Dit snap ik nooit zo, die Struijk is helemaal niet zo'n groot talent als men doet beweren. Vergeet niet dat hij door afwezigheid in het elftal van Leeds gekomen is, niet omdat hij zo geweldig is.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:08 schreef -XOR- het volgende:
Struijk is natuurlijk ook een enorm talent maar omdat de KNVB bestaat uit debielen gaat die voor Belgie kiezen.
Eens.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:11 schreef Wicky15 het volgende:
Afellay en Janssen wel een prima duo om naar te luisteren.
Ik zie Leeds niet zo vaak (eigenlijk nooit.. ), maar dat hij daarna is blijven staan, zegt toch wel wat?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit snap ik nooit zo, die Struijk is helemaal niet zo'n groot talent als men doet beweren. Vergeet niet dat hij door afwezigheid in het elftal van Leeds gekomen is, niet omdat hij zo geweldig is.
Hij doet het redelijk, ja, maar om nou te roepen dat de KNVB ŕ la Ziyech of wie dan ook een fout heeft gemaakt om hem niet dusdanig te overtuigen voor Nederland te kiezen omdat het zo'n groot talent is?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik zie Leeds niet zo vaak (eigenlijk nooit.. ), maar dat hij daarna is blijven staan, zegt toch wel wat?
Jan en Theo bij de EL vind ik ook altijd een prima duo, jammer van die twee leeghoofden naast hen.quote:
Eigenlijk moet Theo het stokje overnemen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Waarom ziet Theo het wel, en Erwin van de Looi niet?
Theo moet gewoon lekker met een hamburger en een peuk in die dug-out gaan zitten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Waarom ziet Theo het wel, en Erwin van de Looi niet?
Het is geen wereldtalent maar hij staat op 21-jarige leeftijd wel in de basis van Leeds en behalve dat hij groot en fysiek sterk is heeft hij ook nog een redelijke inspeelpass. Die is verder dan alle Nederlandse jonge verdedigers met uitzondering van De Ligt.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit snap ik nooit zo, die Struijk is helemaal niet zo'n groot talent als men doet beweren. Vergeet niet dat hij door afwezigheid in het elftal van Leeds gekomen is, niet omdat hij zo geweldig is.
VD Looi noemde ooit het type Guus Til als de toekomst van het Nederlandse voetbal. De Wit past dus precies in zijn straatje.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Altijd van die domme dravers die zoveel speeltijd krijgen bij dit soort trainers.
Ja dank je.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:25 schreef belanov het volgende:
[ afbeelding ]
2-2 and the cheeseheads are out
"Met 11 keer Messi word je geen wereldkampioen"quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
VD Looi noemde ooit het type Guus Til als de toekomst van het Nederlandse voetbal. De Wit past dus precies in zijn straatje.
Dat ook Italië destijds een achteraf nutteloze overwinning boekte tegen Hongarije belooft niet veel goedsquote:
Dat was wel leuk met heel veel hele boze Italiaantjes.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:27 schreef belanov het volgende:
[..]
Dat ook Italië destijds een achteraf nutteloze overwinning boekte tegen Hongarije belooft niet veel goeds
Bulgarije was dat. Italië maakte de 2-1 in de laatste minuut.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:27 schreef belanov het volgende:
[..]
Dat ook Italië destijds een achteraf nutteloze overwinning boekte tegen Hongarije belooft niet veel goeds
Ah, ja inderdaadquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bulgarije was dat. Italië maakte de 2-1 in de laatste minuut.
Denk dat Roemenië toch graag poulewinnaar wil worden en het liefst "gewoon" wint. Maar op een gegeven moment zullen ze er vast voor kiezen als ze dat zekerheid geeft voor de volgende ronde inderdaad.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:36 schreef Wicky15 het volgende:
Die gaan gewoon 2-2 spelen. En gelijk hebben ze.
Hoe dat zo? Op onderling resultaat staan Roemenië en Duitsland dan toch 'gelijk', dus dan gaan we toch naar het doelsaldo kijken?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:30 schreef Marcoss het volgende:
Bij 0-0 in de laatste wedstrijd ligt Duitsland er dus uit, ondanks mogelijk het beste doelsaldo van de 3
Ik snap niet dat na het EK 2004 die regels niet zijn aangepast om een salonremise te voorkomen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:36 schreef Wicky15 het volgende:
Die gaan gewoon 2-2 spelen. En gelijk hebben ze.
Hoe zou je dat kunnen voorkomen aan de hand van regelgeving?quote:Op zondag 28 maart 2021 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Op onderling resultaat staan Roemenië en Duitsland dan toch 'gelijk', dus dan gaan we toch naar het doelsaldo kijken?
[..]
Ik snap niet dat na het EK 2004 die regels niet zijn aangepast om een salonremise te voorkomen.
Doelsaldo over alle wedstrijden weer leidend, zoals vroeger? Al zou Jong Oranje dan een voordeel hebben omdat ze hun laatste wedstrijd spelen tegen een land dat al uitgeschakeld is.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zou je dat kunnen voorkomen aan de hand van regelgeving?
Overigens geloof ik totaal niet dat een land als Duitsland zich tot zoiets zou verlagen tegen Jong Roemenië.
WK 1982: Het bedrog van Gijónquote:Op zondag 28 maart 2021 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens geloof ik totaal niet dat een land als Duitsland zich tot zoiets zou verlagen tegen Jong Roemenië.
Jij hebt het WK 1982 gemist?quote:Op zondag 28 maart 2021 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zou je dat kunnen voorkomen aan de hand van regelgeving?
Ik geloof wel dat ze het niet expliciet afspreken, maar als het eenmaal 2-2 staat hebben ze beiden geen belang meer om aan te vallen.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt het WK 1982 gemist?
Totaal doelsaldo leidend voorkomt een salonremise in deze gevallen.
Totaal andere tijd, een "echt" WK en andere belangen.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt het WK 1982 gemist?
Totaal doelsaldo leidend voorkomt een salonremise in deze gevallen.
Hier geloof ik uiteraard ook in.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze het niet expliciet afspreken, maar als het eenmaal 2-2 staat hebben ze beiden geen belang meer om aan te vallen.
Eens. Dat is het 'geluk' bij 2-2. Maar ja, wat doe je als het 2-0 staat, ga je het gunnen of juist niet? Zeker Duitsland heeft weinig reden om met 2-0 te winnen, 2-2 is ook prima.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze het niet expliciet afspreken, maar als het eenmaal 2-2 staat hebben ze beiden geen belang meer om aan te vallen.
Als Nederland echt dik van Hongarije wint staat de 1e plek nog op het spel toch?quote:Op zondag 28 maart 2021 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens. Dat is het 'geluk' bij 2-2. Maar ja, wat doe je als het 2-0 staat, ga je het gunnen of juist niet? Zeker Duitsland heeft weinig reden om met 2-0 te winnen, 2-2 is ook prima.
Nee. Nederland kan alleen eerste worden bij een 0-0 of 1-1 (lees: ís eerste bij 0-0). Bij een 'groter' gelijkspel wordt Duitsland eerste en bij winst voor een van de twee landen wordt het winnende land eerste.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Nederland echt dik van Hongarije wint staat de 1e plek nog op het spel toch?
Je verlegt zoals vaak het onderwerp. Wat is een wél echt WK?quote:Op zondag 28 maart 2021 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Totaal andere tijd, een "echt" WK en andere belangen.
Oh op die manier, maar als je 2-0 voor staat ga je er toch niet zomaar 2 goals in laten?quote:Op zondag 28 maart 2021 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Nederland kan alleen eerste worden bij een 0-0 of 1-1 (lees: ís eerste bij 0-0). Bij een 'groter' gelijkspel wordt Duitsland eerste en bij winst voor een van de twee landen wordt het winnende land eerste.
Dat lijkt me ook sterk. Maar het is wel een lastige situatie, als Roemenië dan op eigen kracht op 2-2 komt wordt de gunfactor wellicht lager. Al zullen die alsnog uit eigenbelang handelen.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh op die manier, maar als je 2-0 voor staat ga je er toch niet zomaar 2 goals in laten?
NL moet eerst zelf maar eens winnenquote:Op zondag 28 maart 2021 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook sterk. Maar het is wel een lastige situatie, als Roemenië dan op eigen kracht op 2-2 komt wordt de gunfactor wellicht lager. Al zullen die alsnog uit eigenbelang handelen.
quote:Op maandag 29 maart 2021 02:00 schreef SOG het volgende:
Als duitsland roemenie op 2-2 komt dan gaan ze natuurlijk rondtikken. Geef ze eens ongelijk.
Bizar die vd looi. Hoogtepunt van de avond was idd de nabeschouwing met ibi en febo theo.
Wijffels heeft in zoverre gelijk dat je de grote namen niet gaat krijgen, maar zat getalenteerde trainers voor wie dit juist de kans op een doorbraak zou zijn.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De altijd labiele Maarten is een beetje mad.
In Engeland hebben ze blijkbaar Lampard op het oog. Weet niet of dat gaat lukken, maar zoiets zou mooi zijn in Nederland. Een Pascal Jansen of Sjors Ultee.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:16 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Wijffels heeft in zoverre gelijk dat je de grote namen niet gaat krijgen, maar zat getalenteerde trainers voor wie dit juist de kans op een doorbraak zou zijn.
Zo'n Jansen kunnen ze al niet betalen en ik vraag me af of dit een mooie carriere stap is , zou het eerder een stapje terug vinden, niet voor niets dat ze zo'n kneus als vd Looi vindenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze blijkbaar Lampard op het oog. Weet niet of dat gaat lukken, maar zoiets zou mooi zijn in Nederland. Een Pascal Jansen of Sjors Ultee.
Ligt er ook een beetje aan wat AZ met hem gaat doen. Als ie daar geen hoofdtrainer mag worden kom je al gauw uit bij een club als Utrecht.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n Jansen kunnen ze al niet betalen en ik vraag me af of dit een mooie carriere stap is , zou het eerder een stapje terug vinden, niet voor niets dat ze zo'n kneus als vd Looi vinden
Ik weet het niet, zo'n interessant team is het ook weer niet, dat hebben we in de afgelopen jaren wel gezien. Ook van de kampioenselftallen is er nauwelijks wat echt doorgebroken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat AZ met hem gaat doen. Als ie daar geen hoofdtrainer mag worden kom je al gauw uit bij een club als Utrecht.
Maar van mij mag de KNVB het salaris voor de trainer van Jong Oranje flink verhogen. Anders zijn die interlandbreaks voor onze talenten verspilde tijd.
De bondscoach krijgt al relatief gezien een flutsalaris. In principe doe je dat al meer voor de eer dan voor het geld.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat AZ met hem gaat doen. Als ie daar geen hoofdtrainer mag worden kom je al gauw uit bij een club als Utrecht.
Maar van mij mag de KNVB het salaris voor de trainer van Jong Oranje flink verhogen. Anders zijn die interlandbreaks voor onze talenten verspilde tijd.
Nouja, ik zou het dus mooier vinden als je zo'n plek geeft aan een talentvolle trainer. Maar qua intensiteit is het natuurlijk wel een ouwe lullenbaanquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De bondscoach krijgt al relatief gezien een flutsalaris. In principe doe je dat al meer voor de eer dan voor het geld.
Voor Jong Oranje moet je gewoon een ouwe lul vinden die al genoeg heeft verdiend in zijn carričre en die gewoon voor zijn lol nog een beetje met jonkies wil werken. Alleen zelfs daar hebben we geen fatsoenlijke meer van
Of een oud speler waar die gasten tegenop kijken, in ieder geval niet zo'n professor die er niks van kan zonder uitstraling. Meestal slaan de echt grote talenten jong ook over toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De bondscoach krijgt al relatief gezien een flutsalaris. In principe doe je dat al meer voor de eer dan voor het geld.
Voor Jong Oranje moet je gewoon een ouwe lul vinden die al genoeg heeft verdiend in zijn carričre en die gewoon voor zijn lol nog een beetje met jonkies wil werken. Alleen zelfs daar hebben we geen fatsoenlijke meer van
Echt overslaan meestal niet. Maar die zullen inderdaad geen volledige kwalificatie + toernooi spelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Of een oud speler waar die gasten tegenop kijken, in ieder geval niet zo'n professor die er niks van kan zonder uitstraling. Meestal slaan de echt grote talenten jong ook over toch?
Ik heb het over trainers die de opleiding goed doorstaan hebben. Ik weet niet of types als Willem Weijs en Dave Vos er voor te porren zijn, maar dat zijn voorbeelden van heel getalenteerde trainers die zoiets misschien juist zouden zien als een manier om zich op de kaart te zetten. Sjors Ultee heeft zijn naam daarvoor al teveel gevestigd denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze blijkbaar Lampard op het oog. Weet niet of dat gaat lukken, maar zoiets zou mooi zijn in Nederland. Een Pascal Jansen of Sjors Ultee.
Ligt maar net aan hoeveel ambitie je hebt als bond. Maar de écht onervaren trainers zijn ook interessant, met een ouwe rot als assistent wellichtquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:51 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ik heb het over trainers die de opleiding goed doorstaan hebben. Ik weet niet of types als Willem Weijs en Dave Vos er voor te porren zijn, maar dat zijn voorbeelden van heel getalenteerde trainers die zoiets misschien juist zouden zien als een manier om zich op de kaart te zetten. Sjors Ultee heeft zijn naam daarvoor al teveel gevestigd denk ik.
Die deden dat wel op hun 17e/18e, niet toen ze 21 waren. Depay is natuurlijk niet een echt groot talent, meer een harde werker.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Echt overslaan meestal niet. Maar die zullen inderdaad geen volledige kwalificatie + toernooi spelen.
Depay heeft 7 potjes meegedaan, Robben en Van Persie 6, Frenkie 5, Van der Vaart 4, Sneijder zelfs maar 1. De Ligt is de enige die Jong Oranje echt heeft overgeslagen.
Ja spelers zijn op verschillende leeftijden goed genoeg voor het grote Oranje, dus dat geldt natuurlijk ook voor Jong Oranje. Het kan toch een belangrijke stap in de ontwikkeling zijn en een goede impuls voor de rest van het team als zo'n groot talent van 18 erbij zit.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die deden dat wel op hun 17e/18e, niet toen ze 21 waren. Depay is natuurlijk niet een echt groot talent, meer een harde werker.
Depay was wel een groot talent ja. Het hangt er soms ook een beetje vanaf wat de concurrentie is in het grote Oranje natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja spelers zijn op verschillende leeftijden goed genoeg voor het grote Oranje, dus dat geldt natuurlijk ook voor Jong Oranje. Het kan toch een belangrijke stap in de ontwikkeling zijn en een goede impuls voor de rest van het team als zo'n groot talent van 18 erbij zit.
Volgens mij was Depay bij PSV echt wel een enorm talent.
Dat laatste absoluut, echter is het wel zo dat de spelers die na hun 20e nog in Jong-elftallen spelen vaak B-garnituur zijn (hoewel er natuurlijk ook relatieve laatbloeiers zijn als Huntelaar en Van Nistelrooij).quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja spelers zijn op verschillende leeftijden goed genoeg voor het grote Oranje, dus dat geldt natuurlijk ook voor Jong Oranje. Het kan toch een belangrijke stap in de ontwikkeling zijn en een goede impuls voor de rest van het team als zo'n groot talent van 18 erbij zit.
Wat ik me vooral herinner van Depay als jeugdspeler was dat hij op het EK u17 werd ingebracht als god-zegene-de-greep-speler die maar wat aanpingelde. Soms kon dat resulteren in een knappe goal en soms ging het nergens heen; eigenlijk een beetje zoals hij nu nog steeds speelt . Ook bij PSV werd aanvankelijk Bakkali als groter talent gezien.quote:Volgens mij was Depay bij PSV echt wel een enorm talent.
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:51 schreef hhh38 het volgende:
VVD en CDA zijn weer eens vrolijk ingegaan tegen een advies van de Raad van State (en een hoop andere instanties) om de onderbuik gerust te stellen
positie Brobbey: functie elders.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.
Scherpenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Draufganger Dani is aanvoerder.
Teze Botman Schuurs Bakkerquote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Draufganger Dani is aanvoerder.
NPO Nieuws.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:33 schreef Zorro het volgende:
Zie ik het nou goed dat ze de eerste twee potjes live uitzonden en u het er echt om gaat dat ze dan denken "wat zouden we ook, lekker laten gaan dat EK"?
Ik zie nergens een uitzending. Zeg me dat ik blind ben en waar ik moet kijken.
Thx!quote:
Wel vrij belachelijk verder want het staat ook nergens in de gidsjes dus genoeg mensen die dit weer niet gaan vinden.. En er is niet eens een fatsoenlijke voorbeschouwing.quote:
Klopt. #WerkenbijdeNOSquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel vrij belachelijk verder want het staat ook nergens in de gidsjes dus genoeg mensen die dit weer niet gaan vinden.. En er is niet eens een fatsoenlijke voorbeschouwing.
Ze mogen stikken in hun stream.quote:
Cool, thnx!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:01 schreef Zipportal het volgende:
https://nos.nl/livestream(...)rland-hongarije.html
NOS nieuws zendt het dus uit. Zender 43 als je XS4ALL hebt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:01 schreef Kriegel het volgende:
Wtf, waarom is er op twee publieke zenders hetzelfde journaal maar niet deze wedstrijd? :/
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NOS nieuws zendt het dus uit. Zender 43 als je XS4ALL hebt.
Ja, heb 'm inmiddels gevonden.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NOS nieuws zendt het dus uit. Zender 43 als je XS4ALL hebt.
NOS Nieuws/Politiek hebben een lagere kwaliteitquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ligt het aan mij of is de kwaliteit bij jullie ook kut?
Stream of op tv? Bij mij op tv is het primaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ligt het aan mij of is de kwaliteit bij jullie ook kut?
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
NOS Nieuws/Politiek hebben een lagere kwaliteit
432pquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:06 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, heb 'm inmiddels gevonden.
...Zenden uit in standaardefinitie.
Even kijken of die stream beter is.
tv, dit is niet HD in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stream of op tv? Bij mij op tv is het prima
Dat schiet dan ook niet op.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat verschil zie ik dus nooit. Beroerde ogen denk ik.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:45 schreef tong80 het volgende:
Het ergste na Aad de Mos en Leo Beenhakker, de omhooggevallen assistent-trainers van Ajax, is Edwin van der Looij. Wie verzint zoiets
Omdat de zenderbaas gestoord is. NPO 1, journaal. NPO 2, journaal. Brugklas op 3 en een voetbalwedstrijd op een nieuwszender.quote:
Konijntje is geschorst hé.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:10 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk voor het eerst Jong Oranje dit toernooi en zie dat De Wit aanvoerder is
Dan weet je toch eigenlijk al genoeg
Ik vind het eigenlijk niet zo gek dat je je programmering niet 3x in 1 week omgooit voor een jong oranje wedstrijd als je zoveel digitale kanalen hebt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:10 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Omdat de zenderbaas gestoord is. NPO 1, journaal. NPO 2, journaal. Brugklas op 3 en een voetbalwedstrijd op een nieuwszender.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:15 schreef Tagliano het volgende:
Dit is echt een heel slechte wedstrijd toernooi tot dusver
Oké, maar dat verklaart dat dubbele journaal nog niet. Of ze moeten toevallig een gat van een kwartier hebben gehad om op te moeten vullen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet zo gek dat je je programmering niet 3x in 1 week omgooit voor een jong oranje wedstrijd als je zoveel digitale kanalen hebt.
Al had ik niet voor de beslissende wedstrijd gekozen.
Malacia doet niet onder voor Bakker lijkt me.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weinig minuutjes voor de Feyenoorders.
En Gravenberch.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: Frank had Stengs hier mee moeten laten doen
Dat lijkt mij niet nee. Geertruida had ik er ook gewoon ingezet, zeker in deze pot.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Malacia doet niet voor Bakker lijkt me.
En Matthijs de Ligt!!quote:
Die was de eerste wedstrijd al enorm depressief.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:21 schreef Tagliano het volgende:
De commentator maakt ongeveer een net zo geďnspireerde indruk als de coach van dit team
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze wedstrijd mist een type Ekkelenkamp voor diepgang in de 16
Die spelen tegen Letland en Gibraltar hequote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En Matthijs de Ligt!!
Nee die niet. Gravenberch en Stengs wel. Ik snap gelul over sterkste team bij eerste wel maar vooral Stengs zou daar geen minuten gaan maken.
Wel fijn voor psv dat Gakpo wedstrijdritme kan opdoen door dit toernooi.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zelfs Ihattaren had hier prima mee kunnen doen (al ben ik zelf geen fan van Ihattaren).
The champ zou Stengs basis zetten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En Matthijs de Ligt!!
Nee die niet. Gravenberch en Stengs wel. Ik snap gelul over sterkste team bij eerste wel maar vooral Stengs zou daar geen minuten gaan maken.
Eerste wedstrijden wel vanwege blessures maar nu Pochettino er coach is speelt ie niet meerquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:25 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe kan Bakker in godsnaam bij PSG spelen. Hij staat daar zelfs ook nog regelmatig basis toch?
De laatste tijd nooit meer, hep ook ruzie met de trainer. Maar in de CL best wat potjes basis gestaan enzo ja, ik begrijp het niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:25 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe kan Bakker in godsnaam bij PSG spelen. Hij staat daar zelfs ook nog regelmatig basis toch?
Meer op zijn Schmidtsquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:24 schreef RipCity het volgende:
Jezus christus wat een b-elftal is dit.
Spelen ook echt op z'n Nederlands![]()
Die de Wit (wie?) valt echt elke 1.5 minuut om.
haha ja lijkt idd wel alsof je een PSV-wedstrijd zit te kijken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meer op zijn Schmidts
Voor degenen bij wie niet direct een belletje gaat rinkelen gaat het dus om een ideale mix tussen Guardiola en Klopp
En was hij ook niet geblesseerd geraaktquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:28 schreef PSVCL het volgende:
Als Gakpo een ajacied was had ie voor het grote Oranje gespeeld
Als hij geen blessures had gehad ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:28 schreef PSVCL het volgende:
Even niet zo scherp.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:27 schreef Tagliano het volgende:
Hahaha je hele team naar links sturen en dan je doeltrap naar rechts geven
Ik vind die keepert leuk
Dan was ie niet eens geselecteerd joh. Die zou bij Ajax op tribune zittenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:28 schreef PSVCL het volgende:
Daar raak je precies het puntquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:28 schreef PSVCL het volgende:
Klopt. dan had de de scheids hem beschermtquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En was hij ook niet geblesseerd geraakt
Die is niet voor niets door Ajax gedumpt. Bij AZ zijn ze er ook achter dat dat eigenlijk niet veel is.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:24 schreef RipCity het volgende:
Jezus christus wat een b-elftal is dit.
Spelen ook echt op z'n Nederlands![]()
Die de Wit (wie?) valt echt elke 1.5 minuut om.
Dumfries heeft er 5 dit seizoen, dat is niet weinig.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:30 schreef RipCity het volgende:
teze die voorzetten geeft.... Dan zijn zelfs Narsingh en Dumbfries assist-koningen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan was ie niet eens geselecteerd joh. Die zou bij Ajax op tribune zitten
Eens. Daarom heb ik Messi ook altijd overschat gevonden aangezien hij nooit in het ajax-systeem zou passen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar raak je precies het punt
Geen Ajacied want niet goed genoeg en dus niet goed genoeg voor het grote Oranje
Als je er 180 'voorgeeft' en constant op rechterflank staat komt er altijd wel een met geluk bij Zahavi terecht ja. Als je ziet hoeveel goede kansen op een goede assist verprutst....quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dumfries heeft er 5 dit seizoen, dat is niet weinig.
Hij is regelmatig bij goals betrokken ja. Vorig seizoen ook heel veel goals gemaakt. Volgens mij zelfs topscorer bij PSV toen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk zelfs de RB met de meeste assists maar dat heb ik niet gefactchecked.
Heb je hier ook stats van of is dit meer een gevoel?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je er 180 'voorgeeft' en constant op rechterflank staat komt er altijd wel een met geluk bij Zahavi terecht ja. Als je ziet hoeveel goede kansen op een goede assist verprutst....
Ik vind hem ook maar matig dit seizoen hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij is regelmatig bij goals betrokken ja. Vorig seizoen ook heel veel goals gemaakt. Volgens mij zelfs topscorer bij PSV toen.
Maar verder kan ik er niet naar kijken. Is aan een heel matig seizoen bezig.
Vorig jaar knaldie die er veel schuin binnen vanaf rechterkant penalty gebied idd. Vreemd hoe dat volkomen verdwenen is. En meeste voorzetten komen volkomen niet meer aan. En doordat die constant zo ver staat hele tijd gaten achterin.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij is regelmatig bij goals betrokken ja. Vorig seizoen ook heel veel goals gemaakt. Volgens mij zelfs topscorer bij PSV toen.
Maar verder kan ik er niet naar kijken. Is aan een heel matig seizoen bezig.
banquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:33 schreef -XOR- het volgende:
Ai, Roemenie komt net op 2-1 tegen Duitsland.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:33 schreef -XOR- het volgende:
VALSE TUSSENSTANDquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:33 schreef -XOR- het volgende:
Dit wordt leukquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:33 schreef -XOR- het volgende:
-XOR-quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:33 schreef -XOR- het volgende:
opdonderenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:33 schreef -XOR- het volgende:
Op schema voor de 2-2. Dat zou echt heel zuur zijn gezien eerdere posts van mijn hand.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:33 schreef -XOR- het volgende:
Sterf klotegekkiequote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:33 schreef -XOR- het volgende:
Maar goed dat De Wit niet kan scoren.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Achterlijke beslissing om hier buitenspel te geven
Ik snap de verwarring maar het was Kluivert.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar goed dat De Wit niet kan scoren.
Hij is zwartquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar goed dat De Wit niet kan scoren.
die kan het ook niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring maar het was Kluivert.
Fijn dat vbl zover afstaat van racisme.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring maar het was Kluivert.
Waar komt die arrogantie vandaan bij hem.. onbegrijpelijke ezelquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Zou Erwin weten dat Boadu vooral goed is als hij ruimte heeft?
(zoals tegen Jong Duitsland, toen hij op wissel zat)
Nee. Veerman wilde helaas niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er wel een typische nummer 10 in selectie?
Harroui komt het dichtst in de buurt. Ik ben zo bang dat vd Looi in De Wit een soort Litmanen ziet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er wel een typische nummer 10 in selectie?
Ook wel fijn dat ze die corners wat hoog nemen met Botman en Schuurs.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:41 schreef Tagliano het volgende:
Het is echt alleen afstandsschoten en voorzetten
Waarom kijk ik ook voetbal in de interlandperiode
Heeft als voordeel dat je zeker weet dat je niet hoeft te kijken, als ik deze helft zo ziequote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:42 schreef RipCity het volgende:
Oh nee. Nou mag boerderijhoofd volgende wedstrijd ook weer spelen en krijgt vd looi contractverlenging
Oh hoezo niet?quote:
Meer van dit plz.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:42 schreef Monolith het volgende:
Dat was op zich mooi gespeeld. Goede pass van Gakpo.
Kluivert denkt dat die op 6/7/8/9/10 en 11 moet spelen. Die kan 2de helft niets meer.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
Gakpo vind ik ook verreweg de beste dit toernooi, veel verder dan zo'n Kluivert.
Heeft al een paar keer bedankt, waren ook wat incidentjes toen hij vroegtijdig wegging met een 'blessure' maar meteen weer speelde daarna bij Heerenveen. Zal Erwin wel een lul vinden.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh hoezo niet?
Veerman - Koopmeiners - De Wit komt in buurt van een redelijk middenveld
Zullen wel heimwee krijgen als ze 2 dagen van huis zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh hoezo niet?
Veerman - Koopmeiners - De Wit komt in buurt van een redelijk middenveld
Gravenberch ipv De Wit als Frons niet dom doet.
Hij is nog wel heel jong en Onana maakt bij Jong ook (meer) fouten dus ik heb de hoop nog niet helemaal opgegeven. Volgend jaar maar uitlenen aan een Eredivisieclub.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Is scherpen trouwens toch een prima keeper of is dit toernooi een opvlieger?
Scherpen is een prima lijnkeeper.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Voetballend zo zo hč. Onana was voetballend in jong natuurlijk wel prima.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is nog wel heel jong en Onana maakt bij Jong ook (meer) fouten dus ik heb de hoop nog niet helemaal opgegeven. Volgend jaar maar uitlenen aan een Eredivisieclub.
Meevoetballend wat matig maar verder verrast hij me wel positief.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja dit voegde ik net nog even toe inderdaad.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voetballend zo zo hč. Onana was voetballend in jong natuurlijk wel prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |