Heb er zo een thuis ben er aan gewendquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:32 schreef zodeju het volgende:
Phoeeeee.....zou er knetter gek van worden.....En zeg niet waarvan.![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:02 schreef suzi1 het volgende:
hmmm volgens mij kon ik wederom stemmen in die poll. dan kan het niet kloppen. had het in het vorige deel ook al kunnen doen en nu weer
Daarom is ze daarna maar vanalles gaan kopen om aftrekposten te hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das behoorlijk, want Belgie heeft een 'goedkoper belasting'systeem
wat geprobeerd?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Daarom is ze daarna maar vanalles gaan kopen om aftrekposten te hebben.
Hebben ook geen bijtelling.
Ze heeft een van haar auto's gewoon online gekocht, zonder te hebben geprobeerd.
Zonder proefrit of zo. Gekocht op hoe hij eruit zag.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat geprobeerd?
en lekker hoor als je dat zo kan doen
Dat heet een elektrische tandenborstelquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
MIes weer met dat stomme stokje in zijn mond
Showtje voor de fansquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat heet een elektrische tandenborstel
nee bruur.. die tandenstokerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat heet een elektrische tandenborstel
Dat wordt meer yoghurt eten.quote:
dat deed hij snel hequote:
Faal.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
Michel staat onder de douche, wordt omgeroepen voor het codespel. Haalt het helaas net niet
geen FAquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
Michel onder de douche is net agressieve Andrelon reclame
Ook maar 15 sec. Niet te doen met natte voeten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
Michel staat onder de douche, wordt omgeroepen voor het codespel. Haalt het helaas net niet
Dan is ze afgevallen vorige week was het nog iets van 81.5 82quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:41 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik ging op de weegschaal staan. Ik weeg tachtig kilo!"
Hey Mies,je haar danst.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
Michel onder de douche is net een agressieve Andrelon reclame
Mooi bedrog ja.,kutspelquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:48 schreef zodeju het volgende:
Dacht even dat Michel naakt de douche uitrende om zijn cijfer in te toetsen maar hij douchte met zijn onderbroek aan.![]()
Nee Conjo.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:52 schreef mario390 het volgende:
hebben alle hier en eigen mobiel phone
in huis? lieses in wc gevallen,
ik weest niet dat ze selfs mobiles hebben
mogen
Dat is gebeurd, voordat ze het huis ingingen. In het BB huis mag niemand een telefoon hebbenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:52 schreef mario390 het volgende:
mogen
nee dat mag niet int BB huis Swansiequote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:52 schreef mario390 het volgende:
mogen
Ik zal even vertalen : Taghi T.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nee dat mag niet int BB huis Swansie
wel als je takkie tor heet en in de ebi logeert
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nee dat mag niet int BB huis Swansie
wel als je takkie tor heet en in de ebi logeert
had ze in arsch meegesmokkeld in bb huisquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:56 schreef mario390 het volgende:
maar hoezo heeft liese dann met
mobile dat wc verstopt?
ik heb dat in deze topic gelezen
Die zat in hare poep,Een dikke appel.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:56 schreef mario390 het volgende:
mobile dat wc verstopt?
was thuis..in de plee gevallenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:56 schreef mario390 het volgende:
mobile dat wc verstopt?
0123896,wat was hier moeilijk aan?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
Michel vind het een onredelijke proef want het is niet te halen op deze manier nadat hij het niet redde.
achzoquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
was thuis..in de plee gevallen
ze vertelde een verhaal Swansie
7 cijfers, kon er maar 6 invoerenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
0123896,wat was hier moeilijk aan?
jankbalquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
Michel vind het een onredelijke proef want het is niet te halen op deze manier nadat hij het niet redde.
De tijd was te krap voor hem zegt hij dus niet eerlijk want is te weinigquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
0123896,wat was hier moeilijk aan?
Wat een faalhaasquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De tijd was te krap voor hem zegt hij dus niet eerlijk want is te weinig
Hij is ook altijd bang voor zijn knie.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De tijd was te krap voor hem zegt hij dus niet eerlijk want is te weinig
Echt hoor.quote:
Misschien moet Jill er hem eens over aanspreken, zoals hij de vorige keer deed met Jill in deze cijferproef.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
Michel vind het een onredelijke proef want het is niet te halen op deze manier nadat hij het niet redde. En bij liese zat er 25 sec tussen zegt hij
schot hagel dr inquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is ook altijd bang voor zijn knie.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:56 schreef mario390 het volgende:
mobile dat wc verstopt?
Liese stond in het toilet, was met haar vriendin aan de telefoon en liet tijdens het doortrekken van het toilet haar telefoon in de toiletpot vallen, de telefoon zat vast in de toiletpot, na twintig minuten kon zij haar telefoon uit het toilet pakken en de telefoon was nog aan, deed het nog en haar vriendin hoorde zij ook nog praten:"Liese is alles goed? Ben je aan het zwemmen, ik hoor water geluiden?"quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:59 schreef mario390 het volgende:
somige posts hier nu
snap ik geen peniskut van
was dat nu weer dan een peniskut?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:59 schreef mario390 het volgende:
somige posts hier nu
snap ik geen peniskut van
echt heeel erg en stream 2 is via de spiegelquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat hebben die lui toch met die vreselijk zoom de hele tijd.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Liese stond in het toilet, was met haar vriendin aan de telefoon en liet tijdens het doortrekken van het toilet haar telefoon in de toiletpot vallen, de telefoon zat vast in de toiletpot, na twintig minuten kon zij haar telefoon uit het toilet pakken en de telefoon was nog aan, deed het nog en haar vriendin hoorde zij ook nog praten:"Liese is alles goed? Ben je aan het zwemmen, ik hoor water geluiden?"
Goed idee struisss. schud de boel maar een beetje opquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
BB joehoooeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
de enge geluiden kunnen door
klopgeesten ook
ff gesjellugh de boel van de rel
tis weekend
Ja helaas wel een grote behoefte. Dat was dus niet zo hygiënisch om toen met haar hand in de toiletpot te graaien naar haar telefoon.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:10 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
en wat had zij vor beholfte in wc gedaan?
zit nog steeds popo onder de rand tochquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja helaas wel een grote behoefte. Dat was dus niet zo hygiënisch om toen met haar hand in de toiletpot te graaien naar haar telefoon.
Als je even wacht zitten ze bij elkaar op schootquote:
eindelijk de 1e romancequote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je even wacht zitten ze bij elkaar op schoot
fijn naomi is wegggg pleite losoequote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
betje eten heringfilet
in asia-cocktail![]()
heeft me moeder gegeven
vlees is niet vandaag
ps::naomi is jarig
dus.. wat doen.. maken we er zelf een feestje van?quote:
ik ga naar VIquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus.. wat doen.. maken we er zelf een feestje van?
quote:
mocht hij willen.. over een week zijn de meesten hem al vergetenquote:
en wij ookquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De grote Jill show, dus BB zal er wel weer in meegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |