Dit ja, dat is zo'n afknapper dat ik er gelijk klaar mee zou zijn. Zou nog wel voor één drankje gaan uit beleefdheid maar dat is het dan ook.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:32 schreef Cockwhale het volgende:
Afkappen, vanwege het niet eerlijk zijn.
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:32 schreef Cockwhale het volgende:
Afkappen, vanwege het niet eerlijk zijn.
Jouw lat ligt dan ook gewoon laag.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:47 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik zou haar gewoon een kans geven. Kan geen kwaad toch?
Tenzij ze eerst 40kg was.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:02 schreef LXIV het volgende:
Een bril vind ik echt prima. 20KG te zwaar niet.
Ik snap ook niet dat zoveel mensen brillen automatisch lelijk vinden. Genoeg vrouwen met een bril die hun juist heel leuk staat en zelfs knapper maakt.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:29 schreef Hexagon het volgende:
Zeuren over een bril vind ik nogal kinderachtig.
Maargoed het zal er vanaf hangen hoe aantrekkelijk ik haar in die nieuwe hoedanigheid nog vind. Dus het kan beide kanten uitvallen.
Nee bril snap ik ook niet. 20 kilo verschil is wat anders.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:50 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat zoveel mensen brillen automatisch lelijk vinden. Genoeg vrouwen met een bril die hun juist heel leuk staat en zelfs knapper maakt.
Plus tijdens de seks doe je hem altijd af neem ik aan, dus snap sowieso niet waarom dat een issue zou zijn.
Bij seks in bed wel. Bij seks op andere plekken lieten brildragende sekspartners die gewoon op staan.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:50 schreef Solid-Snake het volgende:
Plus tijdens de seks doe je hem altijd af
Lol het klopt ook nog eens niet zo dik is die vrouw niet en ze draagt geen bril. Maar leuk geprobeerd van dat google ad ding.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:27 schreef mrPanerai het volgende:
[ afbeelding ]
Ads spelen onmiddellijk in op de topics? 🤔
Ze gebruikte oude foto’s... dus vroeger was ze knap, nu is ze wat aangekomen? Boeien, gewoon genieten van de date en kijken hoe het gaat. Ze staat wel een pintje achter omdat ze de waarheid heeft verdraaid.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:37 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Jouw lat ligt dan ook gewoon laag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |