SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit gehad, lijkt me wel lekkerquote:
Therethere.gifquote:Op maandag 29 maart 2021 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Kutdag gehad, maar nu gaat het weer.
Ik ook. Maar ik moet het delen met 59 andere huishoudens.quote:
Verstandig Lekker smurfenquote:Op maandag 29 maart 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Besloten om volgende week vrij te nemen. Batterijtje is een beetje leeg.
Paasvakantiequote:Op maandag 29 maart 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb je de juiste smurfkleding in huis?quote:Op maandag 29 maart 2021 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ben ik echt aan toe. Teveel gezeur vandaag en trok het me teveel aan.
Was je daarom uitgevallen tegen een collega?quote:Op maandag 29 maart 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag helemaal geen streep door zijn naam vanochtend? Vind het ook niet helemaal terecht, al die kleine kutsteekjes die hij veel van sommige mensen krijgt. Snap best dat ie een keer er tegenin gaat.quote:
Zulke vakanties duren vaak langer dan 24 uur...quote:
quote:Op maandag 29 maart 2021 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je de juiste smurfkleding in huis?
Ik ook. FreeUS!quote:Op maandag 29 maart 2021 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag helemaal geen streep door zijn naam vanochtend? Vind het ook niet helemaal terecht, al die kleine kutsteekjes die hij veel van sommige mensen krijgt. Snap best dat ie een keer er tegenin gaat.
Kijk. Je bent er klaar voorquote:Op maandag 29 maart 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Witte broek, blauw bolletje op mijn achterwerk
Ik ben het er ook niet mee eensquote:Op maandag 29 maart 2021 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag helemaal geen streep door zijn naam vanochtend? Vind het ook niet helemaal terecht, al die kleine kutsteekjes die hij veel van sommige mensen krijgt. Snap best dat ie een keer er tegenin gaat.
Voor kwiwis ja.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:54 schreef kwiwi het volgende:
Lag al te slapen, begint één van de buren te borenDat mag hier niet na 20u godverpiellekes, dan is het nachtrusttijd.
Mwah, echt uitgevallen niet. Maar het was wel een pittig gesprek. Maar ik heb er al de hele dag last van. Dat heb ik sowieso wat meer sinds mijn burn-out, maar ik ben nu gewoon even toe aan vakantie.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was je daarom uitgevallen tegen een collega?
Nou weekje rust dan maar.
Bij mij helpt dat niet dan wordt ik nog opgefokter.
Tenminste vroeger, nu heb ik de ruste zelf natuurlijk.
quote:Op maandag 29 maart 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien krijgt hij het toch mee[ afbeelding ]
Nee lig nu mobiel te fokken in bedquote:Op maandag 29 maart 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor kwiwis ja.
ben je daarom weer opgestaan?
Wanneer begin je bij je nieuwe baan?
Heb je dan nog een vrij tussendoor?quote:Op maandag 29 maart 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee lig nu mobiel te fokken in bedBegin uiterlijk op 1 juli.
Ja 6-7 weken vrij nog, door alle vakantiedagen en overuren.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dan nog een vrij tussendoor?
Hij vloog gisteren wel een beetje uit de bocht, maar inderdaad, die constante stroom rotopmerkingen in zijn richting zijn echt niet tofquote:Op maandag 29 maart 2021 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie is dat?quote:Op maandag 29 maart 2021 21:58 schreef crv het volgende:
Net terug van lopen en lees dat Bibian Mentel is overleden
Schokkend ondanks dat je weet dat het eraan kwam
Nou dan zal ik er ook maar wat over zeggen. Voor mij had hij niet geband hoeven worden. Ik heb dar ook helemaal niet om gevraagd. In fact, nu wordt het gezeik alleen maar erger. Want nu ga ik straks de schuld krijgen van zijn ban etc.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hij Ama zwakbegaafd noemde was wel waar maar niet zo slim.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij vloog gisteren wel een beetje uit de bocht, maar inderdaad, die constante stroom rotopmerkingen in zijn richting zijn echt niet tof
Even met Mad Sauce Nein Nein Nein! op zijn deur spuiten.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:54 schreef kwiwi het volgende:
Lag al te slapen, begint één van de buren te borenDat mag hier niet na 20u godverpiellekes, dan is het nachtrusttijd.
Genwietenquote:Op maandag 29 maart 2021 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja 6-7 weken vrij nog, door alle vakantiedagen en overuren.
quote:Op maandag 29 maart 2021 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even met Mad Sauce Nein Nein Nein! op zijn deur spuiten.
Zal morgen wel pwolitie aan de deur staan.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even met Mad Sauce Nein Nein Nein! op zijn deur spuiten.
Die zijn volledig verdiend en ik denk zelfs dat hij dat erom doetquote:Op maandag 29 maart 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
die constante stroom rotopmerkingen in zijn richting zijn echt niet tof
Los, doe nou nietquote:Op maandag 29 maart 2021 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hij Ama zwakbegaafd noemde was wel waar maar niet zo slim.
quote:
Nee, die zijn niet volledig verdiend. En als ik nog mod was, had jij nu ook een streepje door je naam, met je stoere praat.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zijn volledig verdiend en ik denk zelfs dat hij dat erom doet
Er vliegen wel eens vaker mensen uit de bocht toch. Het zijn continu die kleine steekjes, dan is de emmer op den duur een keer vol.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij vloog gisteren wel een beetje uit de bocht, maar inderdaad, die constante stroom rotopmerkingen in zijn richting zijn echt niet tof
Die macht heb je als mod niet eens gekkie. Ga nou niet naast je schoenen lopen.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die zijn niet volledig verdiend. En als ik nog mod was, had jij nu ook een streepje door je naam, met je stoere praat.
Oh ja nu weet ik het, die bleef maar knokken en positief doorgaan.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kent haar broer Theo misschien wel.
Maar het is een paralympisch snowboarder.
Ik nooitquote:Op maandag 29 maart 2021 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan zal ik er ook maar wat over zeggen. Voor mij had hij niet geband hoeven worden. Ik heb dar ook helemaal niet om gevraagd. In fact, nu wordt het gezeik alleen maar erger. Want nu ga ik straks de schuld krijgen van zijn ban etc.
Ja hij had een slechte avond. Dat hebben we allemaal weleens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Je weet best hoe dat werkt. En kap eens met dat vervelende gedrag of zoek hulp voor je fokking alcoholprobleem, sneuneus.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die macht heb je als mod niet eens gekkie. Ga nou niet naast je schoenen lopen.
quote:Op maandag 29 maart 2021 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
Ik nooit
Dan bats je je vrouw in elkaar ofwah?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Nou eerlijk is eerlijk, jij bent wel een van die mensen die waar hij kan, het niet kan laten even een klein sneertje te maken. En ja jij bent een van mijn beste vrienden en dat doet daar ook niets aan af maar dat is echt niet zulk tof gedrag. En ik denk dat als mensen dat continu bij jou zouden doen dat je een heel stuk minder relaxed daarmee om zou gaan.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan zal ik er ook maar wat over zeggen. Voor mij had hij niet geband hoeven worden. Ik heb dar ook helemaal niet om gevraagd. In fact, nu wordt het gezeik alleen maar erger. Want nu ga ik straks de schuld krijgen van zijn ban etc.
Ja hij had een slechte avond. Dat hebben we allemaal weleens.
Los wil ook gewoon even een FOK!vakantie.quote:
Bospod Buda, denk aan de relaxte bospod.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet best hoe dat werkt. En kap eens met dat vervelende gedrag of zoek hulp voor je fokking alcoholprobleem, sneuneus.
quote:Op maandag 29 maart 2021 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan bats je je vrouw in elkaar ofwah?
Nee, ik heb wel zitten kijken of ik een leuk hotel kon vinden ergens, maar tot nu toe niks gevondenquote:Op maandag 29 maart 2021 22:04 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar ga je weer bospodden in je vakantie?
Oh, moet ik deze ook even kwoten.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet best hoe dat werkt. En kap eens met dat vervelende gedrag of zoek hulp voor je fokking alcoholprobleem, sneuneus.
Zijn het 450 cd's? Dan is het fantastischquote:Op maandag 29 maart 2021 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Goed nieuws, tussendoor...
Mijn Isaac Hayes verzameling is vrijwel compleet op CD! Is dat niet geweldig?
Team USquote:Op maandag 29 maart 2021 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Los wil ook gewoon even een FOK!vakantie.
Dat nog net niet, maar moet alles van die man hebben... HEBBEN!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 29 maart 2021 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn het 450 cd's? Dan is het fantastisch
Soms moet de waarheid gewoon gezegd worden.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bospod Buda, denk aan de relaxte bospod.
Hmm jammer. Ik kan nog steeds niet naar Nederland, anders was ik ergens naar zee gegaan in m'n vakantie denk ik, lekker uitwaaien.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel zitten kijken of ik een leuk hotel kon vinden ergens, maar tot nu toe niks gevonden
Zit je met verplichte test dan? Of quarantaine?quote:Op maandag 29 maart 2021 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm jammer. Ik kan nog steeds niet naar Nederland, anders was ik ergens naar zee gegaan in m'n vakantie denk ik, lekker uitwaaien.
Soortgelijk, maar dan aan de lijn. Hier posten is vanavond de moeite blijkbaar weer niet.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Dus. Ik ga de was maar van de lijn halen ofzo.
But I'm talking about Shaftquote:Op maandag 29 maart 2021 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soortgelijk, maar dan aan de lijn. Hier posten is vanavond de moeite blijkbaar weer niet.
Ik voel een twijfelgerrie.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soortgelijk, maar dan aan de lijn. Hier posten is vanavond de moeite blijkbaar weer niet.
Heb je geen familie meer in NL wonen die je als 'excuus' kunt gebruiken voor een uitreisverklaring?quote:Op maandag 29 maart 2021 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm jammer. Ik kan nog steeds niet naar Nederland, anders was ik ergens naar zee gegaan in m'n vakantie denk ik, lekker uitwaaien.
2 testen zelfs.. Nederland is strenger nu dan andere landenquote:Op maandag 29 maart 2021 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je met verplichte test dan? Of quarantaine?
Geeft die al kopjes?quote:Op maandag 29 maart 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik voel een twijfelgerrie.
Ken je dat?
0rd1na1rquote:Op maandag 29 maart 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je dat?
Moet ik alsnog 2 testen hebben begrijp ik. Nou ja, hopelijk gaat het na pasen langzaam weer beter.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je geen familie meer in NL wonen die je als 'excuus' kunt gebruiken voor een uitreisverklaring?
Hmm ja, een hotel aan zee zou wel lekker zijnquote:Op maandag 29 maart 2021 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt wel goed joh, in mei kan het zeker.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik alsnog 2 testen hebben begrijp ik. Nou ja, hopelijk gaat het na pasen langzaam weer beter.
WIJK AAN ZEEquote:Op maandag 29 maart 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm ja, een hotel aan zee zou wel lekker zijn
Maar als je 7 weken vakantie hebt dan zijn die 2 tests toch niet zo'n probleemquote:Op maandag 29 maart 2021 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik alsnog 2 testen hebben begrijp ik. Nou ja, hopelijk gaat het na pasen langzaam weer beter.
Zo eentje die je de halve middag dwarszit.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je dat?
Die moet weer schoenen halen in Italië natuurlijk.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt wel goed joh, in mei kan het zeker.
Vooral nu Hugo hier zo op stoom is.
quote:Op maandag 29 maart 2021 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moet weer schoenen halen in Italië natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |