Er is dus een poef gedaan begrijp ik?quote:Op zaterdag 3 april 2021 17:33 schreef Toverstokje het volgende:
[..]
Jep... alleen heb je zowat een aanhanger nodig voor dat slot
Volgens mij is er een lockpickinglawyer aflevering over dat slotquote:Op zaterdag 3 april 2021 17:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Puala heeft de code ook. Die vroeg hem in dm.
quote:Op zaterdag 3 april 2021 17:31 schreef Spockjuh_ het volgende:
Dit bericht werd verzonden naar Maringo, TARAraboemdijee, Nattekat, Spockjuh_, m1st1g, just me, Light, Dagoduck, Houniet en DJMO.
Plus dus onze vrienden uit noord en zuid holland.
Maken we een poll?
Spann0ndquote:Op zaterdag 3 april 2021 18:08 schreef wolfrolf het volgende:
of een boze bewoner heeft dat stuk brandhout gewoon weggezaagd xd
Ik heb de stok niet gehaaldquote:Op zaterdag 3 april 2021 17:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Puala heeft de code ook. Die vroeg hem in dm.
Kun je dat bewijzen?quote:
Het zijn maar 65 inwoners dus die moet te achterhalen zijnquote:Op zaterdag 3 april 2021 18:08 schreef wolfrolf het volgende:
of een boze bewoner heeft dat stuk brandhout gewoon weggezaagd xd
Ik heb stokje niet en heb ook geen codes doorgegevenquote:
Like duh... Je hebt 'm zelf ingesteld omdat ik niet wist hoe dat moestquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:36 schreef Rob het volgende:
* Rob heeft ook de code maar zat in Amsterdam bij moeders..
just sayingquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Like duh... Je hebt 'm zelf ingesteld omdat ik niet wist hoe dat moest
Komt denkelijk doordat hij in Zoetermeer heeft gelegen..quote:Op zaterdag 3 april 2021 19:41 schreef wolfrolf het volgende:
maar stel de stok is nu al kwijt, is dat dan een record? Krap 2 dagen in het spel geweest...
quote:Op zaterdag 3 april 2021 19:42 schreef Rob het volgende:
[..]
Komt denkelijk doordat hij in Zoetermeer heeft gelegen..
Is de code niet van deze foto te herleiden?quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I don't think so. Ik zei al dat ik er bijna was.
Zo te zien niet neequote:Op zaterdag 3 april 2021 19:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Is de code niet van deze foto te herleiden?
Volgens mijn informatie heb jij de codequote:Op zaterdag 3 april 2021 19:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb stokje niet en heb ook geen codes doorgegeven
Nope zelfs niet als je b.v. de nadere kant zou nemen van de cijferreeksquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nope. Totaal niet.quote:Op zaterdag 3 april 2021 19:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |