Waarom geen tweede netwerkkaart erin extra?quote:Op maandag 29 maart 2021 11:50 schreef z80 het volgende:
Op zoek naar een goedkoop pc/barebone bakje met minimaal 2 netwerkpoorten. Wat een ramp om dat te vinden in een webshop. Er moet namelijk een rekening bij. Gebruikt is dus geen optie.
Maar zoeken op tweakers of hardware info is totaal onbruikbaar.
iemand een idee waar te kijken. Bakje moet pfsense gaan draaien met openvpn server.
Precies. Heb geen idee waar hij het over heeftquote:Op maandag 29 maart 2021 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb wel het idee dat dit nou echt een van die dingen is die je niet in een CUL-SC moet vragen
Ditquote:Op maandag 29 maart 2021 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Precies. Heb geen idee waar hij het over heeft(en waarschijnlijk ben ik het na een uitleg wat het is ook binnen 5 minuten vergeten)
Dan moet de kast en mobo er wel geschikt voor zijn. En dat blijkt bij de kleine systeempjes vaak niet te kunnen.quote:Op maandag 29 maart 2021 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom geen tweede netwerkkaart erin extra?
* DancingPhoebe gniffeltquote:Op maandag 29 maart 2021 10:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen jij kan lekker met je eitje spelen in de avond
Hier stopt het inderdaad bijquote:Op maandag 29 maart 2021 12:02 schreef z80 het volgende:
[..]
Dan moet de kast en mobo er wel geschikt voor zijn. En dat blijkt bij de kleine systeempjes vaak niet te kunnen.
Een normale pc kan. Maar is overkill en te duur.
En mijn ervaring hier op fok is dat een vraag in digi zetten heel erg veel bagger oplevert en geen antwoord.
Er ontstaat dan meer een discussie waarom pfsense en niet xxx. en dit is beter dan dat.
quote:Op maandag 29 maart 2021 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Precies. Heb geen idee waar hij het over heeft(en waarschijnlijk ben ik het na een uitleg wat het is ook binnen 5 minuten vergeten)
Oh bah, Catquote:Op maandag 29 maart 2021 12:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buh. Kreeg net bericht dat een collega overleden is.
Tweede in ruim zes maanden tijd die in twee maanden van gezond naar diagnose naar overlijden ging
Goed dat je je daarvoor wil inzetten! prikkersquote:Op maandag 29 maart 2021 13:02 schreef Candaasje het volgende:
Oh dat is naar Cat![]()
Hm, ze hebben kennelijk tekorten voor vaccinatie-personeel, want nu kunnen paramedische beroepen een cursus volgen en dan alsnog komen helpen prikken. (why the fuck ze dierenarts daar ook onder scharen snap ik nog steeds niet, maar goed, paraveterinair is dat wel natuurlijk en dat ben ik)
Verdient toch weer 16 euro per uur. En dan heb ik wat te doen, naast uit mijn neus eten thuis.
Dus ik ga me denk ik maar eens aanmelden.
je weet natuurlijk wel hoe je moet een injectie moet geven... beetje bijlessen mbt hoe je dat in een menselijke arm doet en good to go.quote:Op maandag 29 maart 2021 13:02 schreef Candaasje het volgende:
Oh dat is naar Cat![]()
Hm, ze hebben kennelijk tekorten voor vaccinatie-personeel, want nu kunnen paramedische beroepen een cursus volgen en dan alsnog komen helpen prikken. (why the fuck ze dierenarts daar ook onder scharen snap ik nog steeds niet, maar goed, paraveterinair is dat wel natuurlijk en dat ben ik)
Verdient toch weer 16 euro per uur. En dan heb ik wat te doen, naast uit mijn neus eten thuis.
Tijdsduur wil natuurlijk niks zeggen over de aard van de uitslag, maar lang wachten is nooit fijn. Hopelijk snel duidelijkheid.quote:Op maandag 29 maart 2021 13:07 schreef PdeHoog het volgende:
JE kan wel merken ook dat het drukker bij de teststraat isGister 15 min in de rij en toen ik wegreed stond de rij nog veel verder. En nog steeds geen resultaat terwijl de voorgaande weken de resultaten of dezelfde avond of de volgende ochtend vroeg beschikbaar waren.
Maakt het wel spannend moet ik zeggen
Mooi als je dat gaat doen ja! Voor de beurs, voor de bezigheid en voor de menschen.quote:Op maandag 29 maart 2021 13:02 schreef Candaasje het volgende:
Oh dat is naar Cat![]()
Ik heb pas nog mijn huisgenoot gevaccineerd (op zijn verzoek). Spieren zijn spieren inderdaad*. En zo'n cursus is natuurlijk zo gevolgd.quote:Op maandag 29 maart 2021 13:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
je weet natuurlijk wel hoe je moet een injectie moet geven... beetje bijlessen mbt hoe je dat in een menselijke arm doet en good to go.
vraag me wel af hoe dat zit met die tekorten.. en was het niet @:isabeau of @:blues die ergens opmerkte dt er nog steeds gewoon geschoolde mensen zijn die wel kunnen prikken maar gewoonweg werden afgewezen danwel nooit meer at hoorden?
lekker bezig dus.. en zinvol werk dat meteen ook de bankrekening weer een beetje bijvultquote:Op maandag 29 maart 2021 13:12 schreef Candaasje het volgende:
Lol, paraveterinair stond er weer niet tussen, bij de aanmelding. (Paramedisch enkel hbo geschoold...) Maar wel iets 'ik heb een achtergrond in de zorg, bijvoorbeeld VIG'. (Dat is ook mbo)
Nah, ik ben paraveterinair (veel intramusculaire injecties, elke dag) én ik heb 3 jaar lang bloed geprikt in het UMCU op elke afdeling behalve de IC. Ik kan wel een beetje met naalden overweg, dus ik heb maar voor de optie 'ik ben geschikt' gekozen. Ook al stond mijn beroep er niet specifiek bij.
Nu dus wachten op een telefonische kennismaking. We gaan het zien.
Oh wat extra zuur dan hèquote:Op maandag 29 maart 2021 13:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb zo’n 70 collega’s en met niet iedereen werk ik even nauw samen. Maar deze collega sprak ik regelmatig. Enig mens, fijn om mee samen te werken, was bijna toe aan haar pensioen en dan POEF weg. Narigheid
[..]
Tijdsduur wil natuurlijk niks zeggen over de aard van de uitslag, maar lang wachten is nooit fijn. Hopelijk snel duidelijkheid.
Staat de handtekening van de baas ook al onder je contract?quote:Op maandag 29 maart 2021 14:09 schreef derLudolf het volgende:
Da's niet fijn Cat. Corona of iets anders?
Vrijdag een vrij dag gekregen. Zonder dat het uren kost.
Nee, allebei overleden aan kanker. Totale verwoesting in 2 maanden.quote:Op maandag 29 maart 2021 13:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Ah nee Cat
Beide aan corona of andere ziekte?
Valt dit binnen jouw zoekcriteria?quote:Op maandag 29 maart 2021 11:50 schreef z80 het volgende:
Op zoek naar een goedkoop pc/barebone bakje met minimaal 2 netwerkpoorten. Wat een ramp om dat te vinden in een webshop. Er moet namelijk een rekening bij. Gebruikt is dus geen optie.
Maar zoeken op tweakers of hardware info is totaal onbruikbaar.
iemand een idee waar te kijken. Bakje moet pfsense gaan draaien met openvpn server.
Heftig zeg.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, allebei overleden aan kanker. Totale verwoesting in 2 maanden.
Enorm triestquote:Op maandag 29 maart 2021 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 maart 2021 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 maart 2021 13:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb zo’n 70 collega’s en met niet iedereen werk ik even nauw samen. Maar deze collega sprak ik regelmatig. Enig mens, fijn om mee samen te werken, was bijna toe aan haar pensioen en dan POEF weg. Narigheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die zat vanochtend op de mailquote:Op maandag 29 maart 2021 14:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Staat de handtekening van de baas ook al onder je contract?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 29 maart 2021 16:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, die zat vanochtend op de mail![]()
Z'n hond was dood gegaan en had eigenlijk weinig zin om veel te doen afgelopen week.
Toen heeft degene die hier in NL de leiding heeft hem even op z'n flikker gegeven, dat een eerste vast contract voor iemand meer dan een formaliteit is
Felies!quote:Op maandag 29 maart 2021 16:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Z'n hond was dood gegaan en had eigenlijk weinig zin om veel te doen afgelopen week.
Toen heeft degene die hier in NL de leiding heeft hem even op z'n flikker gegeven, dat een eerste vast contract voor iemand meer dan een formaliteit is
Gefeliquote:Op maandag 29 maart 2021 16:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jasses, wat verdrietig Cat.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ben je vandaag getest op covid? Bij de huisarts?quote:Op maandag 29 maart 2021 17:41 schreef AnneX het volgende:
Jasses, wat verdrietig Cat.
Vanavond is er Chapati bij de Indiaanse curry. Is gewoon Indiaas platbrood. Dus.
@:P. In een ander topic lees ik over razendsnelle testresults.
Naar de huisarts geweest en mocht zelfs vandaag nog i.p.v. woensdag. Ja, covid hè.
Kon vrijwel aansluitend terecht bij Saltro voor lab. Die afsprakenapp houden ze erin. 😉
Testen ze nu ook bij de HA?quote:Op maandag 29 maart 2021 17:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jasses, wat verdrietig Cat.
Vanavond is er Chapati bij de Indiaanse curry. Is gewoon Indiaas platbrood. Dus.
@:P. In een ander topic lees ik over razendsnelle testresults.
Naar de huisarts geweest en mocht zelfs vandaag nog i.p.v. woensdag. Ja, covid hè.
Kon vrijwel aansluitend terecht bij Saltro voor lab. Die afsprakenapp houden ze erin. 😉
Ja, in het ziekenhuis op de huisartsenpost komen regelmatig mensen (die helemaal niet zo ziek ogen) zich laten testen. Ik had het er dit weekend nog met een collega over dat we daar weinig van begrepen. Ze moeten namelijk achter bij het ziekenhuis zijn, daar is een testcabine van de huisartsen, maar ze komen zich vaak voor bij de balie melden omdat ze het niet begrijpen. Die aparte testcabine is er juist voor dat ze niet door het ziekenhuis lopen, maar dat gaat continu mis.quote:
Aiquote:Op maandag 29 maart 2021 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, in het ziekenhuis op de huisartsenpost komen regelmatig mensen (die helemaal niet zo ziek ogen) zich laten testen. Ik had het er dit weekend nog met een collega over dat we daar weinig van begrepen. Ze moeten namelijk achter bij het ziekenhuis zijn, daar is een testcabine van de huisartsen, maar ze komen zich vaak voor bij de balie melden omdat ze het niet begrijpen. Die aparte testcabine is er juist voor dat ze niet door het ziekenhuis lopen, maar dat gaat continu mis.
Vannacht ook 3 mensen die een verklaring kwamen halen dat ze na 21.00 buiten waren wegens medisch noodgeval en terwijl ze die bij de balie aan het invullen waren even tussen neus en lippen door vertellen dat een familielid in het ziekenhuis bleef met ernstige longontsteking. Oh ja, door covid
Ja, dat ook, maar ik begrijp überhaupt niet wie ze daar nou testen, want ik dacht dat we gewoon een afspraak bij de GGD moeten maken als je een covid test moet hebben? Als je héél erg ziek bent en op de spoed terecht komt, dan word je daar natuurlijk gestest.quote:Op maandag 29 maart 2021 17:53 schreef Sarabi het volgende:
Aiop die manier heb je niet zoveel aan een aparte cabine.
Nou ja. Het is ook niet alsof covid net 2 weken geleden in Nederland is aangekomen. Iedereen weet toch (zou moeten weten) dat dat niet slim isquote:Op maandag 29 maart 2021 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, in het ziekenhuis op de huisartsenpost komen regelmatig mensen (die helemaal niet zo ziek ogen) zich laten testen. Ik had het er dit weekend nog met een collega over dat we daar weinig van begrepen. Ze moeten namelijk achter bij het ziekenhuis zijn, daar is een testcabine van de huisartsen, maar ze komen zich vaak voor bij de balie melden omdat ze het niet begrijpen. Die aparte testcabine is er juist voor dat ze niet door het ziekenhuis lopen, maar dat gaat continu mis.
Vannacht ook 3 mensen die een verklaring kwamen halen dat ze na 21.00 buiten waren wegens medisch noodgeval en terwijl ze die bij de balie aan het invullen waren even tussen neus en lippen door vertellen dat een familielid in het ziekenhuis bleef met ernstige longontsteking. Oh ja, door covid
Ik wist inderdaad überhaupt niet dat het mogelijk was. Misschien voor het type mensen dat sowieso snel naar een ziekenhuis gaan terwijl het niet nodig is (zo heb ik er ook een paar in de familie).quote:Op maandag 29 maart 2021 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat ook, maar ik begrijp überhaupt niet wie ze daar nou testen, want ik dacht dat we gewoon een afspraak bij de GGD moeten maken als je een covid test moet hebben? Als je héél erg ziek bent en op de spoed terecht komt, dan word je daar natuurlijk gestest.
En als je voor het ziekenhuis werkt, dan kan je je ook in zo'n cabine laten sneltesten. Maar dat is een commerciële test, niet voor patiënten.
Nee. Er wordt continu niet over nagedacht.quote:Op maandag 29 maart 2021 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou ja. Het is ook niet alsof covid net 2 weken geleden in Nederland is aangekomen. Iedereen weet toch (zou moeten weten) dat dat niet slim is
Mijn collega die naast me zit denkt dat het allemaal een complot is van Bill Gates, want " Bill Gates geeft zoveel aan liefdadigheid aan de NHS (hij komt uit de UK) dat gij feitelijk de NHS bezit en ze kan laten doen wat hij wil..quote:Op maandag 29 maart 2021 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee. Er wordt continu niet over nagedacht.
De parkeerwacht wist mij vanmorgen ook te vertellen dat monkapjes op hebben heel slecht voor je is en hij ging ook nooit een vaccin halen, want het was gek en verdacht dat dat twee keer moet. Ik heb hem maar uitgelegd dat het eerste bullshit is, want dat zou betekenen dat ok personeel allemaal heel ongezond zijn. En ook dat we baby's/kinderen meerdere malen met hetzelfde vaccin inenten en dat dat doodnormaal is. Hij had er niets op te zeggen, behalve dat hij het niet nodig had want hij at gezond. Hij is duidelijk eind 50, begin 60. En rookt. Super gezond.
Het logisch denken is bij zoveel mensen overboord gegaan. En dan heb je nog die groep die wel weet dat het als een wappie klinkt en dus maar hun mond houdt, maar het ondertussen óók gewoon gelooft.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:05 schreef Barreltje het volgende:
Mijn collega die naast me zit denkt dat het allemaal een complot is van Bill Gates, want " Bill Gates geeft zoveel aan liefdadigheid aan de NHS (hij komt uit de UK) dat gij feitelijk de NHS bezit en ze kan laten doen wat hij wil..
Ga je nooit winnen, zulke argumentenquote:Op maandag 29 maart 2021 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Overigens denken hun dat wij de gekken zijn die niet logisch kunnen denken
Het mooie van een democratie is dat als zij met 51% zijn, ze gelijk hebben. Toch?quote:Op maandag 29 maart 2021 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ze krijgen hun zin. Dat is iets heel andersquote:Op maandag 29 maart 2021 18:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Het mooie van een democratie is dat als zij met 51% zijn, ze gelijk hebben. Toch?
Soms ga ik er bijna aan twijfelen of wij niet de gekken zijn.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Stukken beter dan vorig weekend. Misschien is het toch gewoon tijd, geduld en wennen.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ga je nooit winnen, zulke argumenten![]()
Hoe was je nachtdienst trouwens?
Dat is hoe ze je naar de Dark Side krijgenquote:Op maandag 29 maart 2021 18:28 schreef Sarabi het volgende:
Soms ga ik er bijna aan twijfelen of wij niet de gekken zijn.
De andere groep wordt zo groot, en ook gewoon slimme mensen (die in de zorg werken).
Kan je iets fout doen door te passen of durf je het even geestelijk niet aan dat het toch niet goed blijkt te zijn en je weer iets helemaal overnieuw moet doen?quote:Op maandag 29 maart 2021 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Jas update, rits zit erin, beleg en windvanger ook. Klein stukje in de hals afwerken, zomen en mouwen zomen.
Durf m alleen nog niet te passen stel dat er iets helemaal niet goed is
Jeeeeequote:
quote:Op maandag 29 maart 2021 18:19 schreef sigme het volgende:
Het mooie van een democratie is dat als zij met 51% zijn, ze gelijk hebben. Toch?
Heb je nog helemaal niet gepast?quote:Op maandag 29 maart 2021 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Jas update, rits zit erin, beleg en windvanger ook. Klein stukje in de hals afwerken, zomen en mouwen zomen.
Verrassendquote:Op maandag 29 maart 2021 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stukken beter dan vorig weekend. Misschien is het toch gewoon tijd, geduld en wennen.
Ik vind het ook een gedurfde ondernemingquote:Op maandag 29 maart 2021 18:33 schreef gcjoel het volgende:
Heb je nog helemaal niet gepast?
Heb 1x een jas gemaakt. Nooit meer
Dat laatstequote:Op maandag 29 maart 2021 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je iets fout doen door te passen of durf je het even geestelijk niet aan dat het toch niet goed blijkt te zijn en je weer iets helemaal overnieuw moet doen?
Ik had een wollen winterjas gemaakt. Erg mooi dat wel, maar draag hem nooit want toch vaak regen enzo en dat werkt nietquote:Op maandag 29 maart 2021 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het ook een gedurfde ondernemingWel vreselijk stoer als je straks je eigen jas kan dragen
Alleen toen het geregen was, of de mouwen aan de goede kant zaten (was even vergeten op de stof te zetten welke links en rechts wasquote:Op maandag 29 maart 2021 18:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je nog helemaal niet gepast?
Heb 1x een jas gemaakt. Nooit meer
Misschien moet je er eens induiken. Youtube, Twitter, de informatie is er wel..... als je maar weet waar te kijken. En op een gegeven moment zie je het vanzelf, hoe het echt zit.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Soms ga ik er bijna aan twijfelen of wij niet de gekken zijn.
De andere groep wordt zo groot, en ook gewoon slimme mensen (die in de zorg werken).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dat wil ik ook nog gaan doen, maar ik heb nog nooit iets met voering gedaan, dus daar wil ik wel hulp bij van een naaidocentquote:Op maandag 29 maart 2021 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 29 maart 2021 18:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had een wollen winterjas gemaakt. Erg mooi dat wel, maar draag hem nooit want toch vaak regen enzo en dat werkt niet
En 'ze' voelen zich daar ook nog superieur in en wij zijn de domme volgelingenquote:Op maandag 29 maart 2021 18:12 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op maandag 29 maart 2021 18:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens induiken. Youtube, Twitter, de informatie is er wel..... als je maar weet waar te kijken. En op een gegeven moment zie je het vanzelf, hoe het echt zit.NahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet dat ik veel tijd heb maar zo boeiend vind ik de andere kant niet.
Mijn vader heeft vorig jaar door YT wel een tijdje geloofd dat 9-11 niet echt was. Was ook best fascinerend om van dichtbij mee te maken.
Nu kijkt ie gelukkig alleen nog maar hoe auto's uit elkaar worden gehaald![]()
Hop hop! Passen en foto esviepiequote:Op maandag 29 maart 2021 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Het duurde gelukkig niet al te lang. Maar het was wel een goed voorbeeld hoe je in zo'n bubbel kan zitten.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:50 schreef Blues het volgende:
Als je eenmaal in een bubbel zit is t lastig daar uit te kruipen @:sarabi. Lastig om je pa zo te zien lijkt me
Het is voor mensen heel moeilijk om toe te geven dat je fout zit. Helaasquote:Op maandag 29 maart 2021 18:50 schreef Blues het volgende:
Als je eenmaal in een bubbel zit is t lastig daar uit te kruipen @:sarabi. Lastig om je pa zo te zien lijkt me
Ik vind kritisch zijn op het beleid totaal anders dan 'covid is een biologisch wapen voor de total reset' of 'het is maar een griepje'quote:Op maandag 29 maart 2021 18:55 schreef Molo het volgende:
Ik word door mijn familie weggezet als wappie, omdat ik kritisch ben ten opzichte van de maatregelen en overheidsbeleid. Best hilarisch![]()
En sneu
Hier kan ik iets mee. Dankquote:Op maandag 29 maart 2021 15:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Valt dit binnen jouw zoekcriteria?
https://minipc.eu/product(...)=eigenschappen[2846]
Dat dus. Mensen die denken dat Soros of de rothschilds hier achter zitten is heel wat anders. Nu gaat weer rond dat er duizenden kinderen op die boot zitten om uitgedeeld te worden in Europaquote:Op maandag 29 maart 2021 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is voor mensen heel moeilijk om toe te geven dat je fout zit. Helaas
[..]
Ik vind kritisch zijn op het beleid totaal anders dan 'covid is een biologisch wapen voor de total reset' of 'het is maar een griepje'
Wellicht moet je de CPU elders sourcen ivm krapte.quote:
Ja, hoe komen ze er steeds weer op. En dan gewoon de wereld in slingeren alsof het een feit is.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat dus. Mensen die denken dat Soros of de rothschilds hier achter zitten is heel wat anders. Nu gaat weer rond dat er duizenden kinderen op die boot zitten om uitgedeeld te worden in Europa
Ze mogen ze houden, ik vind één kind zatquote:Op maandag 29 maart 2021 19:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dus. Mensen die denken dat Soros of de rothschilds hier achter zitten is heel wat anders. Nu gaat weer rond dat er duizenden kinderen op die boot zitten om uitgedeeld te worden in Europa
Afstand houden en mondkapje ook. Net na het rondje lopen even bij de aldi langs, vis in de aanbieding. Werd er een Nederland echtpaar naar buiten gewerkt. Hij die enkel de kinbeschermde, zij met een stukje stof met gaten er in. Bult stampij en boos doen.quote:Op maandag 29 maart 2021 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nou ja. Het is ook niet alsof covid net 2 weken geleden in Nederland is aangekomen. Iedereen weet toch (zou moeten weten) dat dat niet slim is
Die ruimtes en treintunnels onder het Malieveld, 50 km onder de grond waren briljantquote:Op maandag 29 maart 2021 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, hoe komen ze er steeds weer op. En dan gewoon de wereld in slingeren alsof het een feit is.
Taseren, minuut of 5. En dan wetenschappelijk onderzoek doen om vast te stellen dat "Als ik een foute bekpamper draag krijg ik pijnscheuten" onthouden wordt. En voor de zekerheid een weekje lang herhalen.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Afstand houden en mondkapje ook. Net na het rondje lopen even bij de aldi langs, vis in de aanbieding. Werd er een Nederland echtpaar naar buiten gewerkt. Hij die enkel de kinbeschermde, zij met een stukje stof met gaten er in. Bult stampij en boos doen.
Wie dat gelooft heeft idd dat enorme fiasco van het graven van die trein en tramtunnels in Den Haag niet gevolgdquote:Op maandag 29 maart 2021 19:19 schreef Molo het volgende:
Die ruimtes en treintunnels onder het Malieveld, 50 km onder de grond waren briljant![]()
Tramtunnel bouw in Den Haag kon daar nog wel wat van leren iig
Ik vraag me dan af of dat organ harvesting onder de torture valt of dat dat losstaande dingen zijn? 🤔quote:Op maandag 29 maart 2021 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie dat gelooft heeft idd dat enorme fiasco van het graven van die trein en tramtunnels in Den Haag was niet gevolgd
Hier, plaatje gevonden met waar kaatje het over had:
[ afbeelding ]
Nu ze Trump niet meer hebben om voor de dansen zijn de uit Krimpen en Urk afstammende rijke Texanen andere wanen aan het najagenquote:Op maandag 29 maart 2021 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Die Hillary is ook overal maar druk mee zeg.
cpu zit op het plankje gesoldeerd. Is geen los onderdeel. En de meest simpele met aes ondersteuning (wat ze in deze serie allemaal hebben) en 64bit. Daarbij 4 GB geheugen en iets van opslag.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht moet je de CPU elders sourcen ivm krapte.
Met babyniertjes heb je er denk ik wel 12 nodig ja.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:26 schreef Molo het volgende:
Ik vraag me dan af of dat organ harvesting onder de torture valt of dat dat losstaande dingen zijn? 🤔
Hillary en de twaalf nieren
Niet genoeg loodgieterswerk om ze te kunnen aansluitenquote:Op maandag 29 maart 2021 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met babyniertjes heb je er denk ik wel 12 nodig ja.
Welke marinade is daar lekkerste bij denk je?quote:Op maandag 29 maart 2021 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met babyniertjes heb je er denk ik wel 12 nodig ja.
Opbakken in een pan met gekarameliseerde uien en wat knoflook.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Welke marinade is daar lekkerste bij denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |