Ik zou die TR knop nooit gaan gebruiken. Nooit.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Las het verkeerd.. excuzes et moi vond het al zo raar
Nee dat weet ik.. vandaar dat het me zo verbaasdequote:Op maandag 29 maart 2021 18:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou die TR knop nooit gaan gebruiken. Nooit.
Hebben bijna de hele dag met hun kind opgetrokken.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:16 schreef Verida het volgende:
@:Dutchgirl123
Noem je nu werkelijk Julie en Michel "papa en mama die us time hebben in de sauna"
Kiekeboequote:Op maandag 29 maart 2021 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat weet ik.. vandaar dat het me zo verbaasde
Het rapporteer-knopje naast "quote" of "wijzig" bij een postquote:
tjongejonge, wat een bijzondere opmerking weer.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hebben bijna de hele dag met hun kind opgetrokken.
Hebben ze nu wel verdiend.
Echt wel .... je hebt minstens 10 Cossen om door te spittenquote:
Een gestreamlocked spel, chagerijnige bewoners en een gek sfeertje mbt Jill/Michel/Julie. Verder? Naahquote:
Wie ?quote:Op maandag 29 maart 2021 18:22 schreef Poezewoes het volgende:
Wat maken sommige mensen zich hier druk, grote week en BB is dan afgelopen, en de bewoners verdwijnen weer in de vergetelheid!
Hé meen me te herinneren dat een of andere cosser mij vanmorgen gek noemdequote:
Ik heb gedurende het weekend af en toe hier gekeken, maar het is altijd hetzelfde geklaag over Michel, dus ging ik maar weer iets anders doen danquote:Op maandag 29 maart 2021 18:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt wel .... je hebt minstens 10 Cossen om door te spitten
Nick ligt de ganse dag. Exclusieve beelden toen hij recht stond voor de batterijwissel. Voorts niet echt iets. Nog 2 zonnige dagen, dus Nick zal daar dan buiten liggen, en donderdagavond buiten vliegen.quote:
Gekke sfeertje is met Liese en Nick, die zich ineens afzonderen.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Een gestreamlocked spel, chagerijnige bewoners en een gek sfeertje mbt Jill/Michel/Julie. Verder? Naah
Euhmmmmm ....... ja maar ik zei ook grapje daarna he of heb je dat niet gelezen ?quote:Op maandag 29 maart 2021 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hé meen me te herinneren dat een of andere cosser mij vanmorgen gek noemde
De eerste 2 is niets nieuws, het 'gekke sfeertje' kan ik in de streamverslagen teruglezen?quote:Op maandag 29 maart 2021 18:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Een gestreamlocked spel, chagerijnige bewoners en een gek sfeertje mbt Jill/Michel/Julie. Verder? Naah
Maar je hebt de brake down wel meegekregen dan?quote:Op maandag 29 maart 2021 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb gedurende het weekend af en toe hier gekeken, maar het is altijd hetzelfde geklaag over Michel, dus ging ik maar weer iets anders doen dan
nee .. moet je maar aannemenquote:Op maandag 29 maart 2021 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
De eerste 2 is niets nieuws, het 'gekke sfeertje' kan ik in de streamverslagen teruglezen?
Waar denk je dan dat het aan ligt? Aan alle mensen die hier reageren of zou het dan toch aan Michel liggen?quote:Op maandag 29 maart 2021 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb gedurende het weekend af en toe hier gekeken, maar het is altijd hetzelfde geklaag over Michel, dus ging ik maar weer iets anders doen dan
Ja, dat welquote:Op maandag 29 maart 2021 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar je hebt de brake down wel meegekregen dan?
quote:Op maandag 29 maart 2021 18:24 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Euhmmmmm ....... ja maar ik zei ook grapje daarna he of heb je dat niet gelezen ?
en ik vind je wel lief hoor
Ohh ok dankjewelquote:Op maandag 29 maart 2021 18:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Het rapporteer-knopje naast "quote" of "wijzig" bij een post
Of het gele waarschuwingsbord-icoon boven de knop "Nieuw topic"
Ja, oke. Dat 'ook'. Al hebben die uberhaupt amper bewogen vandaag, laten de boel links en rechts langs zich heen gaanquote:Op maandag 29 maart 2021 18:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gekke sfeertje is met Liese en Nick, die zich ineens afzonderen.
Dan heb je verder niks gemistquote:Op maandag 29 maart 2021 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Met het bijhorende geklaag dus
Nick zat op BB insta post te janken dat Liese zo'n speciale vriend is... dat ze geen idee heeft hoe speciaal.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja, oke. Dat 'ook'. Al hebben die uberhaupt amper bewogen vandaag, laten de boel links en rechts langs zich heen gaan
Vooral aan alle mensenquote:Op maandag 29 maart 2021 18:26 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
Waar denk je dan dat het aan ligt? Aan alle mensen die hier reageren of zou het dan toch aan Michel liggen?
Niet aan Michel in ieder geval.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:26 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
Waar denk je dan dat het aan ligt? Aan alle mensen die hier reageren of zou het dan toch aan Michel liggen?
Denk echt dat het Julie wordt.. die heeft denk ik de minste fansquote:Op maandag 29 maart 2021 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Gaat alles nog volgens plan en kunnen we Nick donderdag uitzwaaien?
Die kans acht ik kleinquote:Op maandag 29 maart 2021 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Gaat alles nog volgens plan en kunnen we Nick donderdag uitzwaaien?
Want je moet over alles klagen?quote:Op maandag 29 maart 2021 18:29 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Wij hebben geen invloed op wat wij zien hoe mieske doet etc dus ligt toch echt aan hemzelf
Heel benieuwd naar het sfeertje wanneer Julie donderdag moet vertrekkenquote:Op maandag 29 maart 2021 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk echt dat het Julie wordt.. die heeft denk ik de minste fans
Wie gaan er allemaal op Julie stemmen dan in het huis?quote:Op maandag 29 maart 2021 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk echt dat het Julie wordt.. die heeft denk ik de minste fans
Its all in the eye of the beholder.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:29 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Wij hebben geen invloed op wat wij zien hoe mieske doet etc dus ligt toch echt aan hemzelf
Wij mogen stemmenquote:Op maandag 29 maart 2021 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Wie gaan er allemaal op Julie stemmen dan in het huis?
Niemand. Wij mogen stemmen wie we het liefst in het huis hebben. Degene met de minste stemmen vertrekt donderdagquote:Op maandag 29 maart 2021 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Wie gaan er allemaal op Julie stemmen dan in het huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |