Gek dat dit demoniseren bijna niet gebeurd als je je normaal gedraagdquote:Op maandag 29 maart 2021 10:59 schreef phpmystyle het volgende:
Werden al maandenlang uitgelokt en gedemoniseerd. logisch dat er iemand een keer van zich afbijt. Geweld is niet goed. Maar wel heel erg logisch.
Jammer al met al.
Grefos biechten niet, die zitten voorin in de kerk.quote:Op maandag 29 maart 2021 11:00 schreef Twiitch het volgende:
Dat gaat vast een sappige aanklacht wegens poging tot zware mishandeling of doodslag opleveren. Hopelijk heeft die z'n biecht al gedaan.
Dat is katholiek.quote:Op maandag 29 maart 2021 11:00 schreef Twiitch het volgende:
Dat gaat vast een sappige aanklacht wegens poging tot zware mishandeling of doodslag opleveren. Hopelijk heeft die z'n biecht al gedaan.
https://archive.vn/6FkK5quote:Bewoners tekenen massaal protest aan tegen komst gereformeerde kerk in de wijk
29 maart 2021 door Jaap van de Venis
In Bovenkarspel is veel te doen over de plannen voor de komst van een gereformeerde kerk. Honderden bewoners hebben al protest aangetekend tegen de bouw van het gebedshuis in hun wijk. Mensen zijn bang dat de kerk tot grote overlast zal leiden.
Op spandoeken die zijn opgehangen op de plek waar de kerk zou moeten komen zijn leuzen te lezen als 'Niet in mijn achtertuin', 'Hier is geen plek voor gereformeerd tuig' en 'Tien geboden in je broekje'. Ook zijn er hoofden van lammeren gespiest op een hek. De weerstand lijkt de gemeente echter niet te weerhouden van het doorvoeren van de plannen, wethouders beroepen zich op de vrijheid van godsdienst.
Boverkarspelaar Bert Hogenkamp is een van de bewoners die protest aantekende. "Van mij moet iedereen kunnen geloven wat hij wil hoor, maar dat tuig hoef ik hier niet te hebben", spreekt hij zijn zorgen uit. "Het is gewoon een garantie voor problemen. Laat ze dat bidden maar lekker thuis doen."
quote:Op maandag 29 maart 2021 11:10 schreef Stepperoller het volgende:
', 'Hier is geen plek voor gereformeerd tuig' en 'Tien geboden in je broekje'. Ook zijn er hoofden van lammeren gespiest op een hek. De weerstand lijkt de gemeente echter niet te weerhouden van het doorvoeren van de plannen, wethouders beroepen zich op de vrijheid van godsdienst.
Heb jij bronnen waar geweld jegens journalisten gejustificeerd wordt door ´´domrechts´´:quote:Op maandag 29 maart 2021 11:10 schreef Nielsch het volgende:
Okee we hebben het dankzij de domrechtse meerderheid in dit topic nu even vastgesteld: geweld tegen journalisten mag.
Dit topic.quote:Op maandag 29 maart 2021 11:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij bronnen waar geweld jegens journalisten gejustificeerd wordt door ´´domrechts´´:
Ik houd mij gaarne beschikbaar voor passages waar dat uit blijkt.quote:
Er worden in het algemeen veel meer klappen uitgedeeld dan waarvoor echt een goede reden is, maar als je in het uitgaansleven mensen gaat provoceren loop je ook een keer tegen een tik aan. Het hoort niet maar zo werkt het wel.quote:Op maandag 29 maart 2021 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen een camera in hun snufferd duwen is niet mijn aanpak en heeft ook niet mijn voorkeur, maar dat mag nog altijd geen reden zijn om iemand een trap in z'n rug te geven. Zo moeilijk is dat toch allemaal niet.
Geen idee wat voor werk jij doet, maar ik geef jou toch ook geen rammen als ik je werk irritant vind?
Nee alleen als ze voor jou vervelende of confronterende vragen stellen!quote:Op maandag 29 maart 2021 11:10 schreef Nielsch het volgende:
Okee we hebben het dankzij de domrechtse meerderheid in dit topic nu even vastgesteld: geweld tegen journalisten mag.
Vind ik ook.quote:Op maandag 29 maart 2021 11:13 schreef Document1 het volgende:
Dit topic maakt gelukkig goed duidelijk dat de fokwappies ook echt wappies zijn. Dit goed gaan zitten praten.
Wat een onzin. Ben het vaak met je eens, maar deze keer eens niet.quote:Op maandag 29 maart 2021 11:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er worden in het algemeen veel meer klappen uitgedeeld dan waarvoor echt een goede reden is, maar als je in het uitgaansleven mensen gaat provoceren loop je ook een keer tegen een tik aan. Het hoort niet maar zo werkt het wel.
Iemand in de kroeg op z'n bek tikken is ook strafbaar.quote:Op maandag 29 maart 2021 11:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er worden in het algemeen veel meer klappen uitgedeeld dan waarvoor echt een goede reden is, maar als je in het uitgaansleven mensen gaat provoceren loop je ook een keer tegen een tik aan. Het hoort niet maar zo werkt het wel.
Er zijn ook geen mensen neergetikt daar.quote:Op maandag 29 maart 2021 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iemand in de kroeg op z'n bek tikken is ook strafbaar.
Iemand schoppen of anderszins aanvallen in de kroeg is ook strafbaar. Hetzelfde geldt voor met je auto op iemand inrijden.quote:Op maandag 29 maart 2021 11:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zijn ook geen mensen neergetikt daar.
Het waren ook weer mannen die liepen te zuigen.quote:Op maandag 29 maart 2021 11:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ben het vaak met je eens, maar deze keer eens niet.
Typisch ook, dat de dames wel gewoon konden negeren en voorbij lopen, het zijn weer mannen die moeten gaan meppen.
Als je in de kroeg zo loopt te zuigen wordt je eruit gezet en kom je er voorlopig niet meer binnen. Maar als je journalist bent gelden normale fatsoensregels blijkbaar niet.quote:Op maandag 29 maart 2021 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iemand in de kroeg op z'n bek tikken is ook strafbaar.
Ik zal een voorbeeld voor je voorkauwen. In dit deel van het topic zijn berichten die expliciet van die strekking waren inmiddels verwijderd.quote:Op maandag 29 maart 2021 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik houd mij gaarne beschikbaar voor passages waar dat uit blijkt.
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
er valt niks af te keuren. Wanneer iemand jouw vrijheid en manier van leven bedreigd mag je ervoor vechten. Die journalisten hadden daar niks te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |