quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:22 schreef suzi1 het volgende:
jammer
nou ja, ik doe het met alle liefde <3
jep, maar als ondernemer in Nl betaal je behoorlijk veel.. dan is 9000 niet eens zo gekquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:24 schreef suzi1 het volgende:
hoe meer belasting je moet betalen hoe hoger je inkomen is, toch?
Krijg je geen vergoeding voor je werk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier heeft liese het over toch maar ze zegt 40 euro dat is die echt nietI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
zit er serieus over na te denken de laatste tijd.. Kids willen alleen nietquote:
Je bent welkom in Friesland hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit er serieus over na te denken de laatste tijd.. Kids willen alleen niet![]()
![]()
nope. er worden dingen gratis gedaan en kan gratis eten etc ophalen (niet voor mezelf hoor). maar dat laatste betaal ik net zo lief zelf dan dat ik iemand moet vragen naar 20km verderop te rijden zo eens in de zoveel tijd.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg je geen vergoeding voor je werk/
das nog steeds hetzelfde belasting systeemquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent welkom in Friesland hoor.
wie?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:27 schreef Ireth het volgende:
Jill heeft het net over de zanger Mark Hoogkramer
quote:
oh wacht Mart Hoogkamer.. die op het strand zong jaquote:
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nope. er worden dingen gratis gedaan en kan gratis eten etc ophalen (niet voor mezelf hoor). maar dat laatste betaal ik net zo lief zelf dan dat ik iemand moet vragen naar 20km verderop te rijden zo eens in de zoveel tijd.
en al het andere extra's wat ik graag eraan uitgeef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |