Die is tenminste vrolijk, probeert er nog wat van te maken.quote:
nog nooit een RLS gezien met mensen die zoveel liggen en slapen..quote:
Deze BB gaat de geschiedenisboeken in als de saaiste ooit vrees ikquote:Op zondag 28 maart 2021 13:06 schreef greysbones het volgende:
N
[..]
nog nooit een RLS gezien met mensen die zoveel liggen en slapen..
Bij UTO mochten ze op een gegeven moment overdag de huisjes niet in ..
Maar de leukste Cosquote:Op zondag 28 maart 2021 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Deze BB gaat de geschiedenisboeken in als de saaiste ooit vrees ik
Beter dan zwijgende mannen in een sauna.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:08 schreef tiki het volgende:
Deze Jill show ligt er nu even iets te dik bovenop....
Puur om de sfeer in huis.. die probeert er nog wat van te makenquote:Op zondag 28 maart 2021 13:08 schreef tiki het volgende:
Echt hoor.. jij kijkt alles vanuit een Michel perspectief ..quote:Op zondag 28 maart 2021 13:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Toch merk ik aan de reactie van Julie, dat er iets veranderd is in de relatie. Liese toont meer compassie dan Julie. Julie trekt het zich meer aan wat het met haar doet, dan wat er met Michel is. Geen knuffel, niks.
Omdat Michel vaag doet. Ze weet niet wat ze er mee moet.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Toch merk ik aan de reactie van Julie, dat er iets veranderd is in de relatie. Liese toont meer compassie dan Julie. Julie trekt het zich meer aan wat het met haar doet, dan wat er met Michel is. Geen knuffel, niks.
Dat is waar.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:08 schreef engine het volgende:
[..]
Beter dan zwijgende mannen in een sauna.
Wandel zequote:Op zondag 28 maart 2021 13:10 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik was ook al bijna van plan om maar ff te gaan wandelen, want 1 stream op de tuin en 1 op de sauna met slapende lapzwansen bekijken vond ik toch teveel zonde van mijn tijd.
Ach, de zeer berekende Jill die precies weet wat de tere zieltjes thuis leuk vinden.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:08 schreef tiki het volgende:
thanx, ik ga nu.quote:
Waardige? Mwah.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:14 schreef Susan1973 het volgende:
Is zooooo februari 2021 met dat “jill show” retoriek .... waardige finaliste you go girl!
Dit is Jill die niet kan omgaan met de sfeer die nu in het huis hangt.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ach, de zeer berekende Jill die precies weet wat de tere zieltjes thuis leuk vinden.
Ja hij laat Nick maar een beetje ratelen.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:17 schreef DarkRaven70 het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmme hmmmme hhhmmmme
Ik hoor je wel maar luister niet, gedachte ergens anders Nicks , sorry
En dat is heel logisch, want eigenlijk kan niemand met zo’n sfeer omgaan.. iedereen doet dat op een manier die prettig voelt voor hem of haarquote:Op zondag 28 maart 2021 13:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dit is Jill die niet kan omgaan met de sfeer die nu in het huis hangt.
9 aprilquote:Op zondag 28 maart 2021 13:17 schreef Angelique61 het volgende:
Wanneer is de finale nou 8 of 9 april?
Ik vind heel dit Michel gebeuren vooral sneu voor Julie. Hij laat haar in het ongewisse, terwijl het overduidelijk over haar gaat.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Precies, en dat doet ze heel goed , als de focus niet meer op Kloontje Het Reuzekind ligtquote:Op zondag 28 maart 2021 13:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ach, de zeer berekende Jill die precies weet wat de tere zieltjes thuis leuk vinden.
Ja als ze nou gewoon 2 streams doen of liever nog 3 dan kunnen we zelf kiezenquote:Op zondag 28 maart 2021 13:19 schreef greysbones het volgende:
BB weer het zelf ook niet meer een schakelt van de een naar de ander
quote:Op zondag 28 maart 2021 13:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind heel dit Michel gebeuren vooral sneu voor Julie. Hij laat in het ongewisse, terwijl het overduidelijk over haar gaat.
Julie doet een stap terug nu ze dat toch wel een beetje door heeft. Geef d'r eens ongelijk. Volgens mij heeft ze nu al een paar keer gevraagd wat er is, een hand geboden en naar hem toe geweest.
Hij gedraagt zich momenteel echt als een jammerend kind. Sterker nog... Hij gedraagt zich nu minstens zo erg als wat hij eerder bij anderen verafschuwde.
Jullie moeten lekker met z’n tweeen Jill gaan bashen .. veel plezierquote:Op zondag 28 maart 2021 13:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies, en dat doet ze heel goed , als de focus niet meer op Kloontje Het Reuzekind ligt
[ afbeelding ]
Staat op een site 9 april en wikipedia ookquote:Op zondag 28 maart 2021 13:20 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
8 april, vanaf 9 april zenden ze de aussie bb
Nou dat zie ik toch anders. Hij heeft aangegeven dat het niets met haar te maken heeft. Wat valt er dan nog verder over te vertellen. Sommige dingen, persoonlijke dingen kun je niet gaan roepen op camera. Dat moet je voor jezelf houden. Zo simpel is dat.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind heel dit Michel gebeuren vooral sneu voor Julie. Hij laat in het ongewisse, terwijl het overduidelijk over haar gaat.
Julie doet een stap terug nu ze dat toch wel een beetje door heeft. Geef d'r eens ongelijk. Volgens mij heeft ze nu al een paar keer gevraagd wat er is, een hand geboden en naar hem toe geweest.
Hij gedraagt zich momenteel echt als een jammerend kind. Sterker nog... Hij gedraagt zich nu minstens zo erg als wat hij eerder bij anderen verafschuwde.
Volle paniek achter de schermen.. ze weten niet wat ze ermee aan moetenquote:Op zondag 28 maart 2021 13:19 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja als ze nou gewoon 2 streams doen of liever nog 3 dan kunnen we zelf kiezen
9 april is op vrijdagquote:Op zondag 28 maart 2021 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat op een site 9 april en wikipedia ook
Hij heeft zijn hele bagger verleden al op camera verteld..quote:Op zondag 28 maart 2021 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou dat zie ik toch anders. Hij heeft aangegeven dat het niets met haar te maken heeft. Wat valt er dan nog verder over te vertellen. Sommige dingen, persoonlijke dingen kun je niet gaan roepen op camera. Dat moet je voor jezelf houden. Zo simpel is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |