je zo ontzettend dwars kan zitten. Dat gevoel dat iedereen je zo zit aan te kijken is omdat je jezelf ook zo voelt over jezelf. Als je denkt wat bof ik, wat zit ik hier heerlijk in het zonnetje, lekker mensen kijken, beetje lezen, wijntje erbij, genieten! Of dat je je verheugt op het eten en dat je niet hoeft te koken. Als je dat soort gedachten hebt boeit het totaal niet of mensen er iets van denkenquote:Op maandag 29 maart 2021 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Soms, als je als enige alleen aan een tafeltje zit tussen allemaal gezinnen en groepjes, is het even slikken. Dan ga ik meestal maar een beetje FOK!kenquote:Op maandag 29 maart 2021 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is het enige waar ik mijzelf nog beetje overheen moet zetten ja
voor de rest: alleen reizen
Oefening baart kunstquote:Op maandag 29 maart 2021 23:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers op mensen die dat kunnen.
Dan zitten we toch een beetje bij je aan tafelquote:Op maandag 29 maart 2021 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms, als je als enige alleen aan een tafeltje zit tussen allemaal gezinnen en groepjes, is het even slikken. Dan ga ik meestal maar een beetje FOK!ken
Oh.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik heb dus ook nog nooit echt alleen gereisd om die reden, dus dat was ik niet
In Britse pubs vind ik dat heerlijk. Lekker lezen en intussen een beetje luisteren naar gesprekken. Daar trek ik bewust tijd voor uitquote:Op maandag 29 maart 2021 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
in een restaurant ofzo vind ik dat dan weer niet echt kunnen
Ik bestel ook altijd een bordje pwompwoensoep.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zitten we toch een beetje bij je aan tafel![]()
Nee denk ook dat ik 'm maar meeneemquote:Op maandag 29 maart 2021 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oefening baart kunst![]()
Maar ik denk dat je het met Gergi leuker hebt dan alleen dus ik zou ‘m toch niet thuislaten
quote:Op maandag 29 maart 2021 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bestel ook altijd een bordje pwompwoensoep.
En dan kijken ze me aan alsof ik gek ben
Ik doe niets anders savonds op de hotelkamer.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zitten we toch een beetje bij je aan tafel![]()
Eens hoorquote:Op maandag 29 maart 2021 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh.En geen behoefte om het eens te proberen? Want het doet wel echt heel veel goed voor je eigenwaarde ofzo. Misschien verwoord ik het verkeerd maar je leert dan hoe je op jezelf kan vertrouwen dat het wel goedkomt ofzo. En nee het komt niet altijd goed, maar dan komt het de volgende dag wel weer goed.
Het heeft mij echt verrijkt al klinkt dat heel zweverig.
Ja misschien toch maar eens proberen straks. In ieder geval is het dan in eigen land dus voel ik me niet helemaal 'lost' in m'n eentje.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh.En geen behoefte om het eens te proberen? Want het doet wel echt heel veel goed voor je eigenwaarde ofzo. Misschien verwoord ik het verkeerd maar je leert dan hoe je op jezelf kan vertrouwen dat het wel goedkomt ofzo. En nee het komt niet altijd goed, maar dan komt het de volgende dag wel weer goed.
Het heeft mij echt verrijkt al klinkt dat heel zweverig.
Dat is dan wel de uitgelezen kans om het te proberen. Misschien een huisje huren? Dan kun je het alleen op een terras zitten een beetje ontlopen.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee denk ook dat ik 'm maar meeneemMaar straks ook, heb 1.5 maand vakantie en zou graag een week weggaan, al is het in Zwitserland, maar omdat ik dan alleen zou moeten gaan doe ik dat dus maar weer niet. En dat is wel zonde eigenlijk.
Ik begrijp het gevoelsmatige verschil wel tussen zakenreizen en plezierreizen denk ik (nooit op zakenreis geweest) maar heel feitelijk zou dat niet zoveel verschil moeten maken.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk niet dat ik ooit allen ga reizen.
Behalve zakelijk dan maakt het me geen zak uit.
Zou ook gelijk een vriendin aan me binden na 1 avond alleen denk ik.
Stel je niet zo aan. Ik bepaal helemaal niks.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe![]()
Buda heeft bepaald dat ik niet gewenst ben dus koekoek
Ja maar eens kijken. Heb altijd al eens graag gewoon lekker in zo'n klein houten huisje willen zitten in de bergen.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is dan wel de uitgelezen kans om het te proberen. Misschien een huisje huren? Dan kun je het alleen op een terras zitten een beetje ontlopen.
En gewoon de KSC op je telefoon meenemen en live verslag doenquote:Op maandag 29 maart 2021 23:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja misschien toch maar eens proberen straks. In ieder geval is het dan in eigen land dus voel ik me niet helemaal 'lost' in m'n eentje.
Dat klinkt sowieso al geweldigquote:Op maandag 29 maart 2021 23:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar eens kijken. Heb altijd al eens graag gewoon lekker in zo'n klein houten huisje willen zitten in de bergen.
Uiteraardquote:Op maandag 29 maart 2021 23:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En gewoon de KSC op je telefoon meenemen en live verslag doen
Wat nu weer?quote:Op maandag 29 maart 2021 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe![]()
Buda heeft bepaald dat ik niet gewenst ben dus koekoek
Ja op zakenreis ben je ff alleen maar daar vind gewoon geen zak aan met het uitgaan/eten/ bar.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp het gevoelsmatige verschil wel tussen zakenreizen en plezierreizen denk ik (nooit op zakenreis geweest) maar heel feitelijk zou dat niet zoveel verschil moeten maken.
Anders begin je eens met een nachtje? Of 2? Om het eens te proberen maar niet gelijk een hele week. Het ergste wat je kan gebeuren is dat je 2 dagen al fokkend op je hotelkamer ligt te fokken met de Zwitserse thuisbezorgd binnen handbereik, DS mee. En misschien ga je nog een beetje omgeving verkennen en dat is dan win.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee denk ook dat ik 'm maar meeneemMaar straks ook, heb 1.5 maand vakantie en zou graag een week weggaan, al is het in Zwitserland, maar omdat ik dan alleen zou moeten gaan doe ik dat dus maar weer niet. En dat is wel zonde eigenlijk.
quote:Op maandag 29 maart 2021 23:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
UiteraardUI's printen en ze op de eettafelstoelen en bank plakken
SHAFT!quote:Op maandag 29 maart 2021 23:38 schreef kwiwi het volgende:
Etto is een beetje als de dronken oom op een feestje, heb je een goed gesprek met iemamd en dan loopt ie er een beetje onsamenhangend doorheen te schreeuwen
Ja ik ga het gewoon eens proberen in mei/juni, waarom nietquote:Op maandag 29 maart 2021 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Anders begin je eens met een nachtje? Of 2? Om het eens te proberen maar niet gelijk een hele week. Het ergste wat je kan gebeuren is dat je 2 dagen al fokkend op je hotelkamer ligt te fokken met de Zwitserse thuisbezorgd binnen handbereik, DS mee. En misschien ga je nog een beetje omgeving verkennen en dat is dan win.
Ok, ik begrijp je. Ik heb op reis nooit tijd voor saai, zoveel dingen zien, doen en ontdekken, dan nog eten, wat drinken, dan ben ik sowieso wel moe van de dag dus voelt het niet als saai.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja op zakenreis ben je ff alleen maar daar vind gewoon geen zak aan met het uitgaan/eten/ bar.
Eigenwaarde ontbreekt het niet aan, kan best relaxen maar gewoon saai.
Moest lachenquote:Op maandag 29 maart 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Gewoon een beetje als een psycho terug reageren.
Heb geleerd om altijd te levelen. Weet je wel
quote:Op maandag 29 maart 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Gewoon een beetje als een psycho terug reageren.
Heb geleerd om altijd te levelen. Weet je wel
Zou dan denk ik niet beginnen met een hutje ergens in de bergen.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ga het gewoon eens proberen in mei/juni, waarom niet
Mja dat is inderdaad wel een beter idee. Hutje op de hei is meer voor gevorderdenquote:Op maandag 29 maart 2021 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou dan denk ik niet beginnen met een hutje ergens in de bergen.omdat je zei dat je je snel eenzaam voelt. Gewoon een leuke stad dichtbij een mooie berg ofzo, tikje toeristisch. Dan is er genoeg te doen en te zien en vliegt je dag om maar heb je toch ook wel wat contact met mensen
quote:Op maandag 29 maart 2021 23:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Spek voor Ballie, bordje kaas voor Etto en een schnitzel voor Buda.
Maar wat dat betreft ben ik echt een mietje hoor. Ik zou dan weer niet in mijn eentje een wat langere hike durven maken want stel beren, wolven, slangen etc. En ja ik weet dat die kans nihil is maar ik loop liever in mijn uppie door een dorp of stad dan door niemandslandnatuurwildernis.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja dat is inderdaad wel een beter idee. Hutje op de hei is meer voor gevorderden
Ja ligt er ook aan waar je gaat wandelen denk ik. Meest gevaarlijke dat ik hier ben tegengekomen is een bergmarmotquote:Op maandag 29 maart 2021 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wat dat betreft ben ik echt een mietje hoor. Ik zou dan weer niet in mijn eentje een wat langere hike durven maken want stel beren, wolven, slangen etc. En ja ik weet dat die kans nihil is maar ik loop liever in mijn uppie door een dorp of stad dan door niemandslandnatuurwildernis.
Ik zou me waarschijnlijk daar al helemaal rot van schrikken.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ligt er ook aan waar je gaat wandelen denk ik. Meest gevaarlijke dat ik hier ben tegengekomen is een bergmarmot
Dat klopt.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
paddenstoelen kunnen ALTIJD
[ afbeelding ]
Kun je wel een lekker koppie thee zetten.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ligt er ook aan waar je gaat wandelen denk ik. Meest gevaarlijke dat ik hier ben tegengekomen is een bergmarmot
Zouden die bergmarmotten dat drinken?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 00:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je wel een lekker koppie thee zetten.
O nee, dat is bergamot
doe mij alle 3 maarquote:Op maandag 29 maart 2021 23:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Spek voor Ballie, bordje kaas voor Etto en een schnitzel voor Buda.
quote:Doordat in veel arme landen nauwelijks coronavaccins voorhanden zijn, zal het coronavirus binnen een jaar zodanig muteren dat de meeste vaccins niet meer effectief zijn. Dat is de inschatting van epidemiologen uit bijna dertig landen, die zijn ondervraagd door de maatschappelijke organisaties Oxfam Novib en de People's Vaccine Alliance.
nog maar netquote:
Klopt, maar dat was de vraag nietquote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog maar net
ik had nog ijs op de auto
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ookEn ik neem volgende week vrij
mooi wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was de vraag niet
Ow ik gelukkig niet. Vond het wel koud.
als ze daarna maar dat gaatje dicht makenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind wel een een gaatje ergens in dat hek
Bergop bergafquote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi wel.
in mijn dorp 0 graden, bergop naar het volgende dorp: 6 graden, berg weer af richting maastricht: 3 graden
dan zit ik vast en anders knaag ik mij ergens doorheenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze daarna maar dat gaatje dicht maken
Gewoon verder leven als strandbal.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind wel een een gaatje ergens in dat hek
"berg" is wel een vrij ruim begrip in dit gevalquote:
Mijn auto gaf ook 7 graden. Je woont gewoon verkeerdquote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi wel.
in mijn dorp 0 graden, bergop naar het volgende dorp: 6 graden, berg weer af richting maastricht: 3 graden
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ookEn ik neem volgende week vrij
ligt er maar net aan wat je verkeerd vindt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mijn auto gaf ook 7 graden. Je woont gewoon verkeerd
[..]lekker
Al plannen dan? of gewoon niets?
Ja, maar tochquote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"berg" is wel een vrij ruim begrip in dit geval
Ik wil kijken of ik ergens heen kan. Maar volgens mij is het paasvakantie, dus alles zal wel vol zitten en/of belachelijk duur zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mijn auto gaf ook 7 graden. Je woont gewoon verkeerd
[..]lekker
Al plannen dan? of gewoon niets?
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar tochWel het leukste landschap wat we hebben in Nederland.
Alles onder Roermondquote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er maar net aan wat je verkeerd vindt.
Hmm ja dat is wel een nadeel. Slechte week uitgezochtquote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil kijken of ik ergens heen kan. Maar volgens mij is het paasvakantie, dus alles zal wel vol zitten en/of belachelijk duur zijn
pff, hollenderquote:
Cancel culturequote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mijn vakantie is gecanceld![]()
![]()
![]()
zijn ergere dingenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon verder leven als strandbal.
Doen ze hier ook altijd, soms zie ik ze wel eens bijna een half uur voor de deur staan totdat ze om 7u mogen beginnenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Kastmeneer stond al met zijn busje voor de deur te wachten tot het 8 uur werd. Dus ik heb hem maar vast binnen gelaten.
Tevens 4:03 langer zonlicht dan gisteren en het belooft weer een prachtige dag te worden![]()
De aansteker is eerder uitgevonden dan de lucifer.
Veluwe is ook wel mooi. En in buurt van Velp heb je ook heuveltjes. @TaMieke kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat sowieso
waarom weet ik ook nog niet waar ik in mei naar toe wil als ik in eigen land moet blijven.
Ik denk toch richting achterhoek
maak je later foto van je kast?:Pquote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Kastmeneer stond al met zijn busje voor de deur te wachten tot het 8 uur werd. Dus ik heb hem maar vast binnen gelaten.
Tevens 4:03 langer zonlicht dan gisteren en het belooft weer een prachtige dag te worden![]()
De aansteker is eerder uitgevonden dan de lucifer.
Heb ik weerquote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hmm ja dat is wel een nadeel. Slechte week uitgezocht
nee schilderenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de bitterbikini in de zon.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee verhuizen is 10 april. Donderdag sleutel
Ik haat heuveltjes. ik ben er niet voor gemaakt!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veluwe is ook wel mooi. En in buurt van Velp heb je ook heuveltjes. @:tamieke kan dit bevestigen.
Nja, ik wil de racefiets meenemen, dus dan kun je wel een redelijk groot gebied meepakken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veluwe is ook wel mooi. En in buurt van Velp heb je ook heuveltjes. @:tamieke kan dit bevestigen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik haat heuveltjes. ik ben er niet voor gemaakt!
quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik haat heuveltjes. ik ben er niet voor gemaakt!
Oeh tofquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik wil de racefiets meenemen, dus dan kun je wel een redelijk groot gebied meepakken.
Beetje zo rond de hoge veluwe en radio kootwijk wil ik ook wel meepakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |