EN DA'S DE VISAFSLAG HIHAIHAOHAOIquote:
Als we van die visafslag nou eens een visaanslag maken m.b.v. een kleine atoombom?quote:
Alsof ze die borden ooit zien.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:43 schreef ToT het volgende:
Overal rondom Urk borden plaatsen met archeologische ontdekkingen, uitleg over de oerknal en abiogenese, teksten van de Bijbel die met de wetenschap en onderling met andere Bijbelteksten in conflict zijn en Bijbelteksten die gewoon erg onprettig zijn enz enz enz.
Maak de buitenwereld te eng voor ze!
Kunnen ze daar lezen dan?quote:Op maandag 29 maart 2021 09:43 schreef ToT het volgende:
Overal rondom Urk borden plaatsen met archeologische ontdekkingen, uitleg over de oerknal en abiogenese, teksten van de Bijbel die met de wetenschap en onderling met andere Bijbelteksten in conflict zijn en Bijbelteksten die gewoon erg onprettig zijn enz enz enz.
Maak de buitenwereld te eng voor ze!
Misschien dat meneer pastoor ff een pictogrammenboek voor hen kan maken, welk woordje wat betekent.quote:
Urk lossteken en de stelling van Kornwerderzand afslepen naar de enige toegangsweg.quote:
quote:
SPOILER: Eng genoeg?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk! Een spiritueel vervolg op GC / Wat zou er voor nodig zijn om Almere van de kaart te vegen?quote:Op zondag 28 maart 2021 14:21 schreef ijs_beer het volgende:
Nouja, ik denk dat u wel snapt waarom.
Dijken leksteken kan, maar dan heb je de kans de rest van de Noord-Oostpolder ook mee verzuipt. En da's dan weer niet handig om alle landbouwgrond.
Dus ik zat de denken om de Vaalserberg af te graven, en de grond daarvan een ruime ring om Urk te leggen en pas daarna de dijk door te steken. Als het goed is steekt er dan alleen nog een leembult (die volkens internet 9 meter hoog i) boven het water uit.
Maar goed, da's één methode. Iemand anders nog suggesties?
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:44 schreef Maanvis het volgende:
Dit topic wou ik eigenlijk in GC openen, maar omdat Klonk niet zo geweldig vaardig is in het modereren open ik het hier, hopelijk krijg ik hier ook wat serieuzere reacties.
Anyway, laatst was er een topic op FOK! waarin gesuggereerd werd dat we maar eens de afsluitdijk moesten opblazen en dan zou flevoland onderlopen. Nu geloof ik dat niet, want er zitten toch nog wat andere dijken tussen.
Maar in ieder geval; Als je als terrorist een aanslag op Nederland wilt plegen is het eerste waar je naar kijkt toch de dijken. Het lijkt mij dat het gevecht met het water de meest zwakke plek is van Nederland. Immers ligt een groot deel ervan gewoon onder de zeespiegel.
Laten we nu even als voorbeeld Almere nemen. Een grote stad en zegmaar de trots van Flevoland. Ettelijke honderdduizenden mensen wonen hier, en toch leven ze allemaal 2 tot 5 meter onder de zeespiegel.
Wat zou men als terrorist moeten doen om Almere blank te laten staan? En hoeveel tijd zou dit in beslag nemen? Een logische actie lijkt me om de afsluitdijk eerst op te blazen, maar volgens mij zijn er aan de buitenkant van de polder waarin Almere ligt ook nog wat dijken die het water tegenhouden. Dijken opblazen zelf lijkt me niet zo gecompliceerd. Je zou aan beide kanten van de afsluitdijk een boot vol springstof kunnen laten stranden, en die opblazen. Ik denk dat dan al het water vanuit de waddenzee het ijsselmeer binnenstroomt waarna een eventuele springvloed vrije uitloop heeft.
Wat zijn jullie Ideeën hierover? En wat zou Nederland moeten doen om zo\'n terroristische aanslag te voorkomen? Bovendien : Is het overstromen van Almere een proces van minuten, uren, dagen of weken? (dit om eventuele evacuaties op gang te brengen).
Barst los zou ik zeggen
quote:Op maandag 29 maart 2021 21:37 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILER: Eng genoeg?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[ afbeelding ]Nee nog niet, maar het begint al wel een beetje te komen.SPOILER: Eng genoeg?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien als je hier nog even mee door gaat?2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
quote:Op maandag 29 maart 2021 21:53 schreef jeroen25 het volgende:
Nee nog niet, maar het begint al wel een beetje te komen.
Misschien als je hier nog even mee door gaat?
Oh jee, dat worden 5 extra bijbelpagina's voordat ik kan gaan slapen.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2021 22:11 schreef jeroen25 het volgende:
Oh jee, dat worden 5 extra bijbelpagina's voordat ik kan gaan slapen.
[..]
[ afbeelding ]Heerlijke smaballen. 9/10SPOILER: Eng genoeg?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pindazakje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |