Twijfelgeval, want Verstappen had er nog steeds langs gemoeten. Al zou hij er dan wel een paar rondjes meer voor hebben.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij heeft met zijn 'mindere' auto 29 keer 0.2 seconden gepakt. Dus als hij had gedaan wat de rest van het veld ook deed, had hij de race niet gewonnen.
Dat hij de race versneld terug moet kijken, geeft wel aan dat hij niet altijd beschikbaar isquote:Op maandag 29 maart 2021 19:02 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Vervang Rob Kamplul maar met Ho-Pin
Dat weten we niet. Ik denk dat Mercedes niet een undercut had geprobeerd, als Max 5 seconden voorsprong had gehad aan het einde van de eerste stint. En als ze het hadden geprobeerd, had RB genoeg tijd om te reageren. Dus dan was Lewis nooit voor Max terecht gekomen.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:05 schreef Starflyer het volgende:
Twijfelgeval, want Verstappen had er nog steeds langs gemoeten. Al zou hij er dan wel een paar rondjes meer voor hebben.
Daarom zeg ik ook twijfelgeval. We weten niet wat er was gebeurd als Hamilton niet dat voordeel had gehad.quote:Op maandag 29 maart 2021 19:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Ik denk dat Mercedes niet een undercut had geprobeerd, als Max 5 seconden voorsprong had gehad aan het einde van de eerste stint. En als ze het hadden geprobeerd, had RB genoeg tijd om te reageren. Dus dan was Lewis nooit voor Max terecht gekomen.
vooral op 00:40quote:Op maandag 29 maart 2021 19:07 schreef aesop het volgende:
Eens met Tung.
Verder moet ik hieraan denken:
Die gast is zo veel beter dan een random bn'er of de coronelsquote:Op maandag 29 maart 2021 18:47 schreef BroesWillems het volgende:
Ho-Pin Tung![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
in tegenstelling tot die andere kloefkappers heeft Tung wél nog op fatsoenlijk niveau op die baan gereden.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:08 schreef opreis het volgende:
[..]
Die gast is zo veel beter dan een random bn'er of de coronels
Pure speculatie. Laten we nu even rustig afwachten. Die Mercedessen zou ik nog niet afschrijven.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik bedenk me nu nog iets; dat er halverwege ingegrepen is, heeft eigenlijk ook heel erg in Hamiltons voordeel gewerkt. Verstappen was er volledig bij gebaat om die banden helemaal top te hebben voor een inhaalactie, maar kon minder sparen doorrdat hij niet meer T4 mocht benutten. Voor Hamilton maakte dat veel minder uit.
Echt, ben blij dat RB op papier veruit de betere is op Imola om even wat mondjes te snoeren, want heel die MIA doet echt heel echt zijn best om ook daadwerkelijk over te komen als MIA.
Mercedes is zeer zwak gebleken in het bochtenwerk, dus op papier zijn ze veel minder sterk in Imola.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Pure speculatie. Laten we nu even rustig afwachten. Die Mercedessen zou ik nog niet afschrijven.
Imola was vorig jaar wel echt een mercedes baan toch?quote:Op maandag 29 maart 2021 20:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik bedenk me nu nog iets; dat er halverwege ingegrepen is, heeft eigenlijk ook heel erg in Hamiltons voordeel gewerkt. Verstappen was er volledig bij gebaat om die banden helemaal top te hebben voor een inhaalactie, maar kon minder sparen doorrdat hij niet meer T4 mocht benutten. Voor Hamilton maakte dat veel minder uit.
Echt, ben blij dat RB op papier veruit de betere is op Imola om even wat mondjes te snoeren, want heel die MIA doet echt heel echt zijn best om ook daadwerkelijk over te komen als MIA.
1 race gereden. Dus er is nog maar heel weinig op papier.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mercedes is zeer zwak gebleken in het bochtenwerk, dus op papier zijn ze veel minder sterk in Imola.
Nee. Verstappen viel daar uit terwijl ie op Hamilton aan het jagen was.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Imola was vorig jaar wel echt een mercedes baan toch?
Kwalificatie wel dik achter beide mercedessen, .4 seconden erachterquote:Op maandag 29 maart 2021 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Verstappen viel daar uit terwijl ie op Hamilton aan het jagen was.
Dat was vorig jaar natuurlijk bijna een gegeven ongeacht het soorot circuit.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Kwalificatie wel dik achter beide mercedessen, .4 seconden erachter
hoezo zomaar anders ?quote:Op maandag 29 maart 2021 20:56 schreef Newone82 het volgende:
Mooie reddit post over Hamilton versus Verstappen race pace.
Conclusie, Mercedes was iets trager dan Max. Maar, kan zomaar anders zijn over 3 weken
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Max heeft daar zowel Hamilton als Bottas op de baan ingehaald.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat was op Bahrain ook zo. En dit jaar 0.4 er voor.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:43 schreef Blik het volgende:
Kwalificatie wel dik achter beide mercedessen, .4 seconden erachter
Gelukkig kan de FIA nog ingrijpen.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het seizoen is 23 races, als Mercedes dit soort extreme situaties nodig heeft om te kunnen winnen dan wordt het een lastig jaar voor ze.
Wel zijn naam goed schrijven he?quote:Op maandag 29 maart 2021 21:21 schreef ShaoliN het volgende:
Mazespin trouwens echt een blamage. Als die elke race in de eerste ronde voor een safetycar gaat zorgen, trap hem dan aub rap uit de F1
Alles was vorig jaar een mercedes baan.quote:Op maandag 29 maart 2021 20:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Welnee. Lach me kapot met die gast en alle controverse rondom hem.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:21 schreef ShaoliN het volgende:
Mazepin trouwens echt een blamage. Als die elke race in de eerste ronde voor een safetycar gaat zorgen, trap hem dan aub rap uit de F1
Dan ga ik voortaan wedden dat er een SC komt in iedere race.quote:Op maandag 29 maart 2021 21:21 schreef ShaoliN het volgende:
Mazepin trouwens echt een blamage. Als die elke race in de eerste ronde voor een safetycar gaat zorgen, trap hem dan aub rap uit de F1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |