Onze online host is naar het main event gepromoveerd.quote:Op maandag 29 maart 2021 12:15 schreef Dave het volgende:
Hadden we zelf geen online hosts meer, of hebben ze in het kader van #openup die Finse gevraagd?
Ja he?quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:15 schreef Nexum het volgende:
Het feit dat we weten dat het gewoon doorgaat maakt me zo blijheel gek gevoel is dat maar het begint echt officieel te voelen
Inderdaad ja, benieuwd hoe ze het een beetje leuk en interactief gaan maken.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:16 schreef Amarinthe het volgende:
Voor de artiesten wordt het dit jaar best wel saai of niet? Niet dat ik het niet snap hoor, maar zat het me ineens te bedenken. Natuurlijk alsnog een geweldige kans dat je voor miljoenen mag zingen. Maar er is geen publiek (toch?) en je moet in quarantaine in je hotelkamer. Dan mag je eindelijk naar Eurovisie en is dit je jaar :"D
Geen publiek is nog niet zeker, kan best zijn dat het bv een Fieldlabs event wordt en/of er alsnog gewoon een deel publiek op de tribunes mag.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:16 schreef Amarinthe het volgende:
Voor de artiesten wordt het dit jaar best wel saai of niet? Niet dat ik het niet snap hoor, maar zat het me ineens te bedenken. Natuurlijk alsnog een geweldige kans dat je voor miljoenen mag zingen. Maar er is geen publiek (toch?) en je moet in quarantaine in je hotelkamer. Dan mag je eindelijk naar Eurovisie en is dit je jaar :"D
Behalve misschien Flo Ridaquote:Op woensdag 31 maart 2021 18:56 schreef Em31 het volgende:
Ook wel jammer voor ons dat ze geen leuke dingen in Nederland kunnen doenmáár uiteindelijk zou het natuurlijk al fantastisch zijn dat ze hier in ieder geval allemaal zijn
In het protocol staat “except for Eurovision scheduled activities”. Zou me niets verbazen als ze in de eerste week in groepen van delegaties alsnog wat sightseeing kunnen gaan doen op besloten plekken in Rotterdam 😏quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen publiek is nog niet zeker, kan best zijn dat het bv een Fieldlabs event wordt en/of er alsnog gewoon een deel publiek op de tribunes mag.
Dat je als artiest niet lekker de stad mag verkennen straks lijkt me idd vrij rot. Maar we hebben nog twee maanden, wie weet gebeurt er nog iets hoopvols waardoor dat bv wel mag onder bepaalde voorwaarden!
The Roopgootquote:Op woensdag 31 maart 2021 22:31 schreef Cee het volgende:
The Roop in de Koopgoot, Uku in de Koekela en zo.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:56 schreef Nashipeer het volgende:
Vanaf het dak van de Maassilo. Worden mooie beelden voor Rock the Roof!
https://www.instagram.com/p/CNFjBTuF5Wg/
quote:Op donderdag 1 april 2021 05:17 schreef Em31 het volgende:
9 keer 3500 mensen!
[ twitter ]
https://twitter.com/nos/status/1377431740071829504?s=21
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |