Dat vind je wel mooi he? Een sterke leider die zich niks aantrekt van de wet en de grondrechten.quote:Op maandag 29 maart 2021 07:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoop dat Rutte alsnog ingrijpt om de haathut van die agressieve tokkies dicht te gooien.
Hier krijg je een harde pik van hè? Iemand anders zulke woorden in de mond proberen te leggen.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat vind je wel mooi he? Een sterke leider die zich niks aantrekt van de wet en de grondrechten.
Hij zegt het toch gewoon?quote:Op maandag 29 maart 2021 08:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hier krijg je een harde pik van hè? Iemand anders zulke woorden in de mond proberen te leggen.
Werd tijd. Nu de agent die het zag gebeuren en niks deed nog op non-actief.quote:Op maandag 29 maart 2021 07:54 schreef Starhopper het volgende:
Hij is gisteravond opgepakt![]()
https://www.nu.nl/coronav(...)st-bij-kerk-urk.html
quote:De journalist werd geduwd en getrapt en is naar eigen zeggen "geschokt" door "deze laffe daad van geweld".
De ratten zijn verontwaardigd dat de rattigheid van de ratten niet wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:40 schreef -Amfoor- het volgende:
[..]gelukkig hebben we het op film. Het is maar dat het tussen aanhalingstekens staat. Overdreven gedoe,
Weltschmerz, de hoeder van religieuze vrijheden. Behalve als het om moslims en de islam gaat. Dan kan de overheid wat hem betreft niet hard genoeg ingrijpen.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat vind je wel mooi he? Een sterke leider die zich niks aantrekt van de wet en de grondrechten.
Dus ik mag jou ook schoppen als je je werk doet?quote:Op maandag 29 maart 2021 09:09 schreef -Amfoor- het volgende:
Een paar niks zeggende schopjes om een bekende provocateur weg te jagen: AANVAL/GEWELD, STOP DE PERSEN, SHOCKING, BREAKING NEWS.![]()
![]()
![]()
Dat krijg je in een land waar niks boeiends gebeurt.
Nu je het zegtquote:Op maandag 29 maart 2021 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weltschmerz, de hoeder van religieuze vrijheden. Behalve als het om moslims en de islam gaat. Dan kan de overheid wat hem betreft niet hard genoeg ingrijpen.
quote:Op donderdag 5 november 2020 13:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Desnoods leggen we de islam aan ketting zoals we dat ook twee eeuwen met die andere destijds heerszuchtige godsdienst hebben gedaan.
Ik zie hem nergens zeggen dat Rutte het boekje qua wetten en grondrechten te buiten zou moeten gaan.quote:
Als ik werkte voor powned, die bekend staat om provoceren: ja absoluut.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus ik mag jou ook schoppen als je je werk doet?
Ik erger me meer aan de heilige status van journalisten. Nu moet geweld tegen hun ook nog eens zwaarder bestaft worden. Hou toch op. Het is echt onderdeel van het vak. Als journalisten hier al om moeten huilen ...quote:Op maandag 29 maart 2021 09:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus ik mag jou ook schoppen als je je werk doet?
En RTV Rijnmond, ook een stel provocerende sensatiezoekers zeker?quote:Op maandag 29 maart 2021 09:18 schreef -Amfoor- het volgende:
[..]
Als ik werkte voor powned, die bekend staat om provoceren: ja absoluut.
Zelfs al zijn ze bloedirritant, simpelweg nee.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:18 schreef -Amfoor- het volgende:
[..]
Als ik werkte voor powned, die bekend staat om provoceren: ja absoluut.
geweld tegen pizzabezorgers en journalisten harder bestraffen dan maar....quote:Op maandag 29 maart 2021 09:28 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan de heilige status van journalisten. Nu moet geweld tegen hun ook nog eens zwaarder bestaft worden. Hou toch op. Het is echt onderdeel van het vak. Als journalisten hier al om moeten huilen ...
Vind dat echt. Nu al met wetsvoorstellen om geweld tegen journalisten harder te bestraffen dan geweld tegen gewone bezorgers. Dus al je tijdens rellen irritant doet met een camera, ben je beschermd, als je daar pizza's aan het bezorgen bent, ben je vogelvrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |