Vlak voordat hij uitstapt steekt hij zijn peuk aan.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Dik en rokend. Rokend in een auto met je dochter op de achterbank.
Dat tweede klopt, maar dat maakt de situatie niet anders.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vlak voordat hij uitstapt steekt hij zijn peuk aan.
Daarbij zat zijn dochter gewoon op de voorstoel.
In mijn woonplaats zie ik ook vrijdags momenteel geen bezoekers.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:20 schreef SignificanteAnder het volgende:
De whataboutbroeders durven zelf geen kijkje te nemen bij die moskeeën waardoor ze zo geïntrigeerd zijn.
Zo zijn er al veel getuigen de revue gepasseerd die hetzelfde bij een naburige moskee waarnemen, maar dat verandert niets aan de onderbuikovertuigingen van de whataboutismbroeders.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
In mijn woonplaats zie ik ook vrijdags momenteel geen bezoekers.
De lengte van de sigaret spreekt idd boekdelen. Die is net aangestoken.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:36 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Dat eerst ... ben ik wel benieuwd na.. Of heb je de lengte van de sigaret geänalyseerd?
Bovendien is het beroep "journalist" toch geen "rocket science".quote:Op zondag 28 maart 2021 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zitten de moskeeën dan vol? Want de islamitische gebedshuizen in deze regio doen hun diensten al een jaar digitaal.
Maar geen zorgen, journalisten gaan rustig bij een moskee staan als die tot de nok gevuld is in coronatijd.
No shit, Scherlock! Stop de persen! Dan steekt ie dat ding wel heel snel op. Daar had ie volgens mij nauwelijks tijd voor.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
De lengte van de sigaret spreekt idd boekdelen. Die is net aangestoken.
Wat is nu precies je punt dan? Dat hij vlak voor het uitstappen zijn peuk heeft aangestoken? Dat is je grote probleem ofzo?quote:Op zondag 28 maart 2021 17:46 schreef Twentsche_Ros het volgende:
No shit, Scherlock! Stop de persen!
Roken in het bijzijn van kinderen. Ja daar heb ik moeite mee. Dat staat los van alle andere ondeugden die dit heerschap in het bijzijn van dit kind (ik kan niet bewijzen dat het zijn dochter is) allemaal uitspookt.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is nu precies je punt dan? Dat hij vlak voor het uitstappen zijn peuk heeft aangestoken? Dat is je grote probleem ofzo?
Moslims weten ook wel dat ze dan op zoveel maatschappelijke verontwaardiging kunnen rekenen dat hun moskee zo ongeveer definitief gesloten gaat worden.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Moslims zijn veel banger voor het virus dan doorgewinterde refo kindermisbruikers.
Net als met honden.
Okee. Fijn.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:55 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Roken in het bijzijn van kinderen. Ja daar heb ik moeite mee. Dat staat los van alle andere ondeugden die dit heerschap in het bijzijn van dit kind (ik kan niet bewijzen dat het zijn dochter is) allemaal uitspookt.
Ik had het ook vreemd gevonden als een vader in het bijzijn van een kind bij een BLM-demonstratie dit zou hebben gedaan. Dus nogmaals:
Roken in het bijzijn van kinderen. Ja daar heb ik moeite mee.
En dat is mijn punt.
Goedzo, je komt er wel.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:58 schreef mcmlxiv het volgende:
Aha, ik begrijp het. De kerken hebben zich aangesloten bij het 21e eeuwse verzet. Samen met de dansleraar, de pooier, lamme frans, tjerry bidet, de vlogsletjes en de rest van het bataljon semi-bekende onbekende nederlanders gaan de kerken ons land redden van een zekere ondergang!
En mocht dat niet werken dan zijn er altijd nog die kut-moslims die we ergens de schuld van kunnen geven.
Ik begrijp de kern van dit topic helemaal.
quote:Op zondag 28 maart 2021 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zitten de moskeeën dan vol? Want de islamitische gebedshuizen in deze regio doen hun diensten al een jaar digitaal.
Maar geen zorgen, journalisten gaan rustig bij een moskee staan als die tot de nok gevuld is in coronatijd.
Nou geweldig, nu er een moskee is gevonden waar men nog wel samenkomt is het in de kerken waar het om 300-450 man binnen gaat ook niet erg meerquote:
25 generaties inteelt doet iets met mensen. Dan is het begrijpen van de kern van het sprookjesboek best lastig.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:05 schreef Eightyone het volgende:
Volgens een van de 10 geboden uit de bijbel:
"U zult niet doodslaan."
(O.k., zo ver is het nog niet gekomen, maar journalisten duwen en trappen lijkt me ook niet echt 'des bijbels'.)
Ik heb vrijdag een moskee gezien en die zat net zo vol als de kerk op Urk vandaag.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Moslims zijn veel banger voor het virus dan doorgewinterde refo kindermisbruikers.
Net als met honden.
Ik heb de naam van die moskee opgezocht.quote:
Had je je mobieltje nog bij je?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:11 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een moskee gezien en die zat net zo vol als de kerk op Urk vandaag.
Satanischquote:Op zondag 28 maart 2021 16:17 schreef Viesdik het volgende:
Mensen die vanuit valse moed een soort machtsgevoel overhouden door dapper en trots de zoveelste groep mensen te veroordelen.
Zolang ze voor zichzelf maar blijven volhouden onderdeel uit te blijven maken van groter fantasie ideaal, gesteund door hun ideologische linkse soulmates die elkaar in die superioriteitsbubbel blijven voeden. Links gesubsidieerde trollen met hun satanisch moderne moraal. Die bewust kritiekloos blijven omdat dit immers een onderdeel is van een weg naar globalisme.
Echt? Dat zou toch niet? Hoor je nooit wat overquote:Op zondag 28 maart 2021 18:11 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een moskee gezien en die zat net zo vol als de kerk op Urk vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |