Dit ja, dat is zo'n afknapper dat ik er gelijk klaar mee zou zijn. Zou nog wel voor één drankje gaan uit beleefdheid maar dat is het dan ook.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:32 schreef Cockwhale het volgende:
Afkappen, vanwege het niet eerlijk zijn.
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:32 schreef Cockwhale het volgende:
Jouw lat ligt dan ook gewoon laag.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik zou haar gewoon een kans geven. Kan geen kwaad toch?
Tenzij ze eerst 40kg was.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:02 schreef LXIV het volgende:
Een bril vind ik echt prima. 20KG te zwaar niet.
Ik snap ook niet dat zoveel mensen brillen automatisch lelijk vinden. Genoeg vrouwen met een bril die hun juist heel leuk staat en zelfs knapper maakt.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:29 schreef Hexagon het volgende:
Zeuren over een bril vind ik nogal kinderachtig.
Maargoed het zal er vanaf hangen hoe aantrekkelijk ik haar in die nieuwe hoedanigheid nog vind. Dus het kan beide kanten uitvallen.
Nee bril snap ik ook niet. 20 kilo verschil is wat anders.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:50 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat zoveel mensen brillen automatisch lelijk vinden. Genoeg vrouwen met een bril die hun juist heel leuk staat en zelfs knapper maakt.
Plus tijdens de seks doe je hem altijd af neem ik aan, dus snap sowieso niet waarom dat een issue zou zijn.
Bij seks in bed wel. Bij seks op andere plekken lieten brildragende sekspartners die gewoon op staan.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:50 schreef Solid-Snake het volgende:
Plus tijdens de seks doe je hem altijd af
Lol het klopt ook nog eens niet zo dik is die vrouw niet en ze draagt geen bril. Maar leuk geprobeerd van dat google ad ding.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:27 schreef mrPanerai het volgende:
[ afbeelding ]
Ads spelen onmiddellijk in op de topics? 🤔
Ze gebruikte oude foto’s... dus vroeger was ze knap, nu is ze wat aangekomen? Boeien, gewoon genieten van de date en kijken hoe het gaat. Ze staat wel een pintje achter omdat ze de waarheid heeft verdraaid.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:37 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Jouw lat ligt dan ook gewoon laag.
Ik snap het punt niet. Uiteindelijk kom je er toch wel achter toch?quote:Op maandag 29 maart 2021 02:00 schreef Aiciu het volgende:
Heb ik een paar keer meegemaakt dat ze heel geniepig dingen hadden bewerkt, denk aan overgewicht of zichtbaar tandvlees, ben wel klaar met dat online daten.
Wel eens van een date gehoord dat een vorige date had verzwegen dat ze in een rolstoel zat.quote:Op maandag 29 maart 2021 07:39 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik snap het punt niet. Uiteindelijk kom je er toch wel achter toch?
Ook diverse keren gehad dat iemand mank liep en een ongeluk bleek te hebben gehad incl hersenschade waardoor ook zijn gezicht veranderd was. Dan is hoe iemand in het echt is een enorme verrassing.
Die mensen denken dat ze het op innerlijk wel 'redden' tijdens het daten. Een vriendin van mij doet dat ook, ik herken haar zelf niet eens op de foto's die ze gebruiktquote:Op maandag 29 maart 2021 07:39 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik snap het punt niet. Uiteindelijk kom je er toch wel achter toch?
Ook diverse keren gehad dat iemand mank liep en een ongeluk bleek te hebben gehad incl hersenschade waardoor ook zijn gezicht veranderd was. Dan is hoe iemand in het echt is een enorme verrassing.
Dat beeld is gebaseerd op een leugen.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:26 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zou het afkappen, maar ik zou niet doen alsof dat gaat om het niet eerlijk zijn over de foto, maar gewoon gebaseerd op het feit dat ik een beeld in mn hoofd heb gebaseerd op die foto, en als ze ineens X kg zwaarder is en ze dus niet zo slank is als ze leek te zijn op de foto dan vind ik dat tegenvallen, want ik vind slanker aantrekkelijker dan dikker, dus afhankelijk van hoeveel dikker ze is dan op de foto zou ik het afkappen want niet aantrekkelijk.
Dat weet ik, maar als ik daar sta en zij komt aan en er komt iemand binnen die 20kg/30/40kg dan is het eerste wat ik denk 'ik vind jou niet aantrekkelijk', en niet 'jij was niet eerlijk op je foto'. Dat zal wel mijn 2e gedachte zijn, maar de 1e gedachte is dat andere.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:33 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat beeld is gebaseerd op een leugen.
Hier heb je wel een punt ja, soms lijkt iemand wel op zijn foto maar vind je hem toch niet aantrekkelijk. Dan kan ik alsnog een gezellige avond hebben maar meer komt er dan zeker niet van.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als ik daar sta en zij komt aan en er komt iemand binnen die 20kg/30/40kg dan is het eerste wat ik denk 'ik vind jou niet aantrekkelijk', en niet 'jij was niet eerlijk op je foto'. Dat zal wel mijn 2e gedachte zijn, maar de 1e gedachte is dat andere.
Hmm vind verzwegen voor deze situatie toch wat sterk hoor. Is dat een disclaimer die je moet geven voor een date? Ook gelijk alle aandoeningen die niet zichtbaar zijn, of geestelijk?quote:Op maandag 29 maart 2021 07:42 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Wel eens van een date gehoord dat een vorige date had verzwegen dat ze in een rolstoel zat.
Heel erg voor haar natuurlijk, maar wat denk je te bereiken met dat te verzwijgen.
Dit.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:32 schreef Cockwhale het volgende:
Schijnbaar had zij in de date aangegeven dat ze het bewust verzwijgt omdat mannen anders vaak niet willen daten.quote:Op maandag 29 maart 2021 13:23 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Hmm vind verzwegen voor deze situatie toch wat sterk hoor. Is dat een disclaimer die je moet geven voor een date? Ook gelijk alle aandoeningen die niet zichtbaar zijn, of geestelijk?
Oké dat is wel een beetje gek dan. Daar heb je uiteindelijk niks aan. Die mannen kan je prima missen.quote:Op maandag 29 maart 2021 14:07 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Schijnbaar had zij in de date aangegeven dat ze het bewust verzwijgt omdat mannen anders vaak niet willen daten.
Ik vind het toch wel verstandig om duidelijk zichtbare “aandoeningen” te melden wanneer iemand om die reden niet met je wil daten moet jij dan wel met die persoon willen daten?
Zonder veroordeling over het wel of niet willen daten met iemand met een “aandoening” overigens. Ik vind het niet goed of fout om iemand daar wel of niet op “af te wijzen”.
Hier een beetje hetzelfde. Tenzij ze echt afstotelijk is geworden. Maar ik vind dikke vrouwen ook niet per se onaantrekkelijk. Dus het zou echt van de situatie afhangen of ik daar nog warm van kan worden.quote:Op maandag 29 maart 2021 13:06 schreef PiyeReloaded het volgende:
Is het oneerlijk om geen bril op de foto te dragen, als je die wel hebt?
Ligt er voor mij helemaal aan hoe aantrekkelijk ik deze persoon alsnog vindt. Overigens zou ik sowieso niet weglopen, dat vind ik dan weer onaardig. Dus misschien, als het toch klikt zou ik er nog voorbij kijken, als ik haar niet fysiek aantrekkelijk vindt.
Maar wat maakt het uit als ze ontevreden is over haar huidige uiterlijk, terwijl je haar nog steeds knap en aantrekkelijk vindt?quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:23 schreef Vimbavimba het volgende:
Nee, het is over het algemeen makkelijk om een foto te maken. Dus als je een oude foto gebruikt heb je iets te verbergen. En daar knap ik op af. Kan van alles zijn, bijvoorbeeld zwaarder geworden, zichtbaar ouder uitzien. Ook een signaal dat je niet tevreden bent met hoe je eruit ziet.
Dit dus in principe (onder voorbehoud dat er een goede verklaring kan zijn). Dan begin ik mezelf dan af te vragen of mijn date over nog meer dingen niet eerlijk is. Een basis voor een goede relatie is voor mij onder andere eerlijkheid.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:32 schreef Cockwhale het volgende:
Niet eerlijk geweest.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:08 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar wat maakt het uit als ze ontevreden is over haar huidige uiterlijk, terwijl je haar nog steeds knap en aantrekkelijk vindt?
Mannen met pet zijn bijna altijd kaal, of kalend.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:26 schreef schommelstoel het volgende:
Valt mij op dat het vooral over vrouwen gaat?
Mannen doen dit niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |