Dan is dat Gods wil. Zo denken die mensen er over.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
als er besmettingen uit voortkomen, en die kans is best aanwezig, dan vraag ik mij af hoe dat verder gaat.
Maar omgekeerd willen ze wel fysiek journalisten de les lezen.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:42 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan is dat Gods wil. Zo denken die mensen er over.
Ze laten zich niet door ongelovigen de les lezen.
Dan zijn ze niet te beroerd om gewoon een ziekenhuisbed te bezetten hoor.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
als er besmettingen uit voortkomen, en die kans is best aanwezig, dan vraag ik mij af hoe dat verder gaat.
Precies. Alle religieuze instellingen sluiten en verbieden. Een stel klote wappies zijn het, allemaal.quote:
Dat niet alleen maar als ze ziek worden willen ze ook dat er in het ziekenhuis alles aan gedaan wordt om ze beter te maken blijkt uit onderzoek. Dat 'gods wil' geldt dus alleen maar totdat ze daadwerkelijk ziek worden. Dan gaat de religie direct het raam uit.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:43 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Maar omgekeerd willen ze wel fysiek journalisten de les lezen.
Ja. Normaal zijn ze al heel erg op zich zelf maar rondom kerkdiensten zijn ze al helemaal niet aanspreekbaar.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:43 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Maar omgekeerd willen ze wel fysiek journalisten de les lezen.
Van die kerk in Krimpen wist ik het al door die aflevering van BOOS.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:51 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja. Normaal zijn ze al heel erg op zich zelf maar rondom kerkdiensten zijn ze al helemaal niet aanspreekbaar.
Maar zo veel agressie had ik niet verwacht.
Ah, het duurde nog best lang voordat de ja maar de moslims!!!1!1 kaart werd getrokken maar hij kwam alsnogquote:Op zondag 28 maart 2021 13:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Gelovigen die gewoon gebruik maken van hun grondwettelijk recht en dan moeten de journalisten ineens 'gewoon hun werk kunnen doen'. Nee, dat is niet je werk, je werk is om verslag te doen en schande te spreken wanneer de staat grondrechten aan de kant schuift en de ME weerloze mensen in elkaar knuppelt en ledematen door de honden laat verscheuren.
Sowieso is het hypocriet, blijkbaar hebben journalisten het nog niet door maar heel veel mensen in Nederland kunnen niet normaal hun werk doen mede dankzij journalisten die alles best vinden zolang zij maar hun werk volgens het nieuwe normaal kunnen doen. En dat nieuwe normaal is staatspropaganda maken, van het nieuwe normaal van de coronaregels naleven komt bij hen helemaal niets terecht. Waar haalt dit zooitje superspreaders het gore lef vandaan mensen de maat te nemen die zich wél aan de regels houden, want dat doen die kerkgangers.
Anderhalve meter, boven ons gestelden van de media?
#formatie #verkiezingsuitslag #🧡 #ðŸ‡ðŸ‡º #NL #Verkiezingen2021 #Rutte #Baudet #Kaag #Klaver #💚 #DenHaag
Je weet ook dat die mensen niet met je willen praten want je bent aan het werk tijdens de zondagsrust. En dan je ze de doorgang beletten alsof ze met je moeten praten of de parkeerplek blokkeren. Alleen maar om te zuigen, en terwijl ze niks verkeerd doen. Bij de christenen durven ze wel, niet bij de poltici, niet bij de eigen beroepsgroep en niet bij de moslims. Misschien nog iets laffer worden en ook de christenen met rust laten in het vervolg?
Dan zorgt God wel voor voldoende plek op de ICquote:Op zondag 28 maart 2021 13:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wegkijker en goedprater gespot.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Gelovigen die gewoon gebruik maken van hun grondwettelijk recht en dan moeten de journalisten ineens 'gewoon hun werk kunnen doen'. Nee, dat is niet je werk, je werk is om verslag te doen en schande te spreken wanneer de staat grondrechten aan de kant schuift en de ME weerloze mensen in elkaar knuppelt en ledematen door de honden laat verscheuren.
Sowieso is het hypocriet, blijkbaar hebben journalisten het nog niet door maar heel veel mensen in Nederland kunnen niet normaal hun werk doen mede dankzij journalisten die alles best vinden zolang zij maar hun werk volgens het nieuwe normaal kunnen doen. En dat nieuwe normaal is staatspropaganda maken, van het nieuwe normaal van de coronaregels naleven komt bij hen helemaal niets terecht. Waar haalt dit zooitje superspreaders het gore lef vandaan mensen de maat te nemen die zich wél aan de regels houden, want dat doen die kerkgangers.
#formatie #verkiezingsuitslag #🧡 #ðŸ‡ðŸ‡º #NL #Verkiezingen2021 #Rutte #Baudet #Kaag #Klaver #💚 #DenHaag
Je weet ook dat die mensen niet met je willen praten want je bent aan het werk tijdens de zondagsrust. En dan je ze de doorgang beletten alsof ze met je moeten praten of de parkeerplek blokkeren. Alleen maar om te zuigen, en terwijl ze niks verkeerd doen. Bij de christenen durven ze wel, niet bij de poltici, niet bij de eigen beroepsgroep en niet bij de moslims. Misschien nog iets laffer worden en ook de christenen met rust laten in het vervolg?
Gelukkig is het weer bijna Hammertime, dat ga ik toch wel missen na corona gekken die in elkaar worden gerost op het museumplein of malieveld. Zo'n Hooligan weet dat hij klappen kan krijgen. Maar dat verontwaardigde gekrijs van mensen zoals jij die denken dat ze voor het goede doel staan te demonstreren heerlijk.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Valt dus redelijk in het niet bij de aantallen zoals bij de genoemde grefokerken. En ook nog eens in een veel grotere ruimtequote:Op zondag 28 maart 2021 14:11 schreef HollandseBrabo het volgende:
Het vrijdagmiddaggebed in de El Fethmoskee in Bergen op Zoom. Tijdens corona nog altijd bijgewoond door zo'n 100 tot 150 gelovigen, aldus een woordvoerder van de moskee
https://www.bndestem.nl/r(...)ieverhalen~a95fdd92/
quote:Op zondag 28 maart 2021 14:11 schreef HollandseBrabo het volgende:
Het vrijdagmiddaggebed in de El Fethmoskee in Bergen op Zoom. Tijdens corona nog altijd bijgewoond door zo'n 100 tot 150 gelovigen, aldus een woordvoerder van de moskee
JA MAAR HULLIE DOEN HET OOK!!!!quote:Op zondag 28 maart 2021 14:11 schreef HollandseBrabo het volgende:
Het etaleert de lafheid van de antisemieten hier en in de media.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
JA MAAR HULLIE DOEN HET OOK!!!!
Oké, en nu? Dat praat het debiele gedrag van die refo-debieltjes niet goed hé?
Lafheid in de media? Ze hadden gewoon vanuit kantoor een stukje moeten typen?quote:Op zondag 28 maart 2021 14:18 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Het etaleert de lafheid van de antisemieten hier en in de media.
De politie op Urk zijn wsl Urkers.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Was de politie op Urk maar net zo daadkrachtig.
Welke lafheid? "Ze" gingen dus ook verhaal halen bij de El Fethmoskee. Overigens ging dat daar blijkbaar zonder klappen te krijgen.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:18 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Het etaleert de lafheid van de antisemieten hier en in de media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |