abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 30 maart 2021 @ 21:44:19 #1
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198773597
Semi 2 Qualifiers:

San Marino
Tsjechië
Griekenland
Moldavië
IJsland
Servië
Portugal
Bulgarije
Finland
Zwitserland
pi_198777366
San Marino krijgt de opening, Griekenland krijgt lucht. Beiden profiteren van de loting.

Estland had al weinig kans, gaat nu naar nog minder, Moldavie baalt van de directe concurrentie van IJsland achter ze.

Portugal kan niet blij zijn met Bulgarije vlak achter hen.

Denemarken is een vreemde afsluiter, al zat er sowieso niet veel up tempo in de tweede helft van de tweede halve finale. Maar persoonlijk zou ik verwacht hebben daar Letland te zien.
pi_198777589
Albanië gaat sowieso door _O_ _O_ _O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zondag 25 april 2021 @ 19:36:36 #5
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199155467
Zo na de pre-parties en voor de repetities denk ik dit: (na de repetities maak ik nog een inschatting)

1. Tsjechië
2. Griekenland
3. IJsland
4. Servië
5. Albanië
6. Portugal
7. Bulgarije
8. Finland
9. Zwitserland
10. Denemarken

Moldavië moet ik echt nog maar eens zien. Bij de pre-party vond ik haar af en toe echt best wel vals, ook door het slechte geluid heen. Ze moeten wel met heel wat op de proppen komen om dat te fixen (wat wel mogelijk is gezien Doredos).
pi_199156309
Op dit moment zou ik gokken op de volgende finalisten (in willekeurige volgorde):
San Marino, Griekenland, Polen, Moldavië, IJsland, Georgië, Albanië, Bulgarije, Finland, Zwitserland
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 20:35:12 #7
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199156396
1. Zwitserland (ofcourse, ik denk ook de winnaar van deze semi )
2. IJsland (Dadi heeft een grote fanbase opgebouwd)
3. Finland (televote magneet)
4. Bulgarije (jury gaat dit ook mooi vinden, trekt ook televote aan)
5. Griekenland (prima nummer, komt goed, hopelijk kan Stefania het live ook brengen)
6. San Marino (Plek 2 als Flo Rida in Rotterdam is zelf, dit is een bop, hopelijk klinkt het ook goed straks live)
7. Tsjechië (onderschat nummer, zie hier genoeg televote stemmen)
8. Albanie (supergoede vocals, enige echt etnische nummer)
9. Moldavië (Kirkorov zal wel de portemonnee hiervoor trekken)
10. Portugal (rustig nummer, feel good, zie hier mensen wel voor gaan)
11. Oostenrijk (zie wel kansen voor Vincent,het is wel een jury nummer eventueel, maar het is een borderliner denk ik)
12. Servië (De juries vinden dit niet leuk denk ik, zullen ze zoveel televotes krijgen?)
13. Letland ( ik vind het leuk, maar denk niet dat heel veel mensen gaan stemmen)
14. Denemarken (het is vast leuk op de avond, maar zie niet veel mensen hier op stemmen en de jury ook niet)
15. Polen (wanneer je iemand zonder charisma stuurt).
16. Estland (dit wordt hem niet natuurlijk, tenzij Kirkorov simkaarten regelt ergens).
17. Georgië (dit nummer gaat echt nergens heen.... )
pi_199157747
Zou me behoorlijk verbazen als Servië de finale niet haalt. Live goed, best catchy, opvallend dans stukje, bekend in de regio en veel views.
  zondag 25 april 2021 @ 22:18:32 #9
478909 molloot200
alles muziek.
pi_199158147
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 21:58 schreef Em31 het volgende:
Zou me behoorlijk verbazen als Servië de finale niet haalt. Live goed, best catchy, opvallend dans stukje, bekend in de regio en veel views.
Het bekend in de regio gaat in dit geval niet echt op gezien heel voormalig Joegoslavië in de eerste halve finale zit of niet meedoet.

Verder helemaal eens. Vocaal is het ook echt goed, bijvoorbeeld gisteren in de pre-party. Als ze dat vast kunnen houden met de dans erbij, gaan ze gemakkelijk naar de finale.
  woensdag 28 april 2021 @ 18:27:35 #10
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_199195381

Over veel nummers hebben ze in het team hele verschillende meningen.

En ze zijn er bij in Rotterdam vanaf dag 1 (live of online zeiden ze er niet bij)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_199196557
Denemarken zal er om gaan hangen ja, zeker als je dit voor het eerst hoort. Ik vrees dat ze een Toppes gaan doen.
pi_199197645
Ik denk dat dit gaat gebeuren:

San Marino
Servië
Bulgarije
Tsjechië
Griekenland
Zwitserland
IJsland
Finland
Moldavië
Albanië of Denemarken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')