Wij?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 23:58 schreef greysbones het volgende:
Nick vind dat ze in een luxueze gevangenis zitten.. waar zitten wij dan in vredesnaam in?
wii als mensen in lockdown,, met avondklokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze zal niet lang blijven staan vrees ik, wel een aanrader ....![]()
![]()
Jill heeft pijn aan haar kutmet die titel niet neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
O, dat, trek ik me weinig van aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 23:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
wii als mensen in lockdown,, met avondklok
dat wat Michel straks deedquote:Op zaterdag 27 maart 2021 00:05 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
hangt er van af wat jij bedoelt met vals slapen
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had vandaag een verzoek om filmpje Liese en Nick op een externe website te mogen plaatsen ...
wat doet hij?quote:
![]()
Jill heeft pijn aan haar kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jill heeft pijn aan haar kutheb je ook de stream 1 om 19 00 30 min??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 00:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
op stream heb ik jill, is je beeld stream 1??
heb je ook de stream 1 om 19 00 30 min?? waar liese sprektquote:Op zaterdag 27 maart 2021 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, dat gesprek van Michel met Nick, allebei snel eruit wat mij betreft ...![]()
nah was ik niet van plan hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vond dit een zeer goede zin van Els (naar Nick); “Het is maar een spel”quote:Op zaterdag 27 maart 2021 07:38 schreef MissyZ het volgende:
Dank voor de cossers. Gelachen toen de cos spannender bleek dan het huis. (sexdaten zelfs??))![]()
Rene werd voor het filmpje gevraagd terwijl die aan het werk was. Vandaar dat die snel in zijn auto wat had opgenomen.
Tijdens de Live de allereerste zin van Els:"Ja, dat is het spel he".
Ik was meteen weer klaar met Els.
Nick EN Michel mogen beide er nu wel uit. Laat Liese en Jill maar de finale in rollen. En Jill gaat winnen natuurlijk.
Dank ook weer voor alle filmpjes @:DGK_Tegengas altijd eerste wat ik opzoek. Snap alleen niet dat je daar wel 3 accounts hebt met namen?
@:Benny die analyze die je maakte, was to the point.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |