Volgens mij is vrijwel iedereen het erover eens dat beiden niet slim is, en volgens mij lees ik over beide religies toch berichtgeving.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:18 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Het etaleert de lafheid van de antisemieten hier en in de media.
Drukken ze een camera in het gezicht van de gasten? Gewoon al die enge tenten constant terroriseren tijdens de diensten. Stelletje klote wappies hier, aanpakken AL die ratten.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke lafheid? "Ze" gingen dus ook verhaal halen bij de El Fethmoskee.
De kerken houden zich aan de regels. Mark Ruttes woord is geen wet al doet hij vaak alsof dat wel zo is, nog niet althans.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:20 schreef Starhopper het volgende:
De kerken die zich niet aan de regels houden gewoon sluiten.
Sigaret rokend in de auto terwijl er een kind achterin de auto zit. Ik heb het de laatste decennia nooit meer gezien. Ook niet (vooral niet) bij moslims.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Kan iemand even een gifje maken van 0:35Jezus wat een debielen.
Wetten doen er niet meer toe. De dagelijkse tendens is nu wat de wet is. En terecht, wappies verdienen geen ruimte. NUL. Deze kerken zijn het begin, universiteiten en middelbare scholen zijn de volgende. Zero-covid of bust.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De kerken houden zich aan de regels. Mark Ruttes woord is geen wet al doet hij vaak alsof dat wel zo is, nog niet althans.
Romeinen 13 (zie hiervoor)quote:Op zondag 28 maart 2021 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De kerken houden zich aan de regels. Mark Ruttes woord is geen wet al doet hij vaak alsof dat wel zo is, nog niet althans.
Ze houden zich niet aan de regels. Maar Mark wil niets doen ivm vrijheid op godsdienst. Gewoon de kerk bestormen, iedereen arresteren en een flinke boete geven.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Juistem, eindelijk een heldere denker hier. Al dat laffe gelul hier, al die geloofshuizen snoeihard aanpakken, maakt niet uit welke stroming. Elk gebed keihard boetes uitdelen en fysieke handhaving toepassen.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze houden zich niet aan de regels. Maar Mark wil niets doen ivm vrijheid op godsdienst. Gewoon de kerk bestormen, iedereen arresteren en een flinke boete geven.
En die overheid heeft een grondwet.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Romeinen 13 (zie hiervoor)
De overheid is door God gezonden.
Nee hoor, gebedshuizen zijn specifiek uitgezonderd van overheidscontrole.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze houden zich niet aan de regels. Maar Mark wil niets doen ivm vrijheid op godsdienst. Gewoon de kerk bestormen, iedereen arresteren en een flinke boete geven.
quote:Op zondag 28 maart 2021 14:29 schreef Starhopper het volgende:
Hebben Wilders en Baudet al afstand genomen van dit christelijke geweld?
Ben benieuwd wat ze willen gaan doen aan het christenen-probleem. Vandaag al meerdere gevallen van geweldpleging door christenen, uit hoofde van hun geloof, gericht tegen journalisten. Wordt het geen tijd dat ze gaan inburgeren?quote:Op zondag 28 maart 2021 14:29 schreef Starhopper het volgende:
Hebben Wilders en Baudet al afstand genomen van dit christelijke geweld?
Eens. En tevens hun gebedshuizen en die van de haatbaarden afbreken. Die groepjes kunnen zich duidelijk niet aan de regels houden.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:34 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze willen gaan doen aan het christenen-probleem. Vandaag al meerdere gevallen van geweldpleging door christenen, uit hoofde van hun geloof, gericht tegen journalisten. Wordt het geen tijd dat ze gaan inburgeren?
Ik vind dat alle christenen hier afstand van moeten nemen.
quote:Op zondag 28 maart 2021 14:37 schreef Hathor het volgende:
Zodra die kerk helemaal vol zit, een traangasgranaat erin gooien en alle deuren barricaderen, eens kijken hoe hun god ze daaruit gaat redden.
Mosterdgas.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:37 schreef Hathor het volgende:
Zodra die kerk helemaal vol zit, een traangasgranaat erin gooien en alle deuren barricaderen, eens kijken hoe hun god ze daaruit gaat redden.
Nounounou, dood hoeven ze nou ook weer niet.quote:
Dan niet. God beschermt ze toch?quote:Op zondag 28 maart 2021 14:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nounounou, dood hoeven ze nou ook weer niet.
Ze gaan niet dood. Ze komen alleen eerder in de hemel.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nounounou, dood hoeven ze nou ook weer niet.
Ik blijf me toch verbazen over dat slot.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Kan iemand even een gifje maken van 0:35Jezus wat een debielen.
Verder alles goed Sander Schimmel?quote:Op zondag 28 maart 2021 14:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik blijf me toch verbazen over dat slot.
bij 4:15 blijkt dat deze Skinhead-Christen zijn dochter op de achterbank had.
Roken in een auto met je dochter op de achterbank.
En je dochter getuige laten zijn hoe hij probeert een journalist dood te rijden.
Tsja, Geert, dit is dus onze Christelijke cultuur die we moeten beschermen tegen "Het Kwaad", van het "thuis kokkerellen tijdens Ramadan".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |