Jill was/is ook beste maatjes met Liese die Jill nu ook links laat liggen.....quote:Op maandag 29 maart 2021 12:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Stel, je bent Jill, je doet het goed in BB, je overleeft alle nominaties, en je blijft over met nog vier anderen.... Waarvan je er het met één persoon leuk en gezellig kan hebben.... (dank u).
Was 100% "Hoe lang ga je al met 'm?"quote:Op maandag 29 maart 2021 12:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was het "hoe lang ga je al met 'm ?" of was het Tom dat ik hoorde? Iemand die even kan terug luisteren.
quote:Op maandag 29 maart 2021 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Een 'waarzegster' heeft allerlei dingen 'voorspeld' voor Jill.
het gaat per dag hoor jill laat liese helemaal niet links liggen gisteren hebben ze nog gedold en liese zit nu buiten met nick en ja jill binnen met juliequote:Op maandag 29 maart 2021 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jill was/is ook beste maatjes met Liese die Jill nu ook link laat liggen.....
De watquote:Op maandag 29 maart 2021 12:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik denk dat hij moordenaar is . ow wacht misschien wel ivm privacy willen houden geen media .
Voor zijn baan.
niet willen dat haar kinderen last hebben van haar deelname hieraan.
enz enz .
lees de vreemdste speculaties...
zolang niets bekend is en julie er weinig over los laat weten we t toch niet
Dat dacht ik ook altijd, heb dar ook niets mee, maar ik kan je daar iets over vertellen, dan springen mij de haren nog steeds rechtop.quote:
Ja zo hoorde ik t ook. alleen in de uitzending dus weer te zienquote:
Ben geen zweefteef maar geloof zeker dat er meer isquote:Op maandag 29 maart 2021 12:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, heb dar ook niets mee, maar ik kan je daar iets over vertellen, dan springen mij de haren nog steeds rechtop.
Enkel de live haalt ongeveer 300.000 kijkers. De andere dagen haalt BB zelfs de top 20 niet van de vlaamse zenders (dus minder dan 200.000 kijkers).quote:Op maandag 29 maart 2021 12:30 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
In al die weken is er nog niet 1 gerucht geweest met een naam als vriend van Julie.
Zijn de kijkcijfers zo slecht in Belgie?
Zo jammer dat we het niet helemaal hebben kunnen meekijken, op tv alleen wat flarden te zienquote:
Snap niet, dat ze zelf niet eens wat kunnen verzinnen. Ze kopiëren gewoon wat opdrachten van andere BB's.quote:
Meest luie FEBO ooitquote:Op maandag 29 maart 2021 12:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Snap niet, dat ze zelf niet eens wat kunnen verzinnen. Ze kopiëren gewoon wat opdrachten van andere BB's.
Ik ben er oprecht van geschrokkenquote:Op maandag 29 maart 2021 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben geen zweefteef maar geloof zeker dat er meer is
Fijne zonnige maandag lieve lavenderrquote:Op maandag 29 maart 2021 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ff wat anders. Zullen we het hier gezellig houden met elkaar? Dat geruzie en gesneer naar elkaar is echt zo vervelend.
Allemaal fijne maandag gewenst
Zo moeilijk is het niet om wat leuke opdrachten te verzinnen.quote:
Het zijn trucjes, niets meer of minder. Er zijn er die er echt heel goed in zijn (ben eens naar een show van Rob en Emiel geweest, fantastisch). Maar het blijven trucjes.quote:Op maandag 29 maart 2021 12:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, heb dar ook niets mee, maar ik kan je daar iets over vertellen, dan springen mij de haren nog steeds rechtop.
Fijne dagquote:Op maandag 29 maart 2021 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ff wat anders. Zullen we het hier gezellig houden met elkaar? Dat geruzie en gesneer naar elkaar is echt zo vervelend.
Allemaal fijne maandag gewenst
Cos staat er vol meequote:Op maandag 29 maart 2021 12:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet om wat leuke opdrachten te verzinnen.
Beter goed gejat dan slecht bedacht ... en had Benny niet gezien dat een deel van de productie ook aan BB Australia heeft gewerkt .. dus eigenlijk dan wel zelf bedacht, maar al eerderquote:Op maandag 29 maart 2021 12:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Snap niet, dat ze zelf niet eens wat kunnen verzinnen. Ze kopiëren gewoon wat opdrachten van andere BB's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |