abonnement Unibet Coolblue
pi_198748445
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:50 schreef z80 het volgende:
Op zoek naar een goedkoop pc/barebone bakje met minimaal 2 netwerkpoorten. Wat een ramp om dat te vinden in een webshop. Er moet namelijk een rekening bij. Gebruikt is dus geen optie.
Maar zoeken op tweakers of hardware info is totaal onbruikbaar.

iemand een idee waar te kijken. Bakje moet pfsense gaan draaien met openvpn server.
Waarom geen tweede netwerkkaart erin extra?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198748473
Ik heb wel het idee dat dit nou echt een van die dingen is die je niet in een CUL-SC moet vragen _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 maart 2021 @ 11:56:07 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198748478
Pasen...
Zaterdag aan de wandel te Kinderdijk. Zondag eten bij moeders. Maandag ?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198748501
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb wel het idee dat dit nou echt een van die dingen is die je niet in een CUL-SC moet vragen _O-
Precies. Heb geen idee waar hij het over heeft _O- (en waarschijnlijk ben ik het na een uitleg wat het is ook binnen 5 minuten vergeten)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198748531
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Precies. Heb geen idee waar hij het over heeft _O- (en waarschijnlijk ben ik het na een uitleg wat het is ook binnen 5 minuten vergeten)
Dit :Y
  maandag 29 maart 2021 @ 12:02:35 #6
63722 z80
I fink you freaky
pi_198748578
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Waarom geen tweede netwerkkaart erin extra?
Dan moet de kast en mobo er wel geschikt voor zijn. En dat blijkt bij de kleine systeempjes vaak niet te kunnen.
Een normale pc kan. Maar is overkill en te duur.

En mijn ervaring hier op fok is dat een vraag in digi zetten heel erg veel bagger oplevert en geen antwoord.
Er ontstaat dan meer een discussie waarom pfsense en niet xxx. en dit is beter dan dat.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198748688
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 10:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen jij kan lekker met je eitje spelen in de avond ;)

* DancingPhoebe gniffelt
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198749176
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:02 schreef z80 het volgende:

[..]

Dan moet de kast en mobo er wel geschikt voor zijn. En dat blijkt bij de kleine systeempjes vaak niet te kunnen.
Een normale pc kan. Maar is overkill en te duur.

En mijn ervaring hier op fok is dat een vraag in digi zetten heel erg veel bagger oplevert en geen antwoord.
Er ontstaat dan meer een discussie waarom pfsense en niet xxx. en dit is beter dan dat.
Hier stopt het inderdaad bij

quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Precies. Heb geen idee waar hij het over heeft _O- (en waarschijnlijk ben ik het na een uitleg wat het is ook binnen 5 minuten vergeten)
_O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198749219
Buh. Kreeg net bericht dat een collega overleden is.

Tweede in ruim zes maanden tijd die in twee maanden van gezond naar diagnose naar overlijden ging -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198749434
Gatsie Cat ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198749436
Oh dat is naar Cat :{

Hm, ze hebben kennelijk tekorten voor vaccinatie-personeel, want nu kunnen paramedische beroepen een cursus volgen en dan alsnog komen helpen prikken. (why the fuck ze dierenarts daar ook onder scharen snap ik nog steeds niet, maar goed, paraveterinair is dat wel natuurlijk en dat ben ik :) )

Verdient toch weer 16 euro per uur. En dan heb ik wat te doen, naast uit mijn neus eten thuis.
Dus ik ga me denk ik maar eens aanmelden.
pi_198749447
Hier ook zin in het weekend, klussen en meubels in elkaar schroeven *O*

Mijn ouders komen op bezoek voor een bestelde paaslunch en ze nemen een busje met spullen mee O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198749475
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buh. Kreeg net bericht dat een collega overleden is.

Tweede in ruim zes maanden tijd die in twee maanden van gezond naar diagnose naar overlijden ging -O-
Oh bah, Cat -O- :*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198749489
JE kan wel merken ook dat het drukker bij de teststraat is -O- Gister 15 min in de rij en toen ik wegreed stond de rij nog veel verder. En nog steeds geen resultaat terwijl de voorgaande weken de resultaten of dezelfde avond of de volgende ochtend vroeg beschikbaar waren.

Maakt het wel spannend moet ik zeggen :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 29 maart 2021 @ 13:11:16 #15
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198749527
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:02 schreef Candaasje het volgende:
Oh dat is naar Cat :{

Hm, ze hebben kennelijk tekorten voor vaccinatie-personeel, want nu kunnen paramedische beroepen een cursus volgen en dan alsnog komen helpen prikken. (why the fuck ze dierenarts daar ook onder scharen snap ik nog steeds niet, maar goed, paraveterinair is dat wel natuurlijk en dat ben ik :) )

Verdient toch weer 16 euro per uur. En dan heb ik wat te doen, naast uit mijn neus eten thuis.
Dus ik ga me denk ik maar eens aanmelden.
Goed dat je je daarvoor wil inzetten! prikkers *O*

En @P hoorde net dat bij ons op kantoor ook weer mensen besmet zijn geraakt, het loopt echt weer flink op allemaal. ;(
pi_198749528
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:02 schreef Candaasje het volgende:
Oh dat is naar Cat :{

Hm, ze hebben kennelijk tekorten voor vaccinatie-personeel, want nu kunnen paramedische beroepen een cursus volgen en dan alsnog komen helpen prikken. (why the fuck ze dierenarts daar ook onder scharen snap ik nog steeds niet, maar goed, paraveterinair is dat wel natuurlijk en dat ben ik :) )

Verdient toch weer 16 euro per uur. En dan heb ik wat te doen, naast uit mijn neus eten thuis.
Dus ik ga me denk ik maar eens aanmelden.
je weet natuurlijk wel hoe je moet een injectie moet geven... beetje bijlessen mbt hoe je dat in een menselijke arm doet en good to go.

vraag me wel af hoe dat zit met die tekorten.. en was het niet @Isabeau of @Blues die ergens opmerkte dt er nog steeds gewoon geschoolde mensen zijn die wel kunnen prikken maar gewoonweg werden afgewezen danwel nooit meer at hoorden?
pi_198749534
Ik heb zo’n 70 collega’s en met niet iedereen werk ik even nauw samen. Maar deze collega sprak ik regelmatig. Enig mens, fijn om mee samen te werken, was bijna toe aan haar pensioen en dan POEF weg. Narigheid ;(

quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:07 schreef PdeHoog het volgende:
JE kan wel merken ook dat het drukker bij de teststraat is -O- Gister 15 min in de rij en toen ik wegreed stond de rij nog veel verder. En nog steeds geen resultaat terwijl de voorgaande weken de resultaten of dezelfde avond of de volgende ochtend vroeg beschikbaar waren.

Maakt het wel spannend moet ik zeggen :{
Tijdsduur wil natuurlijk niks zeggen over de aard van de uitslag, maar lang wachten is nooit fijn. Hopelijk snel duidelijkheid.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198749538
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:02 schreef Candaasje het volgende:
Oh dat is naar Cat :{

Hm, ze hebben kennelijk tekorten voor vaccinatie-personeel, want nu kunnen paramedische beroepen een cursus volgen en dan alsnog komen helpen prikken. (why the fuck ze dierenarts daar ook onder scharen snap ik nog steeds niet, maar goed, paraveterinair is dat wel natuurlijk en dat ben ik :) )

Verdient toch weer 16 euro per uur. En dan heb ik wat te doen, naast uit mijn neus eten thuis.
Dus ik ga me denk ik maar eens aanmelden.
Mooi als je dat gaat doen ja! Voor de beurs, voor de bezigheid en voor de menschen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198749548
Lol, paraveterinair stond er weer niet tussen, bij de aanmelding. (Paramedisch enkel hbo geschoold...) Maar wel iets 'ik heb een achtergrond in de zorg, bijvoorbeeld VIG'. (Dat is ook mbo)

Nah, ik ben paraveterinair (veel intramusculaire injecties, elke dag) én ik heb 3 jaar lang bloed geprikt in het UMCU op elke afdeling behalve de IC. Ik kan wel een beetje met naalden overweg, dus ik heb maar voor de optie 'ik ben geschikt' gekozen. Ook al stond mijn beroep er niet specifiek bij.

Nu dus wachten op een telefonische kennismaking. We gaan het zien.
pi_198749575
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

je weet natuurlijk wel hoe je moet een injectie moet geven... beetje bijlessen mbt hoe je dat in een menselijke arm doet en good to go.

vraag me wel af hoe dat zit met die tekorten.. en was het niet @:isabeau of @:blues die ergens opmerkte dt er nog steeds gewoon geschoolde mensen zijn die wel kunnen prikken maar gewoonweg werden afgewezen danwel nooit meer at hoorden?

Ik heb pas nog mijn huisgenoot gevaccineerd (op zijn verzoek). Spieren zijn spieren inderdaad*. En zo'n cursus is natuurlijk zo gevolgd.
(*Goed, bij dieren injecteren we meestal in de bil of in de rugstrekkers, maar in een bovenarm is niet zo gek veel anders natuurlijk)
pi_198749592
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:12 schreef Candaasje het volgende:
Lol, paraveterinair stond er weer niet tussen, bij de aanmelding. (Paramedisch enkel hbo geschoold...) Maar wel iets 'ik heb een achtergrond in de zorg, bijvoorbeeld VIG'. (Dat is ook mbo)

Nah, ik ben paraveterinair (veel intramusculaire injecties, elke dag) én ik heb 3 jaar lang bloed geprikt in het UMCU op elke afdeling behalve de IC. Ik kan wel een beetje met naalden overweg, dus ik heb maar voor de optie 'ik ben geschikt' gekozen. Ook al stond mijn beroep er niet specifiek bij.

Nu dus wachten op een telefonische kennismaking. We gaan het zien.
lekker bezig dus.. en zinvol werk dat meteen ook de bankrekening weer een beetje bijvult
pi_198749626
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb zo’n 70 collega’s en met niet iedereen werk ik even nauw samen. Maar deze collega sprak ik regelmatig. Enig mens, fijn om mee samen te werken, was bijna toe aan haar pensioen en dan POEF weg. Narigheid ;(
[..]

Tijdsduur wil natuurlijk niks zeggen over de aard van de uitslag, maar lang wachten is nooit fijn. Hopelijk snel duidelijkheid.
Oh wat extra zuur dan hč :*

En ja, vaccineren lijkt me fijner/zinvoller werk dan veel andere tijdelijke baantjes :) .
(Heb ook wel gekeken naar waarneming bij dierenartspraktijken, maar dat vergt ook veel meer inwerktijd, dus dat doe ik liever bij mijn eigen dierenarts in de zomer erbij, als ze plek heeft. Die praktijk ken ik ook van achter de schermen al, dat scheelt een hoop gedoe.)
pi_198749653
Goed, ik ga verder met mijn klusjes-lijst.
Aankomend weekend komen 2 vrienden, dus dan is het wel leuk als het huis geen ontplofte bende meer is :')
(Sowieso is dat wel leuk...ook voor onszelf)

Fijne dag allen! :W
pi_198749680
Gats @Cat-astrophe, wat ellendig. En zo snel -O-

Hopelijk willen ze je hebben @Candaasje, neuseten is ook niet fijn, geld verdienen wel! Ook fijn dat ze mensen nodig hebben, want dan is er voldoende aan vaccins om te prikken.

En er gaat hier toch iets goed met het lijf. Verder gelopen dan vorige week (stukje hier in de buurt) maar ook korter in tijd. En groot deel van de tijd jas open. Warmere weer zal ook wel invloed hebben dat het lijf minder zeer doet (al was NLiB vanochtend wel heftig voor de arm/elleboog)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198750017
Ah nee Cat -O-
Beide aan corona of andere ziekte?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator maandag 29 maart 2021 @ 14:09:46 #26
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198750190
Da's niet fijn Cat. Corona of iets anders?

Vrijdag een vrij dag gekregen. Zonder dat het uren kost. *O*
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198750316
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:09 schreef derLudolf het volgende:
Da's niet fijn Cat. Corona of iets anders?

Vrijdag een vrij dag gekregen. Zonder dat het uren kost. *O*
Staat de handtekening van de baas ook al onder je contract?
We have far more in common than that which devides us..
pi_198751034
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Ah nee Cat -O-
Beide aan corona of andere ziekte?
Nee, allebei overleden aan kanker. Totale verwoesting in 2 maanden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 29 maart 2021 @ 15:20:41 #29
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198751083
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:50 schreef z80 het volgende:
Op zoek naar een goedkoop pc/barebone bakje met minimaal 2 netwerkpoorten. Wat een ramp om dat te vinden in een webshop. Er moet namelijk een rekening bij. Gebruikt is dus geen optie.
Maar zoeken op tweakers of hardware info is totaal onbruikbaar.

iemand een idee waar te kijken. Bakje moet pfsense gaan draaien met openvpn server.
Valt dit binnen jouw zoekcriteria?

https://minipc.eu/product(...)=eigenschappen[2846]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198751344
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee, allebei overleden aan kanker. Totale verwoesting in 2 maanden.
Heftig zeg.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 maart 2021 @ 15:37:07 #31
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198751365
Voor ANBI's vanaf 50.000 euro totale baten geldt dat er een standaardformulier komt die je moet publiceren in het kader van de ANBI-eisen. De Bel.dienst heeft een bericht doen uitgaan naar de ANBI's, maar die is weer eens lekker leesbaar :'). Maar niet heus.
Afijn onze mailbox stroomt vol met vragen. Want goede doelen die ook bij ons zijn aangesloten kunnen hun Erkenningspaspoort gebruiken ipv dat standaardformulier. Scheelt weer in de administratieve lasten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198751424
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee, allebei overleden aan kanker. Totale verwoesting in 2 maanden.
Enorm triest ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198751593
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee, allebei overleden aan kanker. Totale verwoesting in 2 maanden.
-O- wat heftig.
pi_198751720
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb zo’n 70 collega’s en met niet iedereen werk ik even nauw samen. Maar deze collega sprak ik regelmatig. Enig mens, fijn om mee samen te werken, was bijna toe aan haar pensioen en dan POEF weg. Narigheid ;(

:{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 29 maart 2021 @ 16:13:49 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198751833
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Staat de handtekening van de baas ook al onder je contract?
Ja, die zat vanochtend op de mail *O*

Z'n hond was dood gegaan en had eigenlijk weinig zin om veel te doen afgelopen week.
Toen heeft degene die hier in NL de leiding heeft hem even op z'n flikker gegeven, dat een eerste vast contract voor iemand meer dan een formaliteit is :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198751875
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 16:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja, die zat vanochtend op de mail *O*

Z'n hond was dood gegaan en had eigenlijk weinig zin om veel te doen afgelopen week.
Toen heeft degene die hier in NL de leiding heeft hem even op z'n flikker gegeven, dat een eerste vast contract voor iemand meer dan een formaliteit is :)
Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_198751976
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 16:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja, die zat vanochtend op de mail *O*

Z'n hond was dood gegaan en had eigenlijk weinig zin om veel te doen afgelopen week.
Toen heeft degene die hier in NL de leiding heeft hem even op z'n flikker gegeven, dat een eerste vast contract voor iemand meer dan een formaliteit is :)
Felies!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198752010
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 16:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja, die zat vanochtend op de mail *O*

Z'n hond was dood gegaan en had eigenlijk weinig zin om veel te doen afgelopen week.
Toen heeft degene die hier in NL de leiding heeft hem even op z'n flikker gegeven, dat een eerste vast contract voor iemand meer dan een formaliteit is :)
Gefeli ^O^
  Moderator maandag 29 maart 2021 @ 16:37:39 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198752113
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee, allebei overleden aan kanker. Totale verwoesting in 2 maanden.
-O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198752134
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee, allebei overleden aan kanker. Totale verwoesting in 2 maanden.
-O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198752875
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee, allebei overleden aan kanker. Totale verwoesting in 2 maanden.
Jasses, wat verdrietig Cat.

Vanavond is er Chapati bij de Indiaanse curry. Is gewoon Indiaas platbrood. Dus.

@P. In een ander topic lees ik over razendsnelle testresults.

Naar de huisarts geweest en mocht zelfs vandaag nog i.p.v. woensdag. Ja, covid hč.
Kon vrijwel aansluitend terecht bij Saltro voor lab. Die afsprakenapp houden ze erin. 😉
  Moderator maandag 29 maart 2021 @ 17:43:36 #42
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198752906
Ik had de camera meegenomen naar het werk, op de terugweg even wat narcissen vastgelegd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198752939
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 17:41 schreef AnneX het volgende:

Jasses, wat verdrietig Cat.

Vanavond is er Chapati bij de Indiaanse curry. Is gewoon Indiaas platbrood. Dus.

@:P. In een ander topic lees ik over razendsnelle testresults.

Naar de huisarts geweest en mocht zelfs vandaag nog i.p.v. woensdag. Ja, covid hč.
Kon vrijwel aansluitend terecht bij Saltro voor lab. Die afsprakenapp houden ze erin. 😉
Ben je vandaag getest op covid? Bij de huisarts?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198752972
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 17:41 schreef AnneX het volgende:

[..]

Jasses, wat verdrietig Cat.

Vanavond is er Chapati bij de Indiaanse curry. Is gewoon Indiaas platbrood. Dus.

@:P. In een ander topic lees ik over razendsnelle testresults.

Naar de huisarts geweest en mocht zelfs vandaag nog i.p.v. woensdag. Ja, covid hč.
Kon vrijwel aansluitend terecht bij Saltro voor lab. Die afsprakenapp houden ze erin. 😉
Testen ze nu ook bij de HA?
pi_198753005
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 17:49 schreef Sarabi het volgende:

Testen ze nu ook bij de HA?
Ja, in het ziekenhuis op de huisartsenpost komen regelmatig mensen (die helemaal niet zo ziek ogen) zich laten testen. Ik had het er dit weekend nog met een collega over dat we daar weinig van begrepen. Ze moeten namelijk achter bij het ziekenhuis zijn, daar is een testcabine van de huisartsen, maar ze komen zich vaak voor bij de balie melden omdat ze het niet begrijpen. Die aparte testcabine is er juist voor dat ze niet door het ziekenhuis lopen, maar dat gaat continu mis.

Vannacht ook 3 mensen die een verklaring kwamen halen dat ze na 21.00 buiten waren wegens medisch noodgeval en terwijl ze die bij de balie aan het invullen waren even tussen neus en lippen door vertellen dat een familielid in het ziekenhuis bleef met ernstige longontsteking. Oh ja, door covid :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198753021
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, in het ziekenhuis op de huisartsenpost komen regelmatig mensen (die helemaal niet zo ziek ogen) zich laten testen. Ik had het er dit weekend nog met een collega over dat we daar weinig van begrepen. Ze moeten namelijk achter bij het ziekenhuis zijn, daar is een testcabine van de huisartsen, maar ze komen zich vaak voor bij de balie melden omdat ze het niet begrijpen. Die aparte testcabine is er juist voor dat ze niet door het ziekenhuis lopen, maar dat gaat continu mis.

Vannacht ook 3 mensen die een verklaring kwamen halen dat ze na 21.00 buiten waren wegens medisch noodgeval en terwijl ze die bij de balie aan het invullen waren even tussen neus en lippen door vertellen dat een familielid in het ziekenhuis bleef met ernstige longontsteking. Oh ja, door covid :X
Ai -O- op die manier heb je niet zoveel aan een aparte cabine.
pi_198753066
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 17:53 schreef Sarabi het volgende:

Ai -O- op die manier heb je niet zoveel aan een aparte cabine.
Ja, dat ook, maar ik begrijp überhaupt niet wie ze daar nou testen, want ik dacht dat we gewoon een afspraak bij de GGD moeten maken als je een covid test moet hebben? Als je héél erg ziek bent en op de spoed terecht komt, dan word je daar natuurlijk gestest.

En als je voor het ziekenhuis werkt, dan kan je je ook in zo'n cabine laten sneltesten. Maar dat is een commerciële test, niet voor patiënten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198753095
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, in het ziekenhuis op de huisartsenpost komen regelmatig mensen (die helemaal niet zo ziek ogen) zich laten testen. Ik had het er dit weekend nog met een collega over dat we daar weinig van begrepen. Ze moeten namelijk achter bij het ziekenhuis zijn, daar is een testcabine van de huisartsen, maar ze komen zich vaak voor bij de balie melden omdat ze het niet begrijpen. Die aparte testcabine is er juist voor dat ze niet door het ziekenhuis lopen, maar dat gaat continu mis.

Vannacht ook 3 mensen die een verklaring kwamen halen dat ze na 21.00 buiten waren wegens medisch noodgeval en terwijl ze die bij de balie aan het invullen waren even tussen neus en lippen door vertellen dat een familielid in het ziekenhuis bleef met ernstige longontsteking. Oh ja, door covid :X
Nou ja. Het is ook niet alsof covid net 2 weken geleden in Nederland is aangekomen. Iedereen weet toch (zou moeten weten) dat dat niet slim is
We have far more in common than that which devides us..
pi_198753112
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 17:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat ook, maar ik begrijp überhaupt niet wie ze daar nou testen, want ik dacht dat we gewoon een afspraak bij de GGD moeten maken als je een covid test moet hebben? Als je héél erg ziek bent en op de spoed terecht komt, dan word je daar natuurlijk gestest.

En als je voor het ziekenhuis werkt, dan kan je je ook in zo'n cabine laten sneltesten. Maar dat is een commerciële test, niet voor patiënten.
Ik wist inderdaad überhaupt niet dat het mogelijk was. Misschien voor het type mensen dat sowieso snel naar een ziekenhuis gaan terwijl het niet nodig is (zo heb ik er ook een paar in de familie).
pi_198753123
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:

Nou ja. Het is ook niet alsof covid net 2 weken geleden in Nederland is aangekomen. Iedereen weet toch (zou moeten weten) dat dat niet slim is
Nee. Er wordt continu niet over nagedacht.

De parkeerwacht wist mij vanmorgen ook te vertellen dat monkapjes op hebben heel slecht voor je is en hij ging ook nooit een vaccin halen, want het was gek en verdacht dat dat twee keer moet. Ik heb hem maar uitgelegd dat het eerste bullshit is, want dat zou betekenen dat ok personeel allemaal heel ongezond zijn. En ook dat we baby's/kinderen meerdere malen met hetzelfde vaccin inenten en dat dat doodnormaal is. Hij had er niets op te zeggen, behalve dat hij het niet nodig had want hij at gezond. Hij is duidelijk eind 50, begin 60. En rookt. Super gezond.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 maart 2021 @ 18:05:56 #51
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198753162
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee. Er wordt continu niet over nagedacht.

De parkeerwacht wist mij vanmorgen ook te vertellen dat monkapjes op hebben heel slecht voor je is en hij ging ook nooit een vaccin halen, want het was gek en verdacht dat dat twee keer moet. Ik heb hem maar uitgelegd dat het eerste bullshit is, want dat zou betekenen dat ok personeel allemaal heel ongezond zijn. En ook dat we baby's/kinderen meerdere malen met hetzelfde vaccin inenten en dat dat doodnormaal is. Hij had er niets op te zeggen, behalve dat hij het niet nodig had want hij at gezond. Hij is duidelijk eind 50, begin 60. En rookt. Super gezond.
Mijn collega die naast me zit denkt dat het allemaal een complot is van Bill Gates, want " Bill Gates geeft zoveel aan liefdadigheid aan de NHS (hij komt uit de UK) dat gij feitelijk de NHS bezit en ze kan laten doen wat hij wil..

:')
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198753196
Ahhhh o|O voor de collega’s van Isa en Barrel.

In mijn kennissenkring is er nu ook iemand erbij die opeens begint over great reset, bilderberg etc. Gates heb ik m nog niet over gehoord
We have far more in common than that which devides us..
pi_198753211
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:05 schreef Barreltje het volgende:

Mijn collega die naast me zit denkt dat het allemaal een complot is van Bill Gates, want " Bill Gates geeft zoveel aan liefdadigheid aan de NHS (hij komt uit de UK) dat gij feitelijk de NHS bezit en ze kan laten doen wat hij wil..

:')
Het logisch denken is bij zoveel mensen overboord gegaan. En dan heb je nog die groep die wel weet dat het als een wappie klinkt en dus maar hun mond houdt, maar het ondertussen ķķk gewoon gelooft.

Kijk, zo'n man met dat soort ideeën: het zal wel. Maar hij voelde zo overtuigt van wat hij zei, en dan krijg ik het idee dat dit soort ideeën echt heel normaal/gangbaar zijn onder grote delen van de bevolking en dat voelt niet zo tof :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198753234
Overigens denken hun dat wij de gekken zijn die niet logisch kunnen denken -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198753318
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Overigens denken hun dat wij de gekken zijn die niet logisch kunnen denken -O-
Ga je nooit winnen, zulke argumenten -O-

Hoe was je nachtdienst trouwens?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198753322
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Overigens denken hun dat wij de gekken zijn die niet logisch kunnen denken -O-
Het mooie van een democratie is dat als zij met 51% zijn, ze gelijk hebben. Toch?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198753350
quote:
10s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Het mooie van een democratie is dat als zij met 51% zijn, ze gelijk hebben. Toch?
Nee, ze krijgen hun zin. Dat is iets heel anders :6
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198753435
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Overigens denken hun dat wij de gekken zijn die niet logisch kunnen denken -O-
Soms ga ik er bijna aan twijfelen of wij niet de gekken zijn.
De andere groep wordt zo groot, en ook gewoon slimme mensen (die in de zorg werken).
pi_198753459
Jas update, rits zit erin, beleg en windvanger ook. Klein stukje in de hals afwerken, zomen en mouwen zomen.

Durf m alleen nog niet te passen stel dat er iets helemaal niet goed is :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_198753469
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ga je nooit winnen, zulke argumenten -O-

Hoe was je nachtdienst trouwens?
Stukken beter dan vorig weekend. Misschien is het toch gewoon tijd, geduld en wennen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198753473
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:28 schreef Sarabi het volgende:

Soms ga ik er bijna aan twijfelen of wij niet de gekken zijn.
De andere groep wordt zo groot, en ook gewoon slimme mensen (die in de zorg werken).
Dat is hoe ze je naar de Dark Side krijgen :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198753478
Hoi *O* Negatief *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198753487
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Jas update, rits zit erin, beleg en windvanger ook. Klein stukje in de hals afwerken, zomen en mouwen zomen.

Durf m alleen nog niet te passen stel dat er iets helemaal niet goed is :D
Kan je iets fout doen door te passen of durf je het even geestelijk niet aan dat het toch niet goed blijkt te zijn en je weer iets helemaal overnieuw moet doen? :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198753490
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:31 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi *O* Negatief *O*
Jeeeee *O* *O* Gelukkig maar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198753505
quote:
10s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:19 schreef sigme het volgende:

Het mooie van een democratie is dat als zij met 51% zijn, ze gelijk hebben. Toch?


Zoiets :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 maart 2021 @ 18:33:51 #66
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198753506
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Jas update, rits zit erin, beleg en windvanger ook. Klein stukje in de hals afwerken, zomen en mouwen zomen.

Durf m alleen nog niet te passen stel dat er iets helemaal niet goed is :D
Heb je nog helemaal niet gepast?
Heb 1x een jas gemaakt. Nooit meer _O-
pi_198753509
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Stukken beter dan vorig weekend. Misschien is het toch gewoon tijd, geduld en wennen.
Verrassend :+

En fijn!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198753519
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:33 schreef gcjoel het volgende:

Heb je nog helemaal niet gepast?
Heb 1x een jas gemaakt. Nooit meer _O-
Ik vind het ook een gedurfde onderneming _O_ Wel vreselijk stoer als je straks je eigen jas kan dragen O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198753557
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan je iets fout doen door te passen of durf je het even geestelijk niet aan dat het toch niet goed blijkt te zijn en je weer iets helemaal overnieuw moet doen? :+
Dat laatste :D wanneer het halsstukje erin zit (morgen denk ik) moet ik m wel aan om de mouwlengte te meten.
Ik steek nog lekker even m’n kop in het zand
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 29 maart 2021 @ 18:37:22 #70
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198753564
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het ook een gedurfde onderneming _O_ Wel vreselijk stoer als je straks je eigen jas kan dragen O+
Ik had een wollen winterjas gemaakt. Erg mooi dat wel, maar draag hem nooit want toch vaak regen enzo en dat werkt niet _O-
pi_198753578
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:33 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Heb je nog helemaal niet gepast?
Heb 1x een jas gemaakt. Nooit meer _O-
Alleen toen het geregen was, of de mouwen aan de goede kant zaten (was even vergeten op de stof te zetten welke links en rechts was :P )
We have far more in common than that which devides us..
pi_198753614
[ quote]0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik had een wollen winterjas gemaakt. Erg mooi dat wel, maar draag hem nooit want toch vaak regen enzo en dat werkt niet _O-
[/quote]
Dat wil ik ook nog gaan doen, maar ik heb nog nooit iets met voering gedaan, dus daar wil ik wel hulp bij van een naaidocent
We have far more in common than that which devides us..
pi_198753641
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Soms ga ik er bijna aan twijfelen of wij niet de gekken zijn.
De andere groep wordt zo groot, en ook gewoon slimme mensen (die in de zorg werken).
Misschien moet je er eens induiken. Youtube, Twitter, de informatie is er wel..... als je maar weet waar te kijken. En op een gegeven moment zie je het vanzelf, hoe het echt zit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 29 maart 2021 @ 18:45:43 #74
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198753656
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 29 maart 2021 18:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik had een wollen winterjas gemaakt. Erg mooi dat wel, maar draag hem nooit want toch vaak regen enzo en dat werkt niet _O-
Dat wil ik ook nog gaan doen, maar ik heb nog nooit iets met voering gedaan, dus daar wil ik wel hulp bij van een naaidocent
[/quote]
Ja ik had ook hulp. Voering heb ik ook geheel op haar aanwijzing gedaan _O-
pi_198753675
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Overigens denken hun dat wij de gekken zijn die niet logisch kunnen denken -O-
En 'ze' voelen zich daar ook nog superieur in en wij zijn de domme volgelingen 8)7 :{
pi_198753686
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Misschien moet je er eens induiken. Youtube, Twitter, de informatie is er wel..... als je maar weet waar te kijken. En op een gegeven moment zie je het vanzelf, hoe het echt zit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah :D ik weet dat ik veel tijd heb maar zo boeiend vind ik de andere kant niet.

Mijn vader heeft vorig jaar door YT wel een tijdje geloofd dat 9-11 niet echt was. Was ook best fascinerend om van dichtbij mee te maken.
Nu kijkt ie gelukkig alleen nog maar hoe auto's uit elkaar worden gehaald :D
pi_198753688
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Jas update, rits zit erin, beleg en windvanger ook. Klein stukje in de hals afwerken, zomen en mouwen zomen.

Durf m alleen nog niet te passen stel dat er iets helemaal niet goed is :D
Hop hop! Passen en foto esviepie *O*
pi_198753697
Als je eenmaal in een bubbel zit is t lastig daar uit te kruipen @sarabi. Lastig om je pa zo te zien lijkt me :o
  maandag 29 maart 2021 @ 18:54:41 #79
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198753736
Tevens ben ik de bitch vandaag want ze mogen van mij niet meer 15 uur schrijven terwijl ze 13 uur werken.... 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 29 maart 2021 @ 18:55:11 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198753741
Ik word door mijn familie weggezet als wappie, omdat ik kritisch ben ten opzichte van de maatregelen en overheidsbeleid. Best hilarisch _O-
En sneu :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198753774
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:50 schreef Blues het volgende:
Als je eenmaal in een bubbel zit is t lastig daar uit te kruipen @:sarabi. Lastig om je pa zo te zien lijkt me :o
Het duurde gelukkig niet al te lang. Maar het was wel een goed voorbeeld hoe je in zo'n bubbel kan zitten.
pi_198753892
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:50 schreef Blues het volgende:
Als je eenmaal in een bubbel zit is t lastig daar uit te kruipen @:sarabi. Lastig om je pa zo te zien lijkt me :o
Het is voor mensen heel moeilijk om toe te geven dat je fout zit. Helaas :{

quote:
10s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:55 schreef Molo het volgende:
Ik word door mijn familie weggezet als wappie, omdat ik kritisch ben ten opzichte van de maatregelen en overheidsbeleid. Best hilarisch _O-
En sneu :')
Ik vind kritisch zijn op het beleid totaal anders dan 'covid is een biologisch wapen voor de total reset' of 'het is maar een griepje' :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 maart 2021 @ 19:12:48 #83
63722 z80
I fink you freaky
pi_198753987
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:20 schreef fietsie het volgende:

[..]

Valt dit binnen jouw zoekcriteria?

https://minipc.eu/product(...)=eigenschappen[2846]
Hier kan ik iets mee. Dank
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198754055
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is voor mensen heel moeilijk om toe te geven dat je fout zit. Helaas :{
[..]

Ik vind kritisch zijn op het beleid totaal anders dan 'covid is een biologisch wapen voor de total reset' of 'het is maar een griepje' :X
Dat dus. Mensen die denken dat Soros of de rothschilds hier achter zitten is heel wat anders. Nu gaat weer rond dat er duizenden kinderen op die boot zitten om uitgedeeld te worden in Europa
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 29 maart 2021 @ 19:17:17 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198754064
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:12 schreef z80 het volgende:

[..]

Hier kan ik iets mee. Dank
Wellicht moet je de CPU elders sourcen ivm krapte.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198754071
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:16 schreef Kaatje1 het volgende:

Dat dus. Mensen die denken dat Soros of de rothschilds hier achter zitten is heel wat anders. Nu gaat weer rond dat er duizenden kinderen op die boot zitten om uitgedeeld te worden in Europa
Ja, hoe komen ze er steeds weer op. En dan gewoon de wereld in slingeren alsof het een feit is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 maart 2021 @ 19:18:55 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198754095
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat dus. Mensen die denken dat Soros of de rothschilds hier achter zitten is heel wat anders. Nu gaat weer rond dat er duizenden kinderen op die boot zitten om uitgedeeld te worden in Europa
Ze mogen ze houden, ik vind één kind zat

#wegmethugoskinderen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 29 maart 2021 @ 19:19:17 #88
63722 z80
I fink you freaky
pi_198754102
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nou ja. Het is ook niet alsof covid net 2 weken geleden in Nederland is aangekomen. Iedereen weet toch (zou moeten weten) dat dat niet slim is
Afstand houden en mondkapje ook. Net na het rondje lopen even bij de aldi langs, vis in de aanbieding. Werd er een Nederland echtpaar naar buiten gewerkt. Hij die enkel de kinbeschermde, zij met een stukje stof met gaten er in. Bult stampij en boos doen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 29 maart 2021 @ 19:19:58 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198754116
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, hoe komen ze er steeds weer op. En dan gewoon de wereld in slingeren alsof het een feit is.
Die ruimtes en treintunnels onder het Malieveld, 50 km onder de grond waren briljant _O_

Tramtunnel bouw in Den Haag kon daar nog wel wat van leren iig _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 29 maart 2021 @ 19:20:36 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198754124
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:19 schreef z80 het volgende:

[..]

Afstand houden en mondkapje ook. Net na het rondje lopen even bij de aldi langs, vis in de aanbieding. Werd er een Nederland echtpaar naar buiten gewerkt. Hij die enkel de kinbeschermde, zij met een stukje stof met gaten er in. Bult stampij en boos doen.
Taseren, minuut of 5. En dan wetenschappelijk onderzoek doen om vast te stellen dat "Als ik een foute bekpamper draag krijg ik pijnscheuten" onthouden wordt. En voor de zekerheid een weekje lang herhalen. :P
Gewoon voor de fun of it.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198754165
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:19 schreef Molo het volgende:
Die ruimtes en treintunnels onder het Malieveld, 50 km onder de grond waren briljant _O_

Tramtunnel bouw in Den Haag kon daar nog wel wat van leren iig _O_
Wie dat gelooft heeft idd dat enorme fiasco van het graven van die trein en tramtunnels in Den Haag niet gevolgd :X

Hier, plaatje gevonden met waar kaatje het over had:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198754170
Die Hillary is ook overal maar druk mee zeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 maart 2021 @ 19:26:38 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198754196
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wie dat gelooft heeft idd dat enorme fiasco van het graven van die trein en tramtunnels in Den Haag was niet gevolgd :X

Hier, plaatje gevonden met waar kaatje het over had:
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan af of dat organ harvesting onder de torture valt of dat dat losstaande dingen zijn? 🤔

Hillary en de twaalf nieren _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 29 maart 2021 @ 19:27:26 #94
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198754213
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Die Hillary is ook overal maar druk mee zeg.
Nu ze Trump niet meer hebben om voor de dansen zijn de uit Krimpen en Urk afstammende rijke Texanen andere wanen aan het najagen :P

(heb ik er zo voldoende BNW saus over gegooid?)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 29 maart 2021 @ 19:28:18 #95
63722 z80
I fink you freaky
pi_198754232
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wellicht moet je de CPU elders sourcen ivm krapte.
cpu zit op het plankje gesoldeerd. Is geen los onderdeel. En de meest simpele met aes ondersteuning (wat ze in deze serie allemaal hebben) en 64bit. Daarbij 4 GB geheugen en iets van opslag.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198754248
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:26 schreef Molo het volgende:

Ik vraag me dan af of dat organ harvesting onder de torture valt of dat dat losstaande dingen zijn? 🤔

Hillary en de twaalf nieren _O_
Met babyniertjes heb je er denk ik wel 12 nodig ja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198754303
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met babyniertjes heb je er denk ik wel 12 nodig ja.
Niet genoeg loodgieterswerk om ze te kunnen aansluiten :o

En waarom denk ik nu aan de human centipad ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 29 maart 2021 @ 19:41:45 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198754515
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met babyniertjes heb je er denk ik wel 12 nodig ja.
Welke marinade is daar lekkerste bij denk je?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 29 maart 2021 @ 19:42:49 #99
63722 z80
I fink you freaky
pi_198754533
Het nestje van het roodborstje is blijkbaar klaar. Beestje is al ruim een uur druk aan het fluiten.
Kijken of er ook dit jaar weer jongen groot gebracht gaan worden. Dat is namelijk heel goed tegen het ongedierte.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 29 maart 2021 @ 19:44:36 #100
63722 z80
I fink you freaky
pi_198754571
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Welke marinade is daar lekkerste bij denk je?
Opbakken in een pan met gekarameliseerde uien en wat knoflook.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator maandag 29 maart 2021 @ 19:46:33 #101
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198754618
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Welke marinade is daar lekkerste bij denk je?
Ik wil wat zeggen, maar nee dat is te ziek.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 29 maart 2021 @ 19:47:55 #102
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198754653
oO<
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:44 schreef z80 het volgende:

[..]

Opbakken in een pan met gekarameliseerde uien en wat knoflook.
Saaie doch veilige keuze
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198755168
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:41 schreef Molo het volgende:

Welke marinade is daar lekkerste bij denk je?
Geen idee, nooit niertjes gehad. Daar zou pietverdriet wel een antwoord op hebben, denk ik.

Maar eh, ik denk dat 'ze' wel iets op het spoor zijn, die wappies:

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198755187
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen idee, nooit niertjes gehad. Daar zou pietverdriet wel een antwoord op hebben, denk ik.

Maar eh, ik denk dat 'ze' wel iets op het spoor zijn, die wappies:

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198755418
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen idee, nooit niertjes gehad. Daar zou pietverdriet wel een antwoord op hebben, denk ik.

Maar eh, ik denk dat 'ze' wel iets op het spoor zijn, die wappies:

[ afbeelding ]
_O-
pi_198755741
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen idee, nooit niertjes gehad. Daar zou pietverdriet wel een antwoord op hebben, denk ik.

Maar eh, ik denk dat 'ze' wel iets op het spoor zijn, die wappies:

[ afbeelding ]
:o :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198755796
Mijn lief is alweeeeeeeeer weg op nachtwerk, dus nu heb ik besloten dat ik dan maar ook wat voor mezelf ga doen, dus ik heb een slaapmatje en -zak gepakt en ga straks lekker buiten slapen. Puh.

Avondwandelfoto:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 29 maart 2021 @ 20:47:29 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198755849
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen idee, nooit niertjes gehad. Daar zou pietverdriet wel een antwoord op hebben, denk ik.

Maar eh, ik denk dat 'ze' wel iets op het spoor zijn, die wappies:

[ afbeelding ]
Nice :D _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 29 maart 2021 @ 20:48:17 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198755863
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 20:45 schreef sigme het volgende:
Mijn lief is alweeeeeeeeer weg op nachtwerk, dus nu heb ik besloten dat ik dan maar ook wat voor mezelf ga doen, dus ik heb een slaapmatje en -zak gepakt en ga straks lekker buiten slapen. Puh.

Avondwandelfoto:
[ afbeelding ]
Frisssss

Maar wat heerlijk joh, toffe plannen heb jij toch altijd in je soort van wildernishuizen :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198755884
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen idee, nooit niertjes gehad. Daar zou pietverdriet wel een antwoord op hebben, denk ik.

Maar eh, ik denk dat 'ze' wel iets op het spoor zijn, die wappies:

[ afbeelding ]
12-jarige? Dat is wel een hele mond vol :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198756096
Briljant gevonden @Isabeau

Ik heb met de buren twee vlinderstruiken en een krentenboompje uitgegraven, 4.5m geul gegraven, nieuwe heg geplant, gat gegraven voor vlinderstruik en die opnieuw geplant en gat gegraven voor krentenboompje en die opnieuw geplant. En ik had daarvoor al 45 min gesport... Ik heb nu al spierpijn in m'n armen/handen (en een blaar). Denk dat ik straks maar wat paracetamolletjes slik voor ik ga slapen :+
  Moderator maandag 29 maart 2021 @ 21:12:22 #112
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198756416
Bibian is niet meer :o Ging nog best snel, tenminste, naar mijn idee is het nieuws "uitbehandeld" nog vers
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198756453
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:12 schreef derLudolf het volgende:
Bibian is niet meer :o Ging nog best snel, tenminste, naar mijn idee is het nieuws "uitbehandeld" nog vers
-O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198756519
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:12 schreef derLudolf het volgende:
Bibian is niet meer :o Ging nog best snel, tenminste, naar mijn idee is het nieuws "uitbehandeld" nog vers
-O- wat een mooi mens was zij. Ze is vorige week ofzo ook nog zelf bij het openen van haar eigen Court bij de Hoogstraat revalidatie geweest.
pi_198756610
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:12 schreef derLudolf het volgende:
Bibian is niet meer :o Ging nog best snel, tenminste, naar mijn idee is het nieuws "uitbehandeld" nog vers
Ach ;(

Eerlijk gezegd vond ik dat ze het nog lang heeft volgehouden. Nadat ze overal afscheid nam en met haar diagnose en ziektebeloop. :@

Maar inmiddels weet ik van mezelf dat ik vaker aan de realistische (korte) zijde zit qua inschatting van een ziektebeloop. En ook dat ik dat niet overal kan zeggen omdat mensen daarvan kunnen schrikken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198756618
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 20:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Briljant gevonden @:Isabeau

Ik heb met de buren twee vlinderstruiken en een krentenboompje uitgegraven, 4.5m geul gegraven, nieuwe heg geplant, gat gegraven voor vlinderstruik en die opnieuw geplant en gat gegraven voor krentenboompje en die opnieuw geplant. En ik had daarvoor al 45 min gesport... Ik heb nu al spierpijn in m'n armen/handen (en een blaar). Denk dat ik straks maar wat paracetamolletjes slik voor ik ga slapen :+
Nee! Gewoon gaan slapen! Spierpijn en blaren zijn toch geen paracetamolpijnen?

Wel goed bezig geweest hoor, klinkt lekker fijn en gezellig ^O^
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198756644
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 20:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Frisssss

Maar wat heerlijk joh, toffe plannen heb jij toch altijd in je soort van wildernishuizen :D
Ok, half buiten dan. Mijn bedje is gespreid. Nu ik nog :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198756646
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee! Gewoon gaan slapen! Spierpijn en blaren zijn toch geen paracetamolpijnen?

Wel goed bezig geweest hoor, klinkt lekker fijn en gezellig ^O^
Jij gaat buiten slapen, natuurlijk zijn jouw standaarden anders o|O

Gewoon para slikken hoor Vlindertje :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198756673
quote:
10s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij gaat buiten slapen, natuurlijk zijn jouw standaarden anders o|O

Gewoon para slikken hoor Vlindertje :P
Slecht voor je lever! En dan nog wel 'een paar'. Neem een handjevol en je bent dood.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198756676
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Ok, half buiten dan. Mijn bedje is gespreid. Nu ik nog :D
[ afbeelding ]
Oooo, je hebt er nog een dak boven en (soort van) muren omheen?

Maar is mij nu nog steeds teveel één met de natuur. Enjoy! Zal aan je denken vanuit mijn warme zachte bedje. Met het raam open. Natuurlijk zat. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198756694
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Slecht voor je lever! En dan nog wel 'een paar'. Neem een handjevol en je bent dood.
Laat een liter bevroren water op je kop vallen en dan ben je dat ook.

Leven is gewoon dodelijk man!

Enne... beroepsdeformatie: para is een afkorting voor paracetamol. Ja, dat scheelde me uiteindelijk typen :') _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198756695
quote:
10s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij gaat buiten slapen, natuurlijk zijn jouw standaarden anders o|O

Gewoon para slikken hoor Vlindertje :P
Dat dus. Slapen is hatd nodig
We have far more in common than that which devides us..
pi_198756700
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee! Gewoon gaan slapen! Spierpijn en blaren zijn toch geen paracetamolpijnen?

Wel goed bezig geweest hoor, klinkt lekker fijn en gezellig ^O^
Nouja, meestal als ik een uur na de actie al spierpijn krijg, is die tegen de tijd dat ik in bed lig zodanig erg dat ik er wakker van lig, en aangezien ik m'n halve werkdag in de tuin heb gewerkt moet ik morgen wat werk inhalen en dan bij voorkeur wel op n goede nacht slaap.. meer uit ervaring dus. Als t meevalt straks dan slik ik ze niet.

Was inderdaad gezellig en de tuin ziet er een stuk beter uit zo. Het was wel veel scheppen met z'n tweeën maargoed is nu iig wel klaar.

Oh en voor de duidelijkheid, met wat paracetamolletjes bedoel ik twee keer 500mg dus ik word dan heus nog wel wakker morgenochtend ;)
  maandag 29 maart 2021 @ 21:25:31 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198756722
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Ok, half buiten dan. Mijn bedje is gespreid. Nu ik nog :D
[ afbeelding ]
Tussen de planten en de klompen _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198756739
quote:
10s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij gaat buiten slapen, natuurlijk zijn jouw standaarden anders o|O

Gewoon para slikken hoor Vlindertje :P
Op een dubbelgevouwen deken op de plavuizen. Mijn standaarden zijn heel anders :o :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 29 maart 2021 @ 21:31:27 #126
63722 z80
I fink you freaky
pi_198756858
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:24 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Nouja, meestal als ik een uur na de actie al spierpijn krijg, is die tegen de tijd dat ik in bed lig zodanig erg dat ik er wakker van lig, en aangezien ik m'n halve werkdag in de tuin heb gewerkt moet ik morgen wat werk inhalen en dan bij voorkeur wel op n goede nacht slaap.. meer uit ervaring dus. Als t meevalt straks dan slik ik ze niet.

Was inderdaad gezellig en de tuin ziet er een stuk beter uit zo. Het was wel veel scheppen met z'n tweeën maargoed is nu iig wel klaar.

Oh en voor de duidelijkheid, met wat paracetamolletjes bedoel ik twee keer 500mg dus ik word dan heus nog wel wakker morgenochtend ;)
Rondje lopen en lekker met de arme zwaaien helpt beter. Ook ruim voldoende drinken help. Een sportdrankje met mineralen, suikers en zouten nog wat beter.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 29 maart 2021 @ 21:32:41 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198756892
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:31 schreef z80 het volgende:

[..]

Rondje lopen en lekker met de arme zwaaien helpt beter. Ook ruim voldoende drinken help. Een sportdrankje met mineralen, suikers en zouten nog wat beter.
Drie glazen rode wijn en stuk blauwe kaas op een knapperig stokbroodje en erna drie uur lang seks hebben helpt beste _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198756958
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:31 schreef z80 het volgende:

[..]

Rondje lopen en lekker met de arme zwaaien helpt beter. Ook ruim voldoende drinken help. Een sportdrankje met mineralen, suikers en zouten nog wat beter.
Ik heb al half uur gelopen na t eten en armen zwaaien ook gedaan. En 2.5L water op. Sportdrank niet in huis helaas, anders had ik dat zeker geprobeerd!

Paracetamol werkt overigens over het algemeen prima in dit soort gevallen bij mij. Bij normale spierpijn gebruik ik het niet, maar na 3 uur klei-aarde scheppen na vanmorgen bodycombat en gisteren bodypump is het wel iets heftiger dan normaal. M'n armen zijn niet per se best getrainde deel van m'n lichaam en dit is niet echt mijn standaard belastingsniveau ;)

Oh en rode wijn drink ik niet, blauwe kaas vind ik niet lekker en er loopt niemand meer buiten die ik m'n slaapkamer in kan lokken dus helaas..
pi_198757054
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Ok, half buiten dan. Mijn bedje is gespreid. Nu ik nog :D
[ afbeelding ]
Whyyyyyyyyyy
pi_198757079
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:35 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik heb al half uur gelopen na t eten en armen zwaaien ook gedaan. En 2.5L water op. Sportdrank niet in huis helaas, anders had ik dat zeker geprobeerd!

Paracetamol werkt overigens over het algemeen prima in dit soort gevallen bij mij. Bij normale spierpijn gebruik ik het niet, maar na 3 uur klei-aarde scheppen na vanmorgen bodycombat en gisteren bodypump is het wel iets heftiger dan normaal. M'n armen zijn niet per se best getrainde deel van m'n lichaam en dit is niet echt mijn standaard belastingsniveau ;)

Oh en rode wijn drink ik niet, blauwe kaas vind ik niet lekker en er loopt niemand meer buiten die ik m'n slaapkamer in kan lokken dus helaas..
Stomme avondklok -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 maart 2021 @ 21:41:29 #131
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198757120
Beetje slechte timing wel vlindertje :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 29 maart 2021 @ 21:42:31 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198757142
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:35 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik heb al half uur gelopen na t eten en armen zwaaien ook gedaan. En 2.5L water op. Sportdrank niet in huis helaas, anders had ik dat zeker geprobeerd!

Paracetamol werkt overigens over het algemeen prima in dit soort gevallen bij mij. Bij normale spierpijn gebruik ik het niet, maar na 3 uur klei-aarde scheppen na vanmorgen bodycombat en gisteren bodypump is het wel iets heftiger dan normaal. M'n armen zijn niet per se best getrainde deel van m'n lichaam en dit is niet echt mijn standaard belastingsniveau ;)

Oh en rode wijn drink ik niet, blauwe kaas vind ik niet lekker en er loopt niemand meer buiten die ik m'n slaapkamer in kan lokken dus helaas..
@Lenny_Leonard
Ik zie redenen je avondklokpapieren weer nuttig in te zetten!
Wel even zak chips en fles cola meenemen graag!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198757148
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Stomme avondklok -O-
Nou inderdaad. Heb ik er toch nog een keer last van :+

quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:41 schreef Barreltje het volgende:
Beetje slechte timing wel vlindertje :+
Zeker slechte timing ja :+
  maandag 29 maart 2021 @ 21:43:16 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198757168
Wie houdt er nou niet van wijn en kaas :(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198757175
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:42 schreef Molo het volgende:

[..]

@:lenny_leonard
Ik zie redenen je avondklokpapieren weer nuttig in te zetten!
Wel even zak chips en fles cola meenemen graag!
Ho ho! Ik doe ernstig m'n best om de coronakilo's eraf te sporten, probeer jij cola en chips m'n huis in te smokkelen..

quote:
8s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:43 schreef Molo het volgende:
Wie houdt er nou niet van wijn en kaas :(
Ik hou wel van kaas, alleen niet van blauwe. En zoete witte (dessert)wijn vind ik wel lekker :+
  Moderator maandag 29 maart 2021 @ 21:43:36 #136
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198757180
quote:
8s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:43 schreef Molo het volgende:
Wie houdt er nou niet van wijn en kaas :(
Jow!
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 29 maart 2021 @ 21:44:22 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198757198
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:43 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ho ho! Ik doe ernstig m'n best om de coronakilo's eraf te sporten, probeer jij cola en chips m'n huis in te smokkelen..
Kun je er zo met hem 'afsporten' jonguh!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator maandag 29 maart 2021 @ 21:44:25 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198757200
Hoewel, wijn is een prima ingrediënt in bepaalde (stoof)gerechten :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 29 maart 2021 @ 21:45:00 #139
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198757212
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Jow!
* Molo schuift hutspot met klapstuk toe met glas Fristi erbij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198757258
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:42 schreef Molo het volgende:

[..]

@:lenny_leonard
Ik zie redenen je avondklokpapieren weer nuttig in te zetten!
Wel even zak chips en fles cola meenemen graag!
Ik heb die nog nooit laten zien.

Komt eigenlijk ook wel doordat ik meestal gedronken heb als ik het avondklokje overschrijd. :@
  maandag 29 maart 2021 @ 21:48:34 #141
63722 z80
I fink you freaky
pi_198757268
quote:
10s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:45 schreef Molo het volgende:

[..]

* Molo schuift hutspot met klapstuk toe met glas Fristi erbij
Hutspot met klapstuk, en de kaas als toet. :Y) . De wijn kan bewaard worden voor de stoofpot.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198757270
Overigens heb ik dit weekend niet de avondklok overschreden. Ofja 1x 21:45 ofzo, maar die telt niet meer vind ik.
  Moderator maandag 29 maart 2021 @ 21:48:49 #143
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198757273
quote:
10s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:45 schreef Molo het volgende:

[..]

* Molo schuift hutspot met klapstuk toe met glas Fristi erbij
:9 :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 29 maart 2021 @ 21:50:30 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198757304
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik heb die nog nooit laten zien.

Komt eigenlijk ook wel doordat ik meestal gedronken heb als ik het avondklokje overschrijd. :@
Als jij de wijn opdrinkt is dat geen probleem hoor ik net

Kun je beetje masseren?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 29 maart 2021 @ 21:51:59 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198757337
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:48 schreef z80 het volgende:

[..]

Hutspot met klapstuk, en de kaas als toet. :Y) . De wijn kan bewaard worden voor de stoofpot.
* Molo schuift @z80 en @derLudolf zeer dicht bij elkaar. Hen, en de hutspot met klapstuk samen innig in een omhelzing
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198757363
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Als jij de wijn opdrinkt is dat geen probleem hoor ik net

Kun je beetje masseren?
Ik masseer niet. Ik zou gemasseerd moeten worden. Respect voor de zorgmedewerkers. Met alleen klappen redden we het niet ;(
  maandag 29 maart 2021 @ 21:55:33 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198757419
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik masseer niet. Ik zou gemasseerd moeten worden. Respect voor de zorgmedewerkers. Met alleen klappen redden we het niet ;(
Voor of na de avondklok?

Hoe sta je tegenover nitril handschoenen aan op de eerste date?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198757460
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:12 schreef derLudolf het volgende:
Bibian is niet meer :o Ging nog best snel, tenminste, naar mijn idee is het nieuws "uitbehandeld" nog vers
Hersenmetastasen geven niet zo'n beste prognose -O- Triest.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198757477
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Voor of na de avondklok?

Hoe sta je tegenover nitril handschoenen aan op de eerste date?
Handschoenen niet nodig bij mij aangezien ik gevaccineerd ben. :)


Avondklok doe ik niet aan. Men vatte ze nie :7 (ofja 1x dus pas ;( )
  maandag 29 maart 2021 @ 21:59:36 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198757497
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Handschoenen niet nodig bij mij aangezien ik gevaccineerd ben. :)


Avondklok doe ik niet aan. Men vatte ze nie :7 (ofja 1x dus pas ;( )
Tijd voor een nieuwe bonus, om de bekeuringen te compenseren _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198757583
quote:
8s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:43 schreef Molo het volgende:
Wie houdt er nou niet van wijn en kaas :(
|:)

Wijn kan wel, maar met een frisje maak je me meestal net zo blij.

quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:51 schreef Molo het volgende:

[..]

* Molo schuift @:z80 en @:derludolf zeer dicht bij elkaar. Hen, en de hutspot met klapstuk samen innig in een omhelzing
Wappie!!! Kerona ontkenner!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 29 maart 2021 @ 22:08:40 #152
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198757680
quote:
10s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:45 schreef Molo het volgende:

[..]

* Molo schuift hutspot met klapstuk toe met glas Fristi erbij
Trek in fristi nu :(
  Moderator maandag 29 maart 2021 @ 22:12:56 #153
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198757768
Zo, richting bed. Even lezen in de nieuwe PhotoKlassik :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198758113
Hebben jullie ook Frantic een beetje gemist om het een en ander uit teleggen over een containerschip? 😉 best wel. -O-
pi_198758482
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wie dat gelooft heeft idd dat enorme fiasco van het graven van die trein en tramtunnels in Den Haag niet gevolgd :X

Hier, plaatje gevonden met waar kaatje het over had:
[ afbeelding ]
En over gindse heuvels de koekoek antwoordt zacht
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198758529
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 22:32 schreef AnneX het volgende:
Hebben jullie ook Frantic een beetje gemist om het een en ander uit teleggen over een containerschip? 😉 best wel. -O-
Mwoah, beetje. Ik las vandaag wel over een NLs baggerbedrijf, maar kennelijk is hun hulp niet meer nodig. Gelukkig wel :) . Ik moest vooral denken aan die 130.000 schapen op die andere schepen die vastlagen :X

Slaap lekker @sigme :D Dat is best een luxe tent!

Hard gewerkt @vlindertje89 !

Niet echt een wijnliefhebber hier, en de kaas mogen jullie ook houden :{w
Maar niks mis met een beetje sporten in de slaapkamer natuurlijk.
pi_198758554
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 22:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Trek in fristi nu :(
Ik ontdekte dus dat Alpro een 'aardbeiendrank' heeft die gewoon echt naar Fristi smaakt (ik heb het drie huisgenoten laten proeven). Maar dat werd een beetje een verslaving, en ik heb de uitslag van al die suiker nog op m'n kont staan :')
pi_198759864
Goedemorgen. Wekker ging een uur geleden, maar wakker worden gaat duidelijk nog op wintertijd.
pi_198760389
Goedemorgen!
Dit was ergens tussen 6 & 7:


En dit een uurtje later.


Nu even snel fruit & kwark happen en dan aan de lesdag beginnen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198760453
Dat is fijn wakker worden Sigme

Ik ga mezelf ook maar eens uit bed schoppen. Even sporten, douchen en dan studeren.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 09:07:12 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198760526
Eerste twee calls al weer gehad, kind gevoederd en richting school geschopt, nu huishouden doen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198760887
Ik heb weer van 7:00 tot 8:15 gesport. Ging een stuk soepeler dan vorige week. Laten we hopen dat ik er deze week ook niet weer 3 dagen spierpijn van heb. :D

Daarna badkamer geschrobd, gedoucht, nu ontbijt, en 10:00 afspraak. Taken voor een halve dag in een ochtendje gedaan :D
pi_198760913
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb weer van 7:00 tot 8:15 gesport. Ging een stuk soepeler dan vorige week. Laten we hopen dat ik er deze week ook niet weer 3 dagen spierpijn van heb. :D

Daarna badkamer geschrobd, gedoucht, nu ontbijt, en 10:00 afspraak. Taken voor een halve dag in een ochtendje gedaan :D
Is een halve dag niet een ochtend? :+
pi_198760938
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:48 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Is een halve dag niet een ochtend? :+
Nee, een ochtend is 1/4 dag.
pi_198761089
Als jullie toch rekenen...

Zeg @borisz , dat weet je vast wel: als 69 kamerleden inclusief kennis en kunde afscheid nemen, betekent dat ook 69 x wachtgeld?

Na even denken: ochtend, middag, avond en nacht...dan is ochtend een 1/4 dag inderdaad w/
pi_198761202
Jeetje, je bent even een jaar of 7 van Fok af en ineens is elke klik een nieuwe advertentie? Biedt Fok tegenwoordig ook Torrents ofzo? En waar kan ik die vinden?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198761206
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:04 schreef AnneX het volgende:
Als jullie toch rekenen...

Zeg @:borisz , dat weet je vast wel: als 69 kamerleden inclusief kennis en kunde afscheid nemen, betekent dat ook 69 x wachtgeld?
Uitkering leden van de Tweede Kamer
Leden van de Tweede kamer, inclusief de voorzitter, vallen onder afdeling 3. De duur van de uitkering is gelijk aan de periode waarin de persoon in kwestie Kamerlid is geweest, met een minimale duur van twee jaren en een maximale duur van drie jaren en twee maanden.

Tijdens het eerste jaar bedraagt de uitkering 80 procent van het loon, de jaren daarna is dat 70 procent. De uitkering vervalt op de dag dat het voormalig Kamerlid de pensioengerechtigde leeftijd bereikt, hij of zij weer terugkeert in de Kamer of het Europees Parlement, of wanneer het ex-Kamerlid aan een nieuwe functie begint.
https://www.parlement.com/id/vizom7wk0qyr/wachtgeld
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198761217
En het mooie is, ik heb geen idee voor welk merk/product/idee ik nu al die reclames heb weggeklikt, maar gooi er nog 15 tegenaan, dan blijft er misschien wat hangen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198761330
Dank @sigme _O_

@DancingPhoebe en als je een abo neemt. Nu heb ik nergens last van.
Oh ja, wel de mooiste laarsjes gekocht via een fox adv.
Krijg er vaak complimenten over.
Inmiddels besloten om echt echt echt niks meer te kopen via ads op fb bijv.
De kwaliteit valt vies tegen, ķf de prijs.
Dan vindt iemand anders die leuke tuinfakkels op zonnecollector voor ¤ 4,95 i.p.v. ¤ 40 o|O
En die zouden de volgende dag worden bezorgd en het is nu een week later...Niets.
pi_198761400
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:07 schreef fietsie het volgende:
Eerste twee calls al weer gehad, kind gevoederd en richting school geschopt, nu huishouden doen :P
:D Ik zit al sinds 5:45 te werken. Kon niet meer slapen :P Nou ja, kan ik vandaag wat eerder stoppen en de bbq opstoken om sateetjes te gaan grillen :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 maart 2021 @ 10:26:24 #171
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198761422
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:04 schreef AnneX het volgende:
Als jullie toch rekenen...

Zeg @:borisz , dat weet je vast wel: als 69 kamerleden inclusief kennis en kunde afscheid nemen, betekent dat ook 69 x wachtgeld?

Na even denken: ochtend, middag, avond en nacht...dan is ochtend een 1/4 dag inderdaad w/
Nou niet 69 keer. Oa Dijkstra en Van Ojik gaan met pensioen :+. Zie @sigme.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198761447
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:21 schreef AnneX het volgende:
Dank @:sigme _O_

@:DancingPhoebe en als je een abo neemt. Nu heb ik nergens last van.
Oh ja, wel de mooiste laarsjes gekocht via een fox adv.
Krijg er vaak complimenten over.
Inmiddels besloten om echt echt echt niks meer te kopen via ads op fb bijv.
De kwaliteit valt vies tegen, ķf de prijs.
Dan vindt iemand anders die leuke tuinfakkels op zonnecollector voor ¤ 4,95 i.p.v. ¤ 40 o|O
En die zouden de volgende dag worden bezorgd en het is nu een week later...Niets.

Urgh abogekut. Ik wil helemaal geen abo om een fatsoenlijk werkende site te hebben. Superhypocriet natuurlijk :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198761483
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
En het mooie is, ik heb geen idee voor welk merk/product/idee ik nu al die reclames heb weggeklikt, maar gooi er nog 15 tegenaan, dan blijft er misschien wat hangen :D
Herkenbaar +1 :D :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198761617
Het betere wakkerworden @sigme ! Hoe keken je hondjes op, hun vrouwtje opeens buiten bij hen? :D

Fok abo's... breek me de bek niet open :X
Ik wil best een Fok abo nemen, maar de wijze waarop er gereageerd wordt op kritiek (nu op die pop ups die bij élke focking wissel je hele scherm weer vullen... ik snap dat advertenties broodnodig zijn, maar dit werkt echt niet.) staat me wel echt tegen.

Oh luitjes, ik ben geen werkschuwe activist meer *O* Net gebeld door het uitzendbureau, ik ga helpen met vaccineren!
(Ze moest even nakijken of mijn vakantie kon, want je moet minimaal 3 maanden kunnen, maar ik kan de maand na juni ook nog wel, dus komt vast goed.)
15 april de training, en daarvoor krijg ik ook al 5 uur e-learning training (wordt betaald). En daarna dus roulerend over 3 locaties (Utrecht Jaarbeurs, Houten, Amersfoort) prikken, voorbereiden, en nog wat diverse allroundwerkzaamheden.
pi_198761683
Leuk Candaas!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198761703
Wat leuk @Candaasje!
We have far more in common than that which devides us..
pi_198761729
Ja, ik heb er wel zin in! *O*
Minimaal 16 uur, max 24 uur (kan wel meer, maar ik hou graag wat ruimte over voor eventueel waarnemingswerk in de zomermaanden bij een dierenkliniek).

Ook weer even lekker wat interactie met andere levende wezens dan enkel mijn vriend en konijnen!
  dinsdag 30 maart 2021 @ 10:57:16 #178
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198761813
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:51 schreef Candaasje het volgende:
Ja, ik heb er wel zin in! *O*
Minimaal 16 uur, max 24 uur (kan wel meer, maar ik hou graag wat ruimte over voor eventueel waarnemingswerk in de zomermaanden bij een dierenkliniek).

Ook weer even lekker wat interactie met andere levende wezens dan enkel mijn vriend en konijnen!
Wat fijn!
Spoilers!
  dinsdag 30 maart 2021 @ 11:08:31 #179
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198761980
Wat fijn Candaas! lekker bezig, jij helpt ons de crisis uit! :D *O*
pi_198762042
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:42 schreef Candaasje het volgende:
Het betere wakkerworden @:sigme ! Hoe keken je hondjes op, hun vrouwtje opeens buiten bij hen? :D

Fok abo's... breek me de bek niet open :X
Ik wil best een Fok abo nemen, maar de wijze waarop er gereageerd wordt op kritiek (nu op die pop ups die bij élke focking wissel je hele scherm weer vullen... ik snap dat advertenties broodnodig zijn, maar dit werkt echt niet.) staat me wel echt tegen.

Oh luitjes, ik ben geen werkschuwe activist meer *O* Net gebeld door het uitzendbureau, ik ga helpen met vaccineren!
(Ze moest even nakijken of mijn vakantie kon, want je moet minimaal 3 maanden kunnen, maar ik kan de maand na juni ook nog wel, dus komt vast goed.)
15 april de training, en daarvoor krijg ik ook al 5 uur e-learning training (wordt betaald). En daarna dus roulerend over 3 locaties (Utrecht Jaarbeurs, Houten, Amersfoort) prikken, voorbereiden, en nog wat diverse allroundwerkzaamheden.
^O^ *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198762063
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:42 schreef Candaasje het volgende:

Fok abo's... breek me de bek niet open :X
Ik wil best een Fok abo nemen, maar de wijze waarop er gereageerd wordt op kritiek (nu op die pop ups die bij élke focking wissel je hele scherm weer vullen... ik snap dat advertenties broodnodig zijn, maar dit werkt echt niet.) staat me wel echt tegen.

Dit....
Mobiel is het bijna niet meer te doen, helaas zorgt dat er dus wel voor dat ik minder op Fok kijk.
Ik kan alleen dit topic niet missen :D
pi_198762078
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:42 schreef Candaasje het volgende:

Oh luitjes, ik ben geen werkschuwe activist meer *O* Net gebeld door het uitzendbureau, ik ga helpen met vaccineren!
(Ze moest even nakijken of mijn vakantie kon, want je moet minimaal 3 maanden kunnen, maar ik kan de maand na juni ook nog wel, dus komt vast goed.)
15 april de training, en daarvoor krijg ik ook al 5 uur e-learning training (wordt betaald). En daarna dus roulerend over 3 locaties (Utrecht Jaarbeurs, Houten, Amersfoort) prikken, voorbereiden, en nog wat diverse allroundwerkzaamheden.
*O* *O* *O* lekker bezig
  dinsdag 30 maart 2021 @ 11:14:28 #183
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198762087
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dit....
Mobiel is het bijna niet meer te doen, helaas zorgt dat er dus wel voor dat ik minder op Fok kijken.
Ik kan alleen dit topic niet missen :D
Ja mobiel is het erg he? Ze hebben het nu zo kut gemaakt dat ik voor het eerst overweeg toch een abbo te nemen.
Dus blijkbaar werkt het :')
Maar helpt die abbo ook mobiel tegen die rotzooi is de vraag?
pi_198762104
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:14 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja mobiel is het erg he? Ze hebben het nu zo kut gemaakt dat ik voor het eerst overweeg toch een abbo te nemen.
Dus blijkbaar werkt het :')
Maar helpt die abbo ook mobiel tegen die rotzooi is de vraag?
Net zoals Candaas vind ik dat ze er echt niet netjes (of zelfs maar normaal) over communiceren dus ik ga niet meer aan een abbo.
En mag toch hopen dat het dan ook op je mobiel werkt :)
pi_198762120
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:26 schreef borisz het volgende:

[..]

Nou niet 69 keer. Oa Dijkstra en Van Ojik gaan met pensioen :+. Zie @:sigme.
Mét of zonder sollicitatieplicht? En terugbetalen bij neveninkomsten?
#details
pi_198762142
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:14 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja mobiel is het erg he? Ze hebben het nu zo kut gemaakt dat ik voor het eerst overweeg toch een abbo te nemen.
Dus blijkbaar werkt het :')
Maar helpt die abbo ook mobiel tegen die rotzooi is de vraag?
Op de ipad nergens last van. En op de iphone ook niet.
Goh, een tientje of iets dergl. Daarvoor hoef je toch geen droog brood te eten?
  dinsdag 30 maart 2021 @ 11:19:39 #187
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198762178
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:18 schreef AnneX het volgende:

[..]

Op de ipad nergens last van. En op de iphone ook niet.
Goh, een tientje of iets dergl. Daarvoor hoef je toch geen droog brood te eten?
Nee hoor, maar nooit noodzaak gehad, vond de advertenties nooit storend.
Maar als het daadwerkelijk helpt tegen die zooi nu mobiel wil ik er wel een nemen. Want inderdaad ik hoef er niks voor te laten :D
pi_198762186
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dit....
Mobiel is het bijna niet meer te doen, helaas zorgt dat er dus wel voor dat ik minder op Fok kijk.
Ik kan alleen dit topic niet missen :D
Dus jij/jullie hebben een crowdfunding project via fok oa. , een gratissss reclame topic op fok en klanten via fok en geen abonnement?!

Het moet niet gekker worden. 8)7
pi_198762203
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:20 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dus jij/jullie hebben een crowdfunding project via fok oa. , een gratissss reclame topic op fok en klanten via fok en geen abonnement?!

Het moet niet gekker worden. 8)7
En dat allemaal voor een hobby, het moet zeker niet gekker worden.

Heb dat allemaal via Lucky geregeld en heb ook vaak gezegd er heel blij mee te zijn.
Maar om het nou een crowdfunding via fok te noemen? Hoeveel fokkers denk je dat gedoneerd hebben/klant zijn?
pi_198762258
W
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:51 schreef Candaasje het volgende:
Ja, ik heb er wel zin in! *O*
Minimaal 16 uur, max 24 uur (kan wel meer, maar ik hou graag wat ruimte over voor eventueel waarnemingswerk in de zomermaanden bij een dierenkliniek).

Ook weer even lekker wat interactie met andere levende wezens dan enkel mijn vriend en konijnen!
Worden wij straks nog door jou geprikt!
“ ik wil bij Candaasje een afspraak” “ja, die met die krullen!”
pi_198762321
Voordat abo's een ding waren, waren er toch ook al crowdfunding projecten?

Het is verder wat Sarabi zegt; eerst 3 weken niet reageren, en dan gelijk met een 'Dat hebben we al uitgeleeeeeeeeeegd' (Nee, dat heb je niet, want eerder leidde ELKE focking paginawissel niet tot een beeldschermvullend rotpopup die de boel ook gigantisch vertraagd) doen mij niet gelijk springen voor een abo.

Ik begrijp best dat Fok! in zwaar weer zit. En ik wil straks best als ik een baan heb, wat bijdragen. (Want even voor de duidelijkheid; mijn vriend heeft echt niks met Fok!, dus daar wil ik hem niet voor laten betalen. En ik vind niet dat je kunt zeggen dat 10 euro voor iedereen peanuts is. Het is dat ik een goedbetaalde vriend heb die alle andere vaste lasten op zich neemt, want anders zou het niet eens kunnen.) Maar dan mag er wel iets aan die attitude veranderen richting de gebruikers.
pi_198762341
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:23 schreef AnneX het volgende:
W
[..]

Worden wij straks nog door jou geprikt!
“ ik wil bij Candaasje een afspraak” “ja, die met die krullen!”
Haha, dat is een mogelijkheid ja. Jullie zullen wel naar Houten moeten denk ik ja :Y
  dinsdag 30 maart 2021 @ 11:31:33 #193
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198762408
Meteen dat abo maar even genomen, het werkt *O*
  dinsdag 30 maart 2021 @ 11:33:03 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198762435
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:16 schreef AnneX het volgende:

[..]

Mét of zonder sollicitatieplicht? En terugbetalen bij neveninkomsten?
#details
Pensioen is doorgaans zonder sollicitatieplicht en neveninkomsten :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198762443
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:26 schreef Candaasje het volgende:
Voordat abo's een ding waren, waren er toch ook al crowdfunding projecten?
Crowdfunding voor business, niet “voor hobby’s” zover ik weet.
LHO startte een winkel. Het crowdfunding deel was een idee van PietVerdriet.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 11:34:11 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198762467
Abo op mobiel werkt top

De reacties op de advertentieaids en überhaupt het beheer en ondernemerschap van Fok zijn niet anders dan anders. Dat hoort bij Fok.
Vind ik wat van maar verandert toch niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 30 maart 2021 @ 11:34:46 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198762480
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:33 schreef AnneX het volgende:

[..]

Crowdfunding voor business, niet “voor hobby’s” zover ik weet.
LHO startte een winkel. Het crowdfunding deel was een idee van PietVerdriet.
Ze bedoelt crowdfunding om Fok overeind te houden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198762505
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Pensioen is doorgaans zonder sollicitatieplicht en neveninkomsten :P
En vķor de pensioen leeftijd?

Ook ik had wachtgeld en kon het terugbetalen ieder jaar.
Vanzelfsprekend, want kon mijn eigen inkomen verdienen.
pi_198762511
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:33 schreef AnneX het volgende:

[..]

Crowdfunding voor business, niet “voor hobby’s” zover ik weet.
LHO startte een winkel. Het crowdfunding deel was een idee van PietVerdriet.
Ah ok, ja ik kende het vooral ook voor goede doelen (Bijeninzamelingsactie, opvang voor asieldieren, inzameling voor rolstoelbus, etc.). Al weet ik niet of dat alles al vķķr het bestaan van abo's was hoor.

Maar in dat geval zou ik ook zeggen dat juist voor een business je wel een abo terug mag nemen als wederdienst, omdat je aan een eigen bedrijf nog zelf geld verdient. Een hobby zoals bierbrouwen levert vooral veel plezier op, maar niet zozeer geld. :)
pi_198762524
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Ze bedoelt crowdfunding om Fok overeind te houden
Nee, dat bedoelt zij niet.
pi_198762580
Ik stoor me niet genoeg aan de advertenties om een abonnement te nemen. Maar ik twijfel ook eigenlijk nog te vaak om gewoon met FOK! te stoppen. :') Maarja, zijn dan toch net een paar topics en mensen (en doelloze momenten waarop ik niets anders te doen heb) waardoor ik toch blijf plakken.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 11:42:04 #202
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198762653
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:38 schreef Myraela het volgende:
Ik stoor me niet genoeg aan de advertenties om een abonnement te nemen. Maar ik twijfel ook eigenlijk nog te vaak om gewoon met FOK! te stoppen. :') Maarja, zijn dan toch net een paar topics en mensen (en doelloze momenten waarop ik niets anders te doen heb) waardoor ik toch blijf plakken.
Hoe kom ik anders een werkdag door? _O-
pi_198762691
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:34 schreef Molo het volgende:
Abo op mobiel werkt top

De reacties op de advertentieaids en überhaupt het beheer en ondernemerschap van Fok zijn niet anders dan anders. Dat hoort bij Fok.
Vind ik wat van maar verandert toch niet
True, is ook zo.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 maart 2021 @ 11:47:19 #204
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198762739
Vroeger klotste het advertentiegeld binnen. Nu is er 1 de adblokkers en 2 ome Googel en Vleesboek die veel hebben opgeslokt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198762760
Ha, @Candaasje misschien mag je mij wel prikken dan in Jaarbeurs. Of kan ik op z'n minst naar je zwaaien haha.
pi_198762779
Prikmeet in de jaarbeurs bij zuster Candaasje *G* Goed joh ^O^
pi_198762806
En dan hoeven we niet eens 1,5m afstand te houden! *O*
pi_198762830
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah ok, ja ik kende het vooral ook voor goede doelen (Bijeninzamelingsactie, opvang voor asieldieren, inzameling voor rolstoelbus, etc.). Al weet ik niet of dat alles al vķķr het bestaan van abo's was hoor.

Maar in dat geval zou ik ook zeggen dat juist voor een business je wel een abo terug mag nemen als wederdienst, omdat je aan een eigen bedrijf nog zelf geld verdient. Een hobby zoals bierbrouwen levert vooral veel plezier op, maar niet zozeer geld. :)
Voor wie twijfelt we hebben er inderdaad nog geen cent aan verdient :) en denk ook niet dat de komende paar jaar gaat veranderen.
Maar het heeft ons al heel veel mooie ervaringen gegeven O+
pi_198762833
Ik heb m'n adblocker braaf uitstaan als ik naar fok ga, want hun passief-agressieve mededeling "we zien wel dat je je adblocker aanhebt, profiteur, hahaha" werd ik zat. Alsnog lijken Firefox of mijn haperende internet een deel van de ads te blokkeren of niet goed te laden. Ik vind het prima. Mobiel heb ik ook weinig last sinds ik een snelle telefoon met een wat groter scherm heb. Op een langzamere telefoon klikte ik veel te vaak per ongeluk op de ads. :')

Een tientje in de maand zou voor mij veel geld zijn inderdaad.
pi_198762841
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:51 schreef Candaasje het volgende:
En dan hoeven we niet eens 1,5m afstand te houden! *O*
Ik zou er bijna mijn tweede prik voor in Utregggg gaan halen *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198762865
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Voor wie twijfelt we hebben er inderdaad nog geen cent aan verdient :) en denk ook niet dat de komende paar jaar gaat veranderen.
Maar het heeft ons al heel veel mooie ervaringen gegeven O+
Dus mensen / fokkers financieren jouw/jullie hobby. Slim.

Zo lust ik er nog een paar.
pi_198762871
Ik heb dus helemaal geen adblocker en krijg die irritante popup nog steeds every once in a while.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:52 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb m'n adblocker braaf uitstaan als ik naar fok ga, want hun passief-agressieve mededeling "we zien wel dat je je adblocker aanhebt, profiteur, hahaha" werd ik zat. Alsnog lijken Firefox of mijn haperende internet een deel van de ads te blokkeren of niet goed te laden. Ik vind het prima. Mobiel heb ik ook weinig last sinds ik een snelle telefoon met een wat groter scherm heb. Op een langzamere telefoon klikte ik veel te vaak per ongeluk op de ads. :')

Een tientje in de maand zou voor mij veel geld zijn inderdaad.
pi_198762872
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:38 schreef Myraela het volgende:
Ik stoor me niet genoeg aan de advertenties om een abonnement te nemen. Maar ik twijfel ook eigenlijk nog te vaak om gewoon met FOK! te stoppen. :') Maarja, zijn dan toch net een paar topics en mensen (en doelloze momenten waarop ik niets anders te doen heb) waardoor ik toch blijf plakken.
Zo herkenbaar :D
Ookal zijn het vooral de mensen de laatste tijd, het lurken in andere topic is wel gestopt de laatste tijd.
pi_198762879
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:53 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dus mensen / fokkers financieren jouw/jullie hobby. Slim.

Zo lust ik er nog een paar.
:* denk je aan je bloeddruk
pi_198762890
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Voor wie twijfelt we hebben er inderdaad nog geen cent aan verdient :) en denk ook niet dat de komende paar jaar gaat veranderen.
Maar het heeft ons al heel veel mooie ervaringen gegeven O+
Ik denk dat je Anne even in je boeken moet laten kijken ;)

Ik vind de reclames irritant, maar op de tablet is het wel te doen. Wel onaangenaam verrast toen ik pas een keer op desktop zat. Want daar was het echt elke pagina een beeldvullend zwart vlak met een klein roze blokje van een inmiddels bij ieder user wel bekende adverteerder :X :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198762898
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:53 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dus mensen / fokkers financieren jouw/jullie hobby. Slim.

Zo lust ik er nog een paar.
Die mensen krijgen er toch bier voor? Lijkt me een prima deal.
pi_198762918
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:54 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik heb dus helemaal geen adblocker en krijg die irritante popup nog steeds every once in a while.
[..]

Ik geloof dat dat gebeurt wanneer de advertentie te langzaam laadt. Dan komt de popup al voordat de advertentie er is. Dat heb ik ook soms, als mijn internet of mijn browser niet helemaal meewerkt.
pi_198762924
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:53 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dus mensen / fokkers financieren jouw/jullie hobby. Slim.

Zo lust ik er nog een paar.
Ja, jammer dat we er geld in stoppen en er niks fysieks voor terugkrijgen.

O... wacht.....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198762937
In ander nieuws, in een poging alle restjes van het koken van zaterdag op te eten heb ik zonet een deel van de restjes in het restje filodeeg gevouwen en in de oven gestopt. Ruikt lekker :9
Gelukkig bijna lunchtijd O+
pi_198762983
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, jammer dat we er geld in stoppen en er niks fysieks voor terugkrijgen.

O... wacht.....
Met een beetje geluk kreeg je corona van ons toch volgens Annex?
pi_198762994
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik geloof dat dat gebeurt wanneer de advertentie te langzaam laadt. Dan komt de popup al voordat de advertentie er is. Dat heb ik ook soms, als mijn internet of mijn browser niet helemaal meewerkt.
Dat is ook een tijd het probleem geweest bij mij :Y dat lijkt nu wel gefixt gelukkig
pi_198763007
Oh en ik had 10 FEBRUARI een verslag ingeleverd, half maart een herinnering gestuurd, nul reactie gekregen van de docent die het na moet kijken. Vanochtend heeft de studieadviseur die docent namens mij gemaild en nu gaat hij ineens aan de slag *G*

Is er trouwens nog iets wat je moet zeggen als iemand in een e-mail z'n excuses aanbiedt voor zoiets? Ik heb nu niet gereageerd op z'n "sorry voor de vertraging" maar gewoon geantwoord op de dingen die hij in die mail vroeg.
pi_198763019
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:57 schreef Tele6 het volgende:
In ander nieuws, in een poging alle restjes van het koken van zaterdag op te eten heb ik zonet een deel van de restjes in het restje filodeeg gevouwen en in de oven gestopt. Ruikt lekker :9
Gelukkig bijna lunchtijd O+
Deegbakken in alle vormen zijn prima restjesverwerkers ^O^

Hier staat een kopje rundvleessoep in de magnetron. Zelf gemaakt, maar ik heb toch het idee dat ik iets fout doe.
Recept gevolgd, met mergpijpjes en schenkel en groenten en kruiden, maar na drie uur trekken smaakt het nog naar niks. Gooi er (volgens recept) wat bouillonblokjes bij en dan komt dat prima in orde. Maar waarom dan in duur vlees investeren? Levert wel lekkere vetjes op, dat wel :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 maart 2021 @ 12:01:32 #224
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198763021
quote:
Maar driehoeksvoorzitter Halsema ziet, net als de Raad van State, Raad voor de Rechtspraak, Nederlandse orde van Advocaten, het OM en de Vereniging Nederlandse Gemeenten vooral beren op de weg. In een brief aan de Eerste Kamer schrijft zij dat de Amsterdamse driehoek „met verbazing” kennis heeft genomen van de inhoud en het proces rondom het versneld handhaven op het kraakverbod.
Kop Televaag: Halsema tegen streng kraakbeleid
Terwijl er veel meer partijen tegen de nieuwe kraakwet zijn. :')
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198763026
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:57 schreef Tele6 het volgende:
In ander nieuws, in een poging alle restjes van het koken van zaterdag op te eten heb ik zonet een deel van de restjes in het restje filodeeg gevouwen en in de oven gestopt. Ruikt lekker :9
Gelukkig bijna lunchtijd O+
Ik vind het altijd maar knap als mensen echt een gerecht van restjes kunnen maken.
Ik kom nooit verder dan alles los op warmen.
pi_198763036
Het plan op mijn vrije dag is een strandwandeling O+
Gymmen >:)
Bloem/Bij/Vlinderzaad in de postzegel voor zaaien *G* O+

In willekeurige volgorde.

En ik heb een abbo, omdat ik, als ik er ergens plezier aan beleef, tijd aan besteed, ook wel wat voor wil betalen.
Ik heb er eentje genomen met die actie toen dat je je naam kon veranderen/aanpassen en die naam bluezz irriteerde met al jaren :D Dus ik blij, FOK! blij. Next abbo neem ik wel een goedkopere want ik had verkeerd geklikt dus geloof dat ik nu de duurste heb _O-
En ik hoef al die features niet die erbij horen.
pi_198763037
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:00 schreef Tele6 het volgende:
Oh en ik had 10 FEBRUARI een verslag ingeleverd, half maart een herinnering gestuurd, nul reactie gekregen van de docent die het na moet kijken. Vanochtend heeft de studieadviseur die docent namens mij gemaild en nu gaat hij ineens aan de slag *G*

Is er trouwens nog iets wat je moet zeggen als iemand in een e-mail z'n excuses aanbiedt voor zoiets? Ik heb nu niet gereageerd op z'n "sorry voor de vertraging" maar gewoon geantwoord op de dingen die hij in die mail vroeg.
Ligt eraan of je het excuus gelooft. Als ik het een plichtpleging vind dan reageer ik er niet op, of zeg iets als ‘bedankt voor je reactie’.
Als het oprecht is, dan zou ik er meer waardering voor tonen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198763058
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:00 schreef Tele6 het volgende:
Oh en ik had 10 FEBRUARI een verslag ingeleverd, half maart een herinnering gestuurd, nul reactie gekregen van de docent die het na moet kijken. Vanochtend heeft de studieadviseur die docent namens mij gemaild en nu gaat hij ineens aan de slag *G*

Is er trouwens nog iets wat je moet zeggen als iemand in een e-mail z'n excuses aanbiedt voor zoiets? Ik heb nu niet gereageerd op z'n "sorry voor de vertraging" maar gewoon geantwoord op de dingen die hij in die mail vroeg.
Zo laten :)
pi_198763072
@Blues wow ik was de -zz versie gewoon al weer vergeten....
  dinsdag 30 maart 2021 @ 12:04:33 #230
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198763077
Op zich is een basic abonnement 1.70 per maand.. maar goed.. ook dat kan net teveel zijn voor iemand..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198763089
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:04 schreef Sarabi het volgende:
@:Blues wow ik was de -zz versie gewoon al weer vergeten....
Mooi zo :D

Bluezz was de optie omdat Blues al bestond.. en ik keek het van Puckzzz af.
Maar niet van harte.
pi_198763094
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Deegbakken in alle vormen zijn prima restjesverwerkers ^O^

Hier staat een kopje rundvleessoep in de magnetron. Zelf gemaakt, maar ik heb toch het idee dat ik iets fout doe.
Recept gevolgd, met mergpijpjes en schenkel en groenten en kruiden, maar na drie uur trekken smaakt het nog naar niks. Gooi er (volgens recept) wat bouillonblokjes bij en dan komt dat prima in orde. Maar waarom dan in duur vlees investeren? Levert wel lekkere vetjes op, dat wel :9
Alleen als je het bijna tot gelei laat inkoken (en idioot veel zout toevoegt) is het smaakvol. Ik snap er ook geen hout van. Gebruik ook wel lavas erin, dat is wel iets verbetering maar nog steeds niet "joepie wat lekker"
We have far more in common than that which devides us..
pi_198763145
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vind het altijd maar knap als mensen echt een gerecht van restjes kunnen maken.
Ik kom nooit verder dan alles los op warmen.
Dit waren vooral restjes van verse ingrediënten, dus ik moest het wel op een of andere manier bij elkaar gooien, want los was het niks. Ik had tofu, lente-ui, peterselie, en filodeeg. Dat moest allemaal binnen een paar dagen op. Dus dat heb ik samengevoegd. Nu heb ik voornamelijk nog ingrediënten over die wat langer meegaan, dus dat is handig :D
De restjes van al bereide dingen heb ik gisteren al opgegeten, want die moeten nog eerder op. Die warm ik inderdaad gewoon op of ik eet ze koud.
pi_198763172
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ligt eraan of je het excuus gelooft. Als ik het een plichtpleging vind dan reageer ik er niet op, of zeg iets als ‘bedankt voor je reactie’.
Als het oprecht is, dan zou ik er meer waardering voor tonen.
Ik geloof niet veel van het excuus. Deze prof heeft ongeveer als standaard om pas te reageren op de tweede of derde mail die je hem stuurt, en ik erger me daar steeds meer aan omdat ik dus altijd achter hem aan moet als ik iets met hem moet regelen. Dan kan hij wel sorry zeggen, maar daarmee krijg ik de tijd niet terug die ik heb moeten besteden om een reactie te krijgen van 'm. :(
pi_198763237
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:10 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik geloof niet veel van het excuus. Deze prof heeft ongeveer als standaard om pas te reageren op de tweede of derde mail die je hem stuurt, en ik erger me daar steeds meer aan omdat ik dus altijd achter hem aan moet als ik iets met hem moet regelen. Dan kan hij wel sorry zeggen, maar daarmee krijg ik de tijd niet terug die ik heb moeten besteden om een reactie te krijgen van 'm. :(
Pfff.. irritant ja.

Toevallig heb ik gisteren mijn collega op zoiets aangesproken. Maar dat is makkelijk, je gaat beiden voor hetzelfde resultaat en de verhoudingen zijn gelijkwaardig.

Kan me voorstellen dat het aankaarten van je issue bij deze prof ook averechts zou kunnen werken. Zou je er iets mee willen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 30 maart 2021 @ 12:15:11 #236
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_198763244

Gekruide frietjes met champignons in de airfryer.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pinnenmutske op 30-03-2021 12:20:21 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_198763250
Kat links, kat rechts en geen lekkere zitplek meer voor mij op de bank :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198763258
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Pfff.. irritant ja.

Toevallig heb ik gisteren mijn collega op zoiets aangesproken. Maar dat is makkelijk, je gaat beiden voor hetzelfde resultaat en de verhoudingen zijn gelijkwaardig.

Kan me voorstellen dat het aankaarten van je issue bij deze prof ook averechts zou kunnen werken. Zou je er iets mee willen?
Ik denk niet dat ik er wat aan ga doen. Als hij dit verslag nagekeken heeft, heb ik tot het eind van dit jaar niks meer van 'm nodig, dus dan kan mijn frustratie weer wat zakken voordat het weer begint :P

Het is ook een bijeffect van corona. Hij is gewoon niet zo'n e-mailpersoon. Je kunt beter bij hem binnenlopen als hij op kantoor is.
pi_198763269
Mijn lunch was te lekker om jullie niet jaloers te maken. Dus hierbij. Groetjes.

pi_198763319
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn lunch was te lekker om jullie niet jaloers te maken. Dus hierbij. Groetjes.

[ afbeelding ]
Haat :(

Ik heb alleen een koud hardgekookt eitje ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198763325
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik er wat aan ga doen. Als hij dit verslag nagekeken heeft, heb ik tot het eind van dit jaar niks meer van 'm nodig, dus dan kan mijn frustratie weer wat zakken voordat het weer begint :P

Het is ook een bijeffect van corona. Hij is gewoon niet zo'n e-mailpersoon. Je kunt beter bij hem binnenlopen als hij op kantoor is.
Slim. Misschien dat je hem een volgende keer kunt bellen of zo? Doet hij het daar ook beter op?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198763336
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Slim. Misschien dat je hem een volgende keer kunt bellen of zo? Doet hij het daar ook beter op?
Ik heb z'n telefoonnummer niet. Ik geloof dat het niet de bedoeling is dat studenten de docenten zomaar kunnen bellen.
pi_198763417
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb z'n telefoonnummer niet. Ik geloof dat het niet de bedoeling is dat studenten de docenten zomaar kunnen bellen.
Aan de ene kant snap ik dat, aan de andere kant klinkt het vrij bizar :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 30 maart 2021 @ 12:32:32 #244
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198763464
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn lunch was te lekker om jullie niet jaloers te maken. Dus hierbij. Groetjes.

[ afbeelding ]
Op het vloeibare eigeel na :9
pi_198763775
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Met een beetje geluk kreeg je corona van ons toch volgens Annex?
Oh my, heeft iemand de notulen van deze fittie voor me? Godver, dit krijg je dus wel als je even wegbent.

Waarom heeft die snoode V mij niet op de hoogte gehouden vraag ik mij af? Alles doe ik voor dat kind, alles! Maar een beetje de honeurs waarnemen als het op de dirt aankomt, HO MAAR.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198763821
O JA WAAR IK DUS OOK HELEMAAL GALLIES VAN WORDT IS DAT ER EEN ONZICHTBAAR RECLAMEBLOK BOVEN HET INVOERVELD ZWEEFT WAAR IK STEEDS OP KLIK GLOEIENDE KUT.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198763836
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oh my, heeft iemand de notulen van deze fittie voor me? Godver, dit krijg je dus wel als je even wegbent.

Waarom heeft die snoode V mij niet op de hoogte gehouden vraag ik mij af? Alles doe ik voor dat kind, alles! Maar een beetje de honeurs waarnemen als het op de dirt aankomt, HO MAAR.
Wat heb je aan zo'n vriendin ;)
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:12:58 #248
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198763870
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
O JA WAAR IK DUS OOK HELEMAAL GALLIES VAN WORDT IS DAT ER EEN ONZICHTBAAR RECLAMEBLOK BOVEN HET INVOERVELD ZWEEFT WAAR IK STEEDS OP KLIK GLOEIENDE KUT.
Ja dat deed ik dus ook heel vaak.
Ik heb nu enkele uren dat abo en heb het geld er nu al uit _O-
pi_198763887
Ik heb dat gene waarvoor geadverteerd werd net gekocht en nu is mijn geld op :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198763890
Moderne tijden. Dit is mijn klaslokaal vandaag:


Pauze is voorbij! Ik lees later bij :). Zag wel al een prikklus voor @candaasje. Leuk!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198763894
Ok, ik ga ook maar overstag dan...

Ik weet ook wel dat het helpt Fok overeind te houden. Dat moet ik dan maar in het achterhoofd houden.
pi_198763909
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:14 schreef sigme het volgende:
Moderne tijden. Dit is mijn klaslokaal vandaag:
[ afbeelding ]

Pauze is voorbij! Ik lees later bij :). Zag wel al een prikklus voor @:candaasje. Leuk!
Ok, zo'n klaslokaal is wel echt fantastisch. Lekker in het zonnetje.....!
pi_198763967
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja dat deed ik dus ook heel vaak.
Ik heb nu enkele uren dat abo en heb het geld er nu al uit _O-
Ik nog geen uur en ik ben al blij!

Pfff...zelfs de zomerjas was niet nodig voor het wandelen vandaag. Maar ik klaag niet, het is heerlijk wandelweer.
En morgen nog zo'n dag en dan ben ik 's middags VRIJ *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_198763987
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ok, zo'n klaslokaal is wel echt fantastisch. Lekker in het zonnetje.....!
Ziet er heerlijk uit, maar geen zin om alles los te koppelen, kussens uit de schuur te halen en dan me ergeren omdat ik niets kan zien op het beeldscherm en toch weer terug naar binnen moeten.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:25:06 #255
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198764008
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik nog geen uur en ik ben al blij!

Pfff...zelfs de zomerjas was niet nodig voor het wandelen vandaag. Maar ik klaag niet, het is heerlijk wandelweer.
En morgen nog zo'n dag en dan ben ik 's middags VRIJ *O*
Heel de culsc ineens aan de abo! *O*
pi_198764021
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik nog geen uur en ik ben al blij!

Pfff...zelfs de zomerjas was niet nodig voor het wandelen vandaag. Maar ik klaag niet, het is heerlijk wandelweer.
En morgen nog zo'n dag en dan ben ik 's middags VRIJ *O*
Ik had ook net het zweet in mn nek bij het wandelen :@

En ik sleepte de zomerjas nutteloos met me mee inderdaad.

Wel echt een heerlijk rondje. Het liefst loop ik toch alleen, of met 1 vriendin die net als ik een normaal tempo aanhoud ipv dat geflaneer van anderen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198764027
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:14 schreef sigme het volgende:
Moderne tijden. Dit is mijn klaslokaal vandaag:
[ afbeelding ]

Pauze is voorbij! Ik lees later bij :). Zag wel al een prikklus voor @:candaasje. Leuk!
Stop eens met ons jaloers te maken O+
pi_198764030
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:54 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik heb dus helemaal geen adblocker en krijg die irritante popup nog steeds every once in a while.

Ik heb een abo, heb (thuis) geen adblocker aan voor fok en op het werk krijg ik steeds die pop up :') En dáár kan ik er niets aan doen dat ze advertenties blokken en ik heb verdorie ook een abo.

Wat een heerlijk weer. En wat een geweldig kantoor, @sigme _O_
@Myraela een heerlijke uitziende lunch :9

En @Candaasje gaat prikken *O* *O* Tof!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198764039
Ik heb geen abo. :@
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:27:37 #260
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198764050
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb geen abo. :@
Heb je toevallig onlangs een crowdfunding gedaan? Want dan zou ik dit niet hard op zeggen!
pi_198764057
Jongens, praat me even bij!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198764069
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik had ook net het zweet in mn nek bij het wandelen :@

En ik sleepte de zomerjas nutteloos met me mee inderdaad.

Wel echt een heerlijk rondje. Het liefst loop ik toch alleen, of met 1 vriendin die net als ik een normaal tempo aanhoud ipv dat geflaneer van anderen :D
Ik loop altijd alleen. Mijn tempo is langzamer dan dat van anderen. Neem ik een ander tempo over dan spelen de kniebanden enorm op de dagen er na. En daarbij heb ik altijd mijn camera mee, ben een hele irritante medewandelaar want als ik iets aparts zie wil ik er ook meteen een foto van maken. :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_198764072
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Heb je toevallig onlangs een crowdfunding gedaan? Want dan zou ik dit niet hard op zeggen!
:D

Nou, ik ga als mijn moeder terug is met haar richting ziekenhuis. Mijn oma is gevallen en geeft nu pijn aan bij haar linkerheup (diegene waarvan al eerder een stuk is gebroken) :{
(mijn moeder kan met haar oog niet autorijden, vandaar dat ik mee ga)
pi_198764086
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik loop altijd alleen. Mijn tempo is langzamer dan dat van anderen. Neem ik een ander tempo over dan spelen de kniebanden enorm op de dagen er na. En daarbij heb ik altijd mijn camera mee, ben een hele irritante medewandelaar want als ik iets aparts zie wil ik er ook meteen een foto van maken. :P
Ik ben ook geen goede wandelaar ofzo, maar het gaat het best als ik gewoon overal doorheen stoom heb ik geleerd :D

Goed, laten wij nooit samen wandelen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198764096
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D

Nou, ik ga als mijn moeder terug is met haar richting ziekenhuis. Mijn oma is gevallen en geeft nu pijn aan bij haar linkerheup (diegene waarvan al eerder een stuk is gebroken) :{
(mijn moeder kan met haar oog niet autorijden, vandaar dat ik mee ga)
Ach gossie. Ligt oma er al wel? Of moeten jullie haar zelf ook brengen, nee toch?
We have far more in common than that which devides us..
pi_198764110
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Heb je toevallig onlangs een crowdfunding gedaan? Want dan zou ik dit niet hard op zeggen!
Huh?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198764112
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ach gossie. Ligt oma er al wel? Of moeten jullie haar zelf ook brengen, nee toch?
Nee volgens mij hebben wordt dat vanuit het huis geregeld. Ze gaan foto's maken voor de zekerheid.
Duimen dat het meevalt.
pi_198764114
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben ook geen goede wandelaar ofzo, maar het gaat het best als ik gewoon overal doorheen stoom heb ik geleerd :D

Goed, laten wij nooit samen wandelen :D
Of net als een vriendin en ik naar musea gaan. Samen door de deur en een tijd afspreken voor koffie daarna een tijd afspreken voor weggaan of lunch. Tussendoor zien we elkaar hooguit wanneer ik langs hol om alles te zien en zij iedere penseelstreek van een schilderij aan het bewonderen is :D
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:35:58 #269
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198764156
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Huh?
Dat MOET je een abbo
pi_198764172
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat MOET je een abbo
Ik mod al voor FOK!. Ze zouden me abo cadeau moeten doen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198764184
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik mod al voor FOK!. Ze zouden me abo cadeau moeten doen.
Ik zou toch denken dat je dat automatisch had als mod
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:39:14 #272
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198764199
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik mod al voor FOK!. Ze zouden me abo cadeau moeten doen.
Je krijgt hele dikke korting :D
Spoilers!
pi_198764200
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zou toch denken dat je dat automatisch had als mod
In alle eerlijkheid was ik ook wel een beetje verbaasd dat dat niet het geval was. :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198764206
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je krijgt hele dikke korting :D
Dat is niet hetzelfde :D
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:39:45 #275
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198764207
En zo'n abo kost ook echt geen flikker.
Spoilers!
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:40:25 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198764212
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
En zo'n abo kost ook echt geen flikker.
Als je meer verdient aan je crowdfunding moet je meer betalen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198764217
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
En zo'n abo kost ook echt geen flikker.
Ik ging even kijken, dat is inderdaad wel waar. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:41:06 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198764224
Ik kijk een webinar, in de tuin in de zon trouwens *)

En in de chat zijn mensen echt zoals mensen zijn, te achterlijk voor woorden O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:41:10 #279
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198764226
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

In alle eerlijkheid was ik ook wel een beetje verbaasd dat dat niet het geval was. :@
Het zou ze wel sieren als je als mod een abo zou krijgen ja _O-
Maar goed, verder houdt het niet zoveel in zo'n abo.
pi_198764228
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Als je meer verdient aan je crowdfunding moet je meer betalen
Moet Danny wel eerst een biertje kopen
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:42:17 #281
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198764243
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
En zo'n abo kost ook echt geen flikker.
Abo only maken

Kunnen meteen alle porno, plaatjes en V&A zaken weer openlijk in die incrowd gedeeld worden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198764246
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:41 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Het zou ze wel sieren als je als mod een abo zou krijgen ja _O-
Maar goed, verder houdt het niet zoveel in zo'n abo.
Nee, naja, ik krijg dus ook iedere keer zo een fucking overlay kutreclame als ik probeer te modden. Daar word ik dan wel beetje recalcitrant van. :@
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:42:40 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198764247
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Moet Danny wel eerst een biertje kopen
Die zit nog vol van alle brood
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:43:48 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198764258
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, naja, ik krijg dus ook iedere keer zo een fucking overlay kutreclame als ik probeer te modden. Daar word ik dan wel beetje recalcitrant van. :@
Niet te doen zonder abo toch?

Ik heb sinds ik een abo heb geloof ik nog geen dag zonder gezeten

Haat aan al die storende zut
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198764285
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, naja, ik krijg dus ook iedere keer zo een fucking overlay kutreclame als ik probeer te modden. Daar word ik dan wel beetje recalcitrant van. :@
Mggihigihg :D OMG, ik zie het ook helemaal voor me! Verhitte fittie, iedereen over de fles en iedere keer 3 seconden wachten om te kunnen vegen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198764291
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mggihigihg :D OMG, ik zie het ook helemaal voor me! Verhitte fittie, iedereen over de fles en iedere keer 3 seconden wachten om te kunnen vegen :D
;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198764296
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oh my, heeft iemand de notulen van deze fittie voor me? Godver, dit krijg je dus wel als je even wegbent.

Waarom heeft die snoode V mij niet op de hoogte gehouden vraag ik mij af? Alles doe ik voor dat kind, alles! Maar een beetje de honeurs waarnemen als het op de dirt aankomt, HO MAAR.
Snoezelepoes, deze fittie was de kool niet waard, heus. Anders had ik je uiteraard onverwijld verwittigd :*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198764297
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Niet te doen zonder abo toch?

Ik heb sinds ik een abo heb geloof ik nog geen dag zonder gezeten

Haat aan al die storende zut
Nee, is wel echt heel ruk. Maar het voelt ook zo... debiel om te betalen om te kunnen modden. (Ook als het om een euro gaat) Hallo. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:48:43 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198764300
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mggihigihg :D OMG, ik zie het ook helemaal voor me! Verhitte fittie, iedereen over de fles en iedere keer 3 seconden wachten om te kunnen vegen :D
Oh ja, ook zoiets

Ik postte, zelfs mobiel, te snel voor de gratis versie van Fok.
Oftewel: paar euro voor abo = worth it O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:50:38 #290
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198764316
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, is wel echt heel ruk. Maar het voelt ook zo... debiel om te betalen om te kunnen modden. (Ook als het om een euro gaat) Hallo. :')
Eens

Of als een qualitätsuser bent zoals DP of ik, wij zouden gefaciliteerd moeten worden meer qualitätscontent te vormen O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198764330
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik had ook net het zweet in mn nek bij het wandelen :@

En ik sleepte de zomerjas nutteloos met me mee inderdaad.

Wel echt een heerlijk rondje. Het liefst loop ik toch alleen, of met 1 vriendin die net als ik een normaal tempo aanhoud ipv dat geflaneer van anderen :D
Kom met mij lopen snoezie
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:57:02 #292
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_198764380
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Eens

Of als een qualitätsuser bent zoals DP of ik, wij zouden gefaciliteerd moeten worden meer qualitätscontent te vormen O+
Ik zou je persoonlijk gewoon meer banners geven. Er is nog enorm veel witruimte over! Past best een banner of 15 in.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:59:28 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198764406
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik zou je persoonlijk gewoon meer banners geven. Er is nog enorm veel witruimte over! Past best een banner of 15 in.
Vereringsbanners dus? O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 30 maart 2021 @ 14:04:26 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198764455
Eigenlijk zouden Fok! users ook prioritair gevaccineerd moeten worden, op volgorde sneller als je een duurder abo hebt ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198764469
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:04 schreef Molo het volgende:
Eigenlijk zouden Fok! users ook prioritair gevaccineerd moeten worden, op volgorde sneller als je een duurder abo hebt ^O^
mods eerst.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 14:06:37 #296
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198764481
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

mods eerst.
Afhankelijk van je postscore
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 30 maart 2021 @ 14:10:59 #297
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198764521
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:04 schreef Molo het volgende:
Eigenlijk zouden Fok! users ook prioritair gevaccineerd moeten worden, op volgorde sneller als je een duurder abo hebt ^O^
Fuck daar ga ik met mijn pauper abo ;(
pi_198764754
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

mods eerst.
Ja na mij dus uiteraard. Want dat moet natuurlijk wel door een Fok!ker gebeuren, liefst een die je niet onder het prikken ondersnottert met coronaatjes 8-)
pi_198764824
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja na mij dus uiteraard. Want dat moet natuurlijk wel door een Fok!ker gebeuren, liefst een die je niet onder het prikken ondersnottert met coronaatjes 8-)
Fair enough.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 maart 2021 @ 14:46:40 #300
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198764947
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:04 schreef Molo het volgende:
Eigenlijk zouden Fok! users ook prioritair gevaccineerd moeten worden, op volgorde sneller als je een duurder abo hebt ^O^
Goed idee.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 30 maart 2021 @ 14:57:48 #301
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198765089
vol
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')