quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:30 schreef Predator40 het volgende:
4 tienden verschil van mercedes op pole......nog nooit voorgekomen in de afgelopen 7 jaar ?
( op uitzonderingen zoals kwalis in de regen na )
Niet alleen hier, maar ook in de topics over de klassen die hij niet leuk vindt.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:30 schreef Blik het volgende: [..] Om reacties uit te lokken, trollt ieder seizoen lekker door
Japanners zijn eergevoelig en super ijverig.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:36 schreef potjecreme het volgende:
Ben benieuwd of Honda dit een heel seizoen kan volhouden.
We gaan het zien, 23 races is best lang, ja maar ik denk dat alle teams daar een uitdaging aan gaan hebben, ook Mercedes.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:36 schreef potjecreme het volgende:
Ben benieuwd of Honda dit een heel seizoen kan volhouden.
vind het maar een eng kutventje geworden......maarja zijn BLM holmaat HAM staat niet op pole dusquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Kamphuis weer vals zoals we hem kennen.
Wisten we al uit de juniorklassen..quote:
Natuurlijk, maar je moet het altijd nog maar bewijzen in de klasse waar het echt om gaat.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wisten we al uit de juniorklassen..
Echte aanwinst voor de F1. Ik voorspel geen lange carriere.quote:
Dan zou Max in theorie bijna 0,5 sec. sneller zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Volgens Horner kostte de vloerschade een tiende.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Japanners zijn eergevoelig en super ijverig.
Heb daar wel goede hoop op.
Dat zou best kunnen hoor. De Q run in FP3 was een tiende of 7-8 dacht ik.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan zou Max in theorie bijna 0,5 sec. sneller zijn.
Dat is wel heel veel.
Ik zie nu een ander fragment waarin je duidelijk zijn engineer hoort zeggen "It's okay to overtake".quote:
Klopt, volgens mij waren ze ook redelijk eergevoelig bij McLaren en dat was ook niet echt een succes...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]leuk maar een garantie is dat natuurlijk niet
Zeg ik toch ook niet?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]leuk maar een garantie is dat natuurlijk niet
Niet voor de laatste bocht.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:49 schreef potjecreme het volgende:
Verstappen haalde bij de laatste run toch ook in...
klopt, maar dat was ruim voor het einde van de rondequote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:49 schreef potjecreme het volgende:
vind ik toch wat anders dan als rookie in de langzaamste autoquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:49 schreef potjecreme het volgende:
Jos wil hem nog steeds niet zien?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Kamphuis weer vals zoals we hem kennen.
nee maar wel zinniger dan het vorige wat je steldequote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet?
Al jaren is RedBull het team dat zich het meeste ontwikkelde gedurende het seizoen. Dat is ook geen garantie, maar biedt wel hoop.
Ah oke.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Niet voor de laatste bocht.
Daar heb je dat herenakkoord.
Dit is het laatste jaar van Honda, ze gooien er duidelijk niet met de pet naar, willen op een mooie manier afscheid nemen van de Formule 1 en geen slechte naam achterlaten. Is toch wel een stukje eergevoel. Dat zeg ik niet alleen hè.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar wel zinniger dan het vorige wat je stelde
ook weer wat zinniger dan het eerste, zo komen we er wel welquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit is het laatste jaar van Honda, ze gooien er duidelijk niet met de pet naar, willen op een mooie manier afscheid nemen van de Formule 1 en geen slechte naam achterlaten. Is toch wel een stukje eergevoel. Dat zeg ik niet alleen hè.
Net zo lang als paps geld overmaakt, waarschijnlijkquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Echte aanwinst voor de F1. Ik voorspel geen lange carriere.
Maar is P4 niet gewoon hetgeen hij eigenlijk gewoon moet halen als je de snelheid van z’n teamgenoot ziet? Natuurlijk moet hij wennen en hadden ze het tactisch beter aan moeten pakken vandaag, maar de verwachtingen mogen best hoog zijn, lijkt me, het is ook geen rookie meer..quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit dus. Hij zat er steeds goed bij, gewoon pech/verkeerde call om aan geel vast te houden.
Morgen rijdt ie met gemak hoog de punten in. Ik zou er niks van staan te kijken als ie naar P4 of 5 weet te rijden.
Neequote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:29 schreef Anton91 het volgende:
Zal Ricciardo spijt hebben van het feit dat hij een paar jaar geleden naar renault ging?
Hij heeft van iedere pegel geen spijtquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:29 schreef Anton91 het volgende:
Zal Ricciardo spijt hebben van het feit dat hij een paar jaar geleden naar renault ging?
Jaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:29 schreef Anton91 het volgende:
Hij start op het zachte bandje dus die gaat wel weer even leuke dingen doen denk ik.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:23 schreef PirE het volgende:
Morgen weer genieten van Deklerk die iedereen in de 1e bocht wil uitremmen vanaf P4.
Hoezo dan? Hij wist ook wel dat hij nooit wereldkampioen zou worden bij RB, dan is een overstap niet zo raar.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:29 schreef Anton91 het volgende:
Nee, die had het dan tegen max moeten opboksen. Nu was hij nr.1 bij Renault en nr 1 bij mclaren. Dit jaar gewoon knokken voor best of the rest en hopen voor ric dat ze volgend seizoen een auto hebben die voor podiums kan rijden.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:29 schreef Anton91 het volgende:
Zijn ego en zijn bankrekening zullen er geen spijt van hebben maar wereldkampioen gaat hij nooit worden nu maar dat was hij bij RB ook niet geworden met Max voor hem.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:29 schreef Anton91 het volgende:
Even de vraag hoe de racepace van Ferrari is, betwijfel of hij de Mercs bij kan houden op een compound zachter.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij start op het zachte bandje dus die gaat wel weer even leuke dingen doen denk ik.
Als die Bottas kan hebben zal die hem wel even achter zich kunnen houden. Een paar ronden. En dan een simpele DRS inhaalactie van terug van Bottas.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Even de vraag hoe de racepace van Ferrari is, betwijfel of hij de Mercs bij kan houden op een compound zachter.
Bottas en een simpele inhaalactie....? hahaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als die Bottas kan hebben zal die hem wel even achter zich kunnen houden. Een paar ronden. En dan een simpele DRS inhaalactie van terug van Bottas.
Dat zou meer door de auto komen dan door Bottas zelf (lol)quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Bottas en een simpele inhaalactie....? haha
Bij RB had hij wel meer eremetaal gehad maar zn reputatie zou afbrokkelen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:29 schreef Anton91 het volgende:
Of van Red Bull Racing. Had hem op de softs gegooid, had die hem achter de Mercedessen kunnen zetten in Q3.quote:
Maar wel z’n eigen fout dat die 2e run überhaupt nodig was.. maar op safe spelen was logischer geweest ja en misschien was de soft wel beter om tactisch echt iets te kunnen doen aan het begin van de race.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of van Red Bull Racing. Had hem op de softs gegooid, had die hem achter de Mercedessen kunnen zetten in Q3.
Volgende keer beter.
Dat hele wennen is ook gelul.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar is P4 niet gewoon hetgeen hij eigenlijk gewoon moet halen als je de snelheid van z’n teamgenoot ziet? Natuurlijk moet hij wennen en hadden ze het tactisch beter aan moeten pakken vandaag, maar de verwachtingen mogen best hoog zijn, lijkt me, het is ook geen rookie meer..
Maar het komt vast wel goed met Perez, ga ik vanuit.
Mwah, je wil hem gebruiken zodat Lewis of Bottas geen undercut kunnen doen. Maar als Perez van de top 4 als eerste moet stoppen (en daardoor ook waarschijnlijk in traffic komt) heb je er alsnog niks aan.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of van Red Bull Racing. Had hem op de softs gegooid, had die hem achter de Mercedessen kunnen zetten in Q3.
Volgende keer beter.
Max kwalificeerde zn eerst race bij RB 4 tienden achter Ricciardo.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Dat hele wennen is ook gelul.
Max kwalificeerde voor RIC en won het eerste weekend in Barcelona in de RB ?
zonder testen, zonder maanden in de RB sim.
Perez zit al maanden in de sim en heeft getest.
Je ziet gewoon dat het verschil 4 tot 6 tiende en zelfs meer tussen max en Perez en dat hij weer zijn team maat zoek rijd voor de zoveelste keer.
Z’n gescrapte rond was sowieso niet voldoende voor Q3, dat had voor RBR het teken moeten zijn een compound zachter te gaan.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar wel z’n eigen fout dat die 2e run überhaupt nodig was.. maar op safe spelen was logischer geweest ja en misschien was de soft wel beter om tactisch echt iets te kunnen doen aan het begin van de race.
Seb had weinig keuze. Het lag namelijk allemaal al heel snel in de plooiquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:45 schreef pmponer het volgende:
Ric heeft nu iig een betere stap gemaakt dan Seb
ah dan heb ik het fout my bad....maargoed zonder testen en amper simquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Max kwalificeerde zn eerst race bij RB 4 tienden achter Ricciardo.
als je al door Stroll word zoek gereden is het tijd om te stoppenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:49 schreef pmponer het volgende:
Zeker waar, maar ik vraag me af of Seb er plezier in blijft houden bij dit team
Klopt, maar het was ook Max die direct op zoek ging naar waar die vier tienden vandaan kwamen. Het duurde dan ook niet lang voordat hij dat gat flink gedicht hadquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Max kwalificeerde zn eerst race bij RB 4 tienden achter Ricciardo.
Oh, was die ronde zo langzaam? Dan is het wel anders ja. Al ging het opeens wel heel hard met de concurrentie op soft in Q2, Olav zei nog na de ronde van Perez dat “dit is wat een 2e coureur bij RB moet doen”. Een minuut later lag hij eruitquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Z’n gescrapte rond was sowieso niet voldoende voor Q3, dat had voor RBR het teken moeten zijn een compound zachter te gaan.
Ze moeten hem wel een tijdje aanhouden zodat paps de benodigde fondsen ook echt overgemaakt heeftquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Echte aanwinst voor de F1. Ik voorspel geen lange carriere.
Dat kwam dus door het liften voor Mazespin.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als je al door Stroll word zoek gereden is het tijd om te stoppen
dat was het vorig jaar eigenlijk al.
we gaan het zien de volgende races.......er is voor elke race vast een excuus te verzinnenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat kwam dus door het liften voor Mazespin.
die ronde was uiteraard met fout, dus ze gingen er van uit dat ie een paar tienden sneller kon (op geel) het was toch geen uit de bocht vliegen dat tijdwinst opleverde?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Z’n gescrapte rond was sowieso niet voldoende voor Q3, dat had voor RBR het teken moeten zijn een compound zachter te gaan.
Dat was ie ook maar niet genoeg.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
die ronde was uiteraard met fout, dus ze gingen er van uit dat ie een paar tienden sneller kon (op geel) het was toch geen uit de bocht vliegen dat tijdwinst opleverde?
ja, het was alsnog een verloren gok, maar geen rare gok vind ik, als je junior team al Q3 weet te halen met mediums dan ga je als topteam daar ook van uit. Ze willen winnen van Mercedes, niet verdedigen tegen de middenmootquote:
we gaan er morgen al wat van zien als het heel blijft, dan zou hij toch wel wat plekken moeten goedmakenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]
we gaan het zien de volgende races.......er is voor elke race vast een excuus te verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |