als ze nog durft om voor haar zelf te kiezenquote:Op zondag 28 maart 2021 22:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Julie er te slim voor is, dat ze daar niet intrapt. Lijkt mij een pienter vrouwtje
ik gebruikte die dan weer op parties enzo. niet voor den arschquote:Op zondag 28 maart 2021 22:10 schreef greysbones het volgende:
poppers gebruik je heel ergens anders voor![]()
hahahahah dat preciesquote:Op zondag 28 maart 2021 22:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik gebruikte die dan weer op parties enzo. niet voor den arsch
Dat denk ik wel. Ben benieuwd hoe het af zal lopen na BB. Komen we waarschijnlijk nooit te wetenquote:Op zondag 28 maart 2021 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze nog durft om voor haar zelf te kiezen
we kenne natuurlijk ff op visite gaanquote:Op zondag 28 maart 2021 22:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Ben benieuwd hoe het af zal lopen na BB. Komen we waarschijnlijk nooit te weten
Die spoort echt niet. Die is gek leukquote:Op zondag 28 maart 2021 22:14 schreef greysbones het volgende:
Jill is in de spiegel aan het checken wat je ziet als je tegen de douche deur aan staat
zo gek als een douche deurquote:Op zondag 28 maart 2021 22:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die spoort echt niet. Die is gek leuk
Vertel zit op andere streamquote:Op zondag 28 maart 2021 22:14 schreef engine het volgende:
Wat loopt Michel nu te zeiken over JillGa naar huis man!
Samenquote:Op zondag 28 maart 2021 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
we kenne natuurlijk ff op visite gaan![]()
misschien dat we nog eens iets zullen horen via Jill ofzo.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Ben benieuwd hoe het af zal lopen na BB. Komen we waarschijnlijk nooit te weten
Jill gaat BB winnen ik weet het zekerquote:Op zondag 28 maart 2021 22:14 schreef engine het volgende:
Wat loopt Michel nu te zeiken over JillGa naar huis man!
quote:Op zondag 28 maart 2021 22:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Samen, dan gaan we stereo handje kriebelen. Vraag wel eerst even aan mijn vrouw of het dan mag
Keer op keer blijft hij maar opmerkingen maken.quote:
vertel nu enginequote:Op zondag 28 maart 2021 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Keer op keer blijft hij maar opmerkingen maken.
heb 1 gemutequote:Op zondag 28 maart 2021 22:17 schreef suzi1 het volgende:
ik heb s1 even op pauze. direct liggen ze toch allemaal samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat ik al zei,kapot jaloers dat hij julie nu moet delen met haar.En weet dat het niet of niet makkelijk zijn om van haar te winnenquote:Op zondag 28 maart 2021 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Keer op keer blijft hij maar opmerkingen maken.
quote:Op zondag 28 maart 2021 22:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand gaat de lul zijn - 28 maart 2021.waar gaat dit stukje over? want weet niet of ik t al heb gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die moet ook gewoon naar huisquote:Op zondag 28 maart 2021 22:18 schreef odie22 het volgende:
maar even serieus nu, hoe krijgen we Jill er uit, anders heeft Michel geen kans
"moet je voorstellen dat je hier met vijf Jills zit"quote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 22:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand gaat de lul zijn - 28 maart 2021.wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi ik ben Miep
oh ja grapje he .. lachen man die humor van Michelquote:Op zondag 28 maart 2021 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
"moet je voorstellen dat je hier met vijf Jills zit"
Dat soort opmerkingen.
quote:Op zondag 28 maart 2021 22:18 schreef odie22 het volgende:
weet je .. we doen het ff anders..quote:Op zondag 28 maart 2021 22:18 schreef odie22 het volgende:
is een mopje hequote:Op zondag 28 maart 2021 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen.
Lekker laten doen,hij is zijn eigen graf aan het graven.Dat slecht spreken over haar doet hij al weken.En zijn gedrag van afgelopen dagen daarbij maakt hem mi niet populairder. Go home Mies Mauwquote:Op zondag 28 maart 2021 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |