abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198718677
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:28 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Ik denk dat Kaag zwijgt omdat ze weet dat Rutte bij het ravijn staat en ze niet de indruk wil wekken dat zij hem het laatste duwtje heeft gegeven. Iedereen weet dat ze aast op Rutte's stoeltje, dus elke beweging die ze nu doet wordt met argusogen bekeken en kan tegen haar worden gebruikt bij de volgende verkiezingen.
#nieuwleiderschap
We gaan het aankomende woensdag zien. Kaag zal ook nog even Ollongren moeten offeren voor haar nieuwe leiderschap. Ben benieuwd.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 17:40:07 #27
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_198718776
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:08 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Dit is een vervolgtopic. Het onderwerp is van de vermeende fluistercampagne binnen het CDA overgegaan op de blunder van Ollongren en zo te zien nu dus vermeende betrokkenheid van Kaag.
Zoals gezegd, Kaag heeft er veel minder belang bij om Omtzigt te verwijderen dan Rutte. Ze zwijgt vermoed ik omdat ze anders Rutte beschadigt en daarmee uiteindelijk haar eigen partij. Misschien is dat laf, maar het alternatief is politieke zelfmoord en dit alles maakt haar nog steeds niet de evil mind achter het plan zelf.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_198718817
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Zoals gezegd, Kaag heeft er veel minder belang bij om Omtzigt te verwijderen dan Rutte. Ze zwijgt vermoed ik omdat ze anders Rutte beschadigt en daarmee uiteindelijk haar eigen partij. Misschien is dat laf, maar het alternatief is politieke zelfmoord en dit alles maakt haar nog steeds niet de evil mind achter het plan zelf.
Ze zwijgt omdat ze simpelweg niet capabel is. Kaag en Rutte zijn dezelfde handen op 1 liberale buik en beide hebben belang aan een zo zwak mogelijk CDA.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 17:51:54 #29
pi_198718974
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:42 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Ze zwijgt omdat ze simpelweg niet capabel is. Kaag en Rutte zijn dezelfde handen op 1 liberale buik en beide hebben belang aan een zo zwak mogelijk CDA.
Wat zou ze moeten zeggen dan?

Ollongren heeft die opmerking op dat blaadje òf zelf verzonnen, òf het komt van iemand anders. Het eerste lijkt me stug.
Omtzigt heeft met name Rutte in diskrediet gebracht, die heeft zich moeten verantwoorden (maar heeft dat amper gedaan). Het CDA heeft ook reden om van Omtzigt af te willen. Wat maakt Kaag/D66 verdachter?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_198719125
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Wat zou ze moeten zeggen dan?

Ollongren heeft die opmerking op dat blaadje òf zelf verzonnen, òf het komt van iemand anders. Het eerste lijkt me stug.
Omtzigt heeft met name Rutte in diskrediet gebracht, die heeft zich moeten verantwoorden (maar heeft dat amper gedaan). Het CDA heeft ook reden om van Omtzigt af te willen. Wat maakt Kaag/D66 verdachter?
Wat ze had moeten zeggen? Zo ongeveer hetzelfde als Ploumen op ongeveer dezelfde tijd.

De notities gingen over wat besproken zou worden tussen VVD, D66 en de verkenners (die ook van de VVD en D66 zijn). Het zwijgen van Kaag maakt haar verdacht en al helemaal dat ze in de avond Rutte haar woordvoerder heeft gemaakt.

Wat is zij door de mand gevallen met haar nieuwe leiderschap. Een mooie marketingcampagne van gebakken lucht.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 17:59:20 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198719130
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 16:38 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

D666
Wow D666, stoer man
  zaterdag 27 maart 2021 @ 18:01:06 #32
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198719178
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:42 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Kaag heeft onderhandeld met wel wat moeilijkere figuren dan Rutte.

Daarbij wil iedere partij graag dat iedere andere partij zo zwak mogelijk is. Zo werkt de politiek.
pi_198719200
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Kaag heeft onderhandeld met wel wat moeilijkere figuren dan Rutte.

Daarbij wil iedere partij graag dat iedere andere partij zo zwak mogelijk is. Zo werkt de politiek.
Tot nu toe is haar nieuwe leiderschap een groot fiasco.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 18:02:57 #34
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198719216
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:02 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Tot nu toe is haar nieuwe leiderschap een groot fiasco.
Omdat iemand anders informatie lekt die iedereen eigenlijk wel weet en waardoor Rutte in zn hemd staat?
pi_198719277
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat iemand anders informatie lekt die iedereen eigenlijk wel weet en waardoor Rutte in zn hemd staat?
O, nee dat is zeker niet het enige.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 18:11:41 #36
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198719407
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:05 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

O, nee dat is zeker niet het enige.
Het blijft gewoon een beetje wanhopig het straatje van het CDA schoonvegen, terwijl die zelf met een fluistercampagne tegen Pieter bezig zijn.
pi_198719476
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het blijft gewoon een beetje wanhopig het straatje van het CDA schoonvegen, terwijl die zelf met een fluistercampagne tegen Pieter bezig zijn.
Het blijft een beetje wanhopig op de splinter in het oog van het CDA wijzen terwijl je eigen politieke voorkeur inmiddels een balk in het oog heeft.

Ik heb vast een topic over het nieuwe leiderschap van Kaag aangemaakt: NWS / #nieuwleiderschap Kaag van D66
  zaterdag 27 maart 2021 @ 19:40:01 #38
pi_198721420
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:14 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Het blijft een beetje wanhopig op de splinter in het oog van het CDA wijzen terwijl je eigen politieke voorkeur inmiddels een balk in het oog heeft.

Ik heb vast een topic over het nieuwe leiderschap van Kaag aangemaakt: NWS / #nieuwleiderschap Kaag van D66
Nou... Splinter? :D Het CDA voerde een actieve lastercampagne om van een partijgenoot af te komen die ernstige misstanden ontblootte. Maar nee, Kaag, die iets niet heeft gezegd, die is me toch fout!
  zaterdag 27 maart 2021 @ 19:42:02 #39
pi_198721469
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:59 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Wat ze had moeten zeggen? Zo ongeveer hetzelfde als Ploumen op ongeveer dezelfde tijd.
Wat zei die dan? En wat zeiden andere politici?
quote:
De notities gingen over wat besproken zou worden tussen VVD, D66 en de verkenners (die ook van de VVD en D66 zijn). Het zwijgen van Kaag maakt haar verdacht en al helemaal dat ze in de avond Rutte haar woordvoerder heeft gemaakt.
En wie heeft bepaald wat die onderwerpen zouden zijn?

Nogmaals, dat Kaag zwijgt is prima te verklaren als spreken betekent dat ze Rutte voor de bus zou gooien.
pi_198721511
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 12:29 schreef Cockwhale het volgende:
D66 is als een blad dat met de wind meegeblazen wordt. Onnozele partij.
Ik probeer dat ook altijd aan de Dames duidelijk te maken. Maar ja.. "Partij van Het Onderwijs". Dat hebben ze goed geframed. :{
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_198721528
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 19:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Wat zei die dan? En wat zeiden andere politici?
Wat Ploumen zij kan je zo op haar Twitter tijdlijn terug vinden, ook in diversie media berichten. Sowieso is het een aanrader om enkele politiek leiders op Twitter te volgen.
Maar de strekking was dat het vertrouwen geschaad was en dat ze niet voornemens is om nog gesprekken te voeren met verkenners alvorens duidelijk is geworden waarom de vorige verkenners hebben opgeschreven wat ze hebben opgeschreven.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2021 19:45:31 ]
  zaterdag 27 maart 2021 @ 19:45:13 #42
pi_198721559
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 19:43 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ik probeer dat ook altijd aan de Dames duidelijk te maken. Maar ja.. "Partij van Het Onderwijs". Dat hebben ze goed geframed. :{
Het bewijs dat je eigenlijk niets hoeft te doen om te zorgen dat mensen achter je aan lopen. Je hoeft het alleen maar vaak genoeg te roepen.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 19:45:34 #43
pi_198721567
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 19:43 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Wat Ploumen zij kan je zo op haar Twitter tijdlijn terug vinden, ook in diversie media berichten. Sowieso is het een aanrader om enkele politiek leiders op Twitter te volgen.
Geen zin in. Twitter :')
pi_198721657
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 19:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Het bewijs dat je eigenlijk niets hoeft te doen om te zorgen dat mensen achter je aan lopen. Je hoeft het alleen maar vaak genoeg te roepen.
Zeer zeker. Gecontroleerd wordt dat nooit door de kiezers. Dat maakt het zo een kansloze poppenkast. Het is altijd hear wat Monkey zegt en werkelijk nooit wat Monkey doet. Om moedeloos van te worden waarde fluitbekzeenaald2.0.. Ik ben ook machteloos wat dat betreft want men gelooft die propaganda gewoon. ;(
pi_198721858
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 19:48 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Zeer zeker. Gecontroleerd wordt dat nooit door de kiezers. Dat maakt het zo een kansloze poppenkast. Het is altijd hear wat Monkey zegt en werkelijk nooit wat Monkey doet. Om moedeloos van te worden waarde fluitbekzeenaald2.0.. Ik ben ook machteloos wat dat betreft want men gelooft die propaganda gewoon. ;(
Het is inderdaad verbazingwekkend hoe zeer frames en versimpelingen een rol spelen. Zo stemt mijn vader bijvoorbeeld al jaren VVD vanwege "het huishoudboekje" :') ook opmerkelijk hoe ze dat in de hoofden van de mensen hebben weten te krijgen.

Maar goed, dat geheel offtopic.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_198721938
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het is inderdaad verbazingwekkend hoe zeer frames en versimpelingen een rol spelen. Zo stemt mijn vader bijvoorbeeld al jaren VVD vanwege "het huishoudboekje" :') ook opmerkelijk hoe ze dat in de hoofden van de mensen hebben weten te krijgen.

Maar goed, dat geheel offtopic.
Mijn pa had VVD gestemd omdat er onder Kok niet goed op het huishoudboekje gelet zou zijn. Dat de staatsschuld onder paars van 80% naar 50% is gegaan was hij kennelijk vergeten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_198722230
Al me al is Omzigt een serieuze Vent met een goed gevoel voor onrecht. Net als Thijs Glorieus vroeger. Hij is een luis in de pels. Veel te lastig in die sfeer van Heren onder elkaar die elkaar geen vliegen afvangen. Dat doet Omzigt nou juist wel en daarom is ie "lastig" en moet weg. Want stel je voor dat je een betere wereld voor je kiezers en de mensheid in het algemeen kunt creëren... Daar is het de politiek helemaal niet om te doen uiteraard. Stel je voor zeg. Het idee.. :)
  zaterdag 27 maart 2021 @ 20:21:32 #48
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198722258
Omtzigt lijkt veel op de oude VVD'er Theo Joekes
  zaterdag 27 maart 2021 @ 20:22:44 #49
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_198722279
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 20:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mijn pa had VVD gestemd omdat er onder Kok niet goed op het huishoudboekje gelet zou zijn. Dat de staatsschuld onder paars van 80% naar 50% is gegaan was hij kennelijk vergeten.
Perceptie is vaak voldoende.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 28 maart 2021 @ 11:26:38 #50
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_198729261
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')