ja ja die heeft makkelijk tikkehquote:
Lavenderr is ook een lieverd, maar wat nodig is is nodig.quote:
Kijk, daar hebben we tenminste wat aan.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja ja die heeft makkelijk tikkeh
volgt niet zo fanatiek deze onbeschrijflijke zinderende experiment Hemsters
das waar.. we zijn wel 'die -hards' hierquote:Op maandag 29 maart 2021 19:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja ja die heeft makkelijk tikkeh
volgt niet zo fanatiek deze onbeschrijflijke zinderende experiment Hemsters
Vond het al een cryptische TTquote:Op maandag 29 maart 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
@:Benny er zit een hoofdletter teveel in de TT
Michel zou hier zo mee kunnen cossen, kan het niveau prima aanquote:Op maandag 29 maart 2021 20:00 schreef Sunshineforyou het volgende:
Michel noemde Julie net voor de eerste keer kleine zusje
Kon de link met ET ook niet leggenquote:
quote:Op maandag 29 maart 2021 20:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Michel zou hier zo mee kunnen cossen, kan het niveau prima aan
Phone home toch??quote:
daar dacht ik dus ook aanquote:
aw.. wat lieffquote:Op maandag 29 maart 2021 20:00 schreef Sunshineforyou het volgende:
quote:Op maandag 29 maart 2021 20:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw.. wat lieff![]()
straks Doktertje spelen![]()
of
en vadertje en moedertje
kijk es wat ik heb.. stokbrood past in je Oventje
dan heb je vast Misofonie..quote:Op maandag 29 maart 2021 20:16 schreef Jockari het volgende:
Ik kan absoluut niet met Nick en Mies aan tafel eten. Nick continu "smakkend" (vind ik afgrijselijk aan tafel, nen echte boer zeggen wij hier). Mies precies altijd kiezeltjes aan het kauwen.
Maar Nick nog eens met zijn bakkes open eten. Ik walg daar van. Niks met misofonie te maken, wil gewoon niet zien hoe hij zijn eten maalt in zijn mond.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan heb je vast Misofonie..
óf ze smakken te veel en hard
Echt?quote:Op maandag 29 maart 2021 20:18 schreef greysbones het volgende:
Hartenjagen als groepsactiviteit whoeptiedoe
Dat kan niet hequote:Op maandag 29 maart 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
@:Benny er zit een hoofdletter teveel in de TT
Daar maar op zeiken danquote:
Ik zou met gek worden als ik met die twee ieder dag aan tafel moest zitten.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar Nick nog eens met zijn bakkes open eten. Ik walg daar van. Niks met misofonie te maken, wil gewoon niet zien hoe hij zijn eten maalt in zijn mond.
quote:Op maandag 29 maart 2021 20:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw.. wat lieff![]()
straks Doktertje spelen![]()
of
en vadertje en moedertje
kijk es wat ik heb.. stokbrood past in je Oventje
Ik heb er weinig last van tot Michel yoghurt gaat eten.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ik zou met gek worden als ik met die twee ieder dag aan tafel moest zitten.
Zou helemaal gek worden van de eet geluiden en als ik kan er ook niet te hem als ik mensen hun eten zie kauwen. Als ik dat wil zien kan ik ook in de wei naar een koe kijken.
quote:Op maandag 29 maart 2021 20:00 schreef Sunshineforyou het volgende:
Weet het niet precies. Wraps met vegan vlees en groente zoiets.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat hadden ze nu eten? ik hadde schlechten
browser
Vegan, omdat Nick dat wil.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat hadden ze nu eten? ik hadde schlechten
browser
je zou bijna denken dat ons Nicksken ook een beetje veliefd is geworden op noompjequote:Op maandag 29 maart 2021 20:30 schreef Benny het volgende:
Ach, Nick heeft weer een onderonsje met een camera
Ja wat is dat nou weer. Wie komt er eten?quote:Op maandag 29 maart 2021 20:30 schreef Benny het volgende:
Ach, Nick heeft weer een onderonsje met een camera
Vergeet niet dat er een microfoon net onder hun mond zit.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan heb je vast Misofonie..
óf ze smakken te veel en hard
het was kliekjes vegan dagquote:Op maandag 29 maart 2021 20:34 schreef Benny het volgende:
Wel kut voor de stagiair. Dacht hij klaar te zijn met zijn zoektochten naar vegan eten. Moet hij een afscheidsondje naar de Marqt in Buitenveldert maken.
Nog een ruime week, stagiair. Nog een ruime week.
En het is nu lekker weer.
krijg je van je hond of katquote:Op maandag 29 maart 2021 20:34 schreef Jockari het volgende:
Nick heeft toxoplasmose gehad zegt hij. Dat is toch een kattenziekte ? Ben eigenlijk gezeik tussen Mies en Nick beu. Geef me een Jilleke !
Op 2 zijn de meiden.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:34 schreef Jockari het volgende:
Nick heeft toxoplasmose gehad zegt hij. Dat is toch een kattenziekte ? Ben eigenlijk gezeik tussen Mies en Nick beu. Geef me een Jilleke !
quote:Op maandag 29 maart 2021 20:34 schreef Yolk het volgende:
Hier nog een keertje de komische 'wat ben ik' van Jill en Julie van vanmiddag, @:StruisZVeugelT e.a.
"Wat ben ik"
@FreshFruit je hulp is nodig. Het gaat niet goed met de wraps.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
Freps!!!
ghallon @:Fresh
hellup..
Gelukkig heeft hij wel niet op zoek hoeven te gaan naar een vegantaart.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:34 schreef Benny het volgende:
Wel kut voor de stagiair. Dacht hij klaar te zijn met zijn zoektochten naar vegan eten. Moet hij een afscheidsondje naar de Marqt in Buitenveldert maken.
Volgens mij was deze dag juist bedoeld om de voorraad die ze nog hadden liggen op te maken? Verder komt alles van AH volgens mij.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:34 schreef Benny het volgende:
Oh. En dan zeker laten bezorgen... Die stagiairs hebben het tegenwoordig toch ook luxequote:Op maandag 29 maart 2021 20:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij was deze dag juist bedoeld om de voorraad die ze nog hadden liggen op te maken? Verder komt alles van AH volgens mij.
De Marqt Gelderandplein zou weg gaan omdat het te rustig was, en een Jumbo worden, maar sinds de corona is het daar drukker, mensen koken zelf meer eten, restaurants dicht. dus boffen dat deze Marqt er nog is.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:34 schreef Benny het volgende:
serieus ? kom op zeg man en vrouw kunnen ook gewoon vrienden zijn hoor zonder gevoelens, hij heeft een vriendinquote:Op maandag 29 maart 2021 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat ons Nicksken ook een beetje veliefd is geworden op noompje
ja wat was ze ik verstond het nietquote:Op maandag 29 maart 2021 20:34 schreef Yolk het volgende:
Hier nog een keertje de komische 'wat ben ik' van Jill en Julie van vanmiddag, @:StruisZVeugelT e.a.
"Wat ben ik"
Hopelijk al die vegan-shit nog ophalen, of Jill moet weer stiekem in de ijskast zoeken achter deftig eten.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zal Naomi donderdag in de liveshow zitten om haar verjaardagkaartjes op te halen.
De eerste de beste fysio zal je vertellen dat het juist heel erg fout is om hele dagen op een te zachte en doorzakkende ondergrond te gaan liggen.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De Marqt Gelderandplein zou weg gaan omdat het te rustig was, en een Jumbo worden, maar sinds de corona is het daar drukker, mensen koken zelf meer eten, restaurants dicht. dus boffen dat deze Marqt er nog is.
Michel: In sport is het zo belangrijk dat je een balans kan vinden.
Nick: Ik heb heel veel last van mijn rug, dan moet ik me insmeren met gel en dan moet ik twee dagen rusten op de bank.
Vriendin waar al eens mee gebroken is. Zij is niet de simpelste in herenthout belgie.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
serieus ? kom op zeg man en vrouw kunnen ook gewoon vrienden zijn hoor zonder gevoelens, hij heeft een vriendin
wrd ff lastig ..quote:Op maandag 29 maart 2021 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
@:freshfruit je hulp is nodig. Het gaat niet goed met de wraps.
dames hebben samen toch echt wel diepere gesprekkenquote:
Al had ik er ook wel wat van gevonden als Michel en Nick daar nu zaten te bleitenquote:Op maandag 29 maart 2021 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dames hebben samen toch echt wel diepere gesprekken
ja kan zijn maar hij is wel helemaal gek van haarquote:Op maandag 29 maart 2021 20:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vriendin waar al eens mee gebroken is. Zij is niet de simpelste in herenthout belgie.
halve belgquote:Op maandag 29 maart 2021 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Al had ik er ook wel wat van gevonden als Michel en Nick daar nu zaten te bleiten
werkt niet op tv maakt geen verbinding gaat terug dus ik verstond het nietquote:
ze is echt gek haahquote:
Ja en traplopen en wanneer je geen trap hebt kan je die oefening op iets anders uitoefenen.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:44 schreef Verida het volgende:
[..]
De eerste de beste fysio zal je vertellen dat het juist heel erg fout is om hele dagen op een te zachte en doorzakkende ondergrond te gaan liggen.
veel afwisselen, staan, lopen, rechtop zitten, wat voorzichtige oefeningen doen....maar absoluut niet heel de dag gaan hangen
quote:Op maandag 29 maart 2021 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
halve belg![]()
![]()
ze hoeven niet meteen als jankeballen te gaan zitten.. maar een goed gesprek met inhoud..
ipv van over sporten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |