SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit gehad, lijkt me wel lekkerquote:
Therethere.gifquote:Op maandag 29 maart 2021 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Kutdag gehad, maar nu gaat het weer.
Ik ook. Maar ik moet het delen met 59 andere huishoudens.quote:
Verstandig Lekker smurfenquote:Op maandag 29 maart 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Besloten om volgende week vrij te nemen. Batterijtje is een beetje leeg.
Paasvakantiequote:Op maandag 29 maart 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb je de juiste smurfkleding in huis?quote:Op maandag 29 maart 2021 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ben ik echt aan toe. Teveel gezeur vandaag en trok het me teveel aan.
Was je daarom uitgevallen tegen een collega?quote:Op maandag 29 maart 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag helemaal geen streep door zijn naam vanochtend? Vind het ook niet helemaal terecht, al die kleine kutsteekjes die hij veel van sommige mensen krijgt. Snap best dat ie een keer er tegenin gaat.quote:
Zulke vakanties duren vaak langer dan 24 uur...quote:
quote:Op maandag 29 maart 2021 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je de juiste smurfkleding in huis?
Ik ook. FreeUS!quote:Op maandag 29 maart 2021 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag helemaal geen streep door zijn naam vanochtend? Vind het ook niet helemaal terecht, al die kleine kutsteekjes die hij veel van sommige mensen krijgt. Snap best dat ie een keer er tegenin gaat.
Kijk. Je bent er klaar voorquote:Op maandag 29 maart 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Witte broek, blauw bolletje op mijn achterwerk
Ik ben het er ook niet mee eensquote:Op maandag 29 maart 2021 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag helemaal geen streep door zijn naam vanochtend? Vind het ook niet helemaal terecht, al die kleine kutsteekjes die hij veel van sommige mensen krijgt. Snap best dat ie een keer er tegenin gaat.
Voor kwiwis ja.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:54 schreef kwiwi het volgende:
Lag al te slapen, begint één van de buren te borenDat mag hier niet na 20u godverpiellekes, dan is het nachtrusttijd.
Mwah, echt uitgevallen niet. Maar het was wel een pittig gesprek. Maar ik heb er al de hele dag last van. Dat heb ik sowieso wat meer sinds mijn burn-out, maar ik ben nu gewoon even toe aan vakantie.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was je daarom uitgevallen tegen een collega?
Nou weekje rust dan maar.
Bij mij helpt dat niet dan wordt ik nog opgefokter.
Tenminste vroeger, nu heb ik de ruste zelf natuurlijk.
quote:Op maandag 29 maart 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien krijgt hij het toch mee[ afbeelding ]
Nee lig nu mobiel te fokken in bedquote:Op maandag 29 maart 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor kwiwis ja.
ben je daarom weer opgestaan?
Wanneer begin je bij je nieuwe baan?
Heb je dan nog een vrij tussendoor?quote:Op maandag 29 maart 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee lig nu mobiel te fokken in bedBegin uiterlijk op 1 juli.
Ja 6-7 weken vrij nog, door alle vakantiedagen en overuren.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dan nog een vrij tussendoor?
Hij vloog gisteren wel een beetje uit de bocht, maar inderdaad, die constante stroom rotopmerkingen in zijn richting zijn echt niet tofquote:Op maandag 29 maart 2021 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie is dat?quote:Op maandag 29 maart 2021 21:58 schreef crv het volgende:
Net terug van lopen en lees dat Bibian Mentel is overleden
Schokkend ondanks dat je weet dat het eraan kwam
Nou dan zal ik er ook maar wat over zeggen. Voor mij had hij niet geband hoeven worden. Ik heb dar ook helemaal niet om gevraagd. In fact, nu wordt het gezeik alleen maar erger. Want nu ga ik straks de schuld krijgen van zijn ban etc.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hij Ama zwakbegaafd noemde was wel waar maar niet zo slim.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij vloog gisteren wel een beetje uit de bocht, maar inderdaad, die constante stroom rotopmerkingen in zijn richting zijn echt niet tof
Even met Mad Sauce Nein Nein Nein! op zijn deur spuiten.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:54 schreef kwiwi het volgende:
Lag al te slapen, begint één van de buren te borenDat mag hier niet na 20u godverpiellekes, dan is het nachtrusttijd.
Genwietenquote:Op maandag 29 maart 2021 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja 6-7 weken vrij nog, door alle vakantiedagen en overuren.
quote:Op maandag 29 maart 2021 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even met Mad Sauce Nein Nein Nein! op zijn deur spuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |