Wie is er religieus dan? De schrijver van de tekst in ieder geval niet.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:22 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Zo'n lange tekst bocht van een religekkie hoef ik niet te lezen.
Ja maar hij hep een enge achternaam!quote:Op zondag 28 maart 2021 13:23 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wie is er religieus dan? De schrijver van de tekst in ieder geval niet.
Takiyya. Niet geloofwaardig dus.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:23 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wie is er religieus dan? De schrijver van de tekst in ieder geval niet.
Ja de mensheid is echt afgegleden. Men kan niet meer normaal redeneren en schiet gelijk in de 'Ja maar hunnie' stuip.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Mensen die hier de islam en de ramadan bijslepen.
Alsof dat het gedrag van die refo-debieltjes goed praat.
Helaas zit er bij iedere religie wel een standaard percentage hersendoden.
Ja maar de moslims!!!!quote:Op zondag 28 maart 2021 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
SLINKSE MEDIA!!!
Precies. Een dommertje dus. Gewoon terug in je mand gaan.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:26 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is en wat die persoon met de door mij geposte column te maken heeft.
Oh nu een andere jijbakquote:Op zondag 28 maart 2021 13:26 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Jouw UI zegt genoeg over waar jouw waarden liggen. Engnek.
Je bent een draak van een userquote:Op zondag 28 maart 2021 13:29 schreef Draak31 het volgende:
[..]
De waarheid is vaak pijnlijk, zeker voor religekkies.
Tja ik zie die naam nergens in de tekst. Zal wel weer een whataboutism zijn dan.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:29 schreef Draak31 het volgende:
[..]
De waarheid is vaak pijnlijk, zeker voor religekkies.
Welk boek en van wie? Komt in die column niet voor. Ga nu maar weer ontopic, want dat is je moslimgejank niet. Ik wilde alleen even tegengas geven aan het oh zo serieus nemen van een zo'n burgemeester.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:31 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Met zo'n dik boek voor je snufferd zie je wel vaker weinig. Gelukkig trappen de meeste Nederlanders er niet in. De coronies in de IC spreken het ware verhaal.
Met zo'n dik boek voor je snufferd zie je wel vaker weinig. Gelukkig trappen de meeste Nederlanders er niet in. De coronies in de IC spreken het ware verhaal.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:30 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Tja ik zie die naam nergens in de tekst. Zal wel weer een whataboutism zijn dan.
Dikke BMW jongens.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:51 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:rensajacied is ook van de partij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |